Kuten olen koittanut sanoa, osa ihmisistä on todella poikkevia, suorastaan ihmisiä joilla ei ole sijaa tässä maailmassa. Heidän poistuma on odotettavissa, mutta sitten on nämä ikävät sattumat joihin voi vaikuttaa,tai sitten ei. Näköjään sitten kumoan myös jonginmoisia tilastoja, koska voin vakuuttaa etten vedätä setää. En harrasta virtuaalikikkelyn venyttelyä tuollaisesta aiheesta.NuoriDaavid kirjoitti:Haemaeraemies kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:^^Kuulostaa ikävältä.![]()
Uteliaisuuden ja sos. poken nimissä kysyn kuitenkin vielä kaksi asiaa:
1)Kuinka monta tuttuasi on kuollut nuorena
2)Onko heistä suurin osa joitain extremelajien harrastajia ja mitkä lajit ovat kyseessä.
1) Total: 11
![]()
Käsittämätöntä. Tuo on niin suuri luku, että suurten lukujen laki puhuu sattumaa vastaan.
Sun täytyy tuntea jotenkin keskiverrosta poikkeavia ihmisiä.
Toisaalta luku on niin suuri, että hiukan epäilen sitäkin, että vedätät setää.
Tuo on varmasti ainakin osaselitys. Lienee itsestään selvää, että extreme-lajien harrastajat ovat keskivertoihmisiä riskihakuisempia.Haemaeraemies kirjoitti: 2) 11 tapauksesta, 4 harrasti aktiivisesti ns extremelajeja, lähinnä lumilautailua ja alamäkipyöräilyä.
Itsemurhia ja päihdekuolemia tuosta luvusta on palttiarallaa puolet, ihan tarkka en voi olla koska yksi lapsuuden aikainen tapaus on todella epäselvä ja lepää vieläkin selvittämättömien tapausten kirjoissa kotikuntani kyttäasemalla. Voi olla että tippui päissään veteen ja löi päänsä, voi olla että lyötiin päähän ja heitettiin veteen. Ei tiedetä.
Miksi sitten tunnen sellaista ainesta joka pääsee hengestään? Paha sanoa, ehkä se on avoimuuden/ vastaanottavaisen asenteen sivuvaikutus, tutustuu ihmisiin joilla ei aina ole edessä valoisa tulevaisuus. Näkee persoonan joka on todella erikoinen mutta tiellä, joka ei pääty hyvin. Mutta, olen oppinut kaikilta jotain ja viettänyt monia hyviä hetkiä, joten en voi toivoa enempää.
Nykyään ei enään niin helposti tutustu ns menetettyihin tapauksiin, mutta vanhoja tuttuja on vielä, joilta voi käydä oppimassa asioita ja tarinoita siitä toisenlaisesta elämästä, jota osaa noiden oppien avulla välttää.
Olen jättänyt ja tulen jättämään monta typerää asiaa tekemättä,kiitos heidän opetusten.