Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi ziisus :doh:

Kyllä, mahdottomaksi on mennyt tämäkin palsta. Ja kyllä, mietin juuri sitä mitä toivottekin.
hebuli

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaa että tämmöistä. A-J:n on syytä muistaa ettei admin-oikkiaan tulisi käyttää edes vinoiluun tai leikillään vaikka olisi kuinka hauskaa, se on edelleen suurempien oikeuksien väärinkäyttöä, ja luo epäluottamusta kyseistä adminia kohtaan.

Meinasin tähän väliin sanoa ettei killkill sentään tehnyt koskaan tuollaista, mutta nyt muistinkin että hän muutti erästä viestiäni joskus, liittyikö nyt siihen että oletin hänen käyttävän märkäpukua sukellusharrastuksessaan.

Niin ja mitä tulee Ninnin pelkoon IP-osoitteista: näkevätkö kaikki adminit ne? Käsitin jostain että ainoastaan serverin pitäjä eli Aasi pystyy näkemään IP-osoitteet ja yhdistämään ne tunnuksiin?
Turbohaltija

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minun mielestäni yhdyssanavirheiden korjaaminen on hatunnoston arvoinen teko ja AJ saa korjata ainakin minun kielivirheitäni milloin tahansa. Ehdotan uudeksi kityhymiöksi papukaijamerkkiä, jonka AJ voi halutessaan myöntää oikeakielisyyttä noudattavillle monipuolisille ja hyville kirjoittajille.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua ei muuten se Homien viestin korjaus vituttanut. Huumoriahan se. Muuten vaan käsittämätön juttu.

Ihanaa kun kaikki paska kaadetaan taas mun niskaan. Ei pitäis uskaltaa avata suutaan ilmeisesti. Tekisi mieleni panna pari chattilogia tänne, mutta siitähän napsahtaa banni. Ellei jo nyt ole bannia tiedossa :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen oikeastaan vähän huolissani, kun kukaan ei pidä Tuulenpuiskan puolta... Sen voi tulla vaikka paha mieli ja sit se luulee, ettei kukaan tykkää.

Ei nyt hypitä asioiden edelle, täällä ei ole ollut tapana, että modet ovat erityisen osallistuvia ja en lähtisi muuta A_J:ltakaan odottamaan. Päin vastoin, modethan eivät saa tehdä täällä mitään. Jos se A_J:n vitsi ei naurattanut, niin sit ei naurattanut, mutta ei se nyt niin huono ollut, että ulos pitäisi heti äänestää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti: A-J:n on syytä muistaa ettei admin-oikkiaan tulisi käyttää edes vinoiluun tai leikillään vaikka olisi kuinka hauskaa, se on edelleen suurempien oikeuksien väärinkäyttöä, ja luo epäluottamusta kyseistä adminia kohtaan.
Voi kamala sentään.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Mua ei muuten se Homien viestin korjaus vituttanut. Huumoriahan se. Muuten vaan käsittämätön juttu.
Miten "muuten vaan"? Eihän koko episodissa ollut tapahtunut yhtään mitään muuta kuin se Homien viestin korjaus. Se on toistaiseksi ainoa teko, jonka olen admin-oikeuksillani tehnyt, lukuun ottamatta muutamaa viestiä Adminien keskustelut -osioon.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Aloittaisin tämän niin mielelläni mustallanikillä, mutta kun en voi, sillä IP:ni on nyt Aito_Opettajan saatavissa.
Ahhhahaa! Ja A_J tietysti kaivaisi esille välittömästi, että kuka kelvoton kehtaa kyseenalaistaan hänen valtaansa? :P

Turhaa kitinää. Vähän vitsaillaan meidän ennakkoluulojen kustannuksilla, ja kamala show siitä heti päälle. Pöljät.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ei nyt hypitä asioiden edelle, täällä ei ole ollut tapana, että modet ovat erityisen osallistuvia ja en lähtisi muuta A_J:ltakaan odottamaan. Päin vastoin, modethan eivät saa tehdä täällä mitään. Jos se A_J:n vitsi ei naurattanut, niin sit ei naurattanut, mutta ei se nyt niin huono ollut, että ulos pitäisi heti äänestää.
Kuten mainitsin jo yllä, ei se siitä vitsistä johtunut. Itseasiassa se oli huvittava. Ja juttuhan paisuu kuin pullataikina, kuuleman mukaan se oikeesti korjailee kaikkien tekstejä :lol:

