Diddley Bow kirjoitti:Niin tai sitten asettaa itsensä norsunluutorniin?
Miksei sinnekin, kaipa sä sen itse parhaiten tiedät. Ehe.
Noin muuten, eihän HB ole pitkään aikaan raportoinut housuun kakkaamisesta. Nyt vaan jengi ottaa asian koko ajan esille eli toistaa ja toistaa ja toistaa sitä joka välissä. Että onhan sekin vähän sellainen koominen tapa niinku.
Paikkansa pitävä huomio.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kitinä on edistänyt ihmiskunnan pahuuden ja tyhmyyden tuntemusta. Mukaan lukien, se on opettanut paljon naisista, ja auttanut minua ymmärtämään sen, että misogynismi on paras mahdollinen ratkaisu. Ihmiset ovat pahoja, mutta naiset ovat vielä pahempia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
RolloTomasi kirjoitti:Kitinä on edistänyt ihmiskunnan pahuuden ja tyhmyyden tuntemusta. Mukaan lukien, se on opettanut paljon naisista, ja auttanut minua ymmärtämään sen, että misogynismi on paras mahdollinen ratkaisu. Ihmiset ovat pahoja, mutta naiset ovat vielä pahempia.
30-luvulla yksi itävaltalainen heppu oli abouttiarallaa samoilla linjoilla ulkoistaessaan vastuun omasta pahasta olosta ja huonoista valinnoista kokonaiselle ihmisryhmälle.
Oikeastaan en tarvitse puhelinta mihinkään. En ole puhunut puhelimessa muita kuin työ-asioita (näiden syy on raha) tammikuun jälkeen. Muutaman tekstarin olen sukulaisten kanssa vaihtanut.
Ja ne sukulaiset ovat tyhmiä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.