Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Tänään vituttaa edellisten lisäksi
Sääkin?
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Herra Manala kirjoitti: Sääkin?
Itse asiassa joo, kun olis täydellinen päivä viimeinkin mennä avaamaan very own personal uimastadionkausi, mutta en kyllä jaksa näillä jaloilla kävellä enkä pyöräillä sitä mäkeä ylös. Ehkä mä meen vaan leffaan ja murjotan.
NegaDuck

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ :paijaa:
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kiits, Ankka, ei mulla kyllä enää ole ollenkaan niin täysin läpensä vittuuntunut olo kuin eilen. Äitikään ei ole vielä tänään soittanut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Kiits, Ankka, ei mulla kyllä enää ole ollenkaan niin täysin läpensä vittuuntunut olo kuin eilen. Äitikään ei ole vielä tänään soittanut.
Älä itke, saan äidin ja tädin viikonlopun visiitille kämppääni kun menevät herättäjäjuhlille.

Enkä ole taudiltani jaksanut puunata sitä tiptop-kuntoon joten marinaa tuloo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua nyt oikeestaa vituttaa se ettei mun koneella ole vieläkään niitä ohjelmia joita tartten koska todennäköisesti kone tarttee lisämuistia ja jotta saisin mun heinäkuulle suunnittelemani duunit hoidettua tarvitsisin noi ohjelmat ja sen lisäks isomman näytön ja läppärille telakan ja koko v*tun iitee on lomalla eikä hommat edisty. Pilkku. Piste. V*ttu!
Yönmustaritari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Enköhän käynyt jättämässä eriävän mielipiteeni taloyhtiön kokoukseen, jossa päätettiin ottaa miljoonan euron velka julkisivusaneerauksiin. Ja juuri kun sain viime kuussa viimeisen erä edellisestä julkisivu-aita-remontista maksettua. Tuntuu siltä, että remonttia vaikka jatkuukin aina vaan niin ksutannuksissa tulee joka kerta yhtä dekadia suuremmaksi.

No mutta vaikka päätös tehtiin, paikka paikoin vähintäänkin kohtuullisesta riehumisesta ja meuhkaamisestani huolimatta niin olisi odottanut niiden edes ensi kesään asti odottanut ennen kuin pyytää noita ryssiä nurkkiin vasarat käsissä pyörimään.

Kokouspäivän jälkeisenä aamuna töihin lähtiessä vähän mietin, että mitä hiton porukkaa siinä pihalla tekee syljeskelämässä mutta tyydyin ajatukseen niiden olevan noukkimassa alaluokkien tyttöystäviään. No iltasella takaisin palatessa olikin jo havaittavissa, että niin se vaan on revitty kämpistä ulkolaudoitus irti. Notta sanoista tekoihin siis tietty mutta näin vilkasta toimintaa en ole aiemmin havainnut. Seuraavana päivänä tuli sitten tiedote alkaneesta julkisivuremontista.

On se perhana, että tulee kalliiksi kun lyödään yhteensä 5m2 lautaa ja maali päälle, mistä siitäkin suurin osa jonkun muun asunnon puolelle.

Tällä hetkellä mietin korvat punaisena, että mitä vittu siinä on kun ajan saatossa jotain finanssipoliittista tukijalkaa kovalla työllä saavuttaa niin, ellei välittömästi niin ainakin saman kuun aikana joku tulee ja työntää 20k€ laskun jälkeen naapurin seinään laitettavista puutarpeista ja paskaryssien lapioon nojailuista.
Nii just nii ja saaturin lukutaidoton halpatyövoima laittaa sitten rakennusjätteet pahvinkeräyslaatikkoon.

Tää kämppä lähti kyllä myyntiin just nyt ennen lomia. Katsotaan kattoa pään päälle sitten ilmojen kylmetessä. Hiton ryssät.
No en mä mihinkään telttaan muuttanut. Ehkä olisi pitänyt. Eikä mitä, että kaiken tämän päälle pankki kehtaa lyödä vielä 0.5%-yksikköä lisää velkataakkaa niskaan.

Tietääkö kukaan mitään muuta sampo-pankista, kuin että se on tosi paska? Meinaan, että saisikohan nyt neuvoteltua paska-sampo-paska-pankista ehkä kilpailevan asuntolainan kun niille kohta paljastuu, että niillä on enää vain se muutama kymmenen eläkeläisen tilit hoidettavana.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihme juttu kun ei osata tehdä muistilappuja, jotka pysyvät monitorissa kiinni.

