Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pulkannaru kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Toisin oli Crowbarin hersyvällä huumorilla vedetyissä teksteissä, arvostin aina vaikka sain välistä huutia niin että tuntu.
Tuosta huumorista mulla on kyllä eri käsitys. :shock:
Niin oli minullakin. Hersyvä huumori oli kaukana, ainakin niissä viesteissä, mitä tässä ketjussa aiemmin on. Itseasiassa sivusta seuranneena voin sanoa niiden olleen jopa pelottavia.

Täällä meno on kuin nälkäisen susilauman hyökkäystä yhtä haavoittunutta eläintä kohtaan :roll: . Olisiko aika lopettaa, mennä nukkumaan ja yrittää huomenna uudelleen - paremmalla mielellä?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mirkku kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Toisin oli Crowbarin hersyvällä huumorilla vedetyissä teksteissä, arvostin aina vaikka sain välistä huutia niin että tuntu.
Tuosta huumorista mulla on kyllä eri käsitys. :shock:
Niin oli minullakin.
Ai, mun mielestä ne oli ihan yhtä selvää överiksi vedettyä läpän heittoa mitä lehtilehti.fi:n uutiset, mutta synkällä twistillä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Näin tämän ketjun vasta viime yönä, kun kivet ei yleensä paljoa kiinnosta.
Sen jälkeen olen ollut sanaton.

Minä pidin Snapahead/Crowbar/Teemusta, vaikka hänet näin vain kerran. Se huumorintaju ja "nuori vihainen mies" -asenne. Livenä mitä herrasmiesmäisin. En tiedä, oliko nettityylinsä rooli tai roolina vain yksi puoli itsestään.. sama se. Hyvä tuollaisena.

Mutta että tämä.
Ensin JennyGee, sinnen CrowbarTeemu. Ei vittu.
Jännä että vaikka niin hienot ihmeoliot kuin Hellbell ja Ann olivat niin loukattuja Jennistä. Ja vaikkapa Hellbell ja Dave ja Everywoman Crowbarista. Ja ketkä ovatkin heikoilla ja eivät jaksaneet elää tai nyt muuten vaan hengiltä? Vaikka joo, tämä on vain Kitinä ja netti, ei pidä vaikuttaa ja ehkä ei ole vaikuttanutkaan.

Se ei ihan selvinnyt, kuoliko Teemu oman käden kautta, sairaudesta vai tapettiinko hänet. Jos itsemurha, niin minulle narsistina tulee tietenkin mieleen olisiko jotain voinut tehdä ja sanottiinko jotain väärin. Minä äskeisen daveskaban aikaan yritin sanoa, että Crowbar itse minua neuvoi, ettei pidä välittää paskaakaan... ja taitaa itse välittää ihan liikaa. Jos on mielestään niin ylivertaisen fiksu kuin CB, ei kannata inttää tyhmille, ei ne kuitenkaan tajua.

Jos taas kyseessä ei ollut sairaus, onnettomuus, itsemurha vaan tappo tai murha... niin pidän epätodennäköisenä munattoman Daven sekaantumista... mutta totta kai Daven kirjoittama raskauttava aineisto pitää ottaa tutkinnassa huomioon, vaikka kuinka olisi pelkkää kohtuullista vastavittuilua.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5054
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

annepa kirjoitti:Minä en käsitä miten voi olla irl "hieno ihminen" jos netissä on tommonen paska. En sano että se ei ole mahdollista, sanon että en käsitä sitä.

^No niin pertti ehti ensin.
Amen. Sanon enkä ole lukenut tätä(kään) ketjua kokonaan.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kreitsu kirjoitti:
annepa kirjoitti:Minä en käsitä miten voi olla irl "hieno ihminen" jos netissä on tommonen paska. En sano että se ei ole mahdollista, sanon että en käsitä sitä.

^No niin pertti ehti ensin.
Amen. Sanon enkä ole lukenut tätä(kään) ketjua kokonaan.
Te ette ymmärrä hersyvää huumoria! Kysykää Numbalta, se on hersyvän huumorin erikoisasiantuntija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Te ette ymmärrä hersyvää huumoria! Kysykää Numbalta, se on hersyvän huumorin erikoisasiantuntija.
Nyt en enää tajua. Yksi niistä on poissa jotka tänne useita vuosia ja Cityyn useita vuosia kirjoitti on poissa. Dave jaksaa vittuilla toisen kuolemalla!

