-laskukausi alkaa tiistaina 13 päivä

Huomenta Rollo!RolloTomasi kirjoitti:HuomeNta =)
Noni. En sitten viime viikonloppuna enka talla viikolla saanut soitettua sille tytolle, joka numeronsa antoi.
Jup, taytyy varmaan noin tehda. Pelottaa vain.aimohaiku kirjoitti: Nyt sopivana hetkenä puhelin käteen ja soittoa tytölle. Mikä siinä nyt niin kovasti mietityttää? Menet kahville, sillähän se selviää mitä tyttö sinusta haluaa.
Argghhh!!! *repii hiuksiaan* Jos sä et kohta sille naiselle soita, se luulee, että sä et ole naisista kiinnostunut. Hih, ja sitten sanotaan, että naiset ovat neuroottisen analyyttisiä suhteessa "rivien väliseen viestintään". Nainen on susta TODELLA kiinnostunut, jos antaa sulle KAHDESTI numbansa ja kehoittaa sitä käyttämään.... hmm.. vai onko niin, että et ole hänestä kiinnostunut itse, koska et ole joutunut häntä metsästämään? Niin, ainoa kysymys tässä oikeastaan on se, että oletko lainkaan kiinnostunut tästä naisesta? Se voisi selittää epäröintisi....RolloTomasi kirjoitti:HuomeNta =)
Noni. En sitten viime viikonloppuna enka talla viikolla saanut soitettua sille tytolle, joka numeronsa antoi. Tapasin tyton tanaan ja tuo antoi numeronsa uudestaan ja sanoi, etta minun pitaisi soittaa hanelle, etta voisimme menna kahville. Etta semmosta. Miten tuohon nyt pitaisi suhtautua? Ilmeisesti taytyy soittaa huomenna tai sunnuntaina. Ei tassa muuten selvia, mita mielessa liikkuu.
Tai sitten eparoin juuri siksi, etta olen kiinnostunut.Faghag kirjoitti: vai onko niin, että et ole hänestä kiinnostunut itse, koska et ole joutunut häntä metsästämään? Niin, ainoa kysymys tässä oikeastaan on se, että oletko lainkaan kiinnostunut tästä naisesta? Se voisi selittää epäröintisi....
Oh well, siitä se runkkijan-ura alkaa...Na kirjoitti:Kerron teille, koska syytän teitä! Netissä huomaamattaan tottuu siihen, että suustaan voi päästää tuntemattomien seurassa mitä tahansa. Perhanan Kity ja perhanan Chat. Senkin ruojat!