Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

tappeluja ja alastomuutta, mahtavaa! lisää viinaa vaan!
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:tappeluja ja alastomuutta, mahtavaa! lisää viinaa vaan!
Ttu mä luin tän kommentin jälkeen innolla BBPlazaa, vaan eihän ne edes oikeesti tapellu, bååååring! Nyrkit kehiin!!11

Ollaan mutsilla ja faijalla, joten täällä näkyy tuo 24/7. Luonnollisesti mä menin nukkumaan just ennenku tuo kinaaminen talossa alkoi. Mut voi kiesus, kyl ne oli jurrissa. Sauli on ihQ!

Ja Aki haukku Kadin virolaiseksi huoraksi, ohho.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aki on ihan daiju! En enää tykkää! Sovinisti ja mulkvisti!
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Aki on ihan daiju! En enää tykkää! Sovinisti ja mulkvisti!
Pitää ensin nähdä itse, mutta kuulostaa siltä, että saattaa tippua mun kärkikolmikosta.
Stinky

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jaahas, täytyy varmaan tänään kattoo BB. Jarkko on mun suosikki :oops:
Savannah

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Henrissä taitaa asua pieni tunneköyhä sadisti.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stinky kirjoitti: Jarkko on mun suosikki :oops:
Kyllä se munkin "suosikkeihin" lukeutuu. IhQ.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Eilen oli hyvä Talk Show. (Onneks se typerä Henri tippu vihdoin ja viimein, ei sellasta pätemistä kukaan jaksa.)
Nauroin jopa ääneen niitten launtaitapahtumille (jep, hyvin menee mullakin..)..etenkin sille, et Timo sano päiväkirjahuoneessa, että "kyllähän siitä Helistä savut ottais".
Tosin se Kadin ja Akin riita oli ihan kamalaa katsottavaa. Äkkiä se kauheus-Aki sieltä hemmettiin, vaikka ei Kadikaan kyllä mun suosikki ole.

Kohtahan tähän alkaa taas olee koukussa. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jarkko vaikutti pitkään hyvältä jätkältä, mutta menetti kyllä pahasti pointseja siinä kännitappelujutussa. Sauli on Te PEST!!!

Paitti nythä sinne tuli neljä tyyppiä lisää, sitä toista jätkää en ole nähnykkää vielä. Tytöt oli ihan söpöjä, ainaki se punatukka.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bedlam kirjoitti:Sauli on Te PEST!!!
Samaa mieltä! Sauli voittaa koko hässäkän.
Ellei nää uudet sitten jotenki säväytä, mut epäilen..

Jarkko on kans tosi jees. Ja Maxinella on välillä hauskat jutut. Timollakin sillon ku ei lässytä. Kaikki loput onki sit aika kamalia.. Aki pois. Heli pois. Kadi pois.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lyrica

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

bedlam kirjoitti:Aki on ihan daiju! En enää tykkää! Sovinisti ja mulkvisti!
Joo, se näytti nyt itsestään sitten sen toisen puolen. Tähän asti pystynyt olemaan ihan ok. Oliko siis liian hyvää ollakseen totta?!
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

"Sä olet vaan nainen, mä sanon mitä sä teet"

Aki osoittautui aidoksi sovinistiksi, totta tosiaan, ja pöyristyttävintähän tässä on se, että moinen lausahdus tulee pattipäisen mulatin suusta. Oi aikoja, oi tapoja.
Viimeksi muokannut BettyB., 24.09.2007 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo.

Aki: Sä olet mulle VAAN nainen. (aargh!)

Plus et sen piti hokea sitä helkutin "HEIKOILLA HANGILLA" noin puol tuntia, vähemmästäkin räjähtää pää. (Sitäpaitsi toi ei edes ole mikään sanonta.)
Hullu sekopää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Päivän Iltasanomissa Akin läheiset puolustelevat yllättävää käytöstä Akin sokeritaudilla ja siitä mahdollisesti aiheutuneella alhaisella verensokerilla, joka normaalistikin tekee ihmisistä kireitä ja rasittavia.

