Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
BettyB.

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Newton kirjoitti:kroppani kun ei keskimäärin ihmisten estetiikantajua raiskaa.
Darling, :pics:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Herra Manala kirjoitti:
Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos pyrit olemaan loukkaamatta, miksi yleensäkään käytät loukkaavia termejä, kuten läski?
Jotta läskit, jotka aiheesta loukkaantuvat, pysyisivät poissa.
Mulla on sellainen kutina, että vaikka lähemmäs 100% ihmisistä harrastaa itsetyydytystä, suurin osa ei pitäisi siitä että alkaisit profiloimaan heitä yksilötasolla runkkareiksi (testattu täälläkin, ei toiminut).
Minäkö se rupesin täällä yksilötasolla ihmisiä kutsumaan läskeiksi? Vai olisikohan sittenkin ollut niin, että ihmiset tulivat itse kertomaan, että "olen läski/ylipainoinen/lihava tjsp"?

En muuten usko kaloriteoriaan.
Niin ja mitä naisiin tulee, niin yleensä viereltä on kyllä löytynyt naisia, jotka ovat olleet ihan kivannäköisiä myös monien muiden kuin itseni mielestä, ja harvemmin on julkenut alkaa heitä läskiksikään moittia keskimäärin noin 45-65 kilon elopainoillaan. Eli voisko nyt kuitenkin olla niin, että ihan kaikille se läski ei olekaan niin ylitsepääsemättömän merkitsevänä esteenä pariutumisessa kuin mitä Newton annat ymmärtää?
Ei miehellä*. Ei naisellakaan* jos muuten on nuori ja kaunis.
Tuskin miellyttäisin seksuaalista silmääsi 20-30 kiloa keveämpänäkään. Ainakin toivon etten.
Aloituspostista taisi käydä ilmi oma agendani, eikä se itse asiassa liittynyt miehen läskeihin millään muotoa.

*vahva veikkaus kuitenkin on, että saanti olisi parempi normipainon rajoissa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
posteljaana

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Todistelun ja tuomitsemisen tarve. Aiai, mee ittees.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja Newton »

BettyB. kirjoitti:
Newton kirjoitti:kroppani kun ei keskimäärin ihmisten estetiikantajua raiskaa.
Darling, :pics:
Tuutko ottaa?
Manala kirjoitti:miten tämä voi olla rungoltaan ällöttävän läski
Pikatuomio, ehkä harkitsematon, perustui lähinnä alleihin. Tarkistan näkemystäni saadessani aihetta.
posteljaana kirjoitti:Todistelun ja tuomitsemisen tarve.
Jaa-a. Pikemminkin tarve todeta ääneen asioita, joita ei normaalisti saa sanoa, vaikka ovat tosia. Tuomioita tekee jokainen ja koko ajan nähdessään ihmisiä. Niitä kutsutaan ensivaikutelmiksi. Saa olla aika velho jos ei muodosta ihmisestä mitään käsitystä sen perusteella miltä hän omiin silmiin näyttää.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Silloin se joka ensisijaisesti kärsii asenneongelmastaan olet sinä
Kaikki ihmiset, joilla on toimivat silmät ja estetiikantaju (tosin naismakuni sietää astetta vähemmän ylimääräistä kuin suurimmalla osalla, veikkaan).
Noup. Vain ne, jotka kuvittelevat maailman ja muiden ihmisten olemassa juuri heitä varten, jolloin näiden "rekvisiittaihmisten" väärät valinnat häiritsevät. Luonnollisesti minäkin priorisoin tietynlaisia ulkonäköjä, mutta ei minua haittaa ollenkaan, vaikka suurin osa ihmisistä ei vastaakaan ihanteitani. Hyvä vain etteivät vastaa, niin ne muutamat tarttuvat paremmin silmään.
Ok, ohjeesi olivatkin mallia "tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen".
Katsos kun minä en ole läski. En hyötyisi karppauksesta, koska sen ainoa vaikutus kroppani rasvamäärän pudotuksen lisäksi olisi haitta treenatessa, eikä se hyöty tässä tilanteessa korvaa haittoja - kroppani kun ei keskimäärin ihmisten estetiikantajua raiskaa.
Eihän karppaus pudota painoa nollaan, jossain vaiheessa siinäkin tulee vastaan yksilön ns. normaalipaino, jos hän ei ole anorektinen. Karppaamallahan myös ylläpidetään saavutettua painoa, joten oli ihan luonnollista olettaa, että puhut jonkin sellaisen puolesta, josta sinulla on edes jonkinasteista kokemusta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja saira »