Toi on niin paskaa kuin vaan voi olla, katos nyt kirjoituksias ja kelaa mitä olet sanonut. EI ole ihan terveen ihmisen sanomaa, vähän empatiaa edes niille jotka suree sitä että yksi on poissa.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:
Dave kirjoitti:Te ette ymmärrä hersyvää huumoria! Kysykää Numbalta, se on hersyvän huumorin erikoisasiantuntija.
Nyt en enää tajua. Yksi niistä on poissa jotka tänne useita vuosia ja Cityyn useita vuosia kirjoitti on poissa. Dave jaksaa vittuilla toisen kuolemalla!

Toi on niin paskaa kuin vaan voi olla, katos nyt kirjoituksias ja kelaa mitä olet sanonut. EI ole ihan terveen ihmisen sanomaa, vähän empatiaa edes niille jotka suree sitä että yksi on poissa.
Häh? Sanoit, että CB:n tekstit olivat hersyvää huumoria ja minä komppasin. Does not compute. Ps. Muista olla seesteinen ja älä ota paineita. Olet löytänyt muuta sisältöä elämääsi, kuin keskustelupalstat!

Ps. Vainajaa en ole pilkannut vaan sinua.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

*EPIC FACEPALM*
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kiinnosta enään vittujakaan teidän jauhanta, tulin laittaan muutaman lainin hauskan ja humoristisen kirjoittajan muistolle. Jos ei uponnut niin näemmä sitten ei uponnut, jaksa kinnata kusipäiden kanssa asiasta joka on päivänselvä.

Olkaa rauhassa.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:Kiinnosta enään vittujakaan teidän jauhanta, tulin laittaan muutaman lainin hauskan ja humoristisen kirjoittajan muistolle. Jos ei uponnut niin näemmä sitten ei uponnut, jaksa kinnata kusipäiden kanssa asiasta joka on päivänselvä.

Olkaa rauhassa.
Kai se ero on meissä siinä että en itse napsi verenpainetta tappiin vaikka sanoisi kuka mitä tahansa...tämä on vain keskustelupalsta. Ja kai sitä olen löytänyt elämääni vähän muuta sisältöä kuin olla kiristelemässä hampaita keskustelupalstoilla.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Aikamoiseen paskanjauhantaan olet yltänyt, ei maalaa kaunista kuvaa ei.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Miten vain, mutta kyllä se ajoittain myös vainajan pilkkaamiselta vaikuttaa. Ei voi mitään, mutta näin.
En halua pilkata vainajaa ja mielestäni en ole niin tehnytkään.
Aikamoiseen paskanjauhantaan olet yltänyt, ei maalaa kaunista kuvaa ei.
Noo.. Kyseessä oli mies, joka toistuvasti, provosoimatta, uhkasi tappaa ja raiskata perheeni, mm. halkaista lapset ja tämä siis täysin ilman mitään provosointia. Että en siis viitsi teeskennellä mitään. Mutta silti en ole pilkannut häntä hänen kuolemansa jälkeen. Enkä myöskään tappanut häntä, daah!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Noo.. Kyseessä oli mies, joka toistuvasti, provosoimatta, uhkasi tappaa ja raiskata perheeni, mm. halkaista lapset ja tämä siis täysin ilman mitään provosointia.
Sä olet niin tyhmä. Vois repästä tästä provon mutta ei vittu kiinnosta. Mene Dave pois ja pysy, tähän ketjuun sinua ei kaivata.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Surra ei tarvitse, pitää ei tarvitse. Liekö kukaan sellaista edes vaatinut. Palstalla on kuitenkin henkilölle oikeasti läheisiä ihmisiä, joten mielestäni räksytys on mautonta ja loukkaavaa. Ihan yhtä hyvin voisi olla vaikka hiljaa jos niikseen tulee.

En mä menisi livenäkään surijoiden joukkoon räksyttämään sitä sun tätä, tekisin sen privatisti jos siihen olisi aihetta. En sitten tiedä onko muissa piireissä erilaiset tavat.

