Eikös tämä ole oikea osasto avautua?So Hard kirjoitti:Kyllä se on hienoa kun aikuinen mies paskantaa housuun ja kokee tarvetta avautua siitä. Ei sitten muuta kuin vaippaa housuun ja röpöttämään.

Eikös tämä ole oikea osasto avautua?So Hard kirjoitti:Kyllä se on hienoa kun aikuinen mies paskantaa housuun ja kokee tarvetta avautua siitä. Ei sitten muuta kuin vaippaa housuun ja röpöttämään.
Joo, Keikaus on soittanut mulle 2-3 kertaa, mutta epäreilusti numeronsa salaten.BrianW kirjoitti: Ennen vähän epäilin, että olet vain jonkun hieno keksintö mutta kun Keikulla oli sun numero ja vaihedettiin muutama sana, niin pakkohan se oli uskoa että olet olemassa.
Tuskinpa se sulle on ajatellut heruttaa sen Espoolaisen baariepisodin jälkeen minkä mokailit hienosti putkeen.Gat kirjoitti:Tosin niinhän hullu on myös Superior, ehkä mun tarttis tiedustella myös hänen elämäntilannettaan?
Sinäkään et ymmärrä naisia.Manaaja kirjoitti:Tuskinpa se sulle on ajatellut heruttaa sen Espoolaisen baariepisodin jälkeen minkä mokailit hienosti putkeen.Gat kirjoitti:Tosin niinhän hullu on myös Superior, ehkä mun tarttis tiedustella myös hänen elämäntilannettaan?
ÖÖÖ... tietysti nämä on vitsillä. Kuitenkin kaikki totta. Tsoukki on siinä mitä totta puhuenkin tahallaan valitsen kertoa. Mutta tietenkin haluan Kitinämisujen pillua.Dumiz kirjoitti:Mikä tässä on surkeinta on se etten edes tiedä vetääkö Gat noita juttujaan vitsillä vai ei.
Mutta jos mies asuu mutsin makkarissa, ei ole kuullut sisätilalämmittimestä ja juo kaljaa niin että tarvii vaippoja... niin kait kaikki on mahdollista
Beavis ja Butthead -tasoisuuteni johtuu siitä, että vaikka olen saanut pillua, en ole koskaan saanut pillua ilmaiseksi. Lumoavaa toiveajattelua, että kelpaisin/olen joskus kelvannut, mutta olen vain mokannut tsäännini ja nyt olen liian vanha.BrianW kirjoitti: Kummallinen yhdistelmä, josta osa on jäänyt 14 v teinipojan (ja typerän sellaisen tasolle) ja sitten on älyä ja mielenkiintoa perehtyä ja ottaa kantaa ihan järkeviinkin asioihin.
Tämän täytyy olla taas sitä huumoriasi, sillä et sinäkään voi olla niin typerä, että kuvittelisit kerran saamisen ratkaisevan ongelmasi.Gat kirjoitti:BrianW kirjoitti: Lumoavaa toiveajattelua, että kelpaisin/olen joskus kelvannut, mutta olen vain mokannut tsäännini ja nyt olen liian vanha.
Kuka vain nainen tai Kitinämisu voisi tässä nostaa minut Korkeammalle Tasolle. Kuin te Yliolennot. Sitä ennen en ole ihminen, joten turha minulta sitä ja sen tason keskustelua vaatia.
Niin ja Beavis ja Butthead ovat oikeasti fiksuja, Asian Ytimessä!!