Se on ehkä selitys mutta ei puolustus törkeälle käytökselle. Kai se jotain kuitenkin kertoo sisäisestä ajatusmaailmasta jos menee ristiriitatilanteissa huutamaan sellaista, oli sitten humalassa tai alhaisissa verensokereissa. Kai se sitten oli Akille pahin toiselle osoitettava loukkaus mikä hänen mieleensä äkkiseltään tuli.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mitä siellä sitten on huudeltu ja sanottu. Näin vain koosteen ja sen perusteella ei kovin maailmaa kaatavaa. Tai sitten olen ainoa joka on joskus agrekännissä suullisesti tapellut ihmisten jopa läheisten kanssa laukomalla aika paljon tykimpää kamaa edes sitä loppupeleissä tarkoittamatta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rouva Pupu kirjoitti: Tai sitten olen ainoa joka on joskus agrekännissä suullisesti tapellut ihmisten jopa läheisten kanssa laukomalla aika paljon tykimpää kamaa edes sitä loppupeleissä tarkoittamatta.
Onneks niitä omia agrekännejä ei kuvata Sub-tv:lle. 8)
No ei kai ny, ihan järkevästi ajatellen..niin ei kai toi nyt NIIN maailmaa kaatava juttu ollukaan, mut sairaan rasittava tapaus kuitenki katselijan kannalta. Viihde on viihdettä..mut se ei ole, et toinen hokee hokemistaan toiselle, että "sä olet heikoilla hangilla".
Sitäpaitsi jos 36-vuotias "aikuinen", joka itsekin kuuluu ns.vähemmistöön sanoo toista virolaiseksi huoraksi..se on mun mielestä ala-arvosta. (Tosin tätä ei näytetty koosteessa, eli joudun olettamaan tän luettujen juttujen perusteella.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Herra Manala

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rouva Pupu kirjoitti:Henristä tuli kaksi vuotiaan Helin isukki. Heli heitti tutin pönttöön, Heka virutti vedessä tutin ja yritti ikuisuuden tunkea sitä helin suuhun väkisin. Lapsen kun pitäisi olla hiljaa. Syöttötuolissa väänsi varmasti Helin kädet mustelmille ja yritti väkisin syöttää Helille papuja joista sen maha tulee kipeäksi.
Ja joku kehtaa vielä väittää tällaista viihdettä huonoksi?

Siis miten paskaa TV:stä tulevan ohjelman täytyy olla, että te ETTE katsoisi sitä?
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei se riitely nyt viihdearvoltaan omalla kohdalla ainakaan suureksi noussut. Tänään en jaksa kaksinaismoralisoida, koska itse menetän hermoni nimenomaan inttämiseen, joten mun hermot ois mennyt nopeammin kuin Piian ja Akin. Akin inttely oli yhtä ärsyttävää. Mun mielestä molemmilla meni yli, tietääkseni molemmat sentään aamusta anteeksi pyysivät, soon jo jotain.

Viihdearvoa tuo lähinnä täällä IRL käytävä rasismi keskustelu tai oikeastaan nimenomaan se ihmetys ja kauhistus tästä "ristiriidasta" kun kyseessä musta mies. Tietääkseni Akin esittelyvideossa käy ilmi herran suhtautuminen esmes somppuihin.
Bhven

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ehkä ton Aki apinaneekerin kannattaisi lopettaa ryyppääminen, jos se aiheuttaa ongelmia.
prosessi

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Päivän Iltasanomissa Akin läheiset puolustelevat yllättävää käytöstä Akin sokeritaudilla ja siitä mahdollisesti aiheutuneella alhaisella verensokerilla, joka normaalistikin tekee ihmisistä kireitä ja rasittavia.

Se on ehkä selitys mutta ei puolustus törkeälle käytökselle. Kai se jotain kuitenkin kertoo sisäisestä ajatusmaailmasta jos menee ristiriitatilanteissa huutamaan sellaista, oli sitten humalassa tai alhaisissa verensokereissa.
Juu, todella alhaiset verensokerit vain tuovat näkyviin kaiken sen, mikä siellä sisällä on mutta jota normaalioloissa ei päästetä esiin. Esimerkiksi väkivaltaisuuttakin esiintyy usein, ambulanssikuskit tietävät miten vaikeata sairaalahoitoa tarvitsevia diabeetikkoja on saada sairaalaan ilman työtapaturmia aka turpiinsaamisia...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:"Sä olet vaan nainen, mä sanon mitä sä teet"

Aki osoittautui aidoksi sovinistiksi, totta tosiaan, ja pöyristyttävintähän tässä on se, että moinen lausahdus tulee pattipäisen mulatin suusta. Oi aikoja, oi tapoja.
Harmi et tonkin sanomiseen tarvitaan jotain helvetin nekrua?
Ei tavanomaisella suomitinttitukalla oo enää mitään mahiksia sanoa tollasta, sitten jotkut suomalaiset naiset levittää vielä rätin päähänsä jonkun mulkun takia..Ihanan asenteellista! :lol: :lol: :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aki on iltapäivälehtien mukaan tuomittu aikoinaan ryöstöistä ja petoksista moneen kertaan ja ilmeisesti jättänyt sen kertomatta ennen taloon tuloa.

Olet heikoilla hangilla.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Aki on iltapäivälehtien mukaan tuomittu aikoinaan ryöstöistä ja petoksista moneen kertaan ja ilmeisesti jättänyt sen kertomatta ennen taloon tuloa.

Olet heikoilla hangilla.
Ja nyt se poistetaan talosta :shock:

Sanoo nettisivut.

EDIT: http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uut ... tml?565681
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Neekeri mikä neekeri.
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Joo, Aki on syntynyt Hyrynsalmella. Maalainen mikä maalainen. Niistä ei ole kuin harmia.