Persjantai matinea..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh. Ei oo totta tämä möllötys. Pitäisi opetella nukkumaan ihmisten aikaan.

Puhelin ei ole vieläkään soinut. En soita sille, en en en! Nyt pysyn lujana.

Olipas kiva työpäivä, lauantaillekin sain mukavan kymppituntisen. Tekisin mielelläni enemmänkin töitä, olisipa poissa muusta pahanteosta sekin aika, ja rahaakin tulisi enemmän. Paitsi silloin ensi kuun vaihteeseen olen kyllä tilannut vapaata; siitä tulee sitten sellainen rakasteluvapaa töistä, erinomaista!! Ellei se nyt sitten peruunnu... Toivottavasti ei, minä olen puutteessa!

Hitto, pitäisikö oikeasti yrittää alkaa nukkumaan?
Kokeillaan. Ihan kohta.

Perjantait kaikille!! :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dumari kirjoitti:Voihan kikkelson, tuli sitten kateltua 6 jaksoa Lostia yhtäsoittoa.
Voisiksä paljastaa mulle mikä se pelottava juttu oikein oli, mikä heitti sen lentäjän sinne puuhun? Pliis! Mä en muuten uskalla enää kattoa sitä kakkosjaksoa. Vai paljastuko se edes vielä?

Mulla meni äsken baarissa totaalisesti hermot kaverin kanssa. Olen nyt tipattomalla ja ajattelin ottaa ihan kokiksen. No eiköhän tää 50-kiloinen kaverini tokaise siihen että "et sä nyt sitä voi ottaa, siinä on enemmän KALOREITA kun siiderissä". Sen muijan elämässä ei taida tosiaan olla muuta sisältöä kun joku kaloreiden laskeminen..
Dumari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voihan kikkelson, tuli sitten kateltua 6 jaksoa Lostia yhtäsoittoa.
Voisiksä paljastaa mulle mikä se pelottava juttu oikein oli, mikä heitti sen lentäjän sinne puuhun? Pliis! Mä en muuten uskalla enää kattoa sitä kakkosjaksoa. Vai paljastuko se edes vielä?
En halua spoilailla kenenkään katselunautintoja, joten olen vähäsanainen. Kyllä sen uskaltaa katsoa heikkohermoisemmat, jollei nyt omaa mitään erikoisia taipumuksia painajaisten hommailuun. Minä the pehmo katsoin ne yksin keskellä yötä, joten... :wink:

Jännä ja koukuttava sarja. Voisin melkein suositella että nauhoittaa tokan jakson ja katsoo sen just ennen kolmosta, jossei DVD-boksia omista. Toka jakso muistaakseni päättyi niin jänskään kohtaan että oli suorastaan pakko katsoa kolmaskin, vaikka alkup. suunnitelma oli vain katsoa toka koneelta.

Nyt sänkyyn.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt nuq, oikeasti, aikuisten oikeasti.

Voi hitto. Onko pakko mennä nukkumaan? Ja kysymys joka askarruttaa mieltäni oikeastaan vielä enemmän: Onko pakko herätä?

Ei, ei tietenkään. Pakko ei ole kuin kuolla ja sitäkin vain kerran.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

LillyMunster kirjoitti: Pakko ei ole kuin kuolla ja sitäkin vain kerran.
Ei sekään oo pakkojuttu.... mutta en taidakaan tällä fiiliksellä ajatustani kirjoittaa loppuun. Tulee muuten henk.koht. syytteitä ja ties mitä.

Tän palstan tunnelma kun tällähetkellä on aikas kireähkö.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Starflare

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Camilla kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voihan kikkelson, tuli sitten kateltua 6 jaksoa Lostia yhtäsoittoa.
Voisiksä paljastaa mulle mikä se pelottava juttu oikein oli, mikä heitti sen lentäjän sinne puuhun? Pliis! Mä en muuten uskalla enää kattoa sitä kakkosjaksoa. Vai paljastuko se edes vielä?
Jos sun, tai jonkun muun on pakko saada tietää, niin asianosaiset voisi pistää noita spoilereita privana niille ketkä sitä haluaa, minä en ainakaan tahdo koko aikaa olla valppaana että koska taas joku hölisee spoilereita.
1108

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:krooh: huomenna töihin kumminkin.

