Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:
Geep kirjoitti:Markon silmät räpsii kauheesti kun se puhuu kakkaa. Olipa muuten ällö eilisessä koosteessa, jotenkin tosi limanen ja spooky se on, ei yhtään sellanen naistenmies mitä odotin.
Missä vaiheessa se on naistenmieheltä vaikuttanut? Omituinen ja spookyhan se on ollu alusta asti.
Mun mielestä se oli aika osuvaa kun yritti bileissä iskeä Mariannaa. Voihan se tyyli joihinkin purra, mutta yllättäen ei herunut ainakaan tältä.

Marko: Sulla on ihmeen hyvät pakarat.
Marianna: Aijaa, muutenko mun kroppani on sitten kauhee/huono/paska (en voi muistaa mitä sanoi).
Marko: Nooh, semmonen tyydyttävä.
Ja sitten ne litaniat, että panis, mutta ei aio BB:ssä panna.

Ei irronnut illan aikana kovasti vonkaamansa pusu.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ton muuten näin minäkin, nauraa räkättäen mietin voiko sillä tyylillä oikeasti saada edes irl. Vaan miksikäs ei, onhan meitä niin joka kyrvälle...
MGandhi

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Harrin eilinen pentumainen Cherylin perässä juokseminen, kun tyttönen vaihteli sänkyään, aiheutti hilpeyttä. Naiset kun niin tykkää takiaisista.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Mies koki vieressäni hirvittävää myötähäpeää ja minä taas yritin puolustella takiaista ruudussa. 8)
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nikotismeja kerätään näemmä omalle sivustolle: http://bbniko.t35.com/

Mun lemppari taitaa olla tämä:

Andreas kertoo että jos sanoo kolme kertaa Candyman, niin Candyman tulee sun selän taakse ja viiltää sun kurkun auki.

Niko: "hei uskallaks sanoo peilille My Little Pony? sielt tulee sellanen vaahtokarkkisydeemi bebaa"

Tai sitten tämä:

Marianne: Mä niin näen mun isäpuolen nauravan mun remonttitaidoille.

Niko: Mä niin näen mun äidin raaputtavan mun syntymätodistuksesta omaa nimeään pois.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vittu, jäi eilen eka BB-kooste katsomatta. Olen rappiolla.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:Vittu, jäi eilen eka BB-kooste katsomatta. Olen rappiolla.
Multa jo kaks peräkkäin!! Ois kyllä turpiinsa saanut, jos olisi kavereille kommentoinut eilistä matsia, että "ei kun mä katoin big brotheria".
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Niko TAAS perseili viime jaksossa. En tiedä juoko se yhden vai puolitoista sidukkaa, kun heti ollaan aivan naula päässä sekoilemassa. Poika vaan pilaa yleistä tunnelmaa holtittomilla riehumisillaan. Itse en jaksaisi moista teinixiaikapommia katsella, saa nähdä joko lähtölaskenta alkaa talon sisällä...
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:Niko TAAS perseili viime jaksossa. En tiedä juoko se yhden vai puolitoista sidukkaa, kun heti ollaan aivan naula päässä sekoilemassa. Poika vaan pilaa yleistä tunnelmaa holtittomilla riehumisillaan. Itse en jaksaisi moista teinixiaikapommia katsella, saa nähdä joko lähtölaskenta alkaa talon sisällä...
Sinä päivänä siellä räjähteli yksi jos toinenkin ja porukkaa oli lähdössä kotiokin. Talon tunnelma on jo pitkään ollut räjähdysaltis, tosin räjähteleehän siellä aina joku päivittäin. Selän takana jauhaminen on jatkuvaa puolin ja toisin. Oli ajankysymys koska joku pärähtää vihdoin päin naamaa. Pointti sillä kyllä oli, mutta esitystapa nyt oli mitä oli.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Mä oon koosteiden varassa...ja niissä Niko on jostain syystä selvästi enempi kuvissa ja äänessä kuin muut. Esmes päiväkirjahuoneen pätkistä Niko on jopa enemmistössä. Antaisivat tapeteille edes mahdollisuuden.
Rahkapussi

