Minäkin huomasin vasta juuri sen. Onneksi laitoin tuon lassiekommentin. Muutkin kai kuvastavat minua tällä osastolla?Lolita kirjoitti:Edit: Huomasin, että tämä on Erotiikka-osastolla. Suihinottotekniikkani on saanut paljon kehuja.

Minäkin huomasin vasta juuri sen. Onneksi laitoin tuon lassiekommentin. Muutkin kai kuvastavat minua tällä osastolla?Lolita kirjoitti:Edit: Huomasin, että tämä on Erotiikka-osastolla. Suihinottotekniikkani on saanut paljon kehuja.
Onko tuo avatarisi sun kuva?Geetzu kirjoitti:Vaatteet päällä kehut tulee yleensä hiuksille, suulle ja pyllylle. Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Ei vaan Angelina Jolie.CrassBoomBang kirjoitti:Onko tuo avatarisi sun kuva?Geetzu kirjoitti:Vaