Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
masa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti:Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.
Tulossa toinekin keikka myyntiin seuraavalle päivälle..
Vihtahousu

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.
Tulossa toinekin keikka myyntiin seuraavalle päivälle..
No hyvä treen asukeille, mulla on jo liput Olympiastädikalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
Ällös huolehdi, Huuto.netistä saa pienellä lisäpanostuksella hyviä lippuja. Niinhän se on, että aika on rahaa ja vajaa tunti on paljon aikaa.
Mustontullutniinvanha etten oikein jaksa enää mitään seisomapaikkoja, täytyy vain ottaa kiikarit mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Viikate 16.11.2007 Tavastialla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joko mä olen täällä hehkuttanut Maiden-tuuriani? Puoli kymmeneltä sain päähäni, että voishan sinne liput ostaa, kun kaikki työkaveritkin. Varttia vaille kymmenen olin Malmitalolla ja heti kymmenen jälkeen kenttäliput kourassa. Yöpyminen lippujonossa on yliarvostettua, liput ostetaan työajalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ed Harcourt @ Tavastia
Anna Järvinen @ Tavastia
Scandinavian Music Group @ Virgin Oil
Viimeksi muokannut aimohaiku, 17.11.2007 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja nexie »

CMX @ Tavastia
Porcupine Tree @ Kultsa

Siinä loppuvuoden audiovisuaalinen live-anti.
Don't Panic!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Eikö se Kultsan keikka ole siirtynyt Jäähalliin? Sinne minä ainakin tietääkseni olen menossa!
1108

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mayhem tuli öögattua ja menetettyä loppukin toivo bändin suhteen.

URN:n listalla seuraavana.
bedlam

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Megadeth teatrialla helmikuussa varmaan seuraava, jos sekään ny on ihan varma juttu. Ei jaksa enää kauemmas vääntäytyä jonkun orkan takia.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja nexie »

swirl kirjoitti:^Eikö se Kultsan keikka ole siirtynyt Jäähalliin? Sinne minä ainakin tietääkseni olen menossa!
*parkkeeraa resiinansa*

No niinpä näyttää tapahtuneen. Kas tässä taas yksi validi selitys sille, miksi minä en ole vastuussa meidän pientalousyksikkömme kulttuuritarjonnasta :oops:
Don't Panic!
elco

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja elco »

Jaaha, Smashing Pumpkins, Duran Duran, Queens of the Stone Age ja Jesus & Mary Chain tulevat kesäfestivaaliin kävelyetäisyyden päähän kämpästä.
Sundance Kid

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

elco kirjoitti:kävelyetäisyyden päähän kämpästä.
Samaa etäisyyttä mallinnetaan tähän räntäloskapaskaan tänä perjantaina. Ilmeisesti ne kanukit osaa tehdä muutakin kuin pitää stagaa handussa ja läiskiä sillä kumilimppua. Pitää käydä tsigaamassa kun kerran aivan tänne takatolpille tulee sohimaan keppinsä kanssa.
SikaMika

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Smashing Pumpkins maaliskuussa Jäähallilla
Bruce Springsteen heinäkuussa Stadikalla.


P.s. Jos joku tarvitsee lippuja jompaan kumpaan, multa saattaisi löytyä hyviltä paikoilta omakustannushintaan.
elco

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti: Bruce Springsteen heinäkuussa Stadikalla.
Aijjai. Kävin katsastamassa Pomon viimeistä kertaa, kun edellisen kerran kävi Suomessa. Ikävystyttävämpää keikkaa en muista. Liian vähän kiroilua, pyrotekniikkaa ja tuplabasaria.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:Meiju Suvaksen joulukonsertti 17.12.2007 Malmin kirkossa (vapaa pääsy)

Ei me varmaan muuten mentäisi, mutta Tolonen oli sitä mieltä että on mentävä, kun kerran ilmaiseksi pääsee. On vähän kuin rahaa laittaisi säästöön.
Kun virsikirjan kannet ovat auki niin on veisattava.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Viikon välein Bruce S ja Iron Maiden. Ei paha heinäkuu. Taidan vetää viikon rännin.
Zeb

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Viikon välein Bruce S ja Iron Maiden. Ei paha heinäkuu. Taidan vetää viikon rännin.
Et taida olla tosissasi? Mä olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä kun pystyy vetämään oikean rännin, ja rännihän jatkuu siis aamusta. Jollain kesälomareissulla on kyllä tullut juåpoteltua joskus viikon jokaisena iltana ainakin jonkun verran.

*tunnustaa*
SikaMika

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Bruce Springsteen heinäkuussa Stadikalla.
Aijjai. Kävin katsastamassa Pomon viimeistä kertaa, kun edellisen kerran kävi Suomessa. Ikävystyttävämpää keikkaa en muista. Liian vähän kiroilua, pyrotekniikkaa ja tuplabasaria.
Tällä kiertueella Bruce on kuulemma lisännyt ohjelmistoonsa ainakin haarovälistä törröttävän sirkkelinterän ja verenjuonnin pääkallosta! Siirtymillä lähinnä nussivat bändäreitä M. Weinbergin kanssa.
Tix

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Viikon välein Bruce S ja Iron Maiden. Ei paha heinäkuu. Taidan vetää viikon rännin.
Et taida olla tosissasi? Mä olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä kun pystyy vetämään oikean rännin, ja rännihän jatkuu siis aamusta. Jollain kesälomareissulla on kyllä tullut juåpoteltua joskus viikon jokaisena iltana ainakin jonkun verran.

*tunnustaa*
No en ihan tosissani. Juopottelu on kivaa vain jos se on kivaa. Joskus opiskeluaikoina pystyi kyllä 5 päivänä peräkkäin hippaamaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mies teki likaiset, tosin säästi siinä 80€. Ehdotti Brucen keikkaa TYKY- tapahtumaksi, pomo nielaisi syötin ja saivat koko myymälä kenttäliput. Mihin mun lippu jäi? Taitaa olla vielä sitä aikaa kun beibe on alle 1kk ikäinen, että äitee jää kotiin kiltisti. Pah.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään Porcupine Tree \0/
SikaMika

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Mies teki likaiset, tosin säästi siinä 80€. Ehdotti Brucen keikkaa TYKY- tapahtumaksi, Pomo nielaisi syötin ja saivat koko myymälä kenttäliput.
Häh? Itse Pomo tarjosi liput?! Nyt ei mene huonosti. :)

Itse taisin saada Pomon keikan lippuni myytyä, thank god. 500€:n painoinen kivi putosi sydämeltäni ja 200€:n painoinen Smashing Pumpkins -apina selästäni!

Itse ketjuun: en ole menossa katsomaan yhtään mitään vähään aikaan, ehkä.
Aito_Johanna

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olin äsken Helsingin kaupunginorkesterin konsertissa kuuntelemassa Beethovenin 9. sinfoniaa. Se kuitenkin keskeytyi traagisesti, kun kesken Oodin ilolle yksi soittajista sai sydänkohtauksen ja kaatui kovalla ryminällä maahan. Kuulostaa keksimältäni Lääkäri-pokkarin juonelta, mutta tapahtui oikeasti.
Olen hieman järkyttynyt ja haluaisin tietää, saatiinko mies pelastettua vai kuoliko hän. Toivottavasti hän selviää, mutta jos ei, se oli muusikolle tyylikäs lähtö.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Aito_Johanna kirjoitti: Toivottavasti hän selviää, mutta jos ei, se oli muusikolle tyylikäs lähtö.
Kuinka asenteellinen tapa lähteä lähteä muusikolle, paljon parempi kuin oksennukseen tukehtuminen. Sukulaismies oli kalastaja koko ikänsä ja sai kuolla ns. saappaat jalassa, oli venessään verkkoja kokemassa kun sydänkohtaus iski.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.