Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Boner

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Boner »

Vaola kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Vähemmän meteliä ja stressiä ja hoitaja ehtii oikeasti vähän viettämään aikaakin lapsen kanssa.

Riippunee aika paljon hoitajasta. Toivon mukaan teidän kohdalle osuu hyvin! Ainakaan niille perhepäivähoitajille, joiden kanssa on aikanaan tullut jaettua samat asukaspuistot, en olisi lapsiani halunnut uskoa ikipäivänä...
Ratkaisu ongelmaan on pinkeäpeppuinen 18 vuotias au pair ruotsista. Isikin viihtyy taas kotona. :pliis:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Vähemmän meteliä ja stressiä ja hoitaja ehtii oikeasti vähän viettämään aikaakin lapsen kanssa.

Riippunee aika paljon hoitajasta. Toivon mukaan teidän kohdalle osuu hyvin! Ainakaan niille perhepäivähoitajille, joiden kanssa on aikanaan tullut jaettua samat asukaspuistot, en olisi lapsiani halunnut uskoa ikipäivänä...
Ratkaisu ongelmaan on pinkeäpeppuinen 18 vuotias au pair ruotsista. Isikin viihtyy taas kotona. :pliis:
Jotenkin virolainen kuulostaisi paremmalta. Joku Kätlin tai jtn
Boner

Dave kirjoitti:Jotenkin virolainen kuulostaisi paremmalta. Joku Kätlin tai jtn
No nyt ei saa olla ronkeli. Voit muuten saada tuksun.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vaola kirjoitti:Riippunee aika paljon hoitajasta. Toivon mukaan teidän kohdalle osuu hyvin!
Toivoa soppii. Ainakin tää esikoisen hoitotäti on oikeasti hyvä työssään ja lapsetkin tykkäävät siitä kovasti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Margariinit ovat sisältäneet transrasvoja viimeksi joskus yli kymmenen vuotta sitten.
Entäs sitten? P-K-projektihan oli yli 10 vuotta sitten.
Meillä on se oleellinen ero, että minä tiedän, että minä en tiedä.

Sinä et tiedä, että et tiedä.
Asia selvä. Missä kohtaa olen ollut sen verran silmiinpistävän kuutamolla, että tietämykseni olisi kaivannut päivittämistä?
Dave

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Margariinit ovat sisältäneet transrasvoja viimeksi joskus yli kymmenen vuotta sitten.
Entäs sitten? P-K-projektihan oli yli 10 vuotta sitten.
Ja väitit, että projektin suositukset ovat vanhentuneita, ts. niitä ei pitäisi siis noudattaa.
Meillä on se oleellinen ero, että minä tiedän, että minä en tiedä.

Sinä et tiedä, että et tiedä.
Manala kirjoitti: Asia selvä. Missä kohtaa olen ollut sen verran silmiinpistävän kuutamolla, että tietämykseni olisi kaivannut päivittämistä?
Esim. siinä kohtaa, että puhut siitä, miten margariinien transrasvat ovat vaarallisia, vaikka ne eivät sisällä transrasvoja.

Kuten edellä linkitin, suomalaisessa ruokavaliossa ei käytännössä ole trans-rasvoja lainkaan.

Lisäksi olet väittänyt, että ei ne kovat (tyydyttyneet) rasvat ole paha juttu, vaikka uusin tutkimusnäyttö edelleen kiristää suosituksia kovien rasvojen välttämisestä

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tiedote?id=23078

Vielä kertaalleen: en missään tapauksessa pidä itseäni ravitsemuksen asiantuntijana. Minä vain katson, mitä asiantuntijat sanovat.
küllküll

Jätkä yski ja rohisi koko yön. Ainoa konsti saada se nukkumaan kahdeksi tunniksi oli doupata silmämunia myöten täyteen. Välillä oksennettiin iltapala sänkyyn ja muuta mukavaa.

Saako vielä muuttaa sitä mielipidettään, ettei kaipaa poikamiesaikoja? :swirl:
Boner

küllküll kirjoitti:Jätkä yski ja rohisi koko yön. Ainoa konsti saada se nukkumaan kahdeksi tunniksi oli doupata silmämunia myöten täyteen. Välillä oksennettiin iltapala sänkyyn ja muuta mukavaa.
Meillä ollaan näemmä oltu todella onnekkaita jannun kanssa. Sillä on nyt ikää 2 v 3kk, eikä kertaakaan ole ollut oikeastaan minkäänlaista roplemaa lukuunottamatta pientä yskää ja nuhaa. Ei, korvasärkyjä, ei kuumetta, ei ruikulia ei oksennusta. Terve kuin pukki.
Saas nähdä mihin hommat muuttuu kun se päivänä eräänä menee tarhaan..
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti: Saas nähdä mihin hommat muuttuu kun se päivänä eräänä menee tarhaan..
Eka hoitovuosi on yhtä helvettiä sairastelun kanssa :D
Kerran kuukaudessa flunssa/mahatauti/mikä tahansa.
Dave

Kyllähän se on ihan fakta, että päivähoidossa sairastaa enemmän kuin kotona. Lisäksi kolme ekaa ikävuotta on pahimmat, sitten alkaa helpottaa.
küllküll

Ennemmin tai myöhemmin nuo pöpöt on sairastettava, tiedä sitten onko pienemmän riesan tie nyt pienenä vai vasta vähän vanhempana.

