Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lastenvaunut saapuivat. Olivat ihmeen vaikeat kasata kun 50/50-valintatilanteisiin ei ohjeesta saanut mitään apua.

Bugaboo Cameleon

Kuva
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aah, onnea vaan tulevalle? isukille :)

Ostin tytsälle Laurenin pikeepaidan ja Dieselin kietaisupaidan.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No v*ttu kengät!! Aarrgh!! Ne Blissin aiemmin ketjussa vinkkaamat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:No v*ttu kengät!! Aarrgh!! Ne Blissin aiemmin ketjussa vinkkaamat.
Mäpä ostin laukun.
Vesper
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Mäpä ostin laukun.
Haha, voidaan kimpassa hakeutua jonnekin hoitoon :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mäpä ostin laukun.
Haha, voidaan kimpassa hakeutua jonnekin hoitoon :D
Joo, hoito voisi olla ihan POP :) Olen funtsinut että a) joko vaan tykkään hirmusti shoppailla tai b) olen shoppailuaddikti. Ehkä kumpaakin :)
Vesper
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Ehkä kumpaakin :)
Sama juttu :D

Tai ehkä mä vaan paikkaan sisäistä tyhjyyttä tuhlaamalla ;)
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Movenpick Vanilla dream
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kävinpäs minäkin jätskikaupassa. Valion minttu-suklaata tarjoilin naapurikopin håttikselle ja nautinpa samalla itsekin parin siivua, nams. Mukavaa tehdä kesämekkoiset håttikset hyväntuulisiksi :)
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Korut tuleviin läväreihin. Tai oikeammin kahdet. En osannu päättää... No, ei ne hukkaan mene, aina voi vaihdella.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kävin zhoppailemassa tarvikkeita uudelle työkännykälleni:

- adapteri jotta 2,5mm kuulokeliitäntään saisi 3,5mm kamppeita kiinni. Lähinnä hankin tämän minikokoisille akkuladattaville kaiuttimilleni, joissa on 3,5mm plugi.

- universal laturin jolla voin ladata sekä uutta että wanhoja Nokia-kännyköitäni

- autolaturin

- 16 gigatavun muistikortin (Nokia MU-44), ettei tila lopu heti kesken. Kännykkä tuli 2Gt muistikortilla, johon ei mahtunut edes koko maapallon navigointikartat, saati sitten pari lisägigaa musaa + muuta. Tilasin tuon postimyyntinä luurinetti.com:sta kun oli siellä halvin, toimitus oli sutjakkaa: tilaus netitse ke-iltana, perjantain postissa muistikortti tuli kirjeessä postiluukkuuni.

- kuukaudeksi navigointiaikaa Nokia Mapsiin

- kännykkäpidikkeen autoon

- tarranauhaa ylläolevalle, jolla saan sen kiinni sekä oman auton että vuokra-autojen kojelautaan. Samalla tavalla pidän nykyisin TomTom-navigaattoriakin kiinni kojelaudassa, pääsin vihdoinkin risasta ja paskasta imukuppipidikkeestä eroon. Imukuppiviritelmät sucks varsinkin talvella, enkä tosiaankaan ala ruuvailla kojelautaan mitään. Tarraviritys toimii erinomaisesti, saan helposti vaihdettua Tompan ja kännykkäpidikkeen, jos niikseen tulee.

Vyökoteloa ei tarvinnut ostaa uusiksi, tämä sopi juuri ja juuri vanhan Nokia 6100 puhelimen vyökoteloon. Nerokasta!

Jostain syystä työnantajani ei ole kysellyt vanhan kännykkäni perään, joten ehkä mä sillekin keksin jotain käyttöä, sen verran mitä se toimii. Ainakin voisi joskus pelata siinä olevan vängän pomppupallopelin loppuun. Uudessä kännyssä tuli joku hienon näköinen mutta paskan pelattavuuden omaava kolmiulotteinen autopeli mukana. Hei, jos haluan kauniita mutta sisällöttömiä pelejä, ostaisin pelikonsolin!
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 03.07.2009 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Frederik Krueger kirjoitti: Vyökoteloa ei tarvinnut ostaa uusiksi, tämä sopi juuri ja juuri vanhan Nokia 6100 puhelimen vyökoteloon. Nerokasta!
Mun mielestä on jonkun verran rikollista verhota noinkin hyvät raamit mitä sulla, tuollaisiin mauttomuuksiin. Voih ja oih.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ainoastaan sinkkuna jaksaisin välittää vyökotelon mauttomuudesta, jos silloinkaan. Kohta joku tietenkin keksii että myös auton kojelaudassa oleva kännykkäpidike on tosi mauton ilmestys, ja sen sijaan kännykkää tulisi pitää irrallaan kojelaudalla tai tuhkakupissa. Eih!

Myönnetään kuitenkin että olen välillä yritellyt totutella tapaan pitää kännykkää etutaskussa siten, että kännykän rannehihna on kiedottuna housun vyöpidikkeeseen. Tuo on muuten hyvä, mutta jos haluaa vastata puhelimeen, kännykän irtisaamiseen vyöpidikkeestä menee n. 3-5 sekuntia.

Ja siksi toisekseen, ei se pieni vyökotelo edes erotu paitani alta. Sen huomaa ainoastaan jos olen alasti saunassa tai harrastaessani seksiä, ei muulloin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Frederik Krueger kirjoitti:Ainoastaan sinkkuna jaksaisin välittää vyökotelon mauttomuudesta, jos silloinkaan.
Voi ja oih. Ettei nyt vaan kävisi klassiset kun on pariuduttu. Ei oo enää niin väliks miltä näyttää. Puss!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva

Asennettu ja koepelattu. <3
Rouva Pupu

Miehelle Xboxiin Red Alertin loman kunniaksi
Tytsälle viisi bodya, kolmet housut ja yhdet sukat
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- 4 kpl naara-ankkureita.
-Mansikoita ja jäätelöä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Pöytä ja tuoleja pehmusteineen parvelleelle.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

- leija kohta 5v kummitytölle, ku niin kauniisti pyysi. Ei siinä kyllä ole punaisia sydämmmiä ja kissan kuvia. Mut prinsessoja kylläkin. Toivotavasti kelpaa.
- kalvotakki + t-paitoja
- kirja remppajuttuihin
-
Rauno Räsänen:
Rouva Pupu

Ihan vitusti kirjoja
Tytsälle kassin Hello Kitty vaatetta
Kengät
Pulkannaru
Kitisijä

- Sirkkelin
- Vesivaakoja, 180cm ja 60cm.
-
Rauno Räsänen:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

• MAD Special - Pahin Mad -lehti 1/1994. Ihan kuin uusi, kirppikseltä, hurjaan 10 sentin hintaan.

• Adidas Zillian Synth W -juoksukengät
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

• Kahta erisävyistä maalia kunnostamiani huonekaluja varten
• Mustat matot eteiseen
• Verhokangasta
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perjantaena: kahdet monot, ketonen&myllyrinne siison 2, Axe-dödö.
Lauantai: koppa kaljaa.
Pulkannaru
Kitisijä

-
Rauno Räsänen: