Bluntly kirjoitti: 09.06.2025 8:34
Yksi noista insinööreistä on jo irtisanoutunut ja perustaa raflan kun ajat ei ole vaikeat. Toinen seuraa luultavasti perässä.
Kumpikaan en ole minä.
Nyt on hyvä aika aloittaa, itsekin senegalilaisia jäppisiä auttelen talousasioissa, koko kesä buukattu jo ruokakärriä ja -telttaa eri tapahtumiin.
Ekan täyden kuukauden (hiljaisen) jälkeen näyttäisi, että tekevät (kaksin) heittämällä tonnin illassa puhdasta.
Eli vinkkinä, festareille vaan, Alppipuistossakin on jo itsessään joka helvetin päivä jotkin kinkerit, missä voi myydä.
Ulkomyynti-ilmoitus on helppo tehdä ja myyntipaikat kohtuullisen hintaisia.
James Potkukelkka kirjoitti: 13.06.2025 8:29
Tänään alkaa neljän viikon loma. Pysykää hengissä! Mäkin yritän..
Itsellä alkoi eilen. Ilmeisesti kelitkin lämpiävät ainakin hetkellisesti. Huominen menee UEFA C valkkukurssin vikalla lähipäivällä. Sunnuntaina alkaa keskimmäisen eka Helmarileiri, jossa karsitaan tulevia maajoukkuepelaaja. Eivät ole ilmoittaneet näkyvätkö pelinsä Veo:saa, joten harmittaa jo etukäteen, jos ei pääse näkemään striimejä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Joo, tänään olisi ollut vika työpäivä ennen kolmen viikon lomaa, mutta sairausloma siirtää lomat hamaan tulevaisuuteen. Saikkua heinäkuun loppuun, tosin suunnitelmissa on keskeyttää se kuun puolivälin jälkeen ja palata osa-aikaisesti.
Kaikki lomasiunnitelmat ja matkavaraukset on tekemättä ja suunnitelmissa olisi lähteä johonkin jo maanantaina. Ei voinut varata ja suunnitella ennen mun lääkityksen alkua, ja se alkoi eilen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx