Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti:No hitsi, olin päässyt pitkäksi aikaan eroon ärtyneestä vatsasta (ruokavalio- ja liikuntatottumusten muuttamisen myötä), mutta nyt se on tekemässä paluuta. Kui varte? :(
Mikäs sulla vatsassa? Ärtynyt suoli?
Meikä menee tänään lääkärille testauttamaan että onko mulla taas tyrä. Viiden minsan päästä jutellaan ortopedin kanssa polvien silpomisesta taas ja aamulla lääkäri soitti kertoi hyviä uutisia ettei mulla ole syöpää niissä luomissa jotka leikattiin pois kuukausi sitten. Meikä kyllä hyödyntää terveyspalveluja hyvin 8)

Jooh, korvien välistä ottaa taas vähän koville, eli vituttaa.
Duck

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:Mikäs sulla vatsassa? Ärtynyt suoli?
Se just, vanha tuttu iibeeässä.
Meikä menee tänään lääkärille testauttamaan että onko mulla taas tyrä. Viiden minsan päästä jutellaan ortopedin kanssa polvien silpomisesta taas ja aamulla lääkäri soitti kertoi hyviä uutisia ettei mulla ole syöpää niissä luomissa jotka leikattiin pois kuukausi sitten. Meikä kyllä hyödyntää terveyspalveluja hyvin 8)

Jooh, korvien välistä ottaa taas vähän koville, eli vituttaa.
:paijaa: Sullahan se vasta muhkuraisesti on mennytkin. Mitä mä täällä masustani valitan.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti: Sullahan se vasta muhkuraisesti on mennytkin. Mitä mä täällä masustani valitan.
Jokaisella menee jotenkin, ei kandee vertaa toiseen niin kauan kuin meitä ei tehdä kloonaamalla. Ortopedi-sedän kanssa oltiin samaa mieltä; mun pitää reenaa reisilihaksia jotta saan lihaksia lumpiota tukemaan, ainoo pissajuttu tässä on se että mulla on nivelrikko oikeassa polvessa (mahd. myös vasurissa) joka aiheuttaa kipua reenatessa ja seuraavana päivänä. Mutta niillä reisilihaksilla sitten pidetään lumpio oikeassa asennossa että kivut olis pienemmät täyttä liikerataa tehtäessä. Vaihtoehtona puukko ja saatanasti saikkua, nivelrikkoon se taas ei vaikuta mitenkään.

Win-win-win situation.
Stinky

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Juh, tulehdus jalkapohjassa ja kenties marssimurtuma. Voihan ny vittu. Viikko saikkua, kepit haen jos jaksan ja jotain mömmöjä taas. Vitunvitunvittu.
milli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Juh, tulehdus jalkapohjassa ja kenties marssimurtuma. Voihan ny vittu. Viikko saikkua, kepit haen jos jaksan ja jotain mömmöjä taas. Vitunvitunvittu.
Voi ei. Jaksuja. Sun täytyy nyt sit ottaa kaikki hyöty irti tilanteesta, kutsut immeisiä paapomaan sua, ja voit lukea ja touhuta kotona kaikennäköistä. Hei, nythän on hyvä aika väsätä mm joulukortit ja vastaavat. Onhan se kyllä kurjaa olla kipiänä. Pystytkö tekemään mitää urheilua?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No kai munkin pitää sitten jostain edes valittaa, joten valitetaan vaikka että sormessa on haava, tai itseasiassa useampia.

Mulle on ilmestynyt ehkä kahden kuukauden ajan sormiin kipeitä (mahdollisesti tulehtuneita) haavaumia jotka eivät meinaa parantua millään. Jostain syystä niitä on ilmestynyt vain molempien käsien etusormien kärkiosaan, ylimmän nivelen kohdalle joko sivuille tai päälle. Ovat välillä niin kipeitä ettei meinaa saada etusormia ollenkaan koukistettua. Käsien alituinenkaan rasvaus ei tunnu auttavan.

Ainoa tapa millä saan ne paranemaan on leikata desinfioiduilla kynsisaksilla haavoja reunoilta isommiksi (nips nips vaan kipeää tulehtunutta ihoa pois, kirpaisee kivasti), jolloin haava tuntuu vasta alkavan kunnolla parantua ja siihen kasvaa vähitellen uutta ihoa. Tänä iltana pitäisi taas leikellä yhtä haavaa auki, viisi aikaisempaa ovat jo parantuneet tai parantumassa hyvää vauhtia.

Ties mikä ihottuma, mutta miksi ne ilmestyvät noin paikallisesti vain kahden sormen kärkeen? Lääkäriin en mene, ei ne mitään mistään tiedä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla repes eilen oikeesta etusormesta kynsi, aika alhaalta vielä auts! Just olin kasvattanu niitä illan kutsuja varten et oisin laittanu nätin ranskismanikyyrin! Nyt vetäsin sit lyhyeks kaikki kun sormi oli kynnen kanssa käyttökelvoton enkä jaksanu alkaa säätää midis tekokynttä siihen.

Kaiken lisäksi just reilu viikko sitten palasin virallisesti flunssasta tervehtyneiden kirjoihin, nyt tuntuu et taas joku yskis ja kipuus tulossa. Kyllä on vaivaa kerrakseen!1 Saikku ei niin haittais, mutta jos ei pääse jumppiin niin kiukuttaa, kun just oli 2,5 viikon tauko. Kyynel.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meitä kaikkia rankaistaan tekemättömistä ja/tai tehdyistä teoista! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä olen allerginen kirjanpidolle. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duck

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Ties mikä ihottuma, mutta miksi ne ilmestyvät noin paikallisesti vain kahden sormen kärkeen? Lääkäriin en mene, ei ne mitään mistään tiedä.
En miäkään tiärä, mutta sinuna menisin kyllä lääkäriin jos toi jatkuu pitkään. Jos toi lähtee vain pois leikkaamalla, se maallikon korvaan kuulostaisi joltain papilloomavirukselta tai sieneltä joka on päässyt iskemään käsissäsi jo oleviin pieniin haavoihin (tulleet ehkä magaillessa?).
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:En miäkään tiärä, mutta sinuna menisin kyllä lääkäriin jos toi jatkuu pitkään. Jos toi lähtee vain pois leikkaamalla, se maallikon korvaan kuulostaisi joltain papilloomavirukselta tai sieneltä joka on päässyt iskemään käsissäsi jo oleviin pieniin haavoihin (tulleet ehkä magaillessa?).
Viimeinenkin alkaa olla jo parantunut, joten juuri nyt ei olisi lääkäreille mitään näytettävää. Papilloomavirukset aiheuttaisivat iholla syyliä, ja niistä ei ollut kyse. Ainoastaan tulehtuneista haavoista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Jos joudun paljon tekemisiin paperin kanssa niin käy noin. Käsien säännöllisellä rasvaamisella välttyy, jos kyseessä paperista aiheutuva vaiva.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Frederik Krueger kirjoitti:No kai munkin pitää sitten jostain edes valittaa, joten valitetaan vaikka että sormessa on haava, tai itseasiassa useampia.
Mullakin tulee noita talvisin kun kädet kastuu usein ja muutoinkin kuivaa. Auttaa kun pitää hanskoja ja akuutissa vaiheessa kauheasti bepanthenia ja hillitön laastarisykkyrä päälle.

Syy miksi avasin ketjun oli että epäilen vasemman jalan pikkuvarpaani murtuneen. Persetti sentään, jos ei huomenna parempi niin taidan käydä tk:ssa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Erinomaisen vittumainen vamma. Sille ei edes voi tehdä mitään :?
*4 x varpaita murtanut*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päätä särkee todella isosti. Eilen illalla tuli yhtäkkiä sama vaiva, mutta meni lääkkeellä ja pienellä levolla ohi. Tänään päänsärky tuli taas yhtäkkiä illasta, mutta ei tunnu menevän millään miksikään. Koska mikään ei tunnu auttavan, voin samantien vaikka vähän surffaillakin, ei kai tähän voi kuolla vaikka sitä toivoisikin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
daddykillkill

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:*4 x varpaita murtanut*
Eikö ne opeta teille siellä Gramma-kakassa, ettei mawaa tehdä varpaat suorana?
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:
bliss kirjoitti:*4 x varpaita murtanut*
Eikö ne opeta teille siellä Gramma-kakassa, ettei mawaa tehdä varpaat suorana?
Pölö :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Päätä särkee todella isosti. Eilen illalla tuli yhtäkkiä sama vaiva, mutta meni lääkkeellä ja pienellä levolla ohi. Tänään päänsärky tuli taas yhtäkkiä illasta, mutta ei tunnu menevän millään miksikään.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28025331
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bliss kirjoitti:Sille ei edes voi tehdä mitään
No sillä mä en ole sinne tkhon edelleenkään mennyt... teippasin sen tänään töihin niin ei turvonnut tarhatessa niin paljoa. Sitä paitsi mulla on nyt 2 pv vapaata niin olkoon mokoma. Menee niin tuhannen monta tuntia ihan turhaan jos lähtee jonnekin röntgeniin sitä asiaa toteamaan.

mutta kipeä ja eilen koko jalkaterä aika massiivisesti turvonnut perkele.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Duck

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Duck »

Gäh, maha möyrii! :x Sainkohan jotain vierasta pöpöä siellä maalla? Jotain semmoista johon steriiliin nörttielämään tottunut suolistofaunani ei osannut ollenkaan varautua.

No, ehkä olen vahvempi ihminen tämän kokemuksen jälkeen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Noniin, oikea niskahartia osasto on nyt kolmatta päivää jumissa. Oon ottanut tänään jo 4 6satasta ja sattuu silti enemmän kuin laki sallii. Luojalle kiitos työkaveri ei saanut polveensa saikkua ja mun 2 vapaata tulee normisti. Jos ei eka vapaan aikana yhtään helpota niin taidan lähteä käymään ke lekurissa. Ei kai tämmöinen säännöllinen helvetillinen kramppaaminen ole enää normaaliakaan.

Edit: Samalle illalle vielä pää sekaisin tramalilla ja tänään huonovointisena lekuriin. Sirdaludia ja voltarenia sain ja makasin sitten muutaman tunnin tajuttomana sohvalla. Kauheeta mitä nuo lääkkeet tekee ihmiselle, varsinkin kun ei yleensä käytä.

Mutta niskaan ei satu juuri ollenkaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Omituinen ruokavamma on palannut :(
Nälän tunnetta ei tule, ja kun jotain puoliväkisin syö (tai juo), mahaan sattuu. Toisaalta syömättömyys aiheuttaa huonon ja heikon olon, ja syöminen saa aikaan ihan kunnon kipuja. Iha tyhymää.
daddykillkill

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Sulla on susannasievinen.
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:^ Sulla on susannasievinen.
¿Que?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

vanhojen ämmien anoreksia on nimeltään susannasievinen?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.