EDIT: Tänään... :doh:
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

no jopas! kyllä aika vierähtää kun pelaa... tiuku repii taas aamua ja kohta mies herää ja kattoo, että oonko TAAS valvonu koko yön :D

No joo... jos tästä yrittäis tuon punkan suuntaan vetäytyä, ties vaikka sais tän kirjan luettua loppuun vielä...

palataan astialle :arrow:
DeliriumTremens

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hih, minä ja enkuli vaan selailemassa etusivun mukaan...

Mää pelasin, what's your excuse my friend?! :lol:
Faghag

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voihan kikkelson, tuli sitten kateltua 6 jaksoa Lostia yhtäsoittoa.
Voisiksä paljastaa mulle mikä se pelottava juttu oikein oli, mikä heitti sen lentäjän sinne puuhun? Pliis! Mä en muuten uskalla enää kattoa sitä kakkosjaksoa. Vai paljastuko se edes vielä?
En halua spoilailla kenenkään katselunautintoja, joten olen vähäsanainen. Kyllä sen uskaltaa katsoa heikkohermoisemmat, jollei nyt omaa mitään erikoisia taipumuksia painajaisten hommailuun. Minä the pehmo katsoin ne yksin keskellä yötä, joten.....Jännä ja koukuttava sarja.
Juu, taisin jäädä koukkuun. Kamut vannottivat katsomaan ja minä hullu katsoin. Vaikutti oikein hyvältä.. onko tämä nyt 2000-luvun Salaiset kansiot?

Hmm... huomasin Nimeä vihollisesi-palstan taas kerran roihahtaneen ja apuun on huudettu Anja Eerikäiset ja lakimiehet. Eiköhän tässä ole roiman ylilyönnin makua itse kullakin. Ohje niille, jotka provoontuvat liikaa nettikirjoittelusta: sulkekaa kone, katkaistaa Internet-yhteys ja eläkää elämäänne selittelemättä.

Onpas energinen olo! Lieneekö syynä lisääntyvä valo vai lisääntynyt liikunta vai molemmat, mutta herään pirteänä ilman kelloa aamuisin klo 7, mun tekee koko ajan mieli puuhailla jotakin (värkkäsin kotisivujani ja tänään tuotan sinne tekstiä ja ajattelin muutaman kolmunin kirjoittaa). Lisäksi hiljaisen väsyneen joulukuun jälkeen seksihalut palasivat takaisin ja nyt on koko ajan "seksikkään kiimainen" olo, grrrrrrrrrauh!!

Tänään ilta-ohjelmaan voisi sisällyttää elokuva-arkistossa pyörivän Woody Allen-leffan tai Manalan stand-up-illan tai molemmat :)

EDIT: Ai niin! Uusi Trendi-lehti tipahti postiluukusta. Menee aamupäivä sitä lukiessa. Kai sitä pitää soittaa uudelle pomollekkin ja kysyä, tulenko töihin nyt sitten ensi viikon maanantaina vai keskiviikkona.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja cardic »

jeje, perrrrrjantai. eroaa siis muista paivista silla, ettei huomenna tartte herata ennen kuutta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Faghag

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Poimin nämä eilisestä viikonpäiväketjusta:
nypari kirjoitti:Vittu, nää naisasiat on taas ihan solmussa, vitunvittu. Eihän naisen tarvitse olla kuin mukava, mutta ei...
Kuule, muru. Vaikka olisit tavannut ihanan naisen, ei se muuta sun elämässäsi mitään. Olet vain saanut jotakin lisää siihen, jotakin josta iloita ja joka aiheuttaa varmaan myös mielipahaa. Tämä parisuhteilu yms. on vähän sama juttu kuin laihduttaminen tai kosmeettiset leikkaukset: kuvitellaan, että kun saan miehen/naisen, laihdun tai saan pienemmän nenän/isommat rinnat, elämäni muuttuu kokonaan uudeksi. Ei se muutu. Sama sinähän siinä suhteessa olet tai monta kiloa kevyempänä.

