no älä nyt. Ymmärtääkseni tarkoitit, että siinä missä oma kuppini menee nurin heti, kun Elco väittää valheellisesti minun olevan tai kannattavan sitä tai tätä, syyllistyn samaan sinun kohdallasi. Ja aioit myös reagoida asiaan yhtä kypsästi kuin minä Elcoon, eli huorakorttia pelaamalla. Tutkiskelen tätä sydämessäni ja koetan parantaa tapojani.masa kirjoitti:Del*
Äh, typerä leikki.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti: Tutkiskelen tätä sydämessäni ja koetan parantaa tapojani.
Ja minä käyn piirtämässä ristin peräseinään, kun edes leikilläsi näet jotain ****** toiminnassasi.
-
- Kitisijä
SamaSuomeen ja heti!
Luulisi muuten, että viisi vuotta väärästä sääennustuksesta istunut ja puolen miljoonan sakot maksanut meteorologi miettisi kahdesti ennen kun lähtisi rikoksenuusijana kymmenen vuoden uusintaistunnolle.
Luulisi muuten, että viisi vuotta väärästä sääennustuksesta istunut ja puolen miljoonan sakot maksanut meteorologi miettisi kahdesti ennen kun lähtisi rikoksenuusijana kymmenen vuoden uusintaistunnolle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tajuaako joku tätä uutista?
http://www.hs.fi/kotimaa/Yh%C3%A4+useam ... 5553542670
"Kelan selvityksen mukaan tulottomia talouksia oli vuonna 2009 noin 26 000. Näistä 10 800 taloutta sai pelkkää toimeentulotukea ja 3 350 vain asumistukea"
Miten voi olla tuloton, jos saa toimeentulotukea?
http://www.hs.fi/kotimaa/Yh%C3%A4+useam ... 5553542670
"Kelan selvityksen mukaan tulottomia talouksia oli vuonna 2009 noin 26 000. Näistä 10 800 taloutta sai pelkkää toimeentulotukea ja 3 350 vain asumistukea"
Miten voi olla tuloton, jos saa toimeentulotukea?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
elco kirjoitti:Luulisi muuten, että viisi vuotta väärästä sääennustuksesta istunut ja puolen miljoonan sakot maksanut meteorologi miettisi kahdesti ennen kun lähtisi rikoksenuusijana kymmenen vuoden uusintaistunnolle.
Paitsi jos se on Juha Föhr ja vankilan meno kuten GayOzissa.
-
- Kitisijä
http://www.hs.fi/politiikka/Niinist%C3% ... 5553553120
Lienee selvä keski-ikäisyyden merkki, että nuoriso vaikuttaa käsittämättömän pässiltä. No, onhan siellä tuo Haavisto kolmantena, mutta mutta.
Lienee selvä keski-ikäisyyden merkki, että nuoriso vaikuttaa käsittämättömän pässiltä. No, onhan siellä tuo Haavisto kolmantena, mutta mutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mun mielestäni nuoriso oli pihalla jo silloin, kun mä vielä olin itsekin nuori. Siis silloin, kun Aasiasta pystyi kävelemään Pohjois-Amerikkaan.urpiainen kirjoitti:http://www.hs.fi/politiikka/Niinist%C3% ... 5553553120
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
No mä hain jotain sen suuntaista, että vaikka Arhinmäen ehdokkuus on mielestäni vitsi, eikä edes kovin hyvä sellainen, niin silti nuorisolaiset voisivat olla mun kanssani eri mieltä kannattamalla vaikka just Arhista näissä vaaleissa. Mutta konservatiivipuolueen vanha isäntä ja pölhöpopulistien nokkamies? Menee usko nuorisoon.NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestäni nuoriso oli pihalla jo silloin, kun mä vielä olin itsekin nuori. Siis silloin, kun Aasiasta pystyi kävelemään Pohjois-Amerikkaan.urpiainen kirjoitti:http://www.hs.fi/politiikka/Niinist%C3% ... 5553553120
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ajajia on varmasti monia, mutta nämä kai päättää: http://hbl.fi/nyheter/2012-01-12/sa-har ... heimbyggetelco kirjoitti:En tiedä, kuka guggista ajaa. Oli kuka oli niin kyse on hyvinkin vasemmistolaisesta meiningistä: halutaan hassata satoja miljoonia yhteistä rahaa humpuukiin. Oikeistolaisempi lähestymistapa olisi, notta pistäkää ihmeessä pytinkinne pystyyn tai vaikka kaksikin, kunhan guggenheimin säätiö tmv instanssi maksaa viulut.
-
- Kitisijä
Toimittajakin on noussut vääräleukaisena.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/polii ... 57911.html
Liukas kun luteen selkä oli mulle uusi ilmaisu.
Universaali disclaimer.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ts-hu ... 06920.html
Tää on muuten ihan käsittämätöntä munailua Suomessa. Käräytin taannoin jäken alkossa jonkun narkkipaskan varastamassa viinapulloa ja siitä kiitoksena jouduin kahden stevarin tenttaamaksi henkilöllisyydestäni. Ne perkeleet halusivat väkisin nimeni, että voisivat ottaa minuun yhteyttä jos tarvittaisiin todistajaa. Siis vaikka ne stevarit kaivoivat narkkipaskan taskusta viinapullot ulos liikkeen sisällä, halusivat ne silti nimeni. Kuulemma kytät ois tarvinneet sitä.
En kertonut.
Tää on muuten ihan käsittämätöntä munailua Suomessa. Käräytin taannoin jäken alkossa jonkun narkkipaskan varastamassa viinapulloa ja siitä kiitoksena jouduin kahden stevarin tenttaamaksi henkilöllisyydestäni. Ne perkeleet halusivat väkisin nimeni, että voisivat ottaa minuun yhteyttä jos tarvittaisiin todistajaa. Siis vaikka ne stevarit kaivoivat narkkipaskan taskusta viinapullot ulos liikkeen sisällä, halusivat ne silti nimeni. Kuulemma kytät ois tarvinneet sitä.
En kertonut.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Karua kertomaan Suomen tukitasosta. http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... 113933/139
Eihän tässä sinänsä mitään uutta. Jo 90-luvulla tuttuni lopetti ahtaajan hommat, kun ylitöistä huolimatta 3 lapsisen perheen nettotulot jäi pienemmiksi kuin työttömänä. Noin 15 000mk bruttotuloihin verrattuna nettotulot nousi pari tonnia, kun molemmat vanhemmat oli työttöminä. Ehti viettämään enemmän aikaakin pienten lasten kanssa.
Eihän tässä sinänsä mitään uutta. Jo 90-luvulla tuttuni lopetti ahtaajan hommat, kun ylitöistä huolimatta 3 lapsisen perheen nettotulot jäi pienemmiksi kuin työttömänä. Noin 15 000mk bruttotuloihin verrattuna nettotulot nousi pari tonnia, kun molemmat vanhemmat oli työttöminä. Ehti viettämään enemmän aikaakin pienten lasten kanssa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kansallispuvun kätköihin ommeltuihin salataskuihin mahtuu yllättävän paljon kaikenlaista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Tulikin mieleen tapaus ruisrockista parinkymmenen vuoden takaa kun kaveri roudasi alueelle muovikassillisen viinaa hameen alla pujotettuaan jalat sangoista läpi.
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Kitisijä
Päätit sitten kiukutella.masa kirjoitti:En kertonut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
No mihin vattuun sitä tarttee? Ei kyllä paljoa kiinnostanut aikoinaan intissä selitellä että miksi ja mitä olin aikoinaan joutunut poliisin kanssa olemaan tekemisissä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päätit sitten kiukutella.masa kirjoitti:En kertonut.
-
- Kitisijä
Tuskin vittuun kuitenkaan. Tuo on käytöntö tai ainakin oli vielä joku vuosi sitten, kun vartijat eivät itse olleet tekoa nähneet. He antavat tiedon todistajasta poliisille, joka sitten päättää tarvitseeko todistajaa kuulustella tai puhutella. Selvissä tapauksissa ei tietenkään resursseja moiseen tuhlata, mutta tässä tapauksessa, jota en tarkkaan tunne, kyse lieni vain tietyn toimintalinjan johonmukaisesta noudattamisesta. Ei tällaisia pidä ottaa henkilökohtaisesti, muuten tekee elämän itselleen turhan vaikeaksi.Dumiz kirjoitti:No mihin vattuun sitä tarttee?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Niin, tässä keississä lienee kyse että puupäät eivät osanneet käyttää päätään ja sokeasti ohjeen mukaan kinusivat yhteystietoja.
Toki jos "rikoksessa" olisi vielä jotain selviteltävää, niin sitten ymmärtäisin ja jättäisin yhteystietoni. Mutta kun eivät poliisitkaan erittäin varmasti tutkineet tuota tapausta, miksi olisivatkaan, koska kyseessä narkkipaska jota ei voi rangaista.
Toki jos "rikoksessa" olisi vielä jotain selviteltävää, niin sitten ymmärtäisin ja jättäisin yhteystietoni. Mutta kun eivät poliisitkaan erittäin varmasti tutkineet tuota tapausta, miksi olisivatkaan, koska kyseessä narkkipaska jota ei voi rangaista.
Miksi ottaisin itselleni sen riskin, että poliisi munii henkilöllisyyteni kurjantekijälle tai että joudun juoksemaan käräjillä todistajana roolissa for free?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päätit sitten kiukutella.masa kirjoitti:En kertonut.
Jos kurjantekijää ei saada syytteeseen siinäkään tapauksessa että stevarit kaivaa sen taskusta varastettua kamaa, se ei todellakaan ole minun ongelmani.
-
- Kitinän uhri
Hmmm ... Jos ja kun kerran narkki saatiin kiinni alkon sisällä, niin mihin siinä tosiaan masan todistusta enää tarvittais missään olosuhteissa? Eikös tuo ole niinku "rysänpäältä" saatu kiinni (teko on meneillään tapahtumapaikalla)? Onko niin, että jos vartiat käräyttää missä tahansa liikkeessä jonkun kätkemässä kyseisen kaupan tavaroita kalsareihinsa aikomuksena jättää ne maksamatta, niin todistajaksi etsitään siitä joku "lähin sivullinen kaupan rehellinen asiakas"? Eihän tuo masan juttu pitäisi juurikaan poiketa muuta kuin ehkä masa vinkkas väijyörkeille, että kannattais vähän jututtaa sitä narkkia jne. Voin olla toki väärässäkin. En ole tarkkaan niitä vihreitä kirjoja lukenut kannesta kanteen.masa kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ts-hu ... 06920.html
En kertonut.
-
- Kitinän uhri
En koe olevani hengenvaarassa, vaikka en ajelekaan Q7 tai edes XC60, että vähän ontuva perustelu.
http://www.iltalehti.fi/autot/2012011915094656_au.shtml

http://www.iltalehti.fi/autot/2012011915094656_au.shtml