Ihan muista syistä mä en tätä käsitä. Ja mä taidan olla ainoa, joka sen perkele sanoo ääneen. Kivittäkää! Rehellisyys ei peri maata!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa kun kaikki paska kaadetaan taas mun niskaan. Ei pitäis uskaltaa avata suutaan ilmeisesti.
Höpöti höpöti, sinä olet meidän Ninnimussukka ja se on hienoa, että uskaltaa avata suutaan ja sanoa mielipiteensä suoraan. Minä harvoin uskallan. Se, että muut on eri mieltä ei vie sinulta oikeutta omaan mielipiteeseesi. Ja saatiinpahan taas Kityyn vähän kuohuntaa aikaiseksi, siitähän tämä palsta elää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:
Ihan muista syistä mä en tätä käsitä. Ja mä taidan olla ainoa, joka sen perkele sanoo ääneen. Kivittäkää! Rehellisyys ei peri maata!
Totta kai ihan muista syistä. On vain sattumaa, että aloitit ketjun juuri tuon korjausjutun jälkeen.
Älä nyt kuitenkaan ota marttyyriasennetta, sillä et ole ainoa. Vilkaisepa uudestaan tuota äänestysketjua: kyllä siellä muutkin sanovat omalla nimellään, etteivät halua minua modeksi. Enemmistön kanta kuitenkin voitti. Se on sitä demokratiaa :)
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa kun kaikki paska kaadetaan taas mun niskaan. Ei pitäis uskaltaa avata suutaan ilmeisesti.
Se, että muut on eri mieltä ei vie sinulta oikeutta omaan mielipiteeseesi.
Sehän tässä kismittääkin.
Osa on ihan samaa mieltä, mutteivät sitä uskalla täällä sanoa. Luuserit.

Ja A_J kuuluu tänne palstalle, todellakin, mie en vaan sulata sitä, että modena. Se nyt varmaan tuli jo kaikille selväksi?

Ja missä vitussa se Tuulenpuiska on????
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja cardic »

tota noin... mitakohan sita sanois...

ainakin ekaks kyseenalaistan AJ:n valintatavan. eihan nyt ketaan voida valita modeks sen perusteella etta avaa PASKANJAUHANTAosastolle ketjun jossa nimittaa itsensa modeks. olihan siella monta muutakan modeketjua, mikei muita valittu kans. ja joojoo, sano nyt, et enemmisto kannatti. tottakai enemmisto kannatti, koska suurin osa piti kyseista ketjua huumorina. varmaan aika moni aanesti AJ:ta modeksi lapalla. jos joku modeaanestys pidetaan jonka perusteella valitaan ylipitoon joku, niin luulisi sen loytyvan asiakeskustelu tai yleiskeskustelu puolelta eika mistaan PASKANJAUHANNASTA!
mielestani olisi suotavaa pitaa uusi, TODELLINEN aanestys siita, tulisiko AJ nostaa modeksi.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

cardic kirjoitti: mielestani olisi suotavaa pitaa uusi, TODELLINEN aanestys siita, tulisiko AJ nostaa modeksi.
Ollaanko me noista muista sitten äänestetty joskus?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Olenko mä ainoa jonka mielestä A_J temppu oli paitsi hauska, myös täysin harmiton ja tämä ketju Ninnin X potenssiin kolmas turha kitinä siitä kenen pitäisi moderoida ja kenen ei?
Et ole ainoa, mutta minulla on suuria vaikeuksia päättää oliko temppu hauskempi vai sitten sitä seurannut reaktio. Kity ei olekaan pitkään aikaan naurattanut minua näin paljon.

Dumdidum. Dumdum.
Sammaa mieltä :)
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis uskomatonta. Korjasin sen yhden vaivaisen yhdyssanavirheen Homien tekstistä ja kerroin selvästi, että olin tehnyt näin. Sen oli tarkoitus olla kevyttä vastapottuilua Homien viestissä olleeseen kevyeen pottuiluun.
Siinä kontekstissa, että modeäänestyksen yhteydessä heitettiin läppää siitä, kuinka modena korjaisin toisten kielivirheet, ja että nyt sain modeoikeudet ja uhkasin toteuttaa lupaukseni, korjaus oli suorastaan välttämätön! Muuhan vesittäisi vitsin!
Mutta osa porukasta selittääkin sitruunanhappamana ja täysin tosissaan, miten ei se oo kiva, jos ruvetaan toisten viestejä korjaamaan. Missä teidän huumorintajunne on ja mitä te oikein pelkäätte?
Siis epäreiluahan tässä on se, että jaellaan admin-oikeuksia ikäänkuin huonoa huumorintajua tai sen ilmaisukyvyn puutetta kompensoimaan. Jos ei osaa olla hauska ilman admin-oikeuksien hyväksikäyttöä, ei tarvitse mielestäni olla hauska tai "kujeileva" lainkaan.