Tähänkö maailmalla päädytään? Pahalta näyttää tulevaisuus...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Newton kirjoitti:Aloituspostista taisi käydä ilmi oma agendani, eikä se itse asiassa liittynyt miehen läskeihin millään muotoa.
Joo, hiffasin kyllä ettet sä tykkää katsella ylipainoisia naisia. Mutta jokin mussa selvittää, että tällaisten asioiden ei pitäisi olla sukupuolisidonnaisia eikä lähteä vain omista itsekkäistä kauneusihanteista. En mäkään pidä reippaasti ylipainoisia naisia kovinkaan seksikkäinä, mutten mä toisaalta koe niinkään, että kaikkien naisten pitäisi olla automaattisesti miellyttämässä täällä mun preferenssejäni ja estetiikantajuani - yleensä yksi kerrallaan on riittänyt.

En nyt vaan tajua tätä juttua että miksi mun seksuaalisen suuntautumiseni muodostaman kohderyhmän pitäisi kaikkien olla mun preferenssieni ja toiveitteni puitteiden mukaista priimakampelaa, tai muuten mua vastaan suoritettaisiin joku suuri estetiikkarikos, johon pitäisi saada muutos. Eikös meitä juur sen vuoksi ole erilaista tahvoa tiskinvarteen nojaamassa, että kaikille löytyisi preferensseistä riippumatta jonkinsortin koukkua? Toisille ehkä vähemmän kuin toisille, mutta silti. Koetko sä että sulle on tällä hetkellä olemassa liian vähän markkinoita hyväkroppaisten naisten keskuudessa, vai mihin ihmeeseen tarvitset niitä lisää? Kyllähän noita yleisen kauneus-/seksikkyysihanteen mukaisia helmiä tulee tukuttain vastaan varsinkin tähän vuodenaikaan, kun vain vähän silmiään raottaa.

Mikä siis oli se ongelma? Sekö, että vatsahapot tulee suuhun jos silmä näkee epäoptimaalista?
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:Koetko sä että sulle on tällä hetkellä olemassa liian vähän markkinoita hyväkroppaisten naisten keskuudessa, vai mihin ihmeeseen tarvitset niitä lisää?
Jokseenkin täysin off-topic, mutta... Jos tyyppi on ihan oikeasti tollanen tyhjästä vänkääjä ja joka sanan veivaaja, niin taitaa olla markkinapaikka aika autio, kaikenkokoisten naisten keskuudessa.
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

saira kirjoitti:Tähänkö maailmalla päädytään? Pahalta näyttää tulevaisuus...
Päästetänkö ylipainoiset miehet tuohon yökerhoon kuitenkin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Herra Manala kirjoitti:En mäkään pidä reippaasti ylipainoisia naisia kovinkaan seksikkäinä, mutten mä toisaalta koe niinkään, että kaikkien naisten pitäisi olla automaattisesti miellyttämässä täällä mun preferenssejäni ja estetiikantajuani - yleensä yksi kerrallaan on riittänyt.
Kyse onkin muista ihmisistä. Niistä, joiden huomiota läskit haluaisivat. Sikäli kun eivät ole täysin aseksuaaleja, heillä on sama biologinen hinku olla jonkun kanssa kuin muillakin ihmisillä, ja se tarkoittaa sitä, että he kärsivät suoraan ylipainostaan, koska heidän mahdollisuutensa haluamiensa ihmisten kanssa heikkenevät melkoisesti sen ylipainon takia.
En nyt vaan tajua tätä juttua että miksi mun seksuaalisen suuntautumiseni muodostaman kohderyhmän pitäisi kaikkien olla mun preferenssieni ja toiveitteni puitteiden mukaista priimakampelaa, tai muuten mua vastaan suoritettaisiin joku suuri estetiikkarikos, johon pitäisi saada muutos.
Minusta nyt vaan on niin paljon mukavampi nähdä kauniita kuin rumia asioita. Ongelmahan ei sinänsä ole minun - en itke verta vaikka kaikki näkemäni ihmiset eivät esteettistä silmää miellytäkään.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

saira kirjoitti:Tähänkö maailmalla päädytään? Pahalta näyttää tulevaisuus...
Iltalehti kirjoitti:- Isokokoiset ihmiset aiheuttavat ongelmia. Me saamme heistä paljon valituksia, Havanan omistaja Martin Sayers sanoi The Sunille.
No eihän tuo ole sen kummallisempaa kuin että helsinkiläiseen ravintolaan evättiin pääsy suomalaiselta varusmieheltä hänen ihonvärinsä ja syntyperänsä takia. Sitäkin perusteltiin sillä että "samantyyppiset" ihmiset ovat aiheuttaneet siellä ongelmia aikaisemmin. Se on sitä asiakaskunnan normaalia profilointia eikä siitä kunnon kansalaisen tarvitse olla moksiskaan. Onhan monissa paikoissa jopa ikärajat, ihan sama juttu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja saira »

