Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju
Re: Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju
Operassa urlfilter on sisäänrakennettu ominaisuus, eikä asennettava lisäkilke. Siksi en ole itse havainnut muuta kuin parhautta. Mulla on noin sata osoitetta tai aliosoitetta bannissa.
-
- Kitisijä
Olisiko tämä hyvä ostos?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
^ Jätitkö muuten vastaamatta siihen privaviestiin ihan tarkoituksella?
Mitä tuohon korttiin tulee niin ei oikein. Ylihintainen vanhemman sukupolven keskiluokan kortti.
Mitä tuohon korttiin tulee niin ei oikein. Ylihintainen vanhemman sukupolven keskiluokan kortti.
-
- Kitisijä
Piti vastata, mutta sitten joku allypaskiainen tuli tökkimään puukolla kakkoseen, joten joutui keskittymään ja unohtui. Molemmat kelpaa kyllä.
Mikä olisi sitten hyvä ostos suunnilleen tuossa hintaluokassa?
Mikä olisi sitten hyvä ostos suunnilleen tuossa hintaluokassa?
Tuolta joku.Bluntly kirjoitti:Mikä olisi sitten hyvä ostos suunnilleen tuossa hintaluokassa?
Itse lähtisin tuohon asukseen tämän perusteella.
Ati on kyllä justiin julkaisemassa uudet huippukortit ensi viikolla noiden keskisarjan korttien rinnalle, joka saattaa laskea noidenkin hintoja lähitulevaisuudessa.
Joka tapauksessa 6850 on 460 GTX:ään verrattuna nopeampi, hiljaisempi, viileämpi, paremmin varusteltu liitettävyydeltään, parempi useamman näytön tuki, ja parempi muutenkin kotiteatterikorttina. Pelkällä pelisuorituskyvyllä mitattuna melko tasoissa, mutta GTX 460 taitaa silti jäädä useammin peränpitäjäksi noin 5-10% erolla. Ja 6850 on käytännössä muutenkin yhden kokonaisen sukupolven tuoreempi kortti.
Tänään saapui paukkupepun suosittelema kangas sata tuumaisena. Kyllä tässä nyt kelpaa katsoa miten zombiet puikottaa toisiaan pebaan. Ja hienointa on että jopa näen jotain tässä pitkässä olohuonealueessamme. Telkun tihrustaminen on tuottanut hieman ongelmia :D
Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
-
- Kitisijä
Scartit ovat aina olleet vähän sinnepäin. Mutta mitä voi odottaa jos ranskalaiset speksanneet sen joskus 60-luvulla.
-
- Kitinän uhri
Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
Pröötprööt
Ei siinä olekaan.pierupylly kirjoitti:Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
-
- Kitinän uhri
Niinhän juuri sanoin. Ei ole ei. Scarttia siis.So Hard kirjoitti:Ei siinä olekaan.pierupylly kirjoitti:Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
Viimeksi muokannut pierupylly, 25.12.2010 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Siis muissakaan sun pleikkarissa.pierupylly kirjoitti:Niinhän juuri sanoin?
-
- Kitinän uhri
Onpas. Mulla on pleikkari kakkonen ja siinä on!!1So Hard kirjoitti:Siis muissakaan sun pleikkarissa.pierupylly kirjoitti:Niinhän juuri sanoin?
Viimeksi muokannut pierupylly, 25.12.2010 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Varmaan tarkotetaan niitä scart-adaptereita joiden kautta komponenttivideo ja audioliitännät tökätään sen adapterin perseeseen.
En tiedä, mun mielestä scartin/komposiittivideon käyttäminen jonkun PS3:n kanssa kuulostaa hulluudelta. Paitsi jos tietty on ikivanha putkitelkkari niin kai se voi olla sitten ainoa vaihtoehto.
Eniveis, niitä scartin reunoja saa kyllä taivuteltua esim. pihdeillä itsekin parempaan asentoon. Kyllä ne reunat ajanmyötä vähän löystyy ja pukkaa taipumaan ulospäin kun niitä vekslataan sivusuuntiin vetkuttaen samalla kun niitä tökitään sisään ja ulos.
En tiedä, mun mielestä scartin/komposiittivideon käyttäminen jonkun PS3:n kanssa kuulostaa hulluudelta. Paitsi jos tietty on ikivanha putkitelkkari niin kai se voi olla sitten ainoa vaihtoehto.
Eniveis, niitä scartin reunoja saa kyllä taivuteltua esim. pihdeillä itsekin parempaan asentoon. Kyllä ne reunat ajanmyötä vähän löystyy ja pukkaa taipumaan ulospäin kun niitä vekslataan sivusuuntiin vetkuttaen samalla kun niitä tökitään sisään ja ulos.
Ilmeisesti tarkoitan juuri sitä adapteria joka laitetaan meidän ikivanhaan 28 putkitöllöön ja semmonen oli pleikkapaketissa. Tykillä en tykkää pelaa singstaria, jotenkin liian hankala pysyy hollilla.
RP kirjoitti:Tykillä en tykkää pelaa singstaria, jotenkin liian hankala pysyy hollilla.

Jep, mä en osaa kaikki biisejä ulkoota noin niin kuin heti ja mitä isommalla näytöllä teksti on sen pitempään sen lukemiseen menee. Räpätys on vähän niinkuin liian nopeaa semmoseen.Manaaja kirjoitti::D Retards, you shouldn't make fun of them, and still you do.RP kirjoitti:Tykillä en tykkää pelaa singstaria, jotenkin liian hankala pysyy hollilla.
Vai meinaatko ettei sitä sais suoraan tykkiin liitettyä?
No e!RP kirjoitti:Vai meinaatko ettei sitä sais suoraan tykkiin liitettyä?
-
- Kitinän uhri
Mitähän vattua. Nettiyhteys oli jostain syystä eilisen poikki. Soitin DNA:lle, jossa resetoivat linjat. Sen jälkeen toimi. Käytin koneen pois päältä ja taas ei toiminu netti. Soitin DNA:lle ja resetoinnin jälkeen taas toimi. Kone meni nukkumaan ja herättyään ei taas saanu yhteyttä. Häh.
Pröötprööt
-
- Kitisijä
^
Saunalahdellani oli noin vuosi sitten samanlaista pelleilyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitinän uhri
Miten selvis? Meinasivat laittaa ukon käymään paikanpäällä. Kiva kun pitää ny pitää konetta päällä siihen asti kun selviää, varmaan joku viltti täytyy heittää näytön päälle yön ajaksi...Pulkannaru kirjoitti:^
Pröötprööt
^ Öh, ei sitä näyttöä tarvii päällä pitää...
-
- Kitisijä
Tartteekohan macissä kuitenkin?
-
- Kitinän uhri
Öh, iMacissa näyttö ja kone on samassa.Manaaja kirjoitti:^ Öh, ei sitä näyttöä tarvii päällä pitää...
Pröötprööt
Öh, niin on joka ikisessä maailman läppärissäkin. Ei mikään voima silti ole estänyt sammuttamasta näyttöä erikseen funktionäppäinten alta yhdessäkään läppärissäni.pierupylly kirjoitti:Öh, iMacissa näyttö ja kone on samassa.Manaaja kirjoitti:^ Öh, ei sitä näyttöä tarvii päällä pitää...