Storytuuli kirjoitti:Mitä täällä tapahtuu nykyään? Kaikki tahtovat kilpaa modeiksi?
Höpöhöpö. Moderaattorin touhu on ihan haistapaskahommaa. En minä ehdoin tahdoin halua haistapaskahommaan. Haluan ainoastaan bannata QD:n, koska QD ei osaa pidättäytyä objektiivisena ylläpitäjänä, vaan menee heti henkilökohtaisuuksiin. Nytkin sanoi minua neidiksi. Mieti sitä. Ja suorittaa ylläpitotoimiaan vain subjektiivisen kaveriverkkonsa perusteella (eli siis ei bannaa muita autistisia).
Minä sen sijaan aion bannata kaikki, jos niikseen tulee. Ensitöikseni bannaan kuitenkin QD:n natsismista ja A_J:n kansan kiihottamisesta natsismiin. Sen jälkeen saattaisin kenties bannata vaikka sinut, ihan vain huvin vuoksi, tai muuten.
Totuushan on kuitenkin se, että minä olen ylläpitäjänä verraton. Oikeudentajuni on omasta mielestäni täydellinen, ja mutsinikin on kehunut minua komeaksi. En siis koe ylläpito-oikeuksiani peniksenjatkeeksi. Tai siis ongelmaksi. Tai siis peniksen jatkaminen ei olisi ongelma.
Joka tapauksessa olen ymmärtänyt että jos en bannisi kaikkia, nauttisin yksimielistä kansansuosiota. Voi höppänät, katsokaa mitä Hitler teki. Banni ainoastaan juutalaiset, eikä kukaan ollut tyytyväinen. Minä sen sijaan aion bannia kaikki. Ihan vain omaksi eduksenne. Te tiedätte että se tekee teille hyvää.