Tästä keskustelimme jo Kityssä aikaisemmin syksyllä ja kannattaa lukea se keskusteluketju uudestaan. Ei ole onnea ennen kuin sen onnen tajuaa olevan jo olemassa nenän edessä. Syy solmuiluusi voi olla liiat odotukset sekä liian nopea eteneminen... hiljaa hyvä tulee. Älä tee suhteesta elämäsi keskipistettä ainakaan tässä vaiheessa, onhan sinulla muutakin hyvää elämässäsi, josta iloita ja nauttia suhteen lisäksi.
Vaola kirjoitti:Asiasta sadanteen, sain labratulokseni. Mononukleoosi. Pus kaikille. :h:
Pus kulta, nyt kun sä olet monona et voi laulaa duona *har har har* :-D Ai niin, pitää laittaa se bataatti-kookosmaito-keiton ohje tonne ruokaketjuun.
RolloTomasi

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Tänään hiljaista. Koulua ei perjantain jälkeen ole vasta kuin maanantaina, mutta koulutöitä riittää koko viikonlopulle. Hip.

Ja sellasta, että laihdutusprojektini ei ole vielä kovin hyvin käynnistynyt. Söin tänään kaksi kertaa. Vaa'assa en ole vielä käynyt, mutta veikkaan edelleen painavani 55 kiloa. 28 kiloon on vielä hurjan pitkä matka.

Hyvää perjantaita.
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Perrrrrjantai! Ihanaa, vihdoinkin. Illalla saa käydä nukkuu just sillon ko huvittaa, eikä aamulla tartte herätä kellonsoittoon. Johan sitä on odotettukkin...
bedlam

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Asiantuntevaa porukkaa terveysasemalla. Kävin tiistaina antamassa nielunäytteen, josko jotain strepsilskokkeja löytyisi, kun avokilla on tuota kurkkutautia niin riehunut. Hoitajan piti soittaa eilen klo 9-9.30 välillä. Eipä kuulunut joten soitin itse suoraan hänelle:

- Hei, oli soittoaika yhdeksän jälkeen, muttei kukaan soittanut?
- Niin, no kun minä soitinkin kahdeksan aikaan.
- Aijaa, olin nukkumassa. Ovatko tulokset tulleet?
- Odotas, ei täällä näy kuule mitään. Viitsisitkö kuule käydä antamassa uuden näytteen?
- Entä jos ne tulokset eivät ole vain vielä tulleet?
- Niin joo, se onkin varmaan niin, että tulokset eivät ole vielä tulleet.
- No soitanko teille huomenna?
- Joo, soita huomenna.

Soitin tänään:

- Olisivatkohan tulokset jo tulleet?
- Katsotaas...kyllä ovat.
- Miltäs näyttäisi?
- Joo, täällä on tällainen plussa tuossa ja joku merkki tuossa.
- .....
- Minun pitää vielä kysäistä lääkäriltä, että mitä tämä tarkoittaa, soitan kunhan olen kysynyt lääkäriltä.
- (puhelin soi) kuule, lääkäri soittaa sinulle parin tunnin päästä.

Voi helevettiläinen sentään.
nypari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja nypari »

Taas mennään, ei tullut tästäkään ihmissuhteesta mitään. Se on muuten viime aikoina ollut aina yhtä saatanan kiva huomata, että kuinka saatanan vaikea on löytää toimivaa parisuhdetta. Kun ei koskaan voi edes kuvitella minkälaisia ongelmia ja omituisuuksia tulee vastaan. Taas on vähän huuli pyöreänä, että mit vid? Toinen asia toimi moitteetta edellisessä suhteessa, mut nyt ei. Ota nyt selvää... Ketään en syytä, mutta en taas saatana soikoon ala tutkiskella itseäni, että oliko syy mussa. Vittu sitä märehtimistä omissa ajatuksissaan kukaan pitemmän päälle jaksa.

Eikä vittu jaksa lohduttaa, että ulkona olis parikin lähes optimia ottajaa, mutta kun jotain puuttuu.

Elämä on taas paskaa ja paska ei lopu koskaan.

Vittu kun ahdistaa, vituttaa, harmittaa ja surettaa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Taas mennään, ei tullut tästäkään ihmissuhteesta mitään...
Miten se nyt näin loppui kuin kananlento? Kuulosti niin kovin hyvältä ja lempikin tuntui leimuavan. Eihän tässä sitten voi muuta kuin lohduttaa jollain latteudella. Kyllä se siitä ja tuolla jossain on juuri se oikea odottamassa.

