Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BrianW
Kitisijä

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vaikea ymmärtää kuinka kukaan voi tykätä ja yllyttää vaan tuollaista värihullua lässyttäjää.
Ainoa missä on luotettava on ärsyttävyys.
Jos joskus joitain asiaa olisikin niin se hukkuu tyylin idioottimaisuuteen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lapitii kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:LAPITIILLE!
<3 <3 <3!
Meinas tulla tylsä vappu mutta tämä pelasti!
<-- Oon iha tommonen nyt!
Voi kun NIIN KIVA KUULLA!

:h: Lapitii :h:

Ja aivan super, että olit paikalla!

Laitoin hiukan "entistä" Stadinarskaa sekaan vuoksesi! Väriä ja hiukan sopivasti hassutusta!

Tosin jouduin heti sitten vastaamaan eli koetan taas vastata! Sinun Lapitii ei tarvitse tätä jatkoa lukea, ellet halua. Ei koske sinua. Tässä seuraavassa ei ole niin hauskaa:

On tämä tosiaan erikoista. Tämä Kitinän tyyli itseasiassa. Tuossa minulle vastasi henkilö, joka on osoittanut alimmaista kastia ihmismoisessa käytöksessä. Jos ymmärrän oikein, hänkin sinänsä näyttäytyy tavallisena ihmisenä ulkopuolisille ja ystävilleen. Uskoisin jopa mukavana.
ONHAN AIVAN selvää, tai pitäisi olla, että tuokin hänen levittämänsä kaikkea ihmisyyttä vastustava kuvansa, on todellinen ärsyttävä asia. Ja ihan oikeasti se ainoa todella ärsyttävä. Minua ainakin ärsyttää se ainoastaan ja vain. Tuollaisten kuvien levitys on todella kuin inhottavaa syöpää joka hyvän elämän teille.
Mutta miksi ihmeessä ihmiset eivät syty taistelemaan tällaista roskaa ja inhottavuutta vastaan? SE on suuri kysymysmerkki minulle!

Minun täytyy vedota nyt ihan suoralla pyynnöllä ja olen tosissani. Jätä Nergal nuo vahingolliset kuvat pois. Ne EIVÄT SAA viihdyttää ketään ja jos viihdyttävät niin he jotka viihtyvät, joutavat pois Kitinästä!

Ja ole oma itsesi muuten, persoonallinen ja räiskyvä, vaikka jutteletkin hurjia. Nää kuvat ovat etovia.

TOINEN ASIA joka nyt tietysti on ollut koko ajan "läsnä", kun Stadinarskakin, on se tietty ärsytys Arskassa. Mikäs se on, ystävät? Oletteko tosissanne analysoineet sitä! Mikä tekee BrianW:n tekemään tekstin, joka alentaa arvoni nollaan ja tuomaan esille ehkä omaa erinomaisuuttaan!
MIKÄ AJAA jonkun toisen suoraan toivomaan, ettei vaan minulle vastattaisi mitään. Samalla tämä ihminen (siis joku - kuka hyvänsä) haluaa monenlaisin tavoin olla itse keulakuvana ja esillä!

Se ei ole kateus sanan juuri siinä merkityksessä mitä kateus on, mutta se oikeasti on ärsytys siitä, miten tuo tuossa "lässyttää". En tykkää siitä. Inhottavaa kun joku vastaa tuolle. Miksi häntä huomioidaan kun minua taas ei niinkään?
Sitten se asia voi olla kateuden aihe, että eittämättä osaan kirjoittaa. Kyllä minä taitoni tunnen. Totta kai sekin herättää harmitusta.
(Koska kirjoitan nyt tosissani niin uskokaa tai älkää en tykkää kehua itseäni, mitä tein tuossa äsken).

Minua siis ärsyttää eniten tuo väkivaltaisuus. Mutta kyllä minua myös ärsyttää tuo muutamien ihmisten suoranainen toisten aliarvioiminen, ja kuinka he eivät ikäänkuin tajua, että he sanovat miltei suoraan ilmaan että "haluan itseni esille ja muut huonommaksi" Mitä muuta se on kuin se perisuomalainen.

SE ei itsessään ole ärsyttävää, vaan se että sitä ei tunnusteta!

Toinen pyyntö! Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja älkää höpsöttäkö jotain huonoista kirjoittajista tarkoittaen Arskaa! Eihän sellainen kriteeri minuun VOI iskeä. Minulla on kirjoitusasiaan todellakin itsevarmuutta!

Ja sanottakoon vielä, että jos koetan tuoda vilpittömästi iloa tänne, niin kyllä sitä pitäisi kannustaa.

Tietenkin.

Tämän päivän saarnan aihe siis oli jälleen kerran ajattelun ja antirasismin ja laajakatsoisuuden toive! Olkaa rehellisiä ajatuksillenne älkääkä olko laumasieluja ja tyhjiä äänitorvia! Älkääkä ainakaan väkivaltaa levittäviä!

Harvoinpa minä teen saarnoja enää, mutta kun nuo kuvat!

Ei ne saisi tulla julkiseen levitykseen eli Kitinään rangaistuksetta! Ei saisi. Toistanko nyt itseäni!

KEVENNYS!

Tilulei! Toivotan vielä teille luojan kiitos suurimmalle osalle, jotka omaatte etiikan taidot, Hyvää Vappua

ja koska itse inhoan syrjäyttämistä ja rasismia SYVÄSTI, lähetän kaikille Hyvää Vappua vielä!

MrM on parantanut! Olen ennekin sanonut, että hänellä on joitain syvempiäkin syitä olla minua hiukan vastaan. Tottakai se on sitä itseänsä, mutta jotain vielä syvempää siinä on kuin se kateuteen yhdistettävä ominaisuus.
MrM on viihdyttävä omassa tekstissään. Siksi hänen poismenonsa Kitinästä olisi kirjallinen menetys.
Eikä hän muistaakseni ole levittänyt kuvia vaan moniselitteinen kuolemantoive allekirjoittaneelle oli se suurin inho.
Hän kuitenkin laittoi tähänkin viimeksi todella hauskan jutun "Nyt minä ärsyynnyin Stadinarskasta"

Se oli nimittäin hauska! Nauroin HYVÄ MRM, enkä sano tätä mitenkään mielistelleksäni sinua! Ei ole syytä, vaikka meidän pikku riidat ovat Kitinän kiva suola. Toki.

KIITOS KAIKILLE VASTAUKSISTA ja Nergalillekin toki, olet varmasti kiva ihminen, olethan Sairan kaveri, kun muistat ettei enää noita epäinhimillisiä kuvia, please!

VAPPUARSKALAINEN OSIN SAARNASI MUTTA AIKA MALTILLISESTI JA KOETTI OLLA YSTÄVÄLLINEN :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kaikki ovat minulle kateellisia kun olen niin super! Osaan kirjottaa! Osaan olla! Olen ihanin! Paras ja hauskin! Miten minua voisi olla kadehtimatta! Osaan kaikkea! Katsokaa, potassani hieno kakka! Rumaa en osaisi tehdäkään!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Stadinarska
Kitisijä

MrM kirjoitti:Kaikki ovat minulle kateellisia kun olen niin super! Osaan kirjottaa! Osaan olla! Olen ihanin! Paras ja hauskin! Miten minua voisi olla kadehtimatta! Osaan kaikkea! Katsokaa, potassani hieno kakka! Rumaa en osaisi tehdäkään!
Tulin aamulla tähän JUURI tämän MrM:n sanomisen takia. Mietin JO KIRJOITTAMISEN AIKANA, että omasta kirjoituksestani HUOKUU JOKA lauseessa MAHDOLLISUUS väärään ymmärtämiseen ja asian kääntämisessä juuri noin kuin MrM on tehnyt.

Niinpä katson, että saarnani lukeminen oikein on liian vaikea tehtävä. Ymmärrän sen. Tämä asia on vaikea selvittää ja ansaitsin varsin huonolla kirjoituksellani (siis koska siinä on liikaa väärinymmärryskohtia) MrM:n sikäli toki ikävän kommentin.

Kiistän tietysti tuon kommentin asiat, en tosiaankaan ole tuollainen. Mutta ansaitsin sen koska en osannut selvittää asiaa
.

SIIS UUSI KOETUS JA PYYNTÖ.

