Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mulle tuli just fläsäri treffeistä Savannahin kanssa. Ensin me käytäis illallisella, juotais punkkua ja keskusteltais tosi sivistyneesti. Pistäisin parastani, että antaisin itsestäni oikein fiksun, Savannahin jutuista kiinnostuneen, empaattisen ja ajattelevan kuvan. Illallisen jälkeen syöksyisin läheiseen pusikkoon mihin olen piilottanut jääkiekkomaskin sekä vanhan metallisen lehtiharavan, ja alkaisin juosta uusien varusteitteni kanssa Savannahin perässä harava ilmaan kohotettuna.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:Mulle tuli just fläsäri treffeistä Savannahin kanssa. Ensin me käytäis illallisella, juotais punkkua ja keskusteltais tosi sivistyneesti. Pistäisin parastani, että antaisin itsestäni oikein fiksun, Savannahin jutuista kiinnostuneen, empaattisen ja ajattelevan kuvan. Illallisen jälkeen syöksyisin läheiseen pusikkoon mihin olen piilottanut jääkiekkomaskin sekä vanhan metallisen lehtiharavan, ja alkaisin juosta uusien varusteitteni kanssa Savannahin perässä harava ilmaan kohotettuna.
Vanhan lehtiharavan? Ostaisit nyt edes uuden noinkin jaloon tarkoitukseen.
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Vanhan lehtiharavan? Ostaisit nyt edes uuden noinkin jaloon tarkoitukseen.
Saako sellasia vanhanmallisia ja kauniisti soivia metallisia lehtiharavoita enää muka mistään?

Sitäpaitsi piikeissä pitää olla vähän ruostetta, ja muutama niistä katkennut. Efektit ei oo muuten taatut.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Vanhan lehtiharavan? Ostaisit nyt edes uuden noinkin jaloon tarkoitukseen.
Saako sellasia vanhanmallisia ja kauniisti soivia metallisia lehtiharavoita enää muka mistään?

Sitäpaitsi piikeissä pitää olla vähän ruostetta, ja muutama niistä katkennut. Efektit ei oo muuten taatut.
Kyllä sellainen uutuuttaan loistava, auringonsäteiden alla sädehtivä metallinen harava on se ainoa oikea tähän tarkoitukseen. Jos täytyy saada haravasta, niin kyllä silloin olisi ainoastaan reilua, että saisi itse päättää, että minkälainen harava on kyseessä.
SaintJohnPerse

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Chap kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Nyt alkoi häiritä yksi asia. Eräs nimeltä mainitsematon nimimerkki tarkkailee kirjoituksiani ja jossain keskustelussa hänestä puhuttiin stalkkerina. Nyt aloin miettiä, että onkohan se sittenkään ihan normaalia, että laskujeni mukaan olen vastaanottanut häneltä 16 yksityisviestiä joista yksi oli kahvikutsu. En kyllä ajatellut minnekään lähteä, mutta silti. Saattaahan se olla tietenkin ihan normaalikin käytäntö täällä, mutta yhtäkkiä alkoi vain epäilyttää.
Kerro nimimerkki ja julkaise vaikka pari viestiä niin osataan paremmin vastata.
Miksi kaikilla muilla tuntuu olevan stalkkeri, joka lähettelee yv:itä? Mua ei kukaan ahdistele. Korkeintaan joku Enthu bongaa mut jostain baarista. :(
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Mikä edes on stalkkerin määritelmä?
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Jos täytyy saada haravasta, niin kyllä silloin olisi ainoastaan reilua, että saisi itse päättää, että minkälainen harava on kyseessä.
Elämä ei ole reilua. Kannattaa vain totuttautua siihen, että joku saattaa juosta perässä ruostuneenkin haravan kanssa.
masa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Savannah kirjoitti:Mikä edes on stalkkerin määritelmä?
n+i+b+a
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti: Elämä ei ole reilua. Kannattaa vain totuttautua siihen, että joku saattaa juosta perässä ruostuneenkin haravan kanssa.
Kieltäydyn tottumasta sellaiseen!
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

masa kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Mikä edes on stalkkerin määritelmä?
n+i+b+a
Eikös se stalkkaa vain gallerioissa?
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onko mussa jotain vikaa, kun mun mielestä se tuntuu highly-vastenmieliseltä alkaa ujuttamaan kellekään mitään privaviestejä? Oon tainnut lähettää tän palstan olemassaolon aikana yhteensä alle 5 privaviestiä, ja nekin on tainneet olla vastauksia.

