Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:mä saan muuten sit isompaa ku Ninni, 33cm ju nou pox?)
Mä jo venasin mis te viivytte sen kolmekolmoses kans!!! Prkl!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti. Mitkä sitten lienevät lähteet, välillä vaikuttaa Kallen asiantuntija-artikkeleilta. Tulee ihan sellainen olo, että tässä olisi oikein monimutkainenkin laite, melkein autonmoottoriin verrattavissa. Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön niin hyvää tulisi ja naisilla polvet notkahtais.
Ai niin, mutta kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.

Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla? Että tuleeko tää nyt emättimen pohjasta saakka vai klitorista kiihottamalla? Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!". Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä. Vai nuohoaako joku äijä kertakäyttötavaraakin emätinorgasmit mielessä?

Joo, mä olen taas kuolemanväsynyt ja meinaan nukahtaan työn ääreen, pakko oli tulla piristäytymään provoamalla. Samalla huomaan, kuinka pahasuisen kitinöinti on minusta vuosien aikana tehnyt, alatyyli ei edes kulmaa kohota tai poskia punastuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Che

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Che »

Rouva Pupu kirjoitti: Toinen paha on kanssa hallitus. Yök.
Hallitushan olisi juuri hyvä. Voit kutsua minua rouva presidentiksi! :D
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti: Hitto mitä suorittamista, eikös seksin kuulu olla hauskaa ja hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
Ei! Jos mies ei saa naistaan laukeamaan emätinorkulla (toistuvasti yhden session aikana), on mies epäonnistunut luuseri. Klittaorkut on muutenkin jo ihan last season!

*on epäonnistunut luuseri*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä eroja muuten klitta- ja emätinorkun teeskentelemisessä pitää ottaa huomioon, ettei mies huomaa eroa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Frederik Krueger kirjoitti:Mua muuten epäilytti vahvasti jossain vaiheessa että Lucas on samalla osastolla töissä kuin minä. Liippasivat jotkut työjuttukertomukset niin läheltä.
Et voi olla viittaamatta mihinkään muuhun kuin konttorin håttiksiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mitä eroja muuten klitta- ja emätinorkun teeskentelemisessä pitää ottaa huomioon, ettei mies huomaa eroa?
No hei haloo, klittaorkku sillai normaalisti, emätinorkusta mainitaan erikseen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Mä vaan uskon mitä isot tytöt on kertonu.
Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön


Oliks toi tarjous? :jouden:
kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Pahus, en ole Mies :/ No, mitäpä aseksuaalilta kaappihomolta voisi muuta odottaakaan, kuin että alastoman naisen kanssa on hoomoilasena ja kyselee, että mistä napista sää toimit.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla?
Ei yhtään mitään. Naiset siitä emätinorkun ihmeellisyydestä kohkaavat.
Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Ei, vaan Tosimies saa Vosunsa tulemaan vaikka työntämällä metrisen halon poikittain anukseen.
eikös seksin kuulu olla hauskaa
Ei, sen kuuluu olla hampaat irvessä tapahtuva akrobaattis-esteettinen performanssi, jossa keskeisenä elementtinä ovat kameralle ilmeily, deep throat ja persepano. Etkö sä katso opetusvideoita?
hellyydestä ja rakkaudestakin on joskus puhuttu kumppanien välillä.
Kuullostaa homolta!
NegaDuck

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lolita kirjoitti:Se minua jaksaa hymyilyttää, että miehet kohkaavat ketjussa erilaisista naisten orgasmeista into piukassa. Asiantuntevaa kommenttia tulee joka toiselta, kyllä on läksyjä luettu ahkerasti.
Ja se minua jaksaa hymyilyttää että kauanko piti mennä että tulee eka tällainen kommentti.

Katsos, jos miehet puhuisivat miesten orkuista, se olisi joko naisten alistamista okkujen tuottajiksi miehille, tai sitten jos he vertailisivat käteenvetotekniikoita, se olisi vaan håmåa. Jostain on kuitenkin puhuttava, joten emätinorkuista sitten.