Muistilapun tarvitsisi täyttää kaksi toimintoa 1) siihen voi kirjoittaa 2) sen voi kiinnittää helposti lapussa olevalla tarrapinnalla.

Mulla on n kappaletta erilaisia mainosmuistilappuja ja kaikki putoavat monitorista.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Joo joo, moottoritiellä tulee ajaa oikeanpuoleista kaistaa, mut joku roti vittu! Ite ajoin vasemmanpuoleisessa jonossa, joka kulki aavistuksen verran oikeaa nopeammin. Sitten huomaan, että perseessä roikkuu joku Audi-mulkku.

Vaihtoehtoja oli about kaks. Joko pusken niistä edellä ajavista yli, etten oo tukkeena sille mulkulle, tai annan tietä siirtymällä oikealle kaistalle jolloin se pääsee auton mitan verran eteenpäin. Mut jollakin perkeleen logiikalla tää valopää vaihtoi ite oikealle kaistalle aina kun oli päässy jostain ohi ja ajoi sit mun rinnalle eli enpä sit vaihtanu kaistaa ja antanu tietä.

Lopulta yritin vaihtaa kaistaa ennen sitä, pistin vilkun päälle heti kun pääsin yhdestä ohitettavasta keulan etupuolelle, mut tää perkeleen kärppä tunki sinne väliin vaikka olin ite jo puoliks sillä kaistalla.

Kun sit vihdoin pääsin antamaan tietä, ajoi tää kyllä tyylikkäästi ohi mutta palas kiltisti oikeelle kaistalle mun edellä ajaneen eteen, eikä sillä ollu siitä enää mikään kiire mihinkään. WTF???
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Porista Tampereen kautta tänään ajaneena voin vahvistaa lievemmän version tuosta omilla silmilläni. Jotkut ihmiset ovat idiootteja.

Autoilu aiheesta vielä kans, yks akka meinas oikeesti tappaa mut tänään. Ainakin näytti siltä että se oli tarkoitus. Ajelin kalliosta Mäkelänkatua kohti kehä ygöstä ja katon Koskelantien/kadun risteyksessä vastaantulevaa trafiikkia ja näen pitkältä kun maasturi kääntyy vasemmalle joka toki on aivan_vitun_itsari-liike ja kielletty teko.

No hidastan kuudesta kympistä 4 kymppiin ja katon että mitä vittua se tekee, eikai se saatana tule alle.... ja mitä vittua, ruotsin kilvissä oleva 4-kymppinen nainenhan siellä ratissa ja meinaa ajaa suoraan alle, lyön jarrun ja töötin pohjaan. Kiroilen ja näytän nyrkkiä jonka muutan stop-merkiksi ettei se saatanan talipallo oikeasti aja mun nenän eestä ja törmää mun oikealta puolelta takaatulevaan.

Tietysti olis voinut soittaa poliisille ja vaatia sille tuomiota murhan yrityksestä, mutta sillä hetkellä piti keskittyä poislähtöön ettei kukaan takaatuleva pamauta mun takapoksiin.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vihtahousu kirjoitti: Tietysti olis voinut soittaa poliisille ja vaatia sille tuomiota murhan yrityksestä, mutta sillä hetkellä piti keskittyä poislähtöön ettei kukaan takaatuleva pamauta mun takapoksiin.
Tervetuloa tänne ajamaan ryssien seassa, ryssärekoista puhumattakaan. Semmosta liikenneäksöniä päivittäin ettei uskoiskaan.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa lenkkireitin varrella pihassaan irrallaan oleva joku nöffin kokoinen paimenkoira, joka singahtaa tielle muristen ja äristen. Eihän se päälle käy mutta saa koiran (ja lenkkeilijän) säikähtämään ja sekaisin. Pahimmassa tapauksessa jää vielä takapuskuriin roikkumaan ja oma koira kuristuu puolikiristävään pantaansa riipiessään kaikkiin ilmansuuntiin. Minne siitä voi ilmoittaa vai varaudunko arsenikilla ja lihapalalla?
1108

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt on jo outo olo...

Veli tarttee jenkkiin uudet mittarinpohjat koska vanhat on vähäsen hapertuneet ja pirssi on menossa romonttiin jokatapauksessa niin olisi ollut otollinen aika vaihtaa pohjat. Sain tässä erään kopiointiliikkeen omistavan kaverin kiinni ja tenttasin että mikähän puulaaki tampereelta onnaa hommassa. No sain selvyyden siitä mikä firma saa tulostettua muoville auringonvaloa kestävät pohjat ja tuikkasin soittoa puljuun...

Joo-o. Saa tulostettua, ihan jos itse photoshoppaan skannaukset isompaan resoon ja toimitan CD:llä firmaan niin tulosteet pyörii siinä jossakin 120-170€:n hujakoilla.

SIIS JUMALAUTA YKSIEN VITUN POHJIEN TULOSTUS!?!?!??!?!!

Nyt ei kyllä tullut kauppoja...
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: SIIS JUMALAUTA YKSIEN VITUN POHJIEN TULOSTUS!?!?!??!?!!

Nyt ei kyllä tullut kauppoja...
Yks tuttu on ainakin joskus tehnyt tuommosia mittaripohjia.
kts. mediataika.com
1108

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Yks tuttu on ainakin joskus tehnyt tuommosia mittaripohjia.
Kiitos!!! :h:

Itse skannattuna ja photoshopattuna hintaa kuulemma parikymppiä postimaksuineen, riippuen vähän värisävyistä.

Jos joku sanoo että tästä palstasta ei ole hyötyä on homo.
Skuukkeli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

1108 kirjoitti:Jos joku sanoo että tästä palstasta ei ole hyötyä on homo.
Skuukkeli sanoo, että tästä palstasta ei ole hyötyä!
1108

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja ensinmäinen skuukkeli kaapista ulos.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Ja ensinmäinen skuukkeli kaapista ulos.
Pitää alkaa nukkua enemmän. Jostain syystä mä en kykene lopettamaan nauramista tämän lauseen jälkeen :mrgreen:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ja ensinmäinen skuukkeli kaapista ulos.
Pitää alkaa nukkua enemmän. Jostain syystä mä en kykene lopettamaan nauramista tämän lauseen jälkeen :mrgreen:
Skuukkelille pusuja, on ihku. 8)
Muakin tosin naurattaa jotenki sikana toi lause. Eli unta joo enemmän tähänkin päähän.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

XEP 4.3 en vain osaa.

Voisi auttaa jos XML olisi paremmin hallussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mua vtuttaa anoppi. Se on ihan mahdoton ihminen, törkeä suoraansanottuna. Haluan sen pois kokonaan mun elämästä perheensä kans.
Olkaa te onnellisia, joilla on mahtavat anopit, tiedän että sellasiakin on olemassa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vihtahousu kirjoitti:^Porista Tampereen kautta tänään ajaneena voin vahvistaa lievemmän version tuosta omilla silmilläni. Jotkut ihmiset ovat idiootteja.

Autoilu aiheesta vielä kans, yks akka meinas oikeesti tappaa mut tänään. Ainakin näytti siltä että se oli tarkoitus. Ajelin kalliosta Mäkelänkatua kohti kehä ygöstä ja katon Koskelantien/kadun risteyksessä vastaantulevaa trafiikkia ja näen pitkältä kun maasturi kääntyy vasemmalle joka toki on aivan_vitun_itsari-liike ja kielletty teko.

No hidastan kuudesta kympistä 4 kymppiin ja katon että mitä vittua se tekee, eikai se saatana tule alle.... ja mitä vittua, ruotsin kilvissä oleva 4-kymppinen nainenhan siellä ratissa ja meinaa ajaa suoraan alle, lyön jarrun ja töötin pohjaan. Kiroilen ja näytän nyrkkiä jonka muutan stop-merkiksi ettei se saatanan talipallo oikeasti aja mun nenän eestä ja törmää mun oikealta puolelta takaatulevaan.

Tietysti olis voinut soittaa poliisille ja vaatia sille tuomiota murhan yrityksestä, mutta sillä hetkellä piti keskittyä poislähtöön ettei kukaan takaatuleva pamauta mun takapoksiin.
Ettäpä minua vituttaa tuontyylinen asennoituminen.
Miksi vitussa liikenteessä tötöilijöihin suhtaudutaan kuin he olisivat idiootteja tai tekisivät sen tahallaan, silkkaa ilkeyttään? Useimmat vaan sattuvat tekemään VIRHEEN. Virheitä sattuu kaikille. Liikenteessä, tai jos ei liikenteessä, niin muualla.

Jos tuossa oli "vasemmalle kääntyvä väistää suoraan ajavaa vastaantulijaa"-keisi.. niin luulenpa että K.O. muija tunsi säännön eikä suinkaan, ei tietenkään, tahallaan halunnut kolhia sinua tai itseään. Kyllä sen tajuat varmaan, ettei tuollaista juuri tahallaan tehdä. Hän vain sattui mokaamaan. Ei ajatuksissaan huomannut sinua.

