Mies osti synttärilahjaksi minulle electric blanketin

Paljonko köyhdyit? Kerro jotain hintaesimerkkejä. Suunnittelen shoppausreissua joulun tienoilla Nykiin ja kavereiden moikkauskierrosta.Mirkku kirjoitti:Donna Karanin talvitakin, Hilfigerin + Calvin Kleinin housuja ja paitoja, kenkiä, Guessin vöitä ja laukkuja, timanttikorvikset sekä paljon, paljon alusvaatteita Victoria's Secretiltä. Yhteensä kolme matkalaukullista kaikkea roinaa. Koko vaatevarasto uusittu kertarykäyksellä. Nyt kelpaa vaatteilla taas hetken koreilla.
Yhteensä köyhdyin tuhansiaStoria kirjoitti: Paljonko köyhdyit? Kerro jotain hintaesimerkkejä. Suunnittelen shoppausreissua joulun tienoilla Nykiin ja kavereiden moikkauskierrosta.
Oi että, Victoria`s Secretin myymälässä en ole päässyt käymään koskaan vielä. Varmaan tuuperrun sinne onnesta!Mirkku kirjoitti:Yhteensä köyhdyin tuhansiaStoria kirjoitti: Paljonko köyhdyit? Kerro jotain hintaesimerkkejä. Suunnittelen shoppausreissua joulun tienoilla Nykiin ja kavereiden moikkauskierrosta.. Tuollahan ei kannata ostella tavaraa Macy's:ltä tai sellaisista, vaan outleteistä. Takin oikea hinta oli lähemmäs tuhat dollaria, maksoin 170. Vyöt n.40 kipale. farkkuja: Levikset n.40$ kipale, samoin Hilfigerit, paitoja monen hintaisia, maksimissaan 30$ laaki.
Victoria's Secret oikeastaan aika tyyris, mutta kyllä siellä sellaisia push up-tursottimia (n.40-50$) on, ettei toista. Myös Macy's:n alusvaatepuoli on suuruudessaan naurettava... eikä ihan kammottavan hintainen.
bedlam kirjoitti:Vaikka Sonera taas viimo viikolla pätkikin pahasti, niin vaihoinpa silti liittymän sinne kun tarjous oli hyvä. 24-meganen tai 100-meganen 34,90 kuussa. En nyt tiä kumpi sielt on tulossa, 24-megaseksi se tilausvahvistuksessa muuttui, mutta just loppukesästä Sonera uusi talon eestä jotain kaapeleita.
Okei. Noh, välttää tuo kaksnelonenkin oikein hyvin.aasi kirjoitti:bedlam kirjoitti:Vaikka Sonera taas viimo viikolla pätkikin pahasti, niin vaihoinpa silti liittymän sinne kun tarjous oli hyvä. 24-meganen tai 100-meganen 34,90 kuussa. En nyt tiä kumpi sielt on tulossa, 24-megaseksi se tilausvahvistuksessa muuttui, mutta just loppukesästä Sonera uusi talon eestä jotain kaapeleita.
Kaapeleita pitäis uusia talon sisältä, jotta sais sata megabittiä. Harvemminpa noita uusitaan.
Tätä mäkin toivon!Mirkku kirjoitti:Eli minulle ei ole muuten hotellilla merkitystä, kunhan se on vain siisti ja puhtaat lakanat eikä torakoita. .
Ero on kyllä uskomattomampi kuin voisit kuvitellakaan sataseen verrattuna, lähinnä paluukanavan ja latenssiaikojen vuoksi.bedlam kirjoitti: Okei. Noh, välttää tuo kaksnelonenkin oikein hyvin.
Noh, mutta mun nykynen yhteys on meganen, eikä siitäkään oikeastaan ole ollut hirveesti valittamista. Että eiköhän tuo nyt ole ihan jees mun tarpeisiin. Satamegasta yhteyttä ole nähnykkään.Monsieur Manala kirjoitti:Ero on kyllä uskomattomampi kuin voisit kuvitellakaan sataseen verrattuna, lähinnä paluukanavan ja latenssiaikojen vuoksi.bedlam kirjoitti: Okei. Noh, välttää tuo kaksnelonenkin oikein hyvin.
Aika edullisia sukkia tuollaswirl kirjoitti:Tilasin kahdet raidalliset villasukat Pienestä Neulekaupasta.