Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rupeaa tämä tervehenkinen, pienissä piireissä pyörivä perheenisän arki vituttamaan vaihteeksi oikein urakalla.

Taidan koettaa säätää itselleni Slipknot-lipun huutonetistä ja mennä tuhannen jurrissa riehumaan mosh-pitiin. Siitä olisikin hyvä herätä elämänsä ensimmäiseen isänpäivään hirveessä darrassa... mutta saisipahan vähän päästettyä höyryjä ulos.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Mua taas jotenkin kammottaa jo etukäteen, vaikka tajuan, että sen on pakko olla just sitä tervehenkistä. Ei raskaana tai pienen lapsen äitinä voi ryypätä ja rellestää, enkä mä kyllä suoraan sanoen siitäkään ajatuksesta innostu, että minä haudon ja hoivaan ja äijä hoitaa rellestyspuolen. Kyllä mä silti sen perheen haluan. Oppiikohan sitä olemaan paremmin kunnolla jos on pitkään kunnolla, eli helpottuukohan kunnolla oleminen ajan kanssa? Sit kun lapset täyttää kolme, niin voiko sitten taas alkaa olla sitä inspiroivaa seuraa joka nappaa mitä vaan (Herra Ylppöä lainatakseni)? Ja haluuko sitä sitten enää? Kuoleeko pystyyn? Keski-ikäistyykö?! Häh?!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa kun kaikilla yrityksillä ei ole eLaskutus käytössä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Quinevere kirjoitti:Ei raskaana tai pienen lapsen äitinä voi ryypätä ja rellestää, enkä mä kyllä suoraan sanoen siitäkään ajatuksesta innostu, että minä haudon ja hoivaan ja äijä hoitaa rellestyspuolen.
Haluaisin ajatella, että meillä vallitsee tässäkin jonkinlainen "harmonia". Mie toki osallistun lapsen hoitoon siinä missä vain pystyn, enkä muutenkaan rieku kovin paljoa. Toivoisin kyllä, että joskus pääsisi mamman kanssa kahdestaankin jonnekin. Kai sekin aika vielä tulee.

Sille en kuitenkaan voi mitään, että joskus tekee mieli karjua, repiä vaatteensa auki ja rynnätä klasin läpi mäelle häipyen kolmeksi päiväksi päästämään vähän höyryjä ulos.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vituttaa, että ihmiset ei osaa käytää OVEA ja mun pitää juosta sitä koko ajan aukomaan. Tekis mieli kirjoittaa sen pieleen käyttöohjeet, mutta ehkä se olis asiakkaiden mielestä jotenkin aliarvioivaa. Vaikka väärässähän ne tietty aina on.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

PRKLE!

Viiden sekunnin sähkökatko tuhosi mun kymmenen tunnin duunin :evil:

"Cannot open "xxxx_xxxxxxxx.indd". The file "xxxx_xxxxxxxx.indd" is damaged and cannot be recovered."

Viikonlopun ohjelma on siis selvillä.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ No auts :shock:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:PRKLE!

"Cannot open "xxxx_xxxxxxxx.indd". The file "xxxx_xxxxxxxx.indd" is damaged and cannot be recovered."

Timemachine?
bliss

huima kirjoitti:

Timemachine?
Ei auta, ulkoinen kovalevy :(
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:

Timemachine?
Autsh. UPS-laitteet on nykyjään niin halpoja, että ehkä kannattaisi harkita sellaisen hankkimista kotitoimistolle. Jaksamista viikonlopulle :/
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Ei auta, ulkoinen kovalevy :(
No sitten kannattaa järjestää automaaginen backupitus toiselle levylle myöhemmin. Voinen myöhemmin jeesata miten sen voisi tehdä perinteisillä unix-työkaluilla OS X:ssä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Viiden sekunnin sähkökatko tuhosi mun kymmenen tunnin duunin :evil:
...
Ulkoiset (USB) levyt ovat joka tapauksessa ihan arsesta, ainakin tärkeiden tiedostojen säilyttämiseen.

Toisaalta lohdutuksena voin sanoa että silloin joskus kun minulle on sattunut samantapaista (Wordi on tuhonnut päiviä työstömäni ainoan kappaleen dokkarista tms.), jostain syystä uusintayrityksellä uudesta versiosta tuntuu aina tulleen entistä parempi. Ehkä mielessä olevat asiat jäsentyvät uusintakirjoittamisella paremmin tuotokseen, ja tietenkin työkin etenee ekaa kertaa paljon nopeammin kun on käsiteltävät asiat jo valmiina mielessä.

Ps. Etkä sä teekään työtäsi läppärillä? Läppäreissä on kyllä se hyvä puoli että sähkökatkon iskiessä toiminta ei lopu, automaattinen akkuvarmennus. Vai ulkoinen kiintolevykö se vaati jatkuvaa verkkovirtaa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi vituttavimmista piirteistä ihmisessä on se, että nähdään kaiken itseensä ja tekemisiinsä kohdistuvan arvostelun johtuvan kateudesta. Yleensä tähän tuntuvat syyllistyvät ihmiset joilla ei ole mitään kadehtimisen arvoista.

Vittu kun vituttaa. Vähän kyllä naurattaakin.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaha, tuli WinXP -päivitys joka vaati buuttaamista (yleensä sammutan läppärin vain StandBy -tilaan). Buuttauksen perään Flash ilmoitti että nyt olis päivitys, buuttaas nyt vielä. Ja sen buutin perään Nokia PC Suite ilmoitti että päivitetääs tääki, ja sitten .... buutataan! FFFFFUUUUUUUUCCCCCKKKKK! :x
Frederik Krueger
Kitisijä

^ No hei, sellaista sattuu. Minusta on vain mukavaa kun tulee pikku kahvitaukoja, kunhan eivät tule kesken palaveripresentaatiota.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vituttaa ku ei voi tää saatanan flunssa taas tulla kunnolla päälle. Töissä tuntuu että pitäs olla sairastamassa kotona, mutta jos jää kotiin niin tuntuu että vois olla töissäkin. PERKELE.
Frederik Krueger
Kitisijä

:apuva:

Kohta läppärin akku loppuu, ja unohtui virtalähde kotio. Lainaiskohan joku toinen virtapiuhaansa?
bliss

Frederik Krueger kirjoitti: Ps. Etkä sä teekään työtäsi läppärillä?
E. Liian pieni näyttö, ja se on muutenkin ihan vaan reissuhommia varten.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:^ No hei, sellaista sattuu. Minusta on vain mukavaa kun tulee pikku kahvitaukoja, kunhan eivät tule kesken palaveripresentaatiota.
No töissä tää oliski ollu OK, olis ollu hyvä tekosyy hengähtää hetken. Mutta että kotona aamiaisella ennen töihin lähtöä, kun halus vaan vastata pariin eemeliin ja kitistellä vähän...
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen jo keväällä siirtynyt toisen pankin asiakkaaksi, mutta jostain syystä en ollut sulkenut luottokorttiani Sammossa, vaikka saldoa ei ole. Tänään tuli sitten 80 euron lasku vuosimaksusta. Yritän nyt vielä saada sen mitätöityä, mutta jos ei onnistu, niin hermostun kyllä aika vitusti. Omaa tyhmyyttähän se tietysti on jättää kortti tolleen roikkumaan, mutta silti vituttaa ankarasti.
daddykillkill

Palaa ihan just yhteen nais-pikkupomoon huolella käämi.
Ei niin pientä asiaa, ettei se saa siitä pätemis- ja nokittelukilpailua aikaiseksi.

Eipä sillä. Jos on naama kuin nasaretin vaakuna ja kroppa kuin sinivalaalla, pitäähän sitä keskittyä pätemään töissä ja hankkimaan niitä onnistumisen elämyksiä siellä. Kukaan puolilla aivoilla varustettu mies kun ei mulkkuaan tuollaiseen laardipalaan survaise.

Oli rumasti ja pahasti sanottu, tiedetään. Mutta syystä tässä tapauksessa.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 13.11.2008 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:Palaa ihan just yhteen nais-pikkupomoon huolella käämi.
Ei niin pientä asiaa, ettei se saa siitä pätemis- ja nokittelukilpailua aikaiseksi.

Eipä sillä. Jos on naama kuin nasaretin vaakuna ja kroppa kuin sinivalaalla, pitäähän sitä keskittyä pätemään töissä ja hankkimaan niitä onnistumisen elämyksiä siellä. Kukaan puolilla aivoilla varustettu mies kun ei mulkkuaan tuollaiseen laardipalaan survaise.
Sä et usko rakkauden kaikkivoipaan voimaan varmasti sekin typy "löytää" elämänsä miehen ellei ole jo löytänyt? bwt. Suomalaiset naiset on läskejä verrattuna naapurikansojemme donniin, joku jaksaa huolehtia itsestään mutta useimmat eivät. Usein lihavat ihmiset on hyvin ikäviä ja kitkeriä. :paijaa:
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ei muuta kun annat vaan kato mennä. Päästelet vähän höyryjä, junou.

PS. Oonks ainoo jota toi Niban purkaus pulleista neidoista nauratti? :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:

Ei muuta kun annat vaan kato mennä. Päästelet vähän höyryjä, junou.
[/youtube]

PS. Oonks ainoo jota toi Niban purkaus pulleista neidoista nauratti? :D
Kyllä sä kuuntelet mua nyt selvästi liian "herkällä korvalla" pölvästi! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Metrossa oli viimeisillään raskaana oleva puistojuoppo, kännissä ja juomassa vielä lisääkin. Vähän vaikea oli päätellä, kuinka suuri osa käytöksestä johtui kännistä vai oliko kuvassa mukana jonkin asteinen kehitysvammakin. Hän kiukutteli kännissä olleelle puistojuoppomiehelleen siitä, että tämä mukamas oli flirttaillut sosiaalityöntekijän ja jonkun diakonissan kanssa. Lapsiparkaa.