Vaan onko kukaan saanut kohdunsuuorkkua? :jouden:
Rouva Pupu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Che kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Toinen paha on kanssa hallitus. Yök.
Hallitushan olisi juuri hyvä. Voit kutsua minua rouva presidentiksi! :D
Mä olen käskenyt kutsumaan diktaattoriksi.
Äh, tuo hallitus vaan kuulostaa niin öh... mies on vietävissä, tahdoton sätkynukke.

Ja se semmonen on yök.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti: Vaan onko kukaan saanut kohdunsuuorkkua? :jouden:
Se oliskin hyvä! :D Pitää muistaa pyytää moista mieheltä illalla.. :D *aikauheekunaurattaa*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt naurattaa, kiitos, jaksaa taas arkistoida :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"
Nykymiehisyyttä rasittaa, miten vaikeaksi asiaksi naisen tyydyttäminen nykyään selitetään. Ihan rakettitiedettä. Ja niin pelkkää tekniikkaa eri nuppien ja nippelien säätämisineen. Nörttimiehiä voi kiinnostaa, mutta arvaan että tosiluolamies kokisi vajavuutta miehisyydessään jos ei saisi naista tulemaan ihan omana itsenään ja luonnonmukaisesti vain panemalla ilman käsikirjoja. Ja muistakaa, että aikaisemmin miehet pitivät pillun nuolemistakin kutakuinkin alentavana puuhana.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Onko se joku miehisyyden mitta, "mä saan mun naisen tulemaan oikein emätinorkulla!"

Niin, mistäs sä sen tietäisit. (sori oli ihan pakko)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäkää orkkunne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 18:59

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

BettyB. kirjoitti:Oon sitten vissiin ulosannissani epäselvä, mutta kyllä asia meni aikas pitkälti aivan kuten Manala sen selittikin, eli pääasiallinen vitutuksen kohde oli aikasempien kirjoittajien seksielämän analysointi, täysin asiattomasti. Sen jälkeen olen mielestäni oikeutettu analysoimaan ihan yhtä asiattomasti.
Eli oot enemmänkin "silmä silmästä" -tyyppiä kuin "käännä toinenkin poski". Ei kannattais sanaleikeistä itseensä ottaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Mitä eroja muuten klitta- ja emätinorkun teeskentelemisessä pitää ottaa huomioon, ettei mies huomaa eroa?
Why do women fake orgasms?
- Because they think we care.


Pakko oli heittää vanha vitsi kun kukaan muu ei jaksanut.

Mutta joo, ihan oikeassa olet. Vitunko väliä sillä on saako kukaan enää koskaan orkkuja ja minkälaisia orkkuja on saamatta? Me olemme kaikki yksilöitä, olemme kaikki arvokkaita, jokainen ihminen on metrin mittainen.

Isoäitini ei saanut elämänsä aikana yhtään emätinorkkua, ja silti hän eli jopa yli 90-vuotiaaksi! Miettikääpä sitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Che

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Che »

Rouva Pupu kirjoitti: Mä olen käskenyt kutsumaan diktaattoriksi.
Äh, tuo hallitus vaan kuulostaa niin öh... mies on vietävissä, tahdoton sätkynukke.

Ja se semmonen on yök.
Hmm hyvä huomio, mutta toisaalta jos mies ei oikeasti ole tahdoton sätkynukke niin silloinhan kutsumanimeen sisältyisi aika paljon huumoria juuri sen takia. Sehän tekisi siitä pientä piikittelyä. Ei tosin toimisi jos miehen vietävyydessä tai sätkynukkemaisuudessa olisi epäselvyyttä. Toisin sanoen alfauros saa kutsua hallitukseksi, mutta beta ei!
NegaDuck

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Che kirjoitti:Toisin sanoen alfauros saa kutsua hallitukseksi, mutta beta ei!
Onko alfaurokseus synnynnäinen ominaisuus, vai voiko sellaiseksi tulla?
Che

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Che »

