Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:mielestäni juuri raakkasin kaikki pienet pois.
Musta tuntuu että edelleenkin (poika käyttää kokoa 86/92) joutuu lähes päivittäin jotain pistämään "alahyllylle" vaatekaapissa... Huoh. Eiköhän tuo kasvu kohta tasaannu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pienenpieniä potkuja ja rakenneultrassa kaikki hyvin. Yhdistelmäseula jätettiinkin ottamatta ja hieman pelkäsin mitä mahdollista nyt voisi näkyä. Olen kieltänyt itseltäni tarkemman perehtymisen mahdollisiin ja mahdottomiin sikiön ja vastasyntyneen sairauksiin, koska miten niihin muka vaikuttaisin. Istukka saisi nousta kohdunkaulan tienoilta, sen vuoksi vielä jouluaatonaattona ylimääräinen ultra. Olen ihan pehmennyt, puhun jo mahalleni kun kukaan muu kuin me ei kuule. :]
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Mun käsittääkseni noi istukat yleensä nousee. Sittenhän on vaan ekstrabonusta että pääsette vielä joululahjaksi katsomaan miten vauveli on kasvanut.

Ihkua! :]
Dumis

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää nauratti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Tää nauratti.
Niin nauratti :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en kyllä jaksa olla yhtään innoissani vieläkään. Ei kukaan muukaan ole, Nitaa lukuunottamatta. Suorastaan vituttaa Facebookissa vanhoilta tutuilta tulevat ihQ-stdänsydänsydänonnittelut.

Kukaan muu kuin neuvolatäti ei soita ja kysy miten voit. Hää oli kyllä vallan järkyttynyt kun mitään tukiverkostoa ei kertakaikkiaan vaan ole.

Neuvolasta saatu "Odottavalle Äidille"-kirja lens alta aikayksikön roskikseen, kun ei siellä ollut muuta kuin kuvia onnellisista pariskunnista kääröineen, parisuhdevinkkejä ja "kuinka ymmärrät odottavaa äitiä"-osioita. Kristus. Missä oli luku väkivaltaisista ulosheitetyistä alkoholisti-"isistä", jotka jakelee tappouhkauksia jo valmiiksi stressaantuneelle ja masentuneelle äidille?

Tai katkeroituneista ex-miehistä jotka kiukuttelevat ensmäisen lapsen kustannuksella?

Tai tulevista isovanhemmista jotka kääntävät selän täysin ja välittömästi uutisen kuultuaan, mm. lomauttamalla töistä.

Tai Kelasta ja sossusta joiden kanssa saa taistella tosissaan ja pitkään että on makaroonia ja katto pään päällä?

Onnellinen odotus my ass.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:Kukaan muu kuin neuvolatäti ei soita ja kysy miten voit. Hää oli kyllä vallan järkyttynyt kun mitään tukiverkostoa ei kertakaikkiaan vaan ole.
Hyvä kun sentään hän! ...
Missä sun ystävät on?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kukaan muu kuin neuvolatäti ei soita ja kysy miten voit. Hää oli kyllä vallan järkyttynyt kun mitään tukiverkostoa ei kertakaikkiaan vaan ole.
Hyvä kun sentään hän! ...
Missä sun ystävät on?
No en mä oikeen muita nää kun vanhaa kaveria joka asuu naapuritalossa, hoidan sen mukulaa välillä Nitan kanssa, ovat samanikäsiä.

Onhan noita kavereita, mutta ei ne juur soittele elleivät tarvii jotain. Nimimerkillä kuuntelin eilen tunnin ystävättären sydänsuruja...

Kotihomo kävi pikakahvilla perjantaina ja broidi toi pari viikkoo sitte telkkarin lainaks mun räjähtäneen töllön tilalle. Ja Ukkokulta kävi laittaa verhot taas paikalleen sunnuntaina. Juu.

En mä mihkään pääse, pennittä on vaikea kulkea.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onpa tyhmää... Mulle tuli niin sellanen fiilis jostain, ettei tuollaisesta selviä yksin. Kun oikein mistään ei...

Mistä löytyis joku, jonka kanssa jakaa ja vaikka märehtiä? Ite löysin Citystä joskus vahingossa kohtalotoverini. En siis ollut missään vaiheessa odotusta ilman perheen tukea tai ystäviä, mutta netin kautta saatu toisen yksin odottavan ihmisen kanssa jaettu jeesas hillittömästi. Meillä sattu olemaan nää exä-sun-muut-kuviot niin samat.

Täytyykin kertoa sille heti, en oo muistanu aikoihin...

Jaksamista ninni. Jos et olis noin depikses, soittaisit nyt sille ystävättärelle, jota eilen kuuntelit tunnin. Eikö? Voisit ehkä soittaa, vaikkei olo miksikään muuttuiskaan?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Jaksamista ninni. Jos et olis noin depikses, soittaisit nyt sille ystävättärelle, jota eilen kuuntelit tunnin. Eikö? Voisit ehkä soittaa, vaikkei olo miksikään muuttuiskaan?
No en tod. soita. Se kun kitisi jo eilen että oon sille 10 euoa velkaa.

