Eikös toi homma nyt mennyt kuitenkin vähän sillä tavalla, että sulle vain mitään kysymättä ilmoitettiin koska perhe on lomailemassa ja missä, sun rahoillasi?NuoriDaavid kirjoitti:Mun tulot on yli kymmenen kertaa isommat kuin vaimolla. Pitäisikö mun sitten jättää se kotiin, jos muu perhe lähtee lomamatkalle? Kuulostaa omituiselta.McJanne kirjoitti:Herra Manala kirjoitti: Toi ei ole perheensä elättämistä, vaan lunnaiden maksamista.
Edelleen aika naurettavaa että mies käyttää suuren osan reaaliansioistaan maailman vanhimman valuutan ylläpitoon. Pete disapproves.
Jos nyt lähdetään ihan perusasioista liikkeelle, niin normaalisti kustantajalta kysytään edes mielipide asiaan. Normaalisti 90% osakepääomalla saa myös jonkinnäköisen neuvotteluoikeuden (lue puheenjohtajuuden) hallituksesta.
Jos sä haluat tehdä naisestasi tyytyväisen, niin sun pitää alkaa käyttäytymään kuin Mies. Ei nainen halua että mies antaa kaiken periksi selkärangattomuuttaan ilman ensimmäistäkään poikittaista sanaa tai mielipidettä. Nainen haluaa puhua auktoriteettiä omaavan miehen ympäri, eikä taluttaa sitä kuin pikku puudelia, koska se ei tuota minkäännäköisiä onnistumisentunteita naiselle. Kyse ei ole mistään sen monimutkaisemmasta, kuin että heteronainen kaipaa miestä vierelleen. Teet teidät molemmat onnellisemmiksi, ku alat itse päättämään EDES 50/50 auktoriteetilla varojenne käytöstä, vaikka saatatkin kuvitella että nainen olisi onnellisimmillaan täydellä rajoittamattomalla käyttöoikeudella varojesi käytöstä.