NegaDuck kirjoitti: Onko alfaurokseus synnynnäinen ominaisuus, vai voiko sellaiseksi tulla?
Nyt pistit pahan. Eiköhän se ole vähän molempia, mikäli persoonallisuus ei tue alfaurosmaisuutta ominaisuuksista ja edellytyksistä riippumatta niin silloinhan kyseessä ei ole oikea alfa vaan beta/gamma/delta tms. Mikäli taas persoonallisuus on kuin alfauroksella, mutta kaikki muut ominaisuudet puuttuvat niin ei sekään vielä tee alfaksi. Jossakin määrin siis alfaurokseksikin voisi tulla opettelemisen kautta jos muut edellytykset ovat jo olemassa. En minä oikeasti tiedä kunhan heitin. Itse asiassa olisi ihan mielenkiintoista tietää miten se menee.
Viimeksi muokannut Che, 26.05.2008 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei Che, vaiha avatar.
Mä ainakin katon kokoajan et soot Tixi.

Ja kaikella ystävyydellä siis :)
Herra Manala

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Tulee ihan sellainen olo, että tässä olisi oikein monimutkainenkin laite, melkein autonmoottoriin verrattavissa.
No huh. Sellainenko olo tulee? No olis pareekin. Jonkun Bugatti Veyronin 1001 hevosvoimainen neljällä turbolla ja ziljoonalla nokka-akselilla varustettu V16-moottori on lasten palikkalaatikkoon verrattavissa oleva vehje, kun isketään naisen tziljardikolmesataa erogeenista pistettä sijaitseva runko viereen verrokiksi, joista joka ikinen tziljardikolmesataa erogeenista pistettä tietty vielä toimii eri naisilla eri tavalla. Uuden naisen seksuaalisuuteen tutustuminen vähän kuin lähtisi ydinvoimalaa rakentamaan joka kerta scratchista.
Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön niin hyvää tulisi ja naisilla polvet notkahtais.
No yritetään yritetään, mutta kun hupakot eivät vaivaudu kuin olemaan nenäkkäitä, kun yrittää vähän kysyä että tungetaanko sormi mieluummin peppuun vai kairataanko avanto.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla? Että tuleeko tää nyt emättimen pohjasta saakka vai klitorista kiihottamalla?
Noh, tässä yhteydessä emätinorgasmilla ei ylipäätänsä tarkoiteta sitä, tuntuuko se eniten klitoriksessa vai emättimen sisällä minään jännnnittävänä tunteena, vaan lähinnä sitä, onko ärsykkeenä ja stimulointikohteena ollut pääasiallisesti emätin (normaali yhdyntä ilman erikoismanööverejä) vai klitoris. Siitä siis "erottaa" onko orgasmi emätinorgasmi vai klitorisorgasmi. Ei siitä missä tuntuu jännin kihelmöinti.

Jaa että mitä vitun väliä asialla sitten ylipäätänsä on? No en usko että kukaan asian kokenut kehtaisi naama peruslukemilla väittää, etteikö miehen ja nainen välinen molempien yhtäaikainen yhdyntäorgasmi hakkaisi perus bloukkariorkut tmv. ihan 5-0. Julmaa, mutta totta ihan tutkitustikin. Nothing compares.
Che

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Che »

ninnithequeen kirjoitti: Ja kaikella ystävyydellä siis :)
Ei se kissakaan käskien hyppää, kaikella ystävyydellä siis :)
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Che kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja kaikella ystävyydellä siis :)
Ei se kissakaan käskien hyppää, kaikella ystävyydellä siis :)
Noku noku sil oli tommonen ennen. Vähä häirittee että ei herrrrranjumala ja sit tajuuki et no eipäs muuten ollukaan.
Che

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Che »

ninnithequeen kirjoitti: Noku noku sil oli tommonen ennen. Vähä häirittee että ei herrrrranjumala ja sit tajuuki et no eipäs muuten ollukaan.
Ai oli? Kävin katsomassa äsken, että sillähän on sika avatarena, mutta vaihdetaan sitten niin et sekoita.