Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... natoriksi/

Vallankumous on alkanut!
Sinne vaan M'boko-plakaatin kanssa mukaan rähinöimään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... natoriksi/

Vallankumous on alkanut!
Sinne vaan M'boko-plakaatin kanssa mukaan rähinöimään.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Poliisi varoittaa: Ulkomaalaistaustainen ahdistelija liikkuu Varkaudessa
Julkaistu: IS 12.10.2011 15:57
Lokakuun aikana Varkaudessa on tullut poliisin tietoon kaksi tapausta, joissa ulkomaalaistaustainen mieshenkilö on ahdistellut teini-ikäisiä tyttöjä.

Poliisi epäilee että ahdistelun kohteeksi joutuneita tyttöjä on useampiakin.

Poliisi pyytää heitä ilmoittamaan ahdistelusta Varkauden poliisiin."


Olen ollut lokakuun Varkaudessa ja ehkä minä ainakin Savossa näytän ulkomaalaiselta.. :think:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101 ... 3_uu.shtml

joo-o

Hämmentävä uutinen jotenkin.

Siis: Anitalla ja Samilla on aiemmin ollut hintiimiä kanssakäymistä. Nyt Sami kantaa alastoman Anitan kylpyammeeseen ja he kylpevät yhdessä.

Myöhemmin Sami kokeilee Anitan pulssia hieman epäortodoksisesti ja ehtoollista tulee.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eipä siinä mitään, kun tiedotonta sormeillaan, eikä ollut edes pso. Ei tosin ole minkäänlaisessa linjassa pedojen kanssa, jotka eivät saa mtn tekivät mitä tahansa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Eipä siinä mitään, kun tiedotonta sormeillaan, eikä ollut edes pso. Ei tosin ole minkäänlaisessa linjassa pedojen kanssa, jotka eivät saa mtn tekivät mitä tahansa.
No tiedoton ja tiedon. Eiköhän toi sormella kokeilu sen jälkeen kun on alastomana kannettu kylpyyn ja on kylvetty yhdessä, ole vähän niinQ ok sormella kokeilua (pun intended), että josko sittenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9560
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: No tiedoton ja tiedon. Eiköhän toi sormella kokeilu sen jälkeen kun on alastomana kannettu kylpyyn ja on kylvetty yhdessä, ole vähän niinQ ok sormella kokeilua (pun intended), että josko sittenkin.
Mä olin ymmärtävinäni, että naaras olis sammunut siihen sohvalle ja sitten havahtunut sormi pillussa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No mutta kelatkaa nyt koko juttua: ootte naisen kanssa, jonka kanssa ootte pannut ennenkin. Sitten kannetaan nainen alastomana kylpyyn ja kylvetään yhdessä. Sitten nainen menee sohvalle makaamaan. Otatte sen jalat syliinne. Kyllä mun mielestä on ihan moraalinen velvoisuus kokeilla sormella, mitä tapahtuu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Leevi »

NuoriDaavid kirjoitti:No mutta kelatkaa nyt koko juttua: ootte naisen kanssa, jonka kanssa ootte pannut ennenkin. Sitten kannetaan nainen alastomana kylpyyn ja kylvetään yhdessä. Sitten nainen menee sohvalle makaamaan. Otatte sen jalat syliinne. Kyllä mun mielestä on ihan moraalinen velvoisuus kokeilla sormella, mitä tapahtuu.
Noo, tietämättä ihan koko tarinaa ja historiaa niin tuskin poika ajatteli, että tuollaisesta häkki heilahtaa (edes ehdollisena). Jos tässä yritetään oikeuslaitoksen puolelta osoittaa, että kyllä me yritetään koventaa linjaa?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:No mutta kelatkaa nyt koko juttua: ootte naisen kanssa, jonka kanssa ootte pannut ennenkin. Sitten kannetaan nainen alastomana kylpyyn ja kylvetään yhdessä. Sitten nainen menee sohvalle makaamaan. Otatte sen jalat syliinne. Kyllä mun mielestä on ihan moraalinen velvoisuus kokeilla sormella, mitä tapahtuu.
Joku siinä eukkoa kuitenkin ahdisti eli kyse oli jostain muusta kuin kepillä jään tökkimisestä ja kun tuomiokin tuli, niin rikostunnusmerkistö täyttyi.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RP »