Uni maistuis silti. Oliko tää ny neljäs enempivähempi valvottu yö tähän putkeen...

Äh, lopetan valittamisen ja laitan iTunesin kovemmalle. Rokki helpottaa aina.
Dave

küllküll kirjoitti:Ennemmin tai myöhemmin nuo pöpöt on sairastettava, tiedä sitten onko pienemmän riesan tie nyt pienenä vai vasta vähän vanhempana.
.
Mä en tiedä, onko tuosta hypoteesista tutkimustietoa. Tietysti tuntuisi mahdolliselta, että ne, jotka eivät ole sairastaneet päivähoidossa vuosina 0-3 sitten sairastavat joskus muulloin. En tiedä.
Boner

Onneksi jannu on tarhaan mennessä jo kolmevuotias. Menee ehkä hieman helpommalla sairastelut silloin kun ei tarvitse puhetaidottoman kanssa arvailla että mikähän siellä nyt vaivaa.

No, vastapainoksi neitokaisella on nykyään melkoiset refluksioireet.. eikä sit saa edes tropata täyteen stana.
Cavallo
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Aamulla poika ei halunnut lähteä kouluun ja valitti vatsakipuja. Vatsakivut katosivat kun totesin hänelle, että sairaana ei sitten saa pelata koko päivänä. Aina nämä tapaukset eivät ratkea yhtä helposti.

Tuli oma lapsuus mieleen. Taisin olla poikaani parempi näyttelijä, kun minut vietiin ihan lääkärille "vatsakipujen" vuoksi. Lääkäri napsautti kumihanskan käteensä ja työnsi sormensa mun perseeseen. Siihen loppuivat lapsuuden vatsavaivat.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Ennemmin tai myöhemmin nuo pöpöt on sairastettava, tiedä sitten onko pienemmän riesan tie nyt pienenä vai vasta vähän vanhempana.
.
Mä en tiedä, onko tuosta hypoteesista tutkimustietoa. Tietysti tuntuisi mahdolliselta, että ne, jotka eivät ole sairastaneet päivähoidossa vuosina 0-3 sitten sairastavat joskus muulloin. En tiedä.
Muistaisin törmänneeni suomalaiseen tutkimukseen, jossa todettiin kotihoidosta suoraan kouluun tulevien sairastavan ekana(parina) kouluvuonna ex-tarhalaisia enemmän. Voin tonkia löytyisikö linkki jostain..
Prepare for the worstest.
Dave

nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
.
Muistaisin törmänneeni suomalaiseen tutkimukseen, jossa todettiin kotihoidosta suoraan kouluun tulevien sairastavan ekana(parina) kouluvuonna ex-tarhalaisia enemmän. Voin tonkia löytyisikö linkki jostain..
Kiinnostaa!
küllküll

Cavallo kirjoitti:Lääkäri napsautti kumihanskan käteensä ja työnsi sormensa mun perseeseen. Siihen loppuivat lapsuuden vatsavaivat.
Uskaltaako udella, oletko nyttemmin aikuisena ollut enemmän kiinnostunut enemmän vastakkaisesta vai omasta sukupuolesta? :P
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.iltalehti.fi/perhe/2010120812829039_pr.shtml

Koitetaan tonkia alkuperäistä duodecimistä, tuossa ei ainakaan ollut mainintaan tekijästä..
Prepare for the worstest.
Dave

Tässä alkuperäisen abstrakti:

http://archpedi.ama-assn.org/cgi/conten ... 64/12/1132

Eli hyvä uutinen ja lohduttanee sairastavien päiväkotilasten vanhempia.
Cavallo
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

küllküll kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:Lääkäri napsautti kumihanskan käteensä ja työnsi sormensa mun perseeseen. Siihen loppuivat lapsuuden vatsavaivat.
Uskaltaako udella, oletko nyttemmin aikuisena ollut enemmän kiinnostunut enemmän vastakkaisesta vai omasta sukupuolesta? :P
Naisista tykkään, mutta jos nainen hivelee nyt mun takamusta, refleksinomaisesti jännitän pakaroita tiukemmalle. Trauma siitä taisi tulla.
küllküll

Pojalle noussut kuume uudestaan hoitopaikassa. Eipä muuta kuin hakemaan ja uudelleen lekuriin... jee.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Kiinnostaa!
Muakin kiinnostaa. Itse en juuri lapsena tai koulussa sairastanut korvatulehduksia lukuunottamatta. En esim. saanut vesirokkoja yms. Mutta teiniässä alkoikin jos minkälaista lastentautia pukkaamaan. Toki moni taudeista olisi hyvä sairastaa mahdollisimman nuorena kuten esim. juuri rokot.
Dave

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Kiinnostaa!
Muakin kiinnostaa.
Kts. ylle :wink:
Boner

Dave kirjoitti:
Kts. ylle :wink:
Suomenna ja referoi!
Dave