Kyllä admin-oikeuksia tulisi käyttää nimenomaan siinä kontekstissa kuin mihin ne on tarkoitettu. Paskanjauhannassa olleessa huumoriketjussa moni vastasi nimenomaan (minä mukaanluettuna) "kyllä" siihen, olisikos hauskaa, jos täällä ei olisi enää suurempia kielioppi- ja yhdyssanavirheitä. Ketjun todellinen äänestysarvo A_J:n ylläpito-oikeuksien puolesta taasen lähenteli mielestäni nollaa.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu jos modetuttaa niin siittä vaan. Perkele, Aj saa luvan koskea minun viesteihin vaikka kuinka rankasti. EI TÄMÄ SAATANAN PASKANJAUHANTA NYT NIIN VAKAVAA OLE!!!

Jos vittu yhdestä korjauksesta pitää alkaan mäkisemään niin ei helvetti että on tyhjä elämä. Haista Ninni paska ja mieluiten omasi, tyhjänpäiväistä narinaa turhasta asiasta.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Vittu jos modetuttaa niin siittä vaan. Perkele, Aj saa luvan koskea minun viesteihin vaikka kuinka rankasti. EI TÄMÄ SAATANAN PASKANJAUHANTA NYT NIIN VAKAVAA OLE!!!

Jos vittu yhdestä korjauksesta pitää alkaan mäkisemään niin ei helvetti että on tyhjä elämä. Haista Ninni paska ja mieluiten omasi, tyhjänpäiväistä narinaa turhasta asiasta.
Jep, kuten sanottua, kaadetaan tämä taas vain minun niskaani.
Saatanan kaksnaamanen luuseri.
Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Jos vittu yhdestä korjauksesta pitää alkaan mäkisemään niin ei helvetti että on tyhjä elämä. Haista Ninni paska ja mieluiten omasi, tyhjänpäiväistä narinaa turhasta asiasta.
Taitaa olla pojalla vähän ninnit mielessä tonttuilusta huolimatta.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:
Kyllä admin-oikeuksia tulisi käyttää nimenomaan siinä kontekstissa kuin mihin ne on tarkoitettu.
No mihin ne sitten on tarkoitettu? Mikä juuri admin-oikeuksista tekee niin pyhät, ettei niiden avulla saa laskea leikkiä sivustolla, jolla muuten saa panna kaikin tavoin ranttaliksi? (ja huom. puhun edelleen yhdestä harmittomasta vitsistä, en tahallisesta ja jatkuvasta toisten tekstien vääristelystä, joka olisikin eri asia).
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Taitaa olla pojalla vähän ninnit mielessä tonttuilusta huolimatta.
Oi että oli hienosti ladattu, keksitkö ihan itse vai pyysitkö apua naapurilta?
Dumari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:
cardic kirjoitti: mielestani olisi suotavaa pitaa uusi, TODELLINEN aanestys siita, tulisiko AJ nostaa modeksi.
Ollaanko me noista muista sitten äänestetty joskus?
Ei, protestoin sitä ääenstämättömyyttä jo silloin kun KK valittiin modeksi. Mielestäni modeista voisi äänestää.

Toisaalta olen noin tuhat kertaa turhautunut siihen että modeilla ei ole "oikeaa valtaa" tehdä kuten kuuluisi. Aina joku vidun pillipiipari valittaa ja vikisee että häntä tai jotain muuta on kohdeltu kaltoin, tai kenkä puristaa jostain muusta.

Tämä modejen oikeuksien käyttövalta on ikuinen oravan pyörä, parhaiten tässäkin kityviidakossa selviää kun ei ota tätä liian vakavasti.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viimeisen kerran kaverit: mua ei vituta se viestin korjaus, vituttaa vaan koko ämmä :lol:
Dumari

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuulenpuiska Modeksi! (ja takas kityyn)

:buuuu:
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Viimeisen kerran kaverit: mua ei vituta se viestin korjaus, vituttaa vaan koko ämmä :lol:
Kaikki eivät voi pitää kaikista, mutta toimeen täytyy tulla :)