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Joo, huomasin, että "paroni" on mukana BB:ssa. Ainakin mulle on jäänyt kaverista hyvä mielikuva keskustelujen pohjalta... eikä tuo ole vielä pahemmin BB:ssa mokaillut. Jännä, että suurin draamakuningatar on Niko, mimmit eivät pärjää hänelle ollenkaan. Kaksi tylsintä ovat Johan ja Marko. Kuvissa Johan näytti ihan ok:lta, mutta kun kaveri avasi suunsa, niin sekin vaikutelma karisi nopesti haukotuksen tieltä. Marko taas on kouluesimerkki lyhyistä, aggressiivisista miehistä, jotka yrittävät korvata pituutensa puutetta uholla ja lihasmassalla.

Välillä mietin, että ovatko kaikki B-luokan julkimot, jotka toimittavat sisältöä median pohjattomaan peräaukkoon, jääneet lapsuudessa vaille huomiota? Onko se sitten hyvä rakkauden korvike, kun kaikki "tuntevat", ainakin 15 minuutin ajan?

Onhan se eri asia, jos joutuu julkisuuden huomion kohteeksi siksi, että on tehnyt jotakin "merkittävää" kuin tulla julkisuuteen pelkästään persoonallaan ja asettaa se kaikkien häväistäväksi. On aika julmaa, kun paskalehdet tarjoavat palkkiota mehevistä juoruista, jotka liittyvät BB-talon asukkaisiin. Ja huom! juoruja, ei faktaa. Sitten nämä dokudraamatähdet ihmettelevät esim. Trendi-lehdessä, että "kyllä lyötiin naista henkisesti sekä ammattipätevyys kyseenalaistettiin vanhempien taholta", kuten itki BB-Sorella, luokanopettaja, joka veti kännikoomat ja joutui melkein treffiraiskauksen uhriksi.

On sanottu, että urheilu korvaisi nykyaikana gladiaattoritaistelut ja sodat mies-miestä vasten. Reality-tv tarjoaa kyllä paljon tylympää nöyryytysmateriaalia. Siitä huolimatta siihen lihamyllyyn on monta ihmistä tyrkyllä.

EDIT: Mun suosikki on tietty Ade! Ehana bi-seksuaalinen metroseXuaali. Ade on kaikkien tyttöjen ja homoemojen sankari!
NegaDuck

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Rahkapussi kirjoitti:Marko taas on kouluesimerkki lyhyistä, aggressiivisista miehistä, jotka yrittävät korvata pituutensa puutetta uholla ja lihasmassalla.
Mikä olisi hänen kohtalonsa, jos hän ei yrittäisi kompensoida? (huom: kysyn yleisesti tästä kouluesimerkistä enkä BB:n suhteen, sillä en edes seuraa BB:tä) Mikä yleensä synnyttää tämän tarpeen kompensoida?
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rahkapussi kirjoitti: EDIT: Mun suosikki on tietty Ade!
Parantaa kuin sika juoksuaan. Alun turhien lässytysten jälkeen paljastunut oikein supliikiksi ja rennoksi mieheksi. Mielestäni omaa erityisen hyvät sosiaaliset taidot. Tällä hetkellä selvähkö suosikkini voittajaksi.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: EDIT: Mun suosikki on tietty Ade!
Parantaa kuin sika juoksuaan. Alun turhien lässytysten jälkeen paljastunut oikein supliikiksi ja rennoksi mieheksi. Mielestäni omaa erityisen hyvät sosiaaliset taidot. Tällä hetkellä selvähkö suosikkini voittajaksi.
Ade on munkin suosikki Nikon lisäksi. Se pitää kuitenkin sanoa, että kyllä se on Marian lisäksi pahin selän takana puhuja ja aikamoinen joo joo mies. Ja tällä kaudella tuo paskanjauhanta on omaa luokkaansa.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:aikamoinen joo joo mies
Tuossa ympäristössä ja noilla pelaajilla tuo on pääosin plussaa. Tasapainoittava voima talossa. Niitäkin tarvitaan. Mutta joojoojantteri Ade on, juu.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:aikamoinen joo joo mies
Tuossa ympäristössä ja noilla pelaajilla tuo on pääosin plussaa. Tasapainoittava voima talossa. Niitäkin tarvitaan. Mutta joojoojantteri Ade on, juu.
Mä en näkisi Adea enää tasapainottavana voimana, koska esimerkiksi miehet katsoo sen kuuluvan A-tiimiin. Eli tähän paskanjauhannan eXtreme ryhmään. Viime viikkotehtävä antoi myös miehille osviittaa siitä ettei Ade niiden kanssa viihdy, kuten itsekin totesi. Uskon äänisaaliin nimeämisissä nousevan kunhan muutama pahempi on saatu alta pois ellei jo nyt. Itse haluaisin toki jatkavan talossa olo, viihdearvo on suuri. Mutta voihan tuo omasta halustaankin poistua kunhan saa kuulla kihlatun raskaudesta.

Talon tilanne on sen verran tulehtunut, että ensimmäistä kertaa olen ihan tyytyväinen uusien asukkaiden tuloon. Ensimmäistä kertaa näyttäisi myös siltä keskusteluja seuranneena, että uusilla on jopa konkreettinen mahdollisuus voittoon.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

Harmittaa, että kammottava Cheryll sai jäädä taloon. Se aiheuttaa mulle näppylöitä enkä kestä katsella sen vastenmielistä naamaa ollenkaan.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Harmittaa, että kammottava Cheryll sai jäädä taloon. Se aiheuttaa mulle näppylöitä enkä kestä katsella sen vastenmielistä naamaa ollenkaan.
:komp:
Bliss

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BB=
Bunch of Braindeads
Barenaked Baboons
Bimbos & Bachelors
Boobs & Balls

Plääh. Katsoin vahingossa noin kaksi minuuttia perjantaina. Ei toistu. :D
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:BB=
Bunch of Braindeads
Barenaked Baboons
Bimbos & Bachelors
Boobs & Balls

Plääh. Katsoin vahingossa noin kaksi minuuttia perjantaina. Ei toistu. :D
Perustit jo anti-BB-ketjun ikiliikkujiin. Eiköhän kaikille ole tullut selväksi kantasi ohjelmasta. Mitä siis enää mussutat?
Lucy

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En ole vielä katsonut yhtäkään jaksoa, mutta uskon vakaasti siihen, että ehdin korjata tämän kammottavan aukon yleissivistyksessäni ennen ohjelman loppumista. Lehtiä lukemallakin on aika vaikea olla pysymättä kärryillä.
Bliss

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti:BB=
Bunch of Braindeads
Barenaked Baboons
Bimbos & Bachelors
Boobs & Balls

Plääh. Katsoin vahingossa noin kaksi minuuttia perjantaina. Ei toistu. :D
Perustit jo anti-BB-ketjun ikiliikkujiin. Eiköhän kaikille ole tullut selväksi kantasi ohjelmasta. Mitä siis enää mussutat?
En perustanut, vaan Sanottua-ketjun. Sattuman kauppaa, että postaukseni koski samaa aihetta.
Mussutan mitä mussutan, käytä sitä ignorea jos ei kiinnosta.
Tix

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Tix »

Oho. Sinnehän on tullu yks kauniskin nainen joukkoon. Ja viel kasvatustieteiden opiskelija. Mahtaa olla ne talossa roikkuneet harput kateudesta vihreenä ku tollanen tulee taloon.

Edit: ai katos, kateusdissaus alkoi jo.
Viimeksi muokannut Tix, 15.09.2008 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Jaha 169 cm ja 49 kg. Mikä se BMI olikaan? :)

On tuo kyllä oikeasti nätti.
Laskin sanoo notta 17,156262035643009698539967087987.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mua ei kyllä tuo Tuuli säväytä laisinkaan, mutta Anniina on tosi kaunis. Aika nolo toi Mariannan kommentti... siellä on kohta kissatappelut varmaan pystyssä.