Edit: Hymiö jäi näkemättä, en ole tottunut että miekkahihamme veistelee hjuumoriaYlermi Ylihankala kirjoitti:Surullista, että pitää vetää essoja tunteekseen olevansa elossa

Edit: Hymiö jäi näkemättä, en ole tottunut että miekkahihamme veistelee hjuumoriaYlermi Ylihankala kirjoitti:Surullista, että pitää vetää essoja tunteekseen olevansa elossa
Ei ollenkaan! Samaa henkeä kuin lenkkeilyssä, vasta kun sattuu niin tietää että on tehnyt jotainNuoriDaavid kirjoitti:Eiks se tuntemus ole tällä hetkellä vähän toisenlainenHaemaeraemies kirjoitti: tuntee olevansa elossa.
Etkö sä oo vielä keksinyt sitä toista turvatarkastusjonoa siellä taempana?huima kirjoitti:Vituttaa.
Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Mä olin niinqu hieman pöppörössä kun samaan aikaan piti uutta iPhonea näpelöidä.So Hard kirjoitti: Etkö sä oo vielä keksinyt sitä toista turvatarkastusjonoa siellä taempana?
Toivossa on hyvä elää!Sola kirjoitti:Eka työpäivä uudessa duunissa takana enkä saanut ees potkuja
Minua taas vituttaa kitinäläisten matkustelu. Elco nyt on omaa luokkaansa, mutta miten niin moni tavallinenkin kitinäläinen on yhtenään menossa tai tulossa Nykiin, Londoniin, Monacoon ja ties minne Vegasiin. Miten serkkupoikani, eläkkeellä oleva sorakuoppiin erikoistunut geologi, on aina jossain serbokroatiassa tai kreikassa kun sille soittaa?huima kirjoitti:Vituttaa.
Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
Paskaa. Lennot nykiin maksaa about 600 euroa meno-paluu. Ei sinne pääsemiseen miljonäärin tuloja tarvitse olla. Tarvitsee ainostaan nähdä vain hyvin vähän vaivaa.Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa (yli miekan hinnan vaika vähemmän kuin kerran kymmeneen-kahteenkymmeneen vuoteen ostettava telkkarimasa kirjoitti:Paskaa. Lennot nykiin maksaa about 600 euroa meno-paluu. Ei sinne pääsemiseen miljonäärin tuloja tarvitse olla. Tarvitsee ainostaan nähdä vain hyvin vähän vaivaa.Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Niin. Onhan siinä tosiaan puolen vuoden karhut, tai yhden vuoden autovakuutusmaksu.Gat kirjoitti:No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa
Kun nuo menee minulta jo, ja ovat välttämättömiä!masa kirjoitti:Niin. Onhan siinä tosiaan puolen vuoden karhut, tai yhden vuoden autovakuutusmaksu.Gat kirjoitti:No sehän on minunkin mittapuullani helvetin paljon rahaa
Kun on säästäväiset elintavat niin vähän vaatimattomammillakin tuloilla voi saada ihmeitä aikaan!Gat kirjoitti: Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Seuraavan kerran kun päivystät turvajonossa niin muista, että tämäkin jäbä pitäisi sua luuserina.huima kirjoitti: Elco pääsi aamulla kuittailemaan, kun pääsi ilman jonoja terminaali ykkösestä lentoon ja itse venasin 7 minuuttia terminaali kakkosessa.
No tässähän se taas kerran on sun surkeutesi lähde. Sitten oot kateellinen muille ja valitat ja syytät ulkoisia tekijöitä kun et uskalla itse vastata omasta onnestasi ja elämästäsi vaikka resursseja on.Gat kirjoitti: . Minulla, joka en uskaltaisi elää noin.