killkill kirjoitti:Epämääräisesti nimimerkki Suvista muistuttava naiseläjä Satakunnankadulla tiistaina 2.5. Saattoi olla myös hikikrapulan aiheuttaman harhanäky.
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKIN
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKIN
On myös kohteliasta katsoa naista edes kerran silmiin, kun juttelet hänen kanssaan.
mutta se on näin keväisin niin vaikeaa...
Viimeksi muokannut RuNkkuTonttu, 04.05.2006 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terassilla etenkin naiset yrittävät harhauttaa meitä pukeutumisellaan, mutta oluen ystävää ei noin vaan viedä. Katsokaa nyt tuota oluttuopin vaahtoa. Lähes täydellinen, vaikkakin olin tilannut lasituopin..
Georgina kirjoitti:Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä.
Pöh. Oon mä bongannut kaduilta ja kaupoista ja Kansaneläkelaitoksista ilman soitteluitakin.
Totta! Perkele, unohdin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Näin se dementia etenee. Ensi viikolla alan sättiä teitä sanoen, kuinka kamalia olette ja kuinka paljon mukavammin kaikki MINUN NUORUUDESSANI oli [ikäänkuin niistä kiljupöhnäisistä vuosista mitään muistaisin]
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus
Voi kuule, mie tiiän.
Ja voihan yök. Miten sitä pystyki teininä juomaan? Piti vaan nenästä kiinni
Voi kuule, mie tiiän.
Ette vaan osanneet. Olen minä ihan ok makuistakin kiljua juonut (hyvänmakuistahan ei kiljusta VOI saada).
killkill kirjoitti:
Voi kuule, mie tiiän.
Kyllähän sitä nyt juomaan pysty(y). Miinuspuolena hommassa vaan on, että kiljukrapulaa kamalampaa olotilaa saa hakemalla hakea ja siltikään tuskin löytää.
Hirvee päänsärky, maha möyryää ja suuhun nousee eltaantuneen hiivan makuisia ratiohöyryjä. Ihanata.
-nimim. Abivalmistelijaisissa kiljutynnörin ääreen leiriytynyt.
Elukka kirjoitti:Yhden hengen tiedustelupartiomme havaitsi eilen kello 17:55 Kaisaniemen bussipysäkkien kohdalla professoritapaamisestaan palaavan Keikauksen.
Olen jatkuvan tarkkailun alaisena.
Juu, tarjouduin toistamiseen teille lomittajaksi. Hevoset tosin hiukan pelottavat, mutta ehkä niiden voi antaa olla rauhassa laitumella. Oikeasti, jos tarvitsette apua, tulen mielelläni. Halusinhan pienenä maatalon emännäksikin ja tunkeuduin aina tilaisuuden tullen navettoihin ja talleihin nuuskimaan maalaiselämää. Tapahtui siis ennen EU:ta ja ennen kuin ryhdyin pelkäämään isoja elukoita.
Keikaus kirjoitti:
Juu, tarjouduin toistamiseen teille lomittajaksi. Hevoset tosin hiukan pelottavat, mutta ehkä niiden voi antaa olla rauhassa laitumella. Oikeasti, jos tarvitsette apua, tulen mielelläni.
No, ei noi hepatotkaan mitenkään pahoja ole. Ruunapenska voi kurittomuuttaan yrittää vähän näykkäistä, mutta suht asiallisesti käyttäytyvät muuten.
Olishan se vaihteeksi helpotus kun ei tarttis joka päivä heinäpaaleja ja kauraäNpäreitä raahata...
Karitsoiden ruokkimisen taidan kyllä omia itselleni vaikka tulisitkin lomittamaan, ne kun on niin vastustamattomia...
1108 kirjoitti:Anna osoite privana niin pukkaan postiin kilon ehtaa paskaa niin voit levitellä sen asuntoosi ja nuuskia maalaiselämää kaupungissa.
Pistetäänkö hevosen, sian vai lehmän paskaa ?
En osaa päättää, haluanko hevosen vai lehmän gaggaa. Osoite on Kakkakatu 2, Kakkakaupunki, niin että kaikki voivat lähestyä. Teen jätevuoresta laskettelukeskuksen. Kityläiset saavat ekana talvena 10 prosentin alen hissilipuista. Kesällä keskus toimii kylpylänä.
Elukka kirjoitti:No, ei noi hepatotkaan mitenkään pahoja ole. Ruunapenska voi kurittomuuttaan yrittää vähän näykkäistä, mutta suht asiallisesti käyttäytyvät muuten.
Olishan se vaihteeksi helpotus kun ei tarttis joka päivä heinäpaaleja ja kauraäNpäreitä raahata...
Karitsoiden ruokkimisen taidan kyllä omia itselleni vaikka tulisitkin lomittamaan, ne kun on niin vastustamattomia...
Hih, asiallisia hevosia, sopii.
Joo, jos teillä on joku sellainen kiireaika kuten karitsoiminen tai keritseminen tai mitä siellä maalla nyt on niin tulen kyllä auttamaan mielelläni. Siis jos emännälle sopii myös.