UNOHTAKAA SAARNANI MUILTA OSIN PAITSI

-INHOTTAVAT VÄKIVALTA-LAITTOMAT KUVAT POIS

-ASIOIDEN SUHTEUTTAMINEN ESILLE! ÄRSYTTÄVÄÄ ON NUO KUVAT JA JOS STADINARSKAN JUTUT ÄRSYTTÄÄ NIIN KYLLÄ SE ON IHAN PIENTÄ INHAKUVIIN VERRATTUNA

-------------------------------------------------------------

OIKEIN HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE!

STADINARSKA
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vappu 2013:

30.4. Röpötin kotona. Olisin mennyt läheiselle terassille, mutta oli turhan koleaa. Kuuntelin levyjä.
1.5. Äitimuorin kanssa kävelyllä. Sitten kotosalla.

Myöhästynyt vappuvitsi:

- Millaiset ovat vappuhousut?
- Simaa edessä, rusinoita takana. :lol:

Väriä pitää olla Vapun jälkeenkin.
Taidan mennä divariin (Kaleva) ja terassille.

Päivän siteeraus:

"Tiedän että ihminen ja kala voivat elää yhdessä rauhanomaisesti."- George W. Bush

Homeboy
"mies" tältä tähdeltä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

TÄSSÄ SEURAAVASSA STADINARSKA VASTAA PÖLKKYKIRJAIMIN HOMEISEN POJAN MAILIIN JA PYYTÄÄ HÄNELTÄ VIILTÄVIÄ KOMMENTTEJA VIIMEAIKAISEEN DIALOGISARJAAN.

TERVEISIN JA VIPUNJATKEISIN AJATUKSIN

STADIN KUULUISIN ARSKALAINEN

SA-TYPE TURBO

ja nyt luki luki!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Homeboy65 kirjoitti:Vappu 2013:

TERVE HOUMEINEN! NYT ESITIN SULLE KYSYMYKSIÄ, JOIHIN KAIKKIIN SUN ON VASTATTAVA!!!!!
JOTTA OSAISIT VASTATA OIKEIN, OLEN SULKUIHIN LAITTANUT IHAN PIKKU PIKKU VIHJEET!

30.4. Röpötin kotona. Olisin mennyt läheiselle terassille, mutta oli turhan koleaa. Kuuntelin levyjä.

RAUHALLINEN VIPPU, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT VAPPUKIRJOITUKSESTANI, JONKA OMISTIN LAPITIILLE (OLI HIENO)

Myöhästynyt vappuvitsi:

SELVÄ, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLET MRM:N EKA VASTAUKSESTA (OLI YLLÄTTÄVÄN HAUSKA)

OK, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT LAPITIIN VASTAUKSESTA? (AIVAN SUPERIHANA)

VÄRI HYVÄ, MUTTA MITÄ MIELTÄ OOT MUN VASTAUKSESTA LAPITIILLE? (MAHTAVA)

MENE, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT NERGALIN KUVASTA? (LÄHINNÄ RIKOS IHMISIÄ VASTAAN)

Päivän siteeraus:

MINKÄ PÄIVÄN? MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT BRIANW:N MOITTEISTA MINULLE? EIKÄ NERGALILLE!!!!!!!!!!! (TOSI ÄLYKÄSTÄ JA AIVOKASTA TORUA MINUA VAIKKA ON TOISEN LÄHETTÄMÄ KUVA JOSSA AMMUTAAN NAINEN!)

"Tiedän että ihminen ja kala voivat elää yhdessä rauhanomaisesti."- George W. Bush

EN YMMÄRRÄ SITEERAUSTA , ÄLÄ SELITÄ SITÄ VAAN MITÄ MIELTÄ OLIT MUN SAARNASTANI? (MONIPUOLINEN JA SELKEÄ KUNHAN OSAA LUKEA)

Homeboy

KYLLÄ SUT TUNNETAAN, MUTTA MITÄ MIELTÄ OOT MRM:N KOMMENTISTA (ODOTETTU. TIETYSTI VÄÄRÄ, MUTTA EN OSAA AINA KIRJOITTAA NIIN, ETTÄ KAIKKI YMMÄRTÄVÄT...)

