Hei mäkin näin sut.mustanikki kirjoitti:Kiekaus bongattu Hakiksen kulmilla. Olin kohtelias ja esittäydyin, jos K. ei olisi muistanutkaan.
t.Nowa
Bongaa "Kityläinen" !
-
Keikaus
- Kitisijä
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Kikkelis kokkelis.
-
Elukka
Yhden hengen tiedustelupartiomme havaitsi eilen kello 17:55 Kaisaniemen bussipysäkkien kohdalla professoritapaamisestaan palaavan Keikauksen. 
-
Elppis
- Kitisijä
Sä voit bongata mut puhelimen ääreltä päivittäin *winkwink*Vaola kirjoitti:HöhElppis kirjoitti:Väärin bongattu, sori!![]()
Mutta voisin kyllä mieluusti bongata sut joku päivä?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
killkill
Epämääräisesti nimimerkki Suvista muistuttava naiseläjä Satakunnankadulla tiistaina 2.5. Saattoi olla myös hikikrapulan aiheuttaman harhanäky.
-
RuNkkuTonttu
Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?killkill kirjoitti:Epämääräisesti nimimerkki Suvista muistuttava naiseläjä Satakunnankadulla tiistaina 2.5. Saattoi olla myös hikikrapulan aiheuttaman harhanäky.
-
killkill
Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKINRuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
-
RuNkkuTonttu
On myös kohteliasta katsoa naista edes kerran silmiin, kun juttelet hänen kanssaan.killkill kirjoitti:Ei täysin poissuljettu vaihtoehto tuokaan. Merkittäköön silti pöytäkirjoihin vastalause siitä, että minua ollaan leimaamassa likaiseksi tirkistelijäksi. Kyllä kaupungilla liikkuessani katsastan kasvojaKINRuNkkuTonttu kirjoitti:Tai sitten näit vain hyvät tissit?!?
mutta se on näin keväisin niin vaikeaa...
Viimeksi muokannut RuNkkuTonttu, 04.05.2006 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
killkill
Terassilla etenkin naiset yrittävät harhauttaa meitä pukeutumisellaan, mutta oluen ystävää ei noin vaan viedä. Katsokaa nyt tuota oluttuopin vaahtoa. Lähes täydellinen, vaikkakin olin tilannut lasituopin..

-
Georgina
- Kitisijä
Totta! Perkele, unohdin.irmelianneli kirjoitti:Pöh. Oon mä bongannut kaduilta ja kaupoista ja Kansaneläkelaitoksista ilman soitteluitakin.Georgina kirjoitti:Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
ninnithequeen
Oon mä sut bongannu!Bliss kirjoitti:Älä välitä, ei muakaanRolloTomasi kirjoitti:miksei kukaan ole bongannu mua?
Mut siitä on kyl aikaa
-
Elukka
Jos Luoja olisi halunnut meidän katsovan naista silmiin, Hän olisi sijoittanut ne johonkin nännien paikkeille.RuNkkuTonttu kirjoitti: On myös kohteliasta katsoa naista edes kerran silmiin, kun juttelet hänen kanssaan.
-
killkill
Näin se dementia etenee. Ensi viikolla alan sättiä teitä sanoen, kuinka kamalia olette ja kuinka paljon mukavammin kaikki MINUN NUORUUDESSANI oli [ikäänkuin niistä kiljupöhnäisistä vuosista mitään muistaisin]Suvinen kirjoitti:Harhanäky hyvinkin.
-
ninnithequeen
Tell me about itkillkill kirjoitti:[ikäänkuin niistä kiljupöhnäisistä vuosista mitään muistaisin]
-
killkill
Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutusninnithequeen kirjoitti:Tell me about it
-
ninnithequeen
Voi kuule, mie tiiän.killkill kirjoitti:Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutusninnithequeen kirjoitti:Tell me about it
Ja voihan yök. Miten sitä pystyki teininä juomaan? Piti vaan nenästä kiinni
-
Starflare
Ette vaan osanneet. Olen minä ihan ok makuistakin kiljua juonut (hyvänmakuistahan ei kiljusta VOI saada).ninnithequeen kirjoitti:Voi kuule, mie tiiän.killkill kirjoitti:Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutusninnithequeen kirjoitti:Tell me about it
-
Elukka
Kyllähän sitä nyt juomaan pysty(y). Miinuspuolena hommassa vaan on, että kiljukrapulaa kamalampaa olotilaa saa hakemalla hakea ja siltikään tuskin löytää.ninnithequeen kirjoitti:Voi kuule, mie tiiän.killkill kirjoitti: Kilju on vedestä, hiivasta ja sokerista valmistettu mieto alkoholijuoma, joka nautitaan suodattamattona. Valmis tuote on yleensä laksatiivista ja kammottavan pahan makuista. Juoman tärkeimmät funktiot ovat kuitenkin a) edullinen ja nopea valmistaa b) nopea juovuttava vaikutus
Hirvee päänsärky, maha möyryää ja suuhun nousee eltaantuneen hiivan makuisia ratiohöyryjä. Ihanata.
