Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Haukkukaa ny, paskamutsi jne.
Ihan näin sivukysymyksenä: haluatko että haukutaan vai mitä toi nyt tarkottaa? Tunnusta!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14949
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haukkukaa ny, paskamutsi jne.
Ihan näin sivukysymyksenä: haluatko että haukutaan vai mitä toi nyt tarkottaa? Tunnusta!
Yksi pelikelpoinen kohde on se, että luokan pelle käyttäytyy kuin häneltä odotetaan. Hän pelleytyy entisestään. Sitten pellelle kaikki huomio on hyvää huomiota.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haukkukaa ny, paskamutsi jne.
Ihan näin sivukysymyksenä: haluatko että haukutaan vai mitä toi nyt tarkottaa? Tunnusta!
Katos, katos. Paska jännänä odotin koska joku viimein tarttuu tämän sanan viljelyyn. Toisaalta vielä enemmän olin kiinnostunut siitä kuinka monta kertaa tämä säälisyötti vielä teksteihin ilmestyy. Voi hitsin hitsi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haukkukaa ny, paskamutsi jne.
Ihan näin sivukysymyksenä: haluatko että haukutaan vai mitä toi nyt tarkottaa? Tunnusta!
Katos, katos. Paska jännänä odotin koska joku viimein tarttuu tämän sanan viljelyyn. Toisaalta vielä enemmän olin kiinnostunut siitä kuinka monta kertaa tämä säälisyötti vielä teksteihin ilmestyy. Voi hitsin hitsi.
Nii nii, joka kerta tulee ajatus "olen paskamutsi, kertokaa mulle vielä kerran".
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Liekö ihan perusalkkiksen touhua? Ensin otetaan luulot pois ja sitten kammetaan takaisin kotiin käyttäytymällä vähän aikaa kunnolla. Perushyväksikäyttöä, psykopatiaa yms. Vaatii tietysti sopivan vastakappaleen, vaikkapa äitinsä laiminlyömän lapsen, joka etsii isähahmoa, joka laittaisi äitille eli itselleen jauhot suuhun eli pyyhkisi tällä lattiaa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14949
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä on syöty sormiruokaa jo muutama kuukausi eli suolatonta ruisleipää ja maissinaksuja, sillee kahdesti päivässä. Mausteita ollaan kokeiltu paljon, aina yksi uus kerralla. Meillä on kans kotiruokaa paljon ja se kelpaakin selvästi kaupan lihasoseita paremmin. Ne kaupan lihasoseet haisee ihan vehkeelle :?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14949
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Hampaita tytöllä on kaksi alhaalla; ei kai niillä vielä hirveästi palastella :?
Samiksii, pari killutinta alakerrassa. Mut suolatonta ruisleipää voit kokeilla pieninä palasina. Ei se tukehtua ehdi, kun katsot vierestä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitalla on toinen etuhammas lähteny ja toinen heilunu vaiks kuin kauan. Alhaalla on kaks rautahammasta jo. Äitin oma harvahampi :D

"Mun poikaystävä pussas mua vaik mä oon tämmönen harvahammas" :D
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: "Mun poikaystävä pussas mua vaik mä oon tämmönen harvahammas"
:shock:

Jumankaut. Silloin kun mä olin ekaluokkalainen (ai mikä keski-ikä...) ei kyllä pussailtu tai edes puhuttu poikaystävistä.
Eikä kyllä vielä seiskaluokkalaisenakaan. Lakkaavatko lapset nykyään olemasta lapsia kun ne menevät kouluun? :?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Mul on ainaki tuhat poikaystävää ja mä pussaan niitä kaikkia"

Kuin tosissaan sä otat ton?
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Siis voi apua ton pojan naamaa. Bepantenia oon laittanut mutta voiko sitä Aqualania kokeilla kans? Ihan punanen ja näppylöillä. Ja ukko puklaa niin pirusti, maitoallergiaa?
Tuota voi koittaa katsoa apua: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=seh00197

Ihan mielenkiinnosta, tupakoitko sä sisällä esimerkiksi vessassa/kylppärissä/liesituulettimen alla/ikkunassa normaalisti tai jos ulkona on tarpeeksi kylmä?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis voi apua ton pojan naamaa. Bepantenia oon laittanut mutta voiko sitä Aqualania kokeilla kans? Ihan punanen ja näppylöillä. Ja ukko puklaa niin pirusti, maitoallergiaa?
Tuota voi koittaa katsoa apua: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=seh00197

Ihan mielenkiinnosta, tupakoitko sä sisällä esimerkiksi vessassa/kylppärissä/liesituulettimen alla/ikkunassa normaalisti tai jos ulkona on tarpeeksi kylmä?
En tod. polta sisällä. (enää)
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:En tod. polta sisällä. (enää)
Koska sä sitten oot polttanu sisällä?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:En tod. polta sisällä. (enää)
Koska sä sitten oot polttanu sisällä?
Soukan kämpässä, eli aika monta vuotta sitten.

Enkä muuten ees viitti kertoo kuka kävi kylässä eilen....
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Enkä muuten ees viitti kertoo kuka kävi kylässä eilen....
Jätä se arvoitukseksi mutta kerro nyt edes nussitteko?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oli meilläkin muksulla yhden kuukauden iässä melkosta hormoninäppyä nassussa, haihtui sitten niin, että kuten vauvat yleensäkin ;), oli kolmen kuukauden iässä suloisimmillaan, ja sitten alkoikin nukkumaan ihan päin pyldeä, mutta kaikenhan sellaiselta lutumussukalta kestää. En tosin tiedä kuinka paha keissi teillä on, mutta näppyinen se oli tuokin, ja ihan itsestään hävisi ja se oli ihan normaalia. Mitään pukluja tai mahavaivoja tohon tosin ei liittynyt.

Vauvoille syöttäisin mahdollisimman monenlaisia makuja, eivät ole niiden suhteen vielä epäluulon vuoksi epäluuloisia, kuten vähän vanhemmat. Mausteista käytössä oli (sipuli, valkosipuli), yrttejä tuoreena ja kuivattuna, joitakin ei suositella suurissa määrin pienokaisille, mutta useimmat ok, paprikajauhetta ja kuivattua korianteria, paprikaa blendattuna, tomaattisosetta yms.. Suolaa en käytä ruuanlaitossa muutenkaan, joten samat ruuat meillä oli heti ekoista syntsistä ylöspäin.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hormooninäppyjähän kai nuokin, mutta ko hää vielä raapiikin niitä ni ei näytä kivalta. Ja arvatkaa pysyykö tumput kädessä öisin....
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai kuhymyillään äitille taas :h:
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt on aivan pakko jo kehuu vähän rekkistä. Neljänä päivänä ny käynyt täällä jeesamassa mua, viimeksi äsken kävi kaupassa ja apteekissa ja raivas tota parveketta. Jösses :o Mä oon vallan ihmeissäni kyllä ny. Ja ei, ei mitään muuta ku käyny auttamassa kun oon täällä kuumeessa nyt ilosesti ja umpiväsyneenä.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:. Jösses :o Mä oon vallan ihmeissäni kyllä ny.
Ja näin se peli, liian monen kokema, etenee. Mä en sano, mutta voit olla varma että joku sanoo: told you so.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:. Jösses :o Mä oon vallan ihmeissäni kyllä ny.
Ja näin se peli, liian monen kokema, etenee. Mä en sano, mutta voit olla varma että joku sanoo: told you so.
Se käy koska pystyy. Ja ihan poikansa, ei mun takia. Se tais nähä miten väsynyt mä olen ja siksi jeesaa, luulisin. Hyvä näin, vähän vastuutaan kantaa edes. Mitään muuta en odota tai mitään muuta tipukaan sille...
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitään muuta en odota tai mitään muuta tipukaan sille...
Entä se häntäluu?
Se ny särkee aika useinkin hitto. Ilmeisesti aina ku on lunta tulossa :D

Meni aikanaan niin komeesti halki että varoittivat että saattaapi särjeskellä - loppuiän.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:. Jösses :o Mä oon vallan ihmeissäni kyllä ny.
Ja näin se peli, liian monen kokema, etenee. Mä en sano, mutta voit olla varma että joku sanoo: told you so.
Se käy koska pystyy.
Se käy, koska sä idari annoit sille just pillua.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Höpöhöpö, mullon pitkäveto viidestäkybästä vetämässä ettei näin tuu käymään. Kelatkaa, millä kertoimilla!11
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siinähän lyötte vetojanne :D