Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
-
- Kitisijä
Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
^Harmittaa, kun taas herättiin niin myöhään, että seisomapaikat olivat menneet. Huoh. Onneksi meijän istumapaikat ovat lähellä lavaa.
Joo, ensin meinasin peruuttaa koko idiksen kun ei seisontapaikkoja löytynyt, mutta toisaaltapa eipä tämän bändin musiikki kovin suurta kropan keikutusta varmasti aiheuttaisikaan. Kaverit otti paikat ihan vastapäätä lavaa, sieltä mäkin ajattelin vielä katsastaa. Kauhian pitkä matkahan sieltäkään kai ei lavalle ole, kun tuo keikka on rajattu puoleen halliin tai allekin. Ja eikös näillä niissä screeneissä ole melkein enemmän seurattavaa kuin lavaliikehdinnässä.swirl kirjoitti:^Harmittaa, kun taas herättiin niin myöhään, että seisomapaikat olivat menneet. Huoh. Onneksi meijän istumapaikat ovat lähellä lavaa.
En vaan tiedä fanitanko orkesteria ihan niin paljon, että Helsinkiin asti lähtisin. Toisaalta keikka saattaa olla sellainen, että sen jälkeen fanittaisinkin.
-
- Kitisijä
New Model Army Nosturissa 10.11.
Sinne on mentävä. Amen.
Sinne on mentävä. Amen.
Yritän houkutella parempaa puoliskoani 50 centin keikalle 4. joulukuuta. Luulen, ettei kovatkaan paukut nyt auta. Ehkä tähän kirjaaminen saa uutta puhtia pesään.
C.M.X. 20.10. Virgin Oil
Amorphis, Swallow the Sun ja Insomnium 1.12. Nosturi
Amorphis, Swallow the Sun ja Insomnium 1.12. Nosturi
-
- Kitisijä
YLihuomenna Jenni VarViainen kiinnostais. 'Let's see jos saan hyvää seuraa
(tästä saa teinipisteen)
27.10. Dave Lindholm Savoyssa (tästä saa aikuspisteen)

27.10. Dave Lindholm Savoyssa (tästä saa aikuspisteen)
Prepare for the worstest.
Tosta saa lievästi marinkäryisen (aikuis)hippipisteennowaysis kirjoitti: 27.10. Dave Lindholm Savoyssa (tästä saa aikuspisteen)

Miiiissä Jenni esiintyy? Mä tykästyin sen levyyn, voisin fanittaa livenäkin!nowaysis kirjoitti:YLihuomenna Jenni VarViainen kiinnostais.
-
- Kitisijä
29.12 Sonata Arctica ja Thunderstone. Kaapelitehdas.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. KiristystäRouva Pupu kirjoitti:Yritän houkutella parempaa puoliskoani 50 centin keikalle 4. joulukuuta. Luulen, ettei kovatkaan paukut nyt auta. Ehkä tähän kirjaaminen saa uutta puhtia pesään.

Ala pihtaamaan!! Vaikka yksin minäkin joudun omaan tapahtumaani sinkoilemaan. Ehkä jopa parempi niin. Aaltopituudet kun ovat musiikin suhteen aivan erilaiset, niin enemmän mä siitä tapahtumasta saan irti yksin, kuin että toinen on siinä vieressä kärvistelemässä ja höpöttämässä korvaan jotain jonnin joutavaa (tai siis huutamassa). Lippu polttaa jo takataskua, nams...Rouva Pupu kirjoitti:Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. Kiristystä
Ei tuo pihtaus onnistu, olen liian heikko. Ukko saa niin helposti sulamaan käsissä, ilkimys. Mikä ois parempaa kuin keikka, jonka jälkeen kaksin hurjastelemaan hotellihuoneeseen. En lähde yksin!1 Musiikkimaku muuten menee täällä yksiin, onneksi. Toi fifti on se poikkeus. Kyllä mä vielä jotain keksin.William Somerset kirjoitti:Ala pihtaamaan!! Vaikka yksin minäkin joudun omaan tapahtumaani sinkoilemaan. Ehkä jopa parempi niin. Aaltopituudet kun ovat musiikin suhteen aivan erilaiset, niin enemmän mä siitä tapahtumasta saan irti yksin, kuin että toinen on siinä vieressä kärvistelemässä ja höpöttämässä korvaan jotain jonnin joutavaa (tai siis huutamassa). Lippu polttaa jo takataskua, nams...Rouva Pupu kirjoitti:Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. Kiristystä
-
- Kitisijä
Vastoin normaalia musiikkimakuani saatanpa maanantaina (jos saa rahat kasaan) ostaa Kelly Clarksonin liput huhtikuulle. Hmm...
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
27.10. Helsinki Halloween Festival @ Kaapelitehdas
Esiintyjinä Deathlike Silence, Profane Omen, Die So Fluid ja Finntroll.
Pukeutuminen tapahtumaan suotavaa, paras asu palkitaan matkalahjakortilla puoliltaöin. Yöllä siirrytään vielä talviaikaan, joten juhlat jatkuvat tuntia tavallista myöhempään.
Pukeutuminen tapahtumaan suotavaa, paras asu palkitaan matkalahjakortilla puoliltaöin. Yöllä siirrytään vielä talviaikaan, joten juhlat jatkuvat tuntia tavallista myöhempään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hmmm, olis jopa voinu miettiä lähteä, tää tuli nyt vähän äkkiä. Asun hankinnan kannalta vaan taitais tulla vähän kiire. Tarvii kysellä miehen mielipidettä. Tykkään kyllä varsinkin tuosta sun miehen bändistä kovastikin. Maksaaks liput paljon ja saako niitä vielä? Kehtaako tulla normivermeissä? (Yöpaikkakin vähän mietityttää, mulla on kyllä paljon sukulaisia Hesassa mutten tiedä kehtaako ängetä keskellä yötä pienessä sievässä...)Melnais kirjoitti:27.10. Helsinki Halloween Festival @ Kaapelitehdas
-
- Kitisijä
Ennakkoon 26€, ovelta 32€. Jos et vielä ehtinyt googletella, niin tuolta http://www.halloweenfestival.fi/ löytyy lisätietoja. Ei siellä mitään pukeutumispakkoa ole mutta mä olen ihan lapsellisen innostunut kun saa meikkailla ja tuunata pukua ja verisiä haavoja.Zeb kirjoitti: ???

Jos ette nyt pääse tulemaan paikalle niin infoan näin hyvissä ajoin, että DS soittaa Turussa seuraavan kerran itsenäisyyspäivänä Klubilla. Kaverina paikalla on muistaakseni Ancara.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Itse asiassa googletin jo, mutta sitten tuli mies ja pilasi hyvän ideani ilmoittamalla että on lupautunut huomiseksi töihin, joten tuskinpa tullaanMelnais kirjoitti:Ennakkoon 26€, ovelta 32€. Jos et vielä ehtinyt googletella, niin tuolta http://www.halloweenfestival.fi/ löytyy lisätietoja. Ei siellä mitään pukeutumispakkoa ole mutta mä olen ihan lapsellisen innostunut kun saa meikkailla ja tuunata pukua ja verisiä haavoja.Zeb kirjoitti: ???![]()
Jos ette nyt pääse tulemaan paikalle niin infoan näin hyvissä ajoin, että DS soittaa Turussa seuraavan kerran itsenäisyyspäivänä Klubilla. Kaverina paikalla on muistaakseni Ancara.

Kiitos lisäinfosta, itsenäisyyspäivänä sitten viimeistään täytyy raahautua paikalle!
Rush huomenna 29.10 Jaffa-areenalla n. eturivissä.
-
- Kitisijä
Maiden, Maiden, 18.7. pre-sale, pre-sale, jiihaa! 

Paras päivä ikinä.
Sikamika ja More vois lähteä meseen imaseen pari kaliaa ennen mustaa ristiretkeä, laitoin miitteihin etkostelu-ketjun
95% varmuudella.Riemumieli kirjoitti:Maiden, Maiden, 18.7.
En vaan tiedä, mitä teen toiselle lipulleni

-
- Kitisijä
Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Iron Maiden helmikuussa ja Ozzy maaliskuussa.
-
- Kitisijä
Ällös huolehdi, Huuto.netistä saa pienellä lisäpanostuksella hyviä lippuja. Niinhän se on, että aika on rahaa ja vajaa tunti on paljon aikaa.Bluntly kirjoitti:Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
Paras päivä ikinä.
Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.