Tukka ei ole este, se on vain hidastenypari kirjoitti:Sori, en ole ajatellut ajella klaniksi.Georgina kirjoitti:*hih*ninnithequeen kirjoitti:Mä tilasin kyl jo kännipuhelun sieltä illaksi
Joo yks kännipuhelu tännekin kiitos

Tukka ei ole este, se on vain hidastenypari kirjoitti:Sori, en ole ajatellut ajella klaniksi.Georgina kirjoitti:*hih*ninnithequeen kirjoitti:Mä tilasin kyl jo kännipuhelun sieltä illaksi
Joo yks kännipuhelu tännekin kiitos
Kyllä olit aarteeni, samoin Mojo ja pari muuta. Itse herra isäntä ei edes muista että olemme olleet puhelinyhteydessäClay kirjoitti: ninni, minä taisin olla kännipuhelun yhtenä kohteena?
Täällähän nyt pidetään bileet heti kun tulijoita onmustaenkeli kirjoitti: Mihis kaupunkiin seuraavat pileet? Oulu?
Tarviiko tuota ees kysyä!!!11mustaenkeli kirjoitti:Mihis kaupunkiin seuraavat pileet? Oulu? Kuopio? Turku? Lahti!!
Turkkusessa on kinkerit ensi viikonloppunamustaenkeli kirjoitti:Mihis kaupunkiin seuraavat pileet? Oulu? Kuopio? Turku? Lahti!!
Onks niistä rahoista mitään enää jäljellä?Dumari kirjoitti:En vieläkään käsitä miksi olin nostanut 140e yöllä, ehkä olin luullut mäkkisafkaa aika kalliiksi..
Niistä puuttui tasan sen verran, mitä BiG Mac-ateria maksoi... Ehkä mulla oli sit tosi kova nälkä yöllä (kun piti noin monta mäkki-ateriallista rahaa nostaa)tonttu kirjoitti:Onks niistä rahoista mitään enää jäljellä?Dumari kirjoitti:En vieläkään käsitä miksi olin nostanut 140e yöllä, ehkä olin luullut mäkkisafkaa aika kalliiksi..
En tiedä olinko ystäväsi vai vihamies, mutta onneksi pystyit jatkamaan juomista! (tökkiminen tarkoittaa tässä niin kuin kurlingissakin)Clay kirjoitti:Ja Niballe kiitos, kun tökki minuun puhtia Hellässä.