Sellanen skenaario, että alkaisin lähettelemään ihmisille yksityisviestejä ihan tosta-noin-vaan tuntuu jotenkin täysin absurdilta ja jopa säälittävältä. Harrastaako porukka ihan normaalisti siis jotain privaviestien lähettelyä täällä miten sattuu, myös tuntemattomammille?
masa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Onko mussa jotain vikaa, kun mun mielestä se tuntuu highly-vastenmieliseltä alkaa ujuttamaan kellekään mitään privaviestejä?
Niin. Minusta taasen tuntuu että tuo savannahille privaviestejä lähettelevä tyyppi on se sama stalkkeri joka meitäkin on väijynyt? Jos näin, niin ei kai moisessa käytöksessä mitään ihmettelemistä ole?
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Onko mussa jotain vikaa, kun mun mielestä se tuntuu highly-vastenmieliseltä alkaa ujuttamaan kellekään mitään privaviestejä?
Niin. Minusta taasen tuntuu että tuo savannahille privaviestejä lähettelevä tyyppi on se sama stalkkeri joka meitäkin on väijynyt? Jos näin, niin ei kai moisessa käytöksessä mitään ihmettelemistä ole?
Ahaa. Nyt menee mielenkiintoiseksi.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:Nyt alkoi häiritä yksi asia. Eräs nimeltä mainitsematon nimimerkki tarkkailee kirjoituksiani ja jossain keskustelussa hänestä puhuttiin stalkkerina. Nyt aloin miettiä, että onkohan se sittenkään ihan normaalia, että laskujeni mukaan olen vastaanottanut häneltä 16 yksityisviestiä joista yksi oli kahvikutsu. En kyllä ajatellut minnekään lähteä, mutta silti. Saattaahan se olla tietenkin ihan normaalikin käytäntö täällä, mutta yhtäkkiä alkoi vain epäilyttää.
Ihan normaalia, lähetän samat viestit kaikille uusille tulijoille.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti: Ihan normaalia, lähetän samat viestit kaikille uusille tulijoille.
Kai olet asentanut ne niin, että ne lähtevät automaattisesti heti kun joku uusi rekkautuu sisään?
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ihan normaalia, lähetän samat viestit kaikille uusille tulijoille.
Kai olet asentanut ne niin, että ne lähtevät automaattisesti heti kun joku uusi rekkautuu sisään?
Joo, koneellani pyörii Arska-botti, joka hoitaa asian.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti: Joo, koneellani pyörii Arska-botti, joka hoitaa asian.
Kyllä jokaisella palstalla täytyy olla yksi Arska-botti. Mikäli niitä esiintyy liikaa niin silloin kantaa täytyy harventaa.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Minusta taasen tuntuu että tuo savannahille privaviestejä lähettelevä tyyppi on se sama stalkkeri joka meitäkin on väijynyt?
Tuskin on teitä väijynyt, arvon ukot.
masa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Tuskin on teitä väijynyt, arvon ukot.
Mitä. Onko mun ja manan stalkkeri löytänyt itselleen ukon? Tai siis jonkun muun ukon?
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Mitä. Onko mun ja manan stalkkeri löytänyt itselleen ukon? Tai siis jonkun muun ukon?
Sun ja Manan stalkkerista en tiedä mitään, paitsi sen, etten usko et on Savannahin stalkkeri. Sukupuoli on se rajoite tässä asiassa, kuten vaikka synnyttämisessäkin :)
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Niin. Minusta taasen tuntuu että tuo savannahille privaviestejä lähettelevä tyyppi on se sama stalkkeri joka meitäkin on väijynyt?
En mä kyllä koe että mua oltaisi täällä stalkattu tai väijytty millään tavalla. Korkeintaan jollain on ollut pikkasen vilkas mielikuvitus. Cityssä tosin mulla on kyllä ihan aito mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä vainoaja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Savannah kirjoitti:onkohan se sittenkään ihan normaalia, että laskujeni mukaan olen vastaanottanut häneltä 16 yksityisviestiä joista yksi oli kahvikutsu.
Ei ole normaalia. Run Forrest, run!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Pipari on aina vihreämpää hautapaaden toisella puolella.
Hautapaaden toisella puolella voi olla niin pimeää, ettei siellä näy mitään värejä, vihreästä nyt puhumattakaan.
prosessi

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Harrastaako porukka ihan normaalisti siis jotain privaviestien lähettelyä täällä miten sattuu, myös tuntemattomammille?
Riippuu kait henkilöstä ja aiheesta. Mutta eipä minullakaan taida olla koossa kuin neljä privakeskustelua kautta aikojen.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti: Cityssä tosin mulla on kyllä ihan aito mielenterveydellisistä ongelmista kärsivä vainoaja.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mitä tämä tärähtänyt yksilö tekee?

Toisella saitilla jolla olen ollut kauemmin, mutta en kylläkään yhtä aktiivisesti, olen jutellut yksityisviesteillä huomattavan paljon. Täällä olen käynyt yhteensä neljä yksityiskeskustelua. Eikä siinä mitään. Saa sitä mielestäni ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu ja jos on jotain sanottavaakin. Itse en ole koskaan kokenut tarvetta ottaa privana yhteyttä kehenkään.