Itselleni kävi tuossa viime kesänä:
Oikeastaan ensimmäistä kertaa ajelin Helsingin keskustan pikkukatuja. (Yleensä jätän auton Hallituskadulle, Maatalousministeriön eteen, kuten juntin kuuluukin). Siellä pujotellessa etsin osoitetta, tai siis katua jonne kääntyä. Kadut oli aika tyhjiä. Hesan tyyliin liikennevalot oli jossain vitun ylhäällä taivaalla poikittaistangossa, eikä pylväässä kuten ihmisten ilmoilla.

No OK, kadunnimiä tiiratessa missasin yhdet liikennevalot. Tajusin vasta risteyksen päällä, että punainen taisi olla, mutta en tietenkään pysähtynyt siihen keskelle vaan jatkoin. Siinä risteyksen jälkeen oli suojatie, jossa tulossa vastaantulijan kaistan puolelle asti ehtineinä äiti ja lapsi. Ei mitään vaaraa heille kun sivuutin. Liikennevalottomassa risteyksessä olisi ollut OK.

No eikös perkele seuraavassa risteyksessä ajanut vierelle tyypillinen Helsinkiläis TinttiTukkaJuppi Bemarillaan. Blondi vierellä. Elävä Jumala. Joka Tuntee Ylemmyyttä ja Kokee Pyhäksi Tehtäväkseen Pilkata Huonompia. Tööttäili kuin perkele ja lasin auki ruuvattuani alkoi karjumaan että ONKO LIPPIS SILMILLÄ? SIINÄ OLI PUNAINEN VALO! SIINÄ MENI LAPSI!! LAAAAPSIII! REKKARI ON TIEDOSSA, SOITAN POLIISILLE!

Minä koetin sanoa, että valoa en huomannut, mutta ihmiset tottakai ja en tietenkään päälle ajanut. Mutta siinäpä vaan vielä tööttäili ja hehkui ylemmyyttään. Vittu.

Itselleni on lumipenkan takaa pihalta ampaissut nainen ajanut kyljen lyttyyn (Tosin isän autosta :D ). Mutta eipä minulla tai auton-omistaja isällänikään ollut tarvetta suhtautua vihaisesti tai pilkaten. Moka mikä moka joka naista itseäänkin suretti ihan ilman muiden vittuilujakin. Ryttääjä maksaa, ja siinä on oppia tarpeeksi ilman solvauksiakin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

syttiK kirjoitti:Olkaa te onnellisia, joilla on mahtavat anopit, tiedän että sellasiakin on olemassa.
Millainen anoppi sinusta tulisi? Kuvastaako sigusi yleistä asennettasi muihin? :P
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:K.O. muija
Knock-out muija?

Muuten olen suunnilleen samaa mieltä kanssasi, ainakin sen verran mitä jaksoin keskittyä pointtiisi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Kyllähän sitä jokainen välillä tötöilee liikenteessä, varsinkin kun enempi ajelee. Tieliikennelakihan on tavallaan aika erikoinen laki. Laissa ei suoraa mainintaa ole, mutta pykäläthän lähtevät ajatuksesta, että ihmisen tulisi olla koko ajan valpas ja varuillaan - ikään kuin aktiivisesti huippusuorittaa. Puhutaan mm. huolellisuus- ja varovaisuusvelvotteista. Laki ei tunne inhimillisyyttä eli kaikenlainen tietämättömyys, huono hetki tai jokin hetkittäinen häiriötekijä ei juuri tuomioon vaikuta.

Jos ajattelette vaikkapa työmatkaanne, joka on vaikkapa tunti. Olet kulkenut matkan satoja kertoja, muistat liikennemerkit ulkoa, olet siis kotikentälläsi. Sitten kotiin päästyäsi hieraiset väsyneitä silmiäsi ja toteat, että hyvä kun en nukahtanut, huh. Samalla pelästyt tuoretta ajatusta, ettet muista matkasta oikeastaan yhtään mitään. Varsin tavanomainen tilanne, jossa esimerkkihenkilö ei varmasti ollut skarppina.

Sitten Laissa puhutaan ajokuntoisuudesta esmes väsymyksestä ja alkoholista. Yhtä lailla tuohtumus tai vaivaavuus vaikuttavat ajokuntoosi. Jos oikein tiukasti tulkitsee ja asiaa miettii, niin vainoharhaiseksihan sitä muuttuu. Ei helposti uskalla enää ratin taakse lain.

Täytyy vain toivoa, että säästyy pahoilta onnettomuuksilta.