exPertti kirjoitti:
Varmasti nykyään viisivuotiaat pelaavat pelejä joissa raiskaavat ohikulkijat ja lopuksi ampuvat niitä seitsemän kertaa päähän kuivattuaan ensin munansa hiuksiin.
Kakkosvaimolla on tuollainen oppilas koulussa. Se ei kuulemma puhu muusta kuin tappamisesta, väkivallasta ja kaikesta mikä kuuluu siihen genreen. Opettajat ovat kuulemma toistuvasti ottaneet yhteyttä sen vanhempiin ja ne vaan kuulemma raivostuvat ja sanovat että se on normaalia ala-asteikäiselle jannulle että se fantasioi poliiauton kaappaamisesta, sieltä halukon varastamisesta ja sen jälkeen kaikkien tappamisesta.
exPertti kirjoitti:
Varmasti nykyään viisivuotiaat pelaavat pelejä joissa raiskaavat ohikulkijat ja lopuksi ampuvat niitä seitsemän kertaa päähän kuivattuaan ensin munansa hiuksiin.
Kakkosvaimolla on tuollainen oppilas koulussa. Se ei kuulemma puhu muusta kuin tappamisesta, väkivallasta ja kaikesta mikä kuuluu siihen genreen. Opettajat ovat kuulemma toistuvasti ottaneet yhteyttä sen vanhempiin ja ne vaan kuulemma raivostuvat ja sanovat että se on normaalia ala-asteikäiselle jannulle että se fantasioi poliiauton kaappaamisesta, sieltä halukon varastamisesta ja sen jälkeen kaikkien tappamisesta.
Pelattua peliä ei liene vaikea arvata?
Siinä pelissä taitaa olla ikäraja. Mä tekisin tuosta lastensuojeluilmoituksen, kun se nyt kuitenkin selvästi vaikuttaa kaverin psyykeen ja vanhemmat ei edes yritä opettaa todellisuuden ja pelien eroa.
Argh, ei näköjään pitäisi koskaan lukea kitinää lasten nähden. Tulee aika friikkejä mielikuvia niiden huomioista:
Rääpäle katseli tuossa yllä päällekkäin olevia urpiaisen ja expertin avatarkuvia.
- Onko tuo hirviö? hän kysyi urpiaisen kuvasta, jolloin selitin sen olevan urpiainen, joka puolestaan on lintu.
- Ottaako tuo mies tuon hirviön syliin? oli seuraava kysymys.
Expertti ja urpiaishirviö sylikkäin on mielikuvana aika - tuota - mielenkiintoinen...
Saatavuus Jaappanin ulkopuolella on käsittääkseni varsin huono. En tosin usko, että olisin sitä muutenkaan pelannut. Raiskaaminen on pahinta maailmassa verrattuna vaikkapa hillittömään tappamiseen à la niin moni peli.
En muista enää, mistä kaivoin pelin tiedot alun perin esille, jossain oli kai joskus keskustelua väkivaltaisista peleistä ja sellaisesta, joka oli poistettu Amazon.comista sen oltua jonkin aikaa siellä myynnissä.
NuoriDaavid kirjoitti:Jotenkin tämä uusi kuva sopii mielikuvaani paremmin Anteeksi!
Yhä puuttuu ohuet kalapuikkoviikset ja insinöörikauluspaita kynillä rintataskussa.
No, yksi palstalainenhan nyt tietää sen karun totuuden...
Väittäisin että kaksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jos tuolle linjalle lähdetään niitä on ainakin kolme.
ARGH MItä meinasit tehä????++ Pelottaako??
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti kirjoitti:Varmaan kaikki vapaa-aikansa lukee aselehtiä ja harrastaa soft airia lähiössä.
Mä tiedän! Tää on Gattaca! Eiku Masa!
Sattuneesta syystä kun telkusta tuli viimeksi "Seitsemän", purskahdin nauruun ja höhötin koko loppuleffan repliikistä:
"Minua on aina kiinnostanut: Tietävätkö hullut olevansa hulluja?
Meinaan kun aselehteä lukien masturboit istuen läjässä omaa ulostettasi, tuleeko sinulle koskaan mieleen:
"Vau! Olen ällistyttävän hullu!"
exPertti kirjoitti:Varmaan kaikki vapaa-aikansa lukee aselehtiä ja harrastaa soft airia lähiössä.
Mä tiedän! Tää on Gattaca! Eiku Masa!
Sattuneesta syystä kun telkusta tuli viimeksi "Seitsemän", purskahdin nauruun ja höhötin koko loppuleffan repliikistä:
"Minua on aina kiinnostanut: Tietävätkö hullut olevansa hulluja?
Meinaan kun aselehteä lukien masturboit istuen läjässä omaa ulostettasi, tuleeko sinulle koskaan mieleen:
"Vau! Olen ällistyttävän hullu!"
Jotenkin kosketti.
No kerro nyt, tuleeko koskaan mieleen?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johan Bäckmanin suhteen toki on selvä, että ongelma ei ole poliittinen, vaan lääketieteellinen.
Ei oikeastaan. Nadja kirjoittaa mitä politrukki käskee kirjoittaa. Kun politrukki käskee kääntää kansalaisten kiukun omista ongelmista Suomeen, Nadja unohtaa faktat.
En usko että kovinkaan moni täysipäinen venäläinen uskoo tuota propagandaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.