Sisustusvinkkejä

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Edith

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vehkani on galleriassa!
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Veikko on kasvanut ihan silmissä!
Herranjumala, enhän mä uskalla antaa sille lannoitetta enää, jos se meinaa hujahtaa hetkessä saman kokoiseksi kuin Bluntlyn vehka.
Edith

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lannoitus on dopingia! Mun vehka on täysi luomu.
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Lannoitus on dopingia! Mun vehka on täysi luomu.
Veikko on saanut kerran maistaa vähän substralia, ja se innostu vallan.

Tiesittekö muuten, että saint pauliat saa kukkimaan uudestaan, kun niille kaataa aika ajoin kahvia aluslautaselle. Todistettu juttu, piti kokeilla, kun en ensin uskonut...
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis voi perkeleen kissat!
Jompikumpi on käyny namertamassa yhtä Veikon lehdistä! Veikko on raadeltu! Onneksi muut oksat ovat terveen näköisiä ja saaneet olla rauhassa. Löytyisiköhän eläinkaupasta sitä suihketta, mikälie "huspois"-nimeltään nyt olikaan. Tosin se ei toimi. Ainakaan meidän rontteihin. Appelsiininkuoret kuulemma toimivat myös karkottimena kissoille, liekö siinä perää?
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

[quote="ninnithequeen"] Löytyisiköhän eläinkaupasta sitä suihketta, mikälie "huspois"-nimeltään nyt olikaan. quote]

Ei kannata edes kokeilla. Huonekaluihin kyllä, ei kasveihin. Se vaan tappaa ne. Nimim. Kokemusta on.
Appelsiininkuorista ei tiiä..
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Ei kannata edes kokeilla. Huonekaluihin kyllä, ei kasveihin. Se vaan tappaa ne. Nimim. Kokemusta on.
Appelsiininkuorista ei tiiä..
Jaah? Siinä putelissa kyllä luki että voi käyttää kasveihin? Mut huih, muutenki noitten kasvien kanssa onkelmia, niin en kyllä edes hanki sitä sitten.

Huonekaluihin ei toimi meillä, tytöt vaan haluaa kusta kaikki nahkaiset huonekalut, oli ne sitten suihkittu tai ei :?
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Jaah? Siinä putelissa kyllä luki että voi käyttää kasveihin? Mut huih, muutenki noitten kasvien kanssa onkelmia, niin en kyllä edes hanki sitä sitten.

Huonekaluihin ei toimi meillä, tytöt vaan haluaa kusta kaikki nahkaiset huonekalut, oli ne sitten suihkittu tai ei :?
Meillä toimii kyllä huonekaluihin, mutta yhen kukan tappoi. Onneks en suihkuttanu muihin kun ajattelin kokeilla eka yhteen. Kasviraukka :(
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaihdetaas taas kukka-aiheesta sisustukseen.
Mä olen vallan hurahtanut kaikkeen itämaiseen, ja pyydänkin teitä nyt kertomaan hyviä "itämaistyylisiä" sisustusliikkeitä. Indiska ja Indiq ovat jo tiedossa, molemmat ihan lääh. Ne lyhdyt ja kankaat ja tyynyt ja koriste-esineet, uuh. Eilen ostin pienen suitsuke-pidikkeen, viininpunaisen norsun sieltä, sekä paketillisen laventelintuoksuisia suitsukkeita. Parempi tuoksu se, kun tuo saamarin nahkasohva, jonka kissat ovat tuhonneet :evil:

Josta päästäänkin seuraavaan aiheeseen: Meidän ei taatusti kannata ostaa uutta nahkasohvaa, se on jo todettu, että kissojen on pakko kusta kaikki nahkaiset huonekalut, syystä tahi toisesta. Kaikki keinot on yritetty. Pestävä päällinen sohvassa hieman avittaa, mutta pilalla sohva on jo, sille ei voi mitään.
Uuteen sohvaan ei kannata investoida, kissoilla kun on tapana terottaa kynsiään. Joten jostain kirppikseltä vaan vanha sohva ja siihen uusi, kivan värinen pestävä päällinen lienee paras ratkaisu?
Bliss

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: hyviä "itämaistyylisiä" sisustusliikkeitä
•Casuarina. Ihana, mutta tarttee olla aika kasa rahaa mukana :?
•Gateway of India. Ihq kankaita, käsitöitä, taide- ja koriste-esineitä.
•Moko. Tai sieltä löytyy ihan kaikkea ihanaa...
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä teen taas mahottomasti suunnitelmia sisustuksen suhteen kysymättä mistermisterin mielipidettä..Semmosta tulin kysäseen et kuinkas mukava se Ikean Klippan sohva on niinku käytössä? Näyttää vähän kovalta..
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Mä teen taas mahottomasti suunnitelmia sisustuksen suhteen kysymättä mistermisterin mielipidettä..
Ei miehiltä kysytä!
Tai no, mie myönnyin baaritiskiin ja oluttynnyrin kansiin seinällä - olohuoneessa. Ja hirventaljaankin suostuin ja ja ja....niin no joo....*hiljenee*
Geetzu

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mä teen taas mahottomasti suunnitelmia sisustuksen suhteen kysymättä mistermisterin mielipidettä..
Ei miehiltä kysytä!
Tai no, mie myönnyin baaritiskiin ja oluttynnyrin kansiin seinällä - olohuoneessa. Ja hirventaljaankin suostuin ja ja ja....niin no joo....*hiljenee*
Mulla suurin myönnytys on selkeestikin ollut kaikki se hifikrääsä, mitä kai jokaisen miehen mukana vaan tulee. Sen verran mukavasti saatiin kyllä kompromissi kasaan, että vanhasta romusta luovuttiin ja kotiteatterit sun muut lähes tarpeettomat vimpatukset on sitten modernia ja mun silmiä miellyttävää. Mutta tosiaan, eipä ole muita asioita sisustuksessa, jossa molempien hermot olisivat olleet niin tiukilla. No joo, vittuillakseen osti tänne semmosen tosi ällön lampun, jonka sain kiikutettua naapurin likalle kuukausia myöhemmin salaa... Niih ja yks maljakko "katosi" kun muksu tais sen rikkoa. Joo noin se selitykseni meni.
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ei miehiltä kysytä!
Tai no, mie myönnyin baaritiskiin ja oluttynnyrin kansiin seinällä - olohuoneessa. Ja hirventaljaankin suostuin ja ja ja....niin no joo....*hiljenee*
Niin no, kyl mä jotain pientä hankin ilman mielipidettä mut sohva onkin jo toinen juttu. Varsinkin ku se vanha pitäs sit myydä tai jotain.
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gwyneira kirjoitti: Mulla suurin myönnytys on selkeestikin ollut kaikki se hifikrääsä, mitä kai jokaisen miehen mukana vaan tulee.
Ei muuten edes tule. Meillä ei ole edes stereoita. Pieni mankka vaan jossa on CD-soitin. Radio lähinnä päällä vaan aina.
Tuo on niin käsi kaikkien sähkövempeleitten kanssa, että olla ja voi. Digiboksit ja pleikkarit toki löytyy mutta siihen jää. Ja Mojo voi todistaa ettei osata käyttää ees video-DVD-laitetta :D
(miten siihen saa äänen)
Geetzu

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei muuten edes tule. --
Joo, luulin että tuo ois urbaania legendaa kun kuulin vastaavasta toistakin kautta. x)
Nyt on kyllä pari viikkoa hieman nahisteltu parin taulun kanssa. Aiemmin sovittiin, ettei tänne tuoda mitään, mistä toinen ei pidä ja nyt pitäis muka joustaa semmosten äklö-masentavien graafisten kuvatusten kanssa. "Kun ne nyt vaan sattuu olemaan kaverin tekemiä", argh. Saatetaan päätyä ratkaisuun, että pääsevät seinälle kun kaveri on tulossa kylään. :]
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti: Niin no, kyl mä jotain pientä hankin ilman mielipidettä mut sohva onkin jo toinen juttu. Varsinkin ku se vanha pitäs sit myydä tai jotain.
Ei sattuis olee kahdenistuttava? Eikä nahkaa?
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ei sattuis olee kahdenistuttava? Eikä nahkaa?
Ei ku kolmenistuttava ja jotain ei ny samettii mut semmost pehmeetä ja "nukkasta". En mie tiiä :oops:
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei sattuis olee kahdenistuttava? Eikä nahkaa?
Ei ku kolmenistuttava ja jotain ei ny samettii mut semmost pehmeetä ja "nukkasta". En mie tiiä :oops:
No ei se sit meille mahu. Eikai se se ukkos vanha sohva oo? Eikös se ollu aika heikos kondiksessa?
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: No ei se sit meille mahu. Eikai se se ukkos vanha sohva oo? Eikös se ollu aika heikos kondiksessa?
Mä en tiiä minkä sohvan päällä sä olet ollut, mutta toi mikä nyt on
niin on ainakin hyvässä kunnossa.

Mä vaan haluaisin kaks sohvaa ja tosiaan vähä pienempiä ku toi :P
Ja oisin halunnu ne mielellään jo eilen...
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Mä en tiiä minkä sohvan päällä sä olet ollut, mutta toi mikä nyt on
niin on ainakin hyvässä kunnossa.
Toi on jo paha.
Joku vanha rotisko sillä joskus oli, suojattuna jollain peitteillä. Ja siis minähän näin sen ollessani bileissä siellä kityläisten kanssa. Se oli muistaakseni punainen. Muisti voi pettää.
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Toi on jo paha.
Joku vanha rotisko sillä joskus oli, suojattuna jollain peitteillä. Ja siis minähän näin sen ollessani bileissä siellä kityläisten kanssa. Se oli muistaakseni punainen. Muisti voi pettää.
Sama sohva varmaankin tosin kyllä se hyvässä kunnossa on kuitenkin. Kelaa, valkonen sohva kundilla?!?!? (tais exällä olla sormet pelissä) Idiottti mikä idiootti (kaikella rakkaudella misteriä kohtaan).
Juu, sillä sohvalla on moni Kity ja Cityläinen istunu :P

Sillä oli joku karsee viltti siinä päällä, mut eipä oo enää. Nyt kaunis viininpunanen peitto..
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Sillä oli joku karsee viltti siinä päällä, mut eipä oo enää. Nyt kaunis viininpunanen peitto..
Johtunee siitä viltistä, että luulin sen olevan karsea :lol:

Meillä on kans erittäin heikossa kunnossa oma kolmenistuttava, mutta kissojen takia ei kannata uutta hankkia. Päällinen peittää repimiset. Ja on vielä vuodesohvakin. Siinäkin on kityläisiä nukkunut ;)

Tuo nahkasohvamme vaan on ihan roskiskamaa. Jostain syystä siihen pitää pissiä, sanovat ystävämme Sheri ja Kasja :?
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Johtunee siitä viltistä, että luulin sen olevan karsea :lol:
Se viltti OLI kamala! Onneks mein kattia ei kiinnosta sohvalle pissiminen. Hiekkalaatikkoon vaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jos jollain on tarvetta korjata sohvaa, niin voin antaa paaaaaljon neuvoja ja ehkä ojentaa avustavan kädenkin.
Me transmitte sursum, Caledoni!