Frederik Krueger kirjoitti:
saira kirjoitti:Tähänkö maailmalla päädytään? Pahalta näyttää tulevaisuus...
Iltalehti kirjoitti:- Isokokoiset ihmiset aiheuttavat ongelmia. Me saamme heistä paljon valituksia, Havanan omistaja Martin Sayers sanoi The Sunille.
No eihän tuo ole sen kummallisempaa kuin että helsinkiläiseen ravintolaan evättiin pääsy suomalaiselta varusmieheltä hänen ihonvärinsä ja syntyperänsä takia. Sitäkin perusteltiin sillä että "samantyyppiset" ihmiset ovat aiheuttaneet siellä ongelmia aikaisemmin. Se on sitä asiakaskunnan normaalia profilointia eikä siitä kunnon kansalaisen tarvitse olla moksiskaan. Onhan monissa paikoissa jopa ikärajat, ihan sama juttu.
Ikärajat ymmärtää, mutta ulkonäön perusteella pääsyn kieltämistä en. Ja olisi kyllä hauska kuulla millaisia valituksia ylipainoisista ihmisistä on tullut...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja saira »

NegaDuck kirjoitti:
saira kirjoitti:Tähänkö maailmalla päädytään? Pahalta näyttää tulevaisuus...
Päästetänkö ylipainoiset miehet tuohon yökerhoon kuitenkin?
Hyvä kysymys!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

saira kirjoitti:Ikärajat ymmärtää, mutta ulkonäön perusteella pääsyn kieltämistä en. Ja olisi kyllä hauska kuulla millaisia valituksia ylipainoisista ihmisistä on tullut...
Ehkä paljon ei-toivottua lähentelyä?

Usein se, mikä sopivalta ihmiseltä on mukavaa ja toivottavaa, on sopimattomalta ihmiseltä luotaantyöntävää ja koetaan ahdisteluksi.

Baarit myös profiloituvat voimakkaasti sen mukaan millaista asiakaskuntaa siellä käy. Trendikkäät pariutumismestat voivat faktisesti kärsiä asiakaskatoa jos se saa maineen ei-toivottujen ihmisten (oli ei-toivotun ihmistyypin määre mikä hyvänsä) tyyssijana.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mun on vaikea ilmeisesti ymmärtää tätä paljon ei-toivottua lähentelyä-kohtaa. Oman kokemuksen mukaan kun pahimpia jankkaajia ovat normaalipainoiset/laihat nuoret tytöt, joille "maailma on avoin" ja jotka ovat tottuneet saamaan haluamansa vaikka jankkaamalla toinen väsyksiin. Yleensä tämä menee vielä väkisinhalailuksi ja toisen hiplaamiseksi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

saira kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan kun pahimpia jankkaajia ovat normaalipainoiset/laihat nuoret tytöt
Hehe, kaikkien Newtonien sisällä asuu pieni normaalipainoinen/laiha nuori tyttö. 8)
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Lucy

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lucy »

saira kirjoitti:Tähänkö maailmalla päädytään?
"Isokokoiset ihmiset aiheuttavat ongelmia. Me saamme heistä paljon valituksia, Havanan omistaja Martin Sayers sanoi The Sunille."

Niin, he epäilemättä yrittävät syödä kalusteet ja taistelevat verissä päin baarimikon tiskille laittamasta pähkinäkulhosta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

saira kirjoitti:Ikärajat ymmärtää, mutta ulkonäön perusteella pääsyn kieltämistä en. Ja olisi kyllä hauska kuulla millaisia valituksia ylipainoisista ihmisistä on tullut...
Ikärajat kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin, mutta muut rajoitukset eivät. Tuosta syystä et ymmärrä muita rajoitteita.

Maailmalla rajoitetaan ihan yleisesti seuraavien ryhmien sisäänpääsyä:
- Miesporukat ilman naisia
- Liian vanhat
- Dress code
- Etniset ryhmät
- Fyysiseltä olemukseltaan epämiellyttävät

Maailmalla ja yleensä suomessakin kauniit hyvinpukeutuneet naiset pääsevät sisään ihan mihin tahansa iästä riippumatta, enkä usko että etninen taustakaan toimii heillä esteenä.