Eikö tuossa lue että ns. intiimiä kanssakäymistä, ei se mielestäni automaattisesti meinaa panemista. Voihan se olla ihan mitä tahansa, kuten vaikka vaan pelkkää pussaamista tai halimistakin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21587
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Kyllä tuon jutun perustella jätkä laski homman vähän väärin. Jos sitä pusua ei yrittämälläkään saa, niin kannattaa pitää ne sormet omassa käytössä. Suomalaisen kulttuuritaustan perusteella pitäisi ymmärtää, että yhteinen alasti oleilu ei automaattisesti tarkoita panemishalukkuutta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Kyllä tuon jutun perustella jätkä laski homman vähän väärin. Jos sitä pusua ei yrittämälläkään saa, niin kannattaa pitää ne sormet omassa käytössä. Suomalaisen kulttuuritaustan perusteella pitäisi ymmärtää, että yhteinen alasti oleilu ei automaattisesti tarkoita panemishalukkuutta.
No tottakai laski väärin. Eihän se muija muuten olisi vetänyt hernettä nenään. Mutta mitä tulee alasti yhdessä kylpemiseen, niin kamoon! Totta munassa se 99%:ssa tapauksista tarkoittaa panemishalukkuutta, jos tuossa tilanteessa ryhdytään samassa ammeessa kylpemään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?
No mutta kun ei ollut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RP »

No mun mielestä ns. normaali mies, jos siis haluaa koittaa että irtoaako, niin olisi aloittanut vaikka sitten hieromalla niitä jalkoja yms. ja katsomalla saako vastakaikua. Oikeasti, hiukan vaikeuksia ymmärtää miksi ne sormen työntämiset pimppaan toisen nukkuessa, kun selkeästi mixed signalsia tullut koko illan, on se ensimmäinen ajatus tässä heruttelussa.

Kyseessä ei kuitenkaan mikään pariskunta, joissa nuo lämmittelyjen säännöt voi olla hieman erilaiset, riippuen toki ihmisestä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Laitetaan nyt vielä disclaimer: toki mies teki väärin, mutta tällaista se ihmiselämä on ja mun mielestäni varsin ymmärrettävä moka.
Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?
No mutta kun ei ollut.
Tuosta voi käänteisesti lukea, että ei olisi ollut ymmärrettävä. Tuomarin ja lain kannalta on ihan sama, että oliko vai eikö ollut. Vähän tässä haisee sellainen "mitäs lutkailit alasti, luovuit samalla itsemäärämisoikeudestasi" -ajattelu nyt. Oon mäkin aika monen mimmin kanssa ollut alasti jossain paljussa tms. ilman että olisin samalla antanut minkäänmoista lupaa tarttua vehkeisiin.

Tuo pulssin kokeilu on kyllä ehkä tyhmin selitys mitä olen koskaan kuullut. Jo siitä yksinään joutaisi linnaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Liekö kuullut joskus sykkivästä pimpsasta ja luullut, että kyse on pulssista?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12489
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lidlin lihapullat (muistaakseni 400 g., rasvaprosentti 10 %) erittäin halpoja, 85 c.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21587
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Olen aika yllättynyt, jos Ikean ruotsissa tehdyt lihapullat on tähän asti tehty ruotsalaisesta lihasta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Olisko se edelleen ymmärrettävä, jos kyseessä olisi neitsyt teinityttö ja sormien sijasta pulssia olisi koetettu peniksellä?
No mutta kun ei ollut.
Tuosta voi käänteisesti lukea, että ei olisi ollut ymmärrettävä. Tuomarin ja lain kannalta on ihan sama, että oliko vai eikö ollut.
Ei liene indeksitapauksen kannalta oleellista, mutta keskustelun vuoksi: mun käsittääkseni lain kannalta on eroa laittaako pimpsaan ilman lupaa peeniksen vai sormen? Eikös väkisinmakaaminen nimenomaan edellytä, että genitaalit koskettavat toisiaan? Muuten on seksuaalinen hyväksikäyttö tms?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21587
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Totta munassa se 99%:ssa tapauksista tarkoittaa panemishalukkuutta, jos tuossa tilanteessa ryhdytään samassa ammeessa kylpemään.
Eikä tarkoita. Jos vaihdat kylvyn tilalle saunan niin tajuat kuinka urpoa on ruveta sormettamaan kun toinen koisaa saunan jälkeen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.