:paijaa:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

nypari kirjoitti: Eikä vittu jaksa lohduttaa, että ulkona olis parikin lähes optimia ottajaa, mutta kun jotain puuttuu.
Elämä on taas paskaa ja paska ei lopu koskaan.
Vittu kun ahdistaa, vituttaa, harmittaa ja surettaa...
:boohoo: Aina vaan ne kemiat ei synkkaa yhteen. Kyllä se siitä, vaikka helvetin latteelta kuulostaakin. Ei tosiaan kannata niitä vikoja ettiä kun ei se aina niistä ole kiinni. Jaksuja sulle!
RolloTomasi

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nypari kirjoitti: Elämä on taas paskaa ja paska ei lopu koskaan.
Siinä olet kyllä oikeassa, että elämä on paskaa, mutta voin lohduttaa sinua sillä, että elämä loppuu. Koita jaksaa siihen asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nypari kirjoitti: Kun ei koskaan voi edes kuvitella minkälaisia ongelmia ja omituisuuksia tulee vastaan.
Tosiaan, alkoholiongelmaa, psyykkisia sairauksia, velkoja, väkivaltaisuutta, narsismia, silkkaa tyhmyyttä. Kaikkea voi löytyä kun penkoo mutta kyllä se silti kannattaa, etpähän joutunut tuhlaamaan enemmän aikaasi.

Koita jaksaa olla avoin ja oma itsesi, keväällä on tapana heittää sattumia tielle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Elämä on taas paskaa ja paska ei lopu koskaan.

Vittu kun ahdistaa, vituttaa, harmittaa ja surettaa...
No voi sua Nypsykkä. Ei vika ollut sussa, eikä siinä toisessa, ette vain olleet toisillenne ne. Vanha klisee, mutta totta. Sä olet niin ihanan hauska, jämäkkä, ymmärtäväinen, söpö ja vaikka mitä muuta ihanaa, että on vain ajan kysymys, kun elämäsi nainen tulee vastaan.

Ei ole ihmissuhteet helppoja ei. Etenkään jo tähän ikään (33) päässeelle vanhallepiialle, joka nauttii yksinolostakin aika paljon ja on iästään huolimatta joissain asioissa niin epäkypsä ja taitaa vähän pelätä läheisyyttä ym.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:
nypari kirjoitti:Taas mennään, ei tullut tästäkään ihmissuhteesta mitään...
Miten se nyt näin loppui kuin kananlento? Kuulosti niin kovin hyvältä ja lempikin tuntui leimuavan. Eihän tässä sitten voi muuta kuin lohduttaa jollain latteudella. Kyllä se siitä ja tuolla jossain on juuri se oikea odottamassa.

:paijaa:
Olihan se pitkästä aikaa kiva jopa ihastua johonkin, mutta samalla itsekin pähkäilin koko ajan tuleeko tästä mitään. Jos ei muuta, niin taas tulin astetta varovaisemmaksi ja kyynisemmäksi, ainakin hetkeksi. On semmonen olo, että ei tässä kyllä viitsisi enää itseään kauaa kiusata naisasioilla, kun pääasia olisi saada rauhallinen ja tasapainoinen mieli. Vittu kun koskaan ei oo asiat hyvin.
Kid

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hei, millä ohjelmillä mä saisin kuvaa pienennettyä. Kun tuntuu, että avaan kuvan millä duunikoneen ohjelmalla tahansa, ei muokka ominaisuuksissa oo `pienennä´ kohtaa. Uskaltaisinko lataa tähän jonkun ohjelman, vaikka ihan käsi oonkin...
Juu, oisko pitänt muuten laittaa tää tonne nörtteilyihin? En vaan viittiny avaa uutta aihetta...
ninnithequeen

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt voi sanoa, että on suru puserossa. Rakas baarimme, jolle olen elämästäni 10 vuotta uhrannut, sulkee ovensa sunnuntaina. Huomenna viimeinen työvuoro. Joku voisi sanoa meitin pomolle, että verot kannattaa yleensä maksaa. Vitun vittu. Nyt mulla siis on enää yksi työ. Mitenhän myö meinataan elää? :(
hebuli

Re: Persjantai matinea..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

kid kirjoitti:Hei, millä ohjelmillä mä saisin kuvaa pienennettyä. Kun tuntuu, että avaan kuvan millä duunikoneen ohjelmalla tahansa, ei muokka ominaisuuksissa oo `pienennä´ kohtaa. Uskaltaisinko lataa tähän jonkun ohjelman, vaikka ihan käsi oonkin...
Kyllä Windowsin mukana tulevalla Paint-ohjelmalla voi pienentää kuvia. Hae sieltä valikoista Image => Stretch/Skew, ja voit pienentää kuvaa prosentuaalisesti.