Suomessa miehiä ei tunnuta sortavan ja luulen tämäön johtuvan siitä, että ulkomailla yökerhoihin mennään katsomaan naisia ja suomessa juomaan viinaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lucy kirjoitti:"Isokokoiset ihmiset aiheuttavat ongelmia. Me saamme heistä paljon valituksia, Havanan omistaja Martin Sayers sanoi The Sunille."

Niin, he epäilemättä yrittävät syödä kalusteet ja taistelevat verissä päivän baarimikon tiskille laittamasta pähkinäkulhosta.
Tuskin ravintola valittaa itselleen. Valitukset tulevat asiakkailta, joita taas ei kalusteiden syönti kiinnosta.
Lucy

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lucy »

sivustahuutaja kirjoitti: Tuskin ravintola valittaa itselleen. Valitukset tulevat asiakkailta, joita taas ei kalusteiden syönti kiinnosta.
Sanoisin, että ravintola ilman kalusteita olisi ongelma myös istumapaikan haluaville asiakkaille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja saira »

sivustahuutaja kirjoitti:
saira kirjoitti:Ikärajat ymmärtää, mutta ulkonäön perusteella pääsyn kieltämistä en. Ja olisi kyllä hauska kuulla millaisia valituksia ylipainoisista ihmisistä on tullut...
Ikärajat kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin, mutta muut rajoitukset eivät. Tuosta syystä et ymmärrä muita rajoitteita.

Maailmalla rajoitetaan ihan yleisesti seuraavien ryhmien sisäänpääsyä:
- Miesporukat ilman naisia
- Liian vanhat
- Dress code
- Etniset ryhmät
- Fyysiseltä olemukseltaan epämiellyttävät

Maailmalla ja yleensä suomessakin kauniit hyvinpukeutuneet naiset pääsevät sisään ihan mihin tahansa iästä riippumatta, enkä usko että etninen taustakaan toimii heillä esteenä.

Suomessa miehiä ei tunnuta sortavan ja luulen tämäön johtuvan siitä, että ulkomailla yökerhoihin mennään katsomaan naisia ja suomessa juomaan viinaa.
Enpä usko, että minun ymmärryksessäni rajoitusten suhteen on sen suurempaa vikaa, vaikka Suomessa asunkin ja tähän kulttuuriin olen ehdollistunut. En vain yksinkertaisesti näe syytä rajoittaa ihmisten sisäänpääsyä painon mukaan.

-Dress code on tietyissä paikoissa ymmärrettävää, vaikkakin ärsyttävää.
-Miesporukoiden rajoittamisesta en ole kuullut, mutta tiedän tapauksia,joissa yksinäinen nainen ei ole päässyt esim. erotiikkabaariin. Tätäkin tosin tapahtuu suurimmaksi osaksi ulkomailla.
-Etnisen taustan mukaan arvottaminen taas on valitettava tosiasia, jota muuten Suomessakin tapahtuu.
-Liian vanhoista taas en ole kuullut mitään, luultavasti koska suurin osa vanhemmista ihmisistä ei jaksa edes mennä paikkaan, jossa roikkuu juuri täysi-iän saavuttaneita kakaroita.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Gat »

....
Viimeksi muokannut Gat, 31.07.2008 12:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Gat kirjoitti:TIX on rekkautunut taas!!
Väärä ketju?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Newton kirjoitti:
Gat kirjoitti:TIX on rekkautunut taas!!
Väärä ketju?
En tiiä onko kirjoittanut johonkin jo, kunhan huomasin etusivulta..

Äh pakskat.. väärä ketju sittenkin.. vaihan.. Oli kaks kitinäselainta auki, väärä päälimmäisenä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

saira kirjoitti:-Miesporukoiden rajoittamisesta en ole kuullut, mutta tiedän tapauksia,joissa yksinäinen nainen ei ole päässyt esim. erotiikkabaariin. Tätäkin tosin tapahtuu suurimmaksi osaksi ulkomailla.
Miesporukoiden rajoittaminen on ihan peruskauraa silloin kun yökerhoilla on hankaluuksia pitää sukupuolten määrät tasapainossa. Useinhan naiset eivät maksa tästä syystä pääsymaksua, vaikka miehet maksaisivatkin. Ulkomailla siis, kuten alun perin kirjoitinkin.
saira kirjoitti:-Liian vanhoista taas en ole kuullut mitään, luultavasti koska suurin osa vanhemmista ihmisistä ei jaksa edes mennä paikkaan, jossa roikkuu juuri täysi-iän saavuttaneita kakaroita.
Tuo vanhojen karsiminen on vain eräs dress ja face controllin muoto, eli päästetään sisään vain ihmisiä, jotka sopivat yökerhon imagoon.