Eikä mulla ole ees puheaikaa, yllätys. Hah.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mikä rahasumma muuttais elämän paremmaks just nyt?
Kai Nalo

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mikä rahasumma muuttais elämän paremmaks just nyt?
Paljonko maksaa aikakone ja siirto vuoteen 2008?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kai Nalo kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mikä rahasumma muuttais elämän paremmaks just nyt?
Paljonko maksaa aikakone ja siirto vuoteen 2008?
Millä onnistuu sysäämään menneet mielestä ja keskittymään itsensä ja lastensa hyvään oloon?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mikä rahasumma muuttais elämän paremmaks just nyt?
Paljonko maksaa aikakone ja siirto vuoteen 2008?
Millä onnistuu sysäämään menneet mielestä ja keskittymään itsensä ja lastensa hyvään oloon?
Enemmänkin se, että paljon aikaa tarvittaisiin siihen, että itsellä ja sitä kautta tietty lapsilla olis hyvä olla. Tai paras.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

... Ite otin rahan puheeks koska se ninnin jokaisessa viestissä aika selkeästi mainittiin, tai siis puute. Ei dardde jadgaa.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä väliä sillä vuodella on? Joo, oli ehkä puitteet kunnossa ja ruokaa taatusti kaapissa niin.

Eikä raha korvaa sitä miten yksin voidaan ihminen jättää miljoonien ja taas miljoonien murheittensa kanssa. Ihmettelen itekkin että edes tähän asti olen kestänyt ottamatta nirriäni pois.

Turha varmaan sanoa että luottamus aivan kaikkeen on mennyt ja olen aika kyyninen ja vittuuntunut eukko nykyään?

Lukeekohan tuo naapuri Kityä? Soitti äsken ja pyysi ajelemaan hiuksensa ja kattomaan muksuaan. No eipä just nyt huvita.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.yvpl.fi/index.php?page=au&sivu=au

Koitas, tuolta vois löytyä samassa tilanteessa olevia..

http://www.paksy.net/

On myös kirjanen yksinodottajille, "Musta tulee perhe", mutta sitä ei ilmeisesti kaikkialla jaeta. Varmaan saisit neuvolan/kirjaston tilaamaan..
Viimeksi muokannut nowaysis, 20.10.2009 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:http://www.yvpl.fi/index.php?page=au&sivu=au

Koitas, tuolta vois löytyä samassa tilanteessa olevia..

http://www.paksy.net/
Kiitos, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä joskus myöhemmässä vaiheessa. Toivon teille hyvää.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:http://www.yvpl.fi/index.php?page=au&sivu=au

Koitas, tuolta vois löytyä samassa tilanteessa olevia..

http://www.paksy.net/
Luin nopeasti yksin odottavien naisten tarinoista otteita. JOKAINEN kertoo kuinka ei kannata pitää asioita omassa päässään, vanhemmista ja ystävisät on apua jne. Tää ei ole Ninnillä paikkaansapitävää.

Tottakai minul on empatiaa Ninniä kohtaan, mutta pakko on sanoa suoraan että mene Ninni oikeasti käymään siellä neuvolan ehdottaman psykiatrin juttusilla. Niinkin hölmö asia kuin ylpeys, ei voi tulla hyvinvoinnin tielle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja vielä se, et älä valita jos ei apu kelpaa. Pliis, tää on sitä auttamista, vaikket sitä sellaisenaan näe.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mikä rahasumma muuttais elämän paremmaks just nyt?
Oikea vastaus olisi näemmä ollut: "paljonko abortti maksaa?"

No, myöhästä pyllistää kun paska tuli jo.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toisaalta, Elppis, pahasti masentunut ihminen ei välttämättä oikeasti halua sitä apua vastaanottaa =/ Tai ole sillä hetkellä valmis vastaanottamaan.

Ninni, sun muksusta voi tulla sellanen onnellinen pieni tyttö tai poika niin kuin Nitskukin on. Ei missään lue, ettei vois tulla. Sun pitää antaa sille kuitenkin se usko siihen, ja jos sulla ei ole nyt sitä uskoa niin sit sun täytyy hankkia sitä jostain. Oot ollu hyvä äiti tytölles, ja varmasti voit olla myös tulevalle lapsellesi. Ilman muiden tukea ihminen ei kuitenkaan jaksa. Ethän tuomitse tulevaa äitiyttä ja suhdetta lapseesi pelkän raskausajan perusteella? Millon sulla on la?
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen vaan niin katkera siitä, että ne, joiden PITÄISI tukea, kääntävät rivissä selkänsä. Että jollekin nyt sitten maksetaan että se kuuntelee sua, vitun jee. Mitä hiivatin väliä sillä kuuntelemisella on, kun konkreettista apua normaaleissa koti-asioissa ei tipu mistään? Oikee varsinainen hylkiö, kun ei omat auta missään, yhteiskunta maksaa että hylkiö saa tukea. Ei hirviäst nappaa.

Enkä mä jaksa ees siivota, ja pyykinpesujauhekin on loppu (mikä on luonnollisesti katastrofi) ja rahaa on 20 centtiä ennen perjantain lapsilisää, ellei Kela yhtäkkiä tajua että hei, tollehan on maksamatta työkkärirahat kesäkuulta asti! Mua alkaa jo naurattaa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: ja rahaa on 20 centtiä ...
Sanot sille naapurilles että 10€ niin leikkaat sen hiukset! Et säkään mitään ilmaistyövoimaa voi olla koska "oot kotona". Jos sillä on varaa ryypätä, sillä on varaa maksaa.
The great club outshines the individual, always and forever.