Kuinness-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

...menta. Eilisen lenkkeilyn aiheuttamat kaksi rakkoa jalkaholveissa ovat paisuneet ihan kivan näköisiksi isoiksi läpikuultaviksi nestemollukoiksi. Odotan innolla milloin ne räjähtävät auki ja sisältä vipeltää pieniä alieneita. Jos enää koskaan lenkkeilen, teen sen paljain jaloin. Kyllä neekeri tietää.

Noin muuten normipäivä. Tosin tänään voisi päivällä lintsata töistä pari tuntia ja käydä keskustassa katsomassa josko tarvitsen enää mitään vaatekaappiin (mm. ne pikkujoulut...), kun en osaa sanoa en. Ja parturissakin vois käydä poistattamassa pehkon, tai sitten vasta perjantaina.
killkill

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Perskutarallaa.
Tehdessäni epävirallisen pre-uudenvuodenlupauksen olla roastaamatta Gattacaa ja ketään muutakaan, olen todellisen haasteen edessä.

Mistä vatusta minä NYT kirjoitan?
Tekniikkapuolelle ei viitsi mennä availemaan yksinpuheluita, kun se puoli tuntuu olevan jo hoidossa..
tuulenpuiska

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Grah. Pitikin valvoa, päivänä ennen tenttiä. Mutta joskus pitää valvoa. Ihan niin kuin Jack Bauer.

EDIT: Kilinvitut. Meneehän niitä busseja myöhemminkin. *juo rauhassa aamusumpit*
Viimeksi muokannut tuulenpuiska, 30.11.2005 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Mistä vatusta minä NYT kirjoitan?
Tekniikkapuolelle ei viitsi mennä availemaan yksinpuheluita, kun se puoli tuntuu olevan jo hoidossa..
Keksi joku toinen seksistinen erottiikka-topikki, missä kirjoitat ensimmäiseen viestiisi sanat "huora" ja "pihtari". Taattu success!
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Keksi joku toinen seksistinen erottiikka-topikki, missä kirjoitat ensimmäiseen viestiisi sanat "huora" ja "pihtari". Taattu success!
Tämä on vaikea toteuttaa uskottavasti, kun ei ole mitään angsteja vastakkaista sukupuolta kohtaan juuri nyt. Toki kaikki naiset ovat huoria JA pihtareita, mutta jotenkin olen oppinut elämään sovussa tämän tosiasian kanssa *miinoittaa*
Faghag

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Keksi joku toinen seksistinen erottiikka-topikki, missä kirjoitat ensimmäiseen viestiisi sanat "huora" ja "pihtari". Taattu success!
Tämä on vaikea toteuttaa uskottavasti, kun ei ole mitään angsteja vastakkaista sukupuolta kohtaan juuri nyt. Toki kaikki naiset ovat huoria JA pihtareita, mutta jotenkin olen oppinut elämään sovussa tämän tosiasian kanssa *miinoittaa*
Mitä jos rupeaisit feministiksi? Kyllä sulla sen jälkeen olisi Kityssä perkaamista :-D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:*miinoittaa*
*viskoo sirpaleita*

Hah! Älä yritä... joku asia kalvaa, vituttaa, ketuttaa, mietityttää. Pistä tonne jonnekin vähän jotain normaalista poikkeavaa... Oikeasti. Kohta tää palsta on niin monotoninen, ettei tätä jaksa edes lukea. Sulla, jos jollain, on toolsit tohon virkeystason nostamiseen (ja patzin tissien). Come on! Pliiiii-iiz?
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:Mitä jos rupeaisit feministiksi? Kyllä sulla sen jälkeen olisi Kityssä perkaamista :-D
Jos tarkoitat "perkaamisella" samaa, kuin "joudut jätkä VÄHÄN tekemään pakettia", niin olisit luultavasti oikeassa. Mies-feministi on aina Iso Paha SukiSuki-Susi lampaantaljassa - tai sitten onneton nössö. Niin ja huora sekä pihtari!
killkill

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:toolsit tohon virkeystason nostamiseen (ja patzin tissien)
Näillä naruilla ei nostella mitään maitopurkkia raskaampaa (( todella nokkela Rinnastus ))
En muuten sanoisi palstaa monotoniseksi. Useammassakin ketjussa on ollut hyvää dialogia, läppää ja kevyttä käristystäkin. Tosin nyt saattaa olla menossa ns. asemasotavaihe, jossa tyydytään ampumaan pari kertaa päivässä vastustajan suuntaan. Konfliktin eskaloitumiseksi tarvitaan joko uutta verta... tai MIITTI, jossa riittää puimista seuraavaksi kolmeksi viikoksi :)
SingleMalt

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Krooooh..

Voi helvetti kun oli vaikea taas päästä sängystä ylös.. Olis niiin maittanut nukkumapäivä tänään.

Enää 8 kk kesälomaan..
nokkaelain

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sängystä oli harvinaisen helppo päästä ylös - koska en saanut unta tähän mennessäkään. *kerrankin ennen klo 10 töissä*
Pikku-Akka

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta töistä. En vielä oo ehtinyt tekemään paljon mitään oikeita töitä, mutta kunhan tässä istuksin ja teen omia hommia. Aattelin työhakemuksen väsätä tänään ja käydä hamppilääkärissä... Ei siis mikään tavallinen päivä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Heräsin, mutta ulkona näyttää masentavalta. Taidan painua takaisin punkkaan vielä hetkeksi.
Oikeasti, voisin tehdä jotain hyödyllistä, mutta... Ääääh.
Miksi ihmeessä?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Faghag

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

killkill kirjoitti:Konfliktin eskaloitumiseksi tarvitaan joko uutta verta... tai MIITTI, jossa riittää puimista seuraavaksi kolmeksi viikoksi :)
Ja sellainenhan on tulossa. PIKKARIT!!!! Kyllä kohta puhetta piisaa... *sup sup* kuka teki mitä teki ja kenen kanssa ja kamala minkänäköinen sekin oli ja ja ja ja.... *sup sup* :-D
Faghag

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

nokkaelain kirjoitti:Sängystä oli harvinaisen helppo päästä ylös - koska en saanut unta tähän mennessäkään. *kerrankin ennen klo 10 töissä*
ÖÖh, milloin viimeeksi sä olet nukkunut? *huolissaan*
Patz

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vuoden viimeinen koulutuspäivä! Taidan pitää bileet... :cheer:
killkill

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:Ja sellainenhan on tulossa. PIKKARIT!!!! Kyllä kohta puhetta piisaa... *sup sup*
Totta! Huomasin juuri, että minua alkaa vähän jännittää koko tilaisuus. Olen toki muutamassa miitissä käynyt, mutten yhdessäkään näin isossa. Suurin osa possesta on mulle IRL-tuntemattomia.
Onneksi Kuningas Etanoli on Suuri Yhdistäjä! :)
HoundDog

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

killkill kirjoitti:Huomasin juuri, että minua alkaa vähän jännittää koko tilaisuus. Suurin osa possesta on mulle IRL-tuntemattomia.
Onneksi Kuningas Etanoli on Suuri Yhdistäjä! :)
Et ole yksin. Allekirjoittaneelle _kaikki_ ovat RL-tuntemattomia. Eikä ehdi/pysty/kykene jännitystä edes pohjallisilla lieventämään. Tukka putkella tuulta päin!
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kerrankin herätty tänään ajoissa.Pystyssä jo 9.00 jälkeen mutta pakko kun on pakollinen meno iltapäivästä.Illalla kauppaan ostaa loppuvkon ruoat.
SingleMalt

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:minua alkaa vähän jännittää koko tilaisuus.
Nappaa kossupullo pohjiksi ennen pohjien ottoa. Ei jännitä.

Vaihdetaas numeroita, niin sovitaan tällit mestoille samaan aikaan. Kts. Yv's
Patz

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Vaihdetaas numeroita, niin sovitaan tällit mestoille samaan aikaan. Kts. Yv's
Vähänkö söpöä ku isoja miehiä jänskättää :mrgreen:
Nowaysis

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

huima kirjoitti: Otin aikaa nyt käsitellä viimeinkin niitä kuvia joita on pitänyt tehdä valmiiksi jo pitkään. Jack Bauerkin olisi ylpeä.
Kiitosh!1 Vihdoinkin!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

En minäkään sieltä ketään tunne, paitsi Patzin. Muutaman sanan olen Elppiksen ja Keikauksen (muistaakseni) kanssa vaihtanut jossain pikkumiitissä. Odotan innolla lauantaita, millainenkohan sipulisoppa illasta syntyy...?
Nowaysis

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Hebuli kirjoitti: vois käydä poistattamassa pehkon, tai sitten vasta perjantaina.
Yes, fresh cut Brazilian? Tiedät mistä miehet tykkää!!1
SingleMalt

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Vähänkö söpöä ku isoja miehiä jänskättää :mrgreen:
Pois se minusta. Mähän vaan tarjosin tampereen lähettiläälle vertaistukea, ettei ison kirkon valot häikäise liikaa.

Tuuks sä muuten koska kaapunniin?