Toteutan mieluummin omiani, ja katson kieroon toisin toimivia, koska noh hyvä tavat kunniaan.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Kyllä mulla on ymmärrys Daven ylireagointia kohtaan.
Niin mullakin oli jotain 10 sen viestiä taaksepäin. Tää myöhemmän kauden tuotanto on kuitenkin nyt pistänyt vähän miettimään että onko sillä oikeasti joku diodi vinossa empatiantajun suhteen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Internet-tuska kyllä sopii hyvin tähän aiheeseen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Nergal kirjoitti: Perheeni ja sen tilanteet ei muuten kuulu muuten vittujakaan sinulle. .
Ai miksi ei kuulu. Eikö se olekaan niin helvetin hauskaa ja älykästä huumoria jos se koskee sinun perhettäsi. Daven lapsetkos tällä palstalla oli vaan niitä joita saa halkoa jättikyrvillä?
Minusta on ihan ältsin mageeta ja hauskaa mässäillä kielikuvilla jossa perheesi raiskataan, jauhetaan jauhelihaksi ja syötetään neekereille. Ihan kippurassa nauran ajatukselle. Eikö sinunkin pitäisi?

Tämä ketju on kyllä oikein tuplastandardien huipentuma. Tämän alemmas tai ylemmäs ei voi enää mennä. :nuts:
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kävin eilen vähän liian kovilla kierroksilla. Ahdisti ajatus, että joku jotenkin syyttää mua CB:n kuolemasta. Aika absurdi ajatus, kun en ole tyyppiä koskaan tavannut, ainoastaan vittuillut takaisin kitinässä hänen aloittamassaan flametuksessa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Sori nyt vaan kaikille mutta on taas sellaista ihme tekopyhistelyä ja jeesustelua koko ketju että menee jo halmeen tompankin kanonisoinnin yli.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä ketju on oiva osoitus siitä, miten kuolema saa ihmiset sekaisin. Jos ja kun Teemu oli niin ihana, niin osoittakaa kunnioitusta hänellä IRL vaikka laittamalla adressi tai muuta vastaavaa. Nimimerkki Crowbar taas oli kaikkea muuta, joten kyseistä nimimerkkiä lienee turha kehua tällä tai muulla palstalla.

Siis hei vittu oikeesti. Jos minä rupeaisin puhumaan uskomatonta paskaa, niin miten sen jälkeen voisin edes itse sanoa, että olenpa säihkyvä sanan säilä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16821
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^^^ Joo, kyllä sä Dave vähän liikaa nyt olet ottanut kierroksia. Olet vähän kuin entinen mies, joka ajoi pikkuautollaan tahallaan rekan alle, koska tuli oikealta ja oli perkele periaatteessa oikeassa.

Tämä on kuitenkin siinäkin mielessä Kitinä-identiteettiäni järkyttävä ketju, että toistuvasti joudun itsekseni toteamaan, että selkeintä järjen ääntä edustaa tasaisen varmasti ja koherentisti, kukapas muu kuin Masa. Suoraselkäisessä ja vähän yksitotisessa pohjalaisessa maalaisjärjessä on puolensa: ei tämä ole oikeasti niin monimutkainen vyyhti kuin me muut Masaa lukuunottamatta haluamme syystä tai toisesta siitä tehdä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 15.02.2011 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suvinen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
No sitten sulle eikä kellekään muullekan luulis olevan kauhea järkytys ja yllätys, jos ne jotka eivät tunteneet Teemua vaan ainoastaan nimimerkin Crowbar ovat ja saavat olla aivan avoimesti sitä mieltä, että ko. nimimerkki oli umpihullu sekopää eivätkä ehkä jaksa itkeä peräänsä haikeasti.
Joo, kyllhän mä ton ymmärrän.

Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Haemaeraemies kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
No sitten sulle eikä kellekään muullekan luulis olevan kauhea järkytys ja yllätys, jos ne jotka eivät tunteneet Teemua vaan ainoastaan nimimerkin Crowbar ovat ja saavat olla aivan avoimesti sitä mieltä, että ko. nimimerkki oli umpihullu sekopää eivätkä ehkä jaksa itkeä peräänsä haikeasti.
Joo, kyllhän mä ton ymmärrän.

Mutta sitä en ymmärrä kuinka vitun serious business internet nykyään on.
Tässä on se ristiriitainen juttu, että toisaalta sanotaan, että Crowbarin tekstit olivat hersyvää hjuumoria jne ja oikeasti oli hieno mies (=internjetillä ei ole mitään väliä) ja samaan hengenvetoon syytetään mua CB:n kuolemasta, vaikka en ole miestä koskaan edes tavannut irl.

Kuten Suvinen tuossa toi esiin, mä tunsin ainoastaan CB:n ja ainoastaan kitinässä. Kaikki tekstini kohdistuvat kitinän nimerkkiin "Crowbar". Tämän takia on turha ottaa irl-vainajan puolesta herneitä nenään.

Vainaja saattoi olla hieno mies, mutta nimerkki "Crowbar" ei ollut.