Sikainfluenssa

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiedän useampia diagnosoituja possunuhatapauksia, jotka eivät oman kertomansa mukaan olleet sen sairaampia kuin perusflunssassa. Tosin kivun ja kurjuuden sietokykykin vaihtelee..
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nehemiah James kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ostetaan sikainfluenssa hyvään kotiin nyt. Mun pitäisi sairastaa se tässä kahden viikon sisään, muuten on jo liian myöhäistä ja menee pasmat sekaisin.

"Okei, mä voin räkäistä sua" olisi sopiva vastaus.
Liityn juurikin tähän joukkoon.
Vaolan perheen tartuttamispalvelulle on selvästi enemmänkin kysyntää. Eikö hommaa voisi hoitaa postimyyntinä? Riittää kun perhe räkäisee kirjekuoreen, se on siinä.
NuoriD kirjoitti:Ongelmana ei ole rokotteen jakelu tai pistäminen, vaan yksinkertaisesti se, että rokotetta saadaan maahan vain 200 000 annosta viikossa.
Naiset, lapset ja insinöörit ensin!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ongelmana ei ole rokotteen jakelu tai pistäminen, vaan yksinkertaisesti se, että rokotetta saadaan maahan vain 200 000 annosta viikossa.
Naiset, lapset ja insinöörit ensin!
Vaikeasti perussairaat rokotetaan ensin, eli insinöörit saavat piikin ensimmäisten joukossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ongelmana ei ole rokotteen jakelu tai pistäminen, vaan yksinkertaisesti se, että rokotetta saadaan maahan vain 200 000 annosta viikossa.
Naiset, lapset ja insinöörit ensin!
Vaikeasti perussairaat rokotetaan ensin, eli insinöörit saavat piikin ensimmäisten joukossa.
Jätkä varasti FK:n läpän!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Soitin tarhaan, viime viikolla oli riehunut oletettavasti ihan perusflunssa, ja nyt yksi diagnosoitu pikkupossu. Tullut flunssan jälkeen. Ollaan huominenkin vielä kotona. Laitellaan lumitähtiä ikkunoihin ja sen sellaista.
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:

Naiset, lapset ja insinöörit ensin!
Vaikeasti perussairaat rokotetaan ensin, eli insinöörit saavat piikin ensimmäisten joukossa.
Jätkä varasti FK:n läpän!
Gimuli kommentoi Daven läppää!

Minä juon teetä!

Tuolla tädillä on hassu hattu!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

SikaMika

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kouluissa kato alkaa näkymään. Mahdotonta tietenkin sanoa, monellako on sikainfluenssa ja moniko on poissa jostain muusta syystä, mutta joiltain luokilta oli tänään poissa ~puolet porukasta. Olen aivan saatanan ihmeissäni, jollen sairasta tautia jonkinmuotoisena lähiviikkoina. Siistii...
Kai Nalo

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaaha. Tänään on ilmestynyt jäken kaupungin sivuille rokotusaikataulu ja meidän rokotus olisi ollut tänään. Eipä tuota aikataulua ollut siellä sivuilla vielä toissapäivänä, joten haistakaapa Järvenpää vittu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No etteköhän te sen saa myös huomenna..
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nii. Säästyitte pahimmilta jonotuksilta todnäk.
Kai Nalo

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:No etteköhän te sen saa myös huomenna..
Ja kakat. Oli eilen loppunut kesken ja oli tänään myös lopussa. Tiistaina kuulemma uudelleen..
Kai Nalo

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Daah. En minä, vaan juniori.

Ja sekin tiistairokotustieto oli täyttä fuulaa. Uusin tieto on että vasta torstaina, jos sittenkään. :roll:
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

:cheer: :cheer: :cheer:

Henkitorvessa ahistaa, nokka vuotaa jo ihan kelvosti ja jos mä nyt ihan tarkkaan aistin tuntemuksiani, niin voisin luulla kuvittelevani, että kuumekin voisi ja saattaisi olla jopa nousemassa. Tule nyt saatana, äläkä viivyttele. Alkaa aika kalenterissa käydä vähiin. Toipuakin pitäis ehtiä ennen kuin käydään ahdin antimien kimppuun.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mee nuolemaan arvauskeskusten lattioita ja siellä hengaavien ihmisten neniä. :D
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mee nuolemaan arvauskeskusten lattioita ja siellä hengaavien ihmisten neniä. :D
Onko Vaola jo kipee? Meen nuolemaan sen huulia... Ai niin, mutta sillä on se yks possu kotona joka estää sen... Prkl!!
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No entäs Bliss?! Tai... Voisittekste molemmat hiipiä siihen läheiselle baarille vaikka viistoist yli neljäksi, niin nuolen teidät molemmat ihan varmuuden vuoksi. Kiitos jo etukäteen!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?

SIIRTÄÄ? MITÄ SÄ PUHUT? KALAREISSUA SIIRTÄÄ? HAASTAT SÄ RIITAA HÄ?!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä. Söin just lohta!1
Prepare for the worstest.
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

nowaysis kirjoitti:Eikö sitä sun kalareissua voi yksinkertaisesti siirtää? Vai onko joku isompi porukka ja mökki varattu vai häh?
Ei voi. Vaikka ei mistään noista syistä, vaan siksi, että alkaa luonto laittamaan hanttiin kylmyyden ja pimeuden kautta. Pakkasella heittely on tuskaista ja turhauttavaa (jään muodostusta vehkeissä!!). Ja muut lähiviikonloput on jo kiinni. Tästä ei nyt jousteta!
bliss

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:No entäs Bliss?! Tai... Voisittekste molemmat hiipiä siihen läheiselle baarille vaikka viistoist yli neljäksi, niin nuolen teidät molemmat ihan varmuuden vuoksi. Kiitos jo etukäteen!!
Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi, mitä nyt vähän päätä särkee parin päivän ulkoilemattomuuden takia. Ja mä taidan lähteä siihen läheiselle baarille ihan kohta.

(lue=R-kiskalle ja kauppaan)
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi...
Pöh. Pitäiskö kuitenkin ihan varmuuden vuoksi? Mä lähen tästä nyt ihan just kohta...
bliss

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:
bliss kirjoitti:Sori muru, en oo ollu edes tulossa kipeäksi...
Pöh. Pitäiskö kuitenkin ihan varmuuden vuoksi? Mä lähen tästä nyt ihan just kohta...
Itseasiassa mäkin lähden vasta nyt just kohta :P
Nehemiah James

Re: Sikainfluenssa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No sitten. Varmuuden vuoksi!! Tässä saattaa tosin käydä toisin päin, mut eihän se sua haittaa?? *köh köh*