On kaksi asiaa mitä en vaihtaisi. Toinen on Ninnin ilme kun tajusi kuka oon ja toinen... No suukko ja halaus Chappikselle, juunou!
Suur kiitos myös järjestäjille. Hienoa työtä olitte tehneet kun noin suuren lauman saitte yhteen saatettua.
Perus perus.killkill kirjoitti: kieli tuntui olevan niitattu kitalakeen, silmissä näkyy omituisia valopilkkuja, peräsuoli ja vatsalaukku tuntuvat vaihtaneen paikkaa.. kaikin puolin normipäivä siis!
Joku saman niminen kaima "manne" otti meidät (niba,bläkä yms.) kyytiin lauantai aamuna ja ei ottanut kuulemma edes rahaa vastaan... outoa?ninnithequeen kirjoitti: Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.
Itse asiassa Senaatintorilla oli tosi lyhyt jono. Jonossa oli hauskoja humalaisia hippejä, joiden kans aika meni nopeesti! Luulen että yksi oli Nightwishin kosketinsoittaja.. vai oliko se roudari?SingleMalt kirjoitti:Härskisti kiilaten vaan jonon keulille tai siten monoa toisen eteen ja kohti kotia palaavan liikenteen puolta pitkin
Äijä on vuoden mua nuorempi ja keulii staminallaanMeetkö töihin huomenna? Lähdetäänkö lyömään kaisaa ja vetämään sunnuntaijurrit? Mulla ois virtaa vähä saatanasti!
SingleMalt kirjoitti:Kityssä on muuten uskomattoman hyvännäköstä naista
Savi-Kulta, mähän oon PihtariNarttu.Clay kirjoitti:Ja koskas sulta saa?Kittys kirjoitti:Joo, kuka sai ja keneltä sai? Ja mitä sai? Ja kuka halusi ja ketä halusi?
Koko porukka täysiä happoja, mutta ei hassumpia... Ehkä ei paree ruveta listaamaan kiinnostavuusjärjestystä, (tai tulee turpaan xD) vaikka sellainenkin mieleen jo piirtyi...killkill kirjoitti:SingleMalt kirjoitti:Kityssä on muuten uskomattoman hyvännäköstä naista![]()
![]()
Tosiaan, ei oikein viina noussut päähän, muilla sitten minunkin puolestani.killkill kirjoitti: Patsu oli muuten huomattavan selvinpäin, tai sit perjantain pohjat teki tehtävänsä..
Tais olla Kimmen.aydemir kirjoitti: Kukahan oli se raitapaitainen mies, joka istu Patzia vastapäätä ruokailemassa? Jäi hämäämään kun oli niin tutun näkönen mies.
slam kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti: Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.
ps. Huomasin tarkistettuani vartaloa, että näkyy sittenkin olevan hauiksen kainalon puoleisella reunalla aikamoiset mustelmat... jos tästä kohta tohtisi junaan mennä. Olen jopa kohtuu virkeä. Eikä ole krapilaa. halleluja sille!.
Ai säkin olit siellä? Noh, eipä ole eka kerta kun muisti ei ole terässä tusinan tuopin jälkeen. Ens kerralla tule sanomaan käsipäivää, niin ehkä muistuu seuraavana päivänä.SnapaHead kirjoitti:Kovin kovin väsyneenä raahauduin mukaan ja miksi...?
Käskystä Nuuuuh!ninnithequeen kirjoitti:Valokuvia odotellessa.
Hophop ihmiset, äkkiä kuvat galleriaan!
Eikös se huudettu jo miitin aikana:Patz kirjoitti:(koska kukaan könsikäs ei vienyt minua kotiinsa!!),
Yönmustaritarin galleriasta päätellen se on hengissä. Siis jos ne on tän päivän kuvia. Team Lahti on kyllä tuolla sätissäkin.Dumari kirjoitti:Sori että olen tällainen mamis että huolehdin, mutta mitäs Kyypolle kuuluu? Otti aika ankarasti lepoa sitten loppupeleissä...