-nimim. Abivalmistelijaisissa kiljutynnörin ääreen leiriytynyt.
-
Keikaus
- Kitisijä
Olen jatkuvan tarkkailun alaisena.Elukka kirjoitti:Yhden hengen tiedustelupartiomme havaitsi eilen kello 17:55 Kaisaniemen bussipysäkkien kohdalla professoritapaamisestaan palaavan Keikauksen.
Juu, tarjouduin toistamiseen teille lomittajaksi. Hevoset tosin hiukan pelottavat, mutta ehkä niiden voi antaa olla rauhassa laitumella. Oikeasti, jos tarvitsette apua, tulen mielelläni. Halusinhan pienenä maatalon emännäksikin ja tunkeuduin aina tilaisuuden tullen navettoihin ja talleihin nuuskimaan maalaiselämää. Tapahtui siis ennen EU:ta ja ennen kuin ryhdyin pelkäämään isoja elukoita.
Kikkelis kokkelis.
-
1108
Anna osoite privana niin pukkaan postiin kilon ehtaa paskaa niin voit levitellä sen asuntoosi ja nuuskia maalaiselämää kaupungissa.Keikaus kirjoitti:tunkeuduin aina tilaisuuden tullen navettoihin ja talleihin nuuskimaan maalaiselämää.
Pistetäänkö hevosen, sian vai lehmän paskaa ?
Jos tilaat nopeasti saat tuokkosellisen härän spermaa kasvovoiteeksi (tuohituokkonen 100%).
-
Elukka
Sian paska on parhaiNta.1108 kirjoitti: Pistetäänkö hevosen, sian vai lehmän paskaa ?
Ihminen ei todellakaan tiedä, mitä on paskanhaju, ennen kuin on vaihtanut sikalan pahnat.
-
Elukka
No, ei noi hepatotkaan mitenkään pahoja ole. Ruunapenska voi kurittomuuttaan yrittää vähän näykkäistä, mutta suht asiallisesti käyttäytyvät muuten.Keikaus kirjoitti: Juu, tarjouduin toistamiseen teille lomittajaksi. Hevoset tosin hiukan pelottavat, mutta ehkä niiden voi antaa olla rauhassa laitumella. Oikeasti, jos tarvitsette apua, tulen mielelläni.
Olishan se vaihteeksi helpotus kun ei tarttis joka päivä heinäpaaleja ja kauraäNpäreitä raahata...
Karitsoiden ruokkimisen taidan kyllä omia itselleni vaikka tulisitkin lomittamaan, ne kun on niin vastustamattomia...
-
Keikaus
- Kitisijä
En osaa päättää, haluanko hevosen vai lehmän gaggaa. Osoite on Kakkakatu 2, Kakkakaupunki, niin että kaikki voivat lähestyä. Teen jätevuoresta laskettelukeskuksen. Kityläiset saavat ekana talvena 10 prosentin alen hissilipuista. Kesällä keskus toimii kylpylänä.1108 kirjoitti:Anna osoite privana niin pukkaan postiin kilon ehtaa paskaa niin voit levitellä sen asuntoosi ja nuuskia maalaiselämää kaupungissa.
Pistetäänkö hevosen, sian vai lehmän paskaa ?
Kikkelis kokkelis.
-
Keikaus
- Kitisijä
Hih, asiallisia hevosia, sopii.Elukka kirjoitti:No, ei noi hepatotkaan mitenkään pahoja ole. Ruunapenska voi kurittomuuttaan yrittää vähän näykkäistä, mutta suht asiallisesti käyttäytyvät muuten.
Olishan se vaihteeksi helpotus kun ei tarttis joka päivä heinäpaaleja ja kauraäNpäreitä raahata...![]()
Karitsoiden ruokkimisen taidan kyllä omia itselleni vaikka tulisitkin lomittamaan, ne kun on niin vastustamattomia...
Joo, jos teillä on joku sellainen kiireaika kuten karitsoiminen tai keritseminen tai mitä siellä maalla nyt on
Voih, ne teidän karitsat on kyllä söpöjä.
Kikkelis kokkelis.
-
aasi
- Kitisijä
Bongasin irmeliannelin hetki sitten kävellessäni töistä kämpille!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
irmelianneli
- Kitisijä
Kerpeles kerkesit!
Mä en kerenny paceen, tai siis myöhästyin pari minsaa, hiton valot 
aasi kirjoitti:Bongasin irmeliannelin hetki sitten kävellessäni töistä kämpille!