"mies" tältä tähdeltä

OLETKO OIKEASTI! MUTTA SANO MITÄ MIELTÄ OLET VIIMEISESTÄ VASTAUKSESTANI? (ASIALLINEN JA TYYLIKÄS)

MITÄ MIELTÄ OLET HOMETTAJAN KOMMENTISTA (EI KOMMENTOINUT MITÄÄN ARSKALAISTEN SOTAAN)

MITÄ MIELTÄ OLET VASTAUKSISTANI SINULLE (PARHAUTTA)

Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:TÄSSÄ SEURAAVASSA STADINARSKA VASTAA PÖLKKYKIRJAIMIN HOMEISEN POJAN MAILIIN JA PYYTÄÄ HÄNELTÄ VIILTÄVIÄ KOMMENTTEJA VIIMEAIKAISEEN DIALOGISARJAAN.

TERVEISIN JA VIPUNJATKEISIN AJATUKSIN

STADIN KUULUISIN ARSKALAINEN

SA-TYPE TURBO

ja nyt luki luki!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Homeboy65 kirjoitti:Vappu 2013:

TERVE HOUMEINEN! NYT ESITIN SULLE KYSYMYKSIÄ, JOIHIN KAIKKIIN SUN ON VASTATTAVA!!!!!
JOTTA OSAISIT VASTATA OIKEIN, OLEN SULKUIHIN LAITTANUT IHAN PIKKU PIKKU VIHJEET!

RAUHALLINEN VIPPU, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT VAPPUKIRJOITUKSESTANI, JONKA OMISTIN LAPITIILLE (OLI HIENO)

Myöhästynyt vappuvitsi:

SELVÄ, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLET MRM:N EKA VASTAUKSESTA (OLI YLLÄTTÄVÄN HAUSKA)

OK, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT LAPITIIN VASTAUKSESTA? (AIVAN SUPERIHANA)

VÄRI HYVÄ, MUTTA MITÄ MIELTÄ OOT MUN VASTAUKSESTA LAPITIILLE? (MAHTAVA)

MENE, MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT NERGALIN KUVASTA? (LÄHINNÄ RIKOS IHMISIÄ VASTAAN)

Päivän siteeraus:

MINKÄ PÄIVÄN? MUTTA MITÄ MIELTÄ OLIT BRIANW:N MOITTEISTA MINULLE? EIKÄ NERGALILLE!!!!!!!!!!! (TOSI ÄLYKÄSTÄ JA AIVOKASTA TORUA MINUA VAIKKA ON TOISEN LÄHETTÄMÄ KUVA JOSSA AMMUTAAN NAINEN!)

EN YMMÄRRÄ SITEERAUSTA , ÄLÄ SELITÄ SITÄ VAAN MITÄ MIELTÄ OLIT MUN SAARNASTANI? (MONIPUOLINEN JA SELKEÄ KUNHAN OSAA LUKEA)

Homeboy

KYLLÄ SUT TUNNETAAN, MUTTA MITÄ MIELTÄ OOT MRM:N KOMMENTISTA (ODOTETTU. TIETYSTI VÄÄRÄ, MUTTA EN OSAA AINA KIRJOITTAA NIIN, ETTÄ KAIKKI YMMÄRTÄVÄT...)

"mies" tältä tähdeltä

OLETKO OIKEASTI! MUTTA SANO MITÄ MIELTÄ OLET VIIMEISESTÄ VASTAUKSESTANI? (ASIALLINEN JA TYYLIKÄS)

MITÄ MIELTÄ OLET HOMETTAJAN KOMMENTISTA (EI KOMMENTOINUT MITÄÄN ARSKALAISTEN SOTAAN)

MITÄ MIELTÄ OLET VASTAUKSISTANI SINULLE (PARHAUTTA)

Arskan vappukirjoitus: hauska.
MrM:n eka kirjoitus: outoa herneen vetämistä nenään.
Lapitiin vastaus: kaunis ja herttainen.
Arskan vastaus Lapitiille: no, samoin.
Nergalin kuva: mauton ja vastenmielinen.
BrianW:n moitteet: pipo liian tiukalla, as usual.
Arskan saarna: asiaa, pieni tiivistäminen ei olisi ollut pahitteeksi.
MrMn kommentti: sarkasmia, ei yllättänyt.
Arskan viimeinen vastaus: tyylikästä asiaa.
Homettajan kommentti: tyypillistä HB:n "yksinpuhelua".
Arskan vastaukset HB:lle: parhautta.

Vastaukset antoi:

Homeboy
kitinäkampela
bulkkiroina
prinssieversti
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti: Arskan vappukirjoitus: hauska.
MrM:n eka kirjoitus: outoa herneen vetämistä nenään.
Lapitiin vastaus: kaunis ja herttainen.
Arskan vastaus Lapitiille: no, samoin.
Nergalin kuva: mauton ja vastenmielinen.
BrianW:n moitteet: pipo liian tiukalla, as usual.
Arskan saarna: asiaa, pieni tiivistäminen ei olisi ollut pahitteeksi.
MrMn kommentti: sarkasmia, ei yllättänyt.
Arskan viimeinen vastaus: tyylikästä asiaa.
Homettajan kommentti: tyypillistä HB:n "yksinpuhelua".
Arskan vastaukset HB:lle: parhautta.

Vastaukset antoi:

Homeboy
kitinäkampela
bulkkiroina
prinssieversti
AIVAN UPEITA VASTAUKSIA! HOMEBOY-Homeentumaton!! Sinuun voi aina luottaa ja arvostan sitä aivan todella korkealle!
Kiitoksia!

Lisäksi vastaukset ovat minua ilahduttavia, jonka vielä "merkkaan" tietysti energiaa antavana! 8)

Palaamme! Minun pitää vastata vielä edellisiin bueno-vastauksiisi! Tai saan vastata!

Hyvää kevättä ja nyt on ilmakin niin lämmin ettei muodostu kosteutta eikä hometta liikaa!

Se oli kevennys vailla mitään järkeä sen suuremmin! Sellaistakin tarvitaan!

Tiedätkö, siirryn nyt vastaamaan MrM:lle. Hänella on aika koskettava vastaus. Minun täytyy kehua sitä!
:shock:

STADIN KEVÄTKIRMAAJIIN KUULUVA STADINARSKA
Stadinarska
Kitisijä

MrM kirjoitti:Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna.
TÄÄ OLI HIENO! KIITOS!!!!!!! :P :idea: :jee:

Olen aina tiennyt, että Herra Manalassa on PALJON SAMAA kuin minussa itsessäni! Yksi niistä on tällainen kirjallinen ominaisuus ja tunnelman ajattelu! SIKSI HÄNKIN varmaan pitää Stadinarskasta!

KOSKA TÄMÄ vaikutti minuun oikeasti paljon niin saat ENSIMMÄISEN SYDÄMEN kun vastaanottajana on "poika"!!! :h:

Et varmaan tykkää tästä sydämestä, mutta se on lähetetty sillä ajatuksella, että meissä on sielujen sympatiaa!!!

Sitähän saa aina olla ihmisten kesken!

EN TIEDÄ ÄRSYTINKÖ MAHDOLLISESTI tällä jutulla sinua MrM, mutta se EI OLE nyt tarkoitus!

Lauseesi oli hieno. Ei kai siinä vain mitään satiiria ole sen kummemmin? Minä kieltäydyn ainakaan ajattelemaan ikäviä!

ON TULTU HARPPAUSASKELIN NIISTÄ TYHMISTÄ SOTA-AJOISTA ja NIISTÄ PAHOISTA kuvista!!

JATKETAAN samalla tavalla!

Laitoin lauseesi allekirjoitukseksi, ja huomaa, että oikeasti lainattuna!

Joskus elämä yllättää! Olen entistä varmempi, että me tulisimme toimeen oikeassa elämässäkin mitä mainioimmin! Juttusi ovat hauskoja ja persoonallisia, ajatuksesi ovat normaalityyppejä ajattelevimpia.
Vielä kun sinusta saisi karsittua tuota mahdollista väkivaltaisuutta pois niin oikein priimaa tulisi!

JÄI SITTEN HUULI PYÖREÄKSI-STADINARSKA
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
AIVAN UPEITA VASTAUKSIA! HOMEBOY-Homeentumaton!! Sinuun voi aina luottaa ja arvostan sitä aivan todella korkealle!
Kiitoksia!
Eipä kestä.

Toivon että slam, tuo leivospapereita syövä herkkä rekkamies palaisi Kitinään. :pliis:

Vitsi:

- Miksi turkulaismies hinkkasi itseään Imatran Valtionhotellin aulassa?
- Koska portsari sanoi: "Nyt sie menet ulos!" :lol:

Olen lueskellut viime aikoina vanhoja Kitinän (Paskanjauhanta) ketjuja ja hauskaa on ollut. :lol:

Homeboy
ronttosaurus
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:- Miksi turkulaismies hinkkasi itseään Imatran Valtionhotellin aulassa?
En ymmärtänyt, saisinko selitteen?
-Hit it.
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homeboy65 kirjoitti:
Olen lueskellut viime aikoina vanhoja Kitinän (Paskanjauhanta) ketjuja ja hauskaa on ollut.
Sä olet yleensä raportoinut tämäntyyppiset suoritteet Luin kirjan -ketjuun.
Stadinarska
Kitisijä

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:- Miksi turkulaismies hinkkasi itseään Imatran Valtionhotellin aulassa?
En ymmärrä minäkään tätä Homen vitsiä. En ainakaan parilla lukemisella...

Eli selitys Houmpoi!

STADINARSKA , KA -KEVÄINEN YLEISPOIKA- SA, JA EI YLEENSÄ PA :D

Oliks tää allekirjoitus hauska??
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti:
No puhutussa kielessä tuon voisi kuulla, että "Nyt siemenet ulos!" :wink:

En tiennyt että jääkiekon MM-kisat ovat Suomessa, ennen kuin Arska kertoi eilen. :)

Tahatonta koomisuutta osa 21473358: Eräs tyyppi pelkäsi että häntä voidaan syyttää "identiteettivarkaudesta" koska hän on esiintynyt kapakoissa lentokapteenina ja näin pokannut naisia. :lol:

Vitsi:

- Tarjoilija! Keitossani on kärpänen.
- No sehän ymmärtää hyvän päälle. :)

Homeboy
eltaantunut kerroshampurilainen
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:
No puhutussa kielessä tuon voisi kuulla, että "Nyt siemenet ulos!" :wink:
En ymmärtänyt vieläkään. Miksi sen piti ulos mennä ja miksi sillä oli siemeniä?
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti: En ymmärtänyt vieläkään. Miksi sen piti ulos mennä ja miksi sillä oli siemeniä?
1) Koska se häiriköi. 2) Siemenet= siemenneste, tässä kontekstissa.
Pitääkö vielä vääntää rautalangasta? :roll:
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Miksi se oli Valtionhotellissa ja miksi se häiriköi?
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti:Miksi se oli Valtionhotellissa ja miksi se häiriköi?
Miksi ja miksi...en tiedä. Luin tuon vitsin jostain.
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Päätellen siitä, ettet itsekään ymmärrä tyypillisesti äärimmäisen haastavia vitsejäsi arvaan, ketä varten niiden selitykset on laadittu. *tuulensuojaan*
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Onkos tää kuva nyt sieltä Stadinterskan ja Homoboyn miitistä?

No mutta!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Homeboy65
Kitisijä

Hans Jörgen kirjoitti:Päätellen siitä, ettet itsekään ymmärrä tyypillisesti äärimmäisen haastavia vitsejäsi arvaan, ketä varten niiden selitykset on laadittu. *tuulensuojaan*
No ketä varten?
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Miksi ja miksi...en tiedä. Luin tuon vitsin jostain.
Ahaa. No näillä perusteilla totean että vitsinne oli paska.
-Hit it.
Stadinarska
Kitisijä

Nergal kirjoitti:Onkos tää kuva nyt sieltä Stadinterskan ja Homoboyn miitistä?

No mutta!
Siis mix taas tällainen? Mitä nää kamalat kuvat ovat. Y ja ÄK . Mitä hauskaa tässä on? Tai ei-hauskaa? En tajua.
Mutta toki ehkä parempi kuin luodilla päähän ampumiset. Ehkä mun pitäis olla hiljaa.... HUOKAUS
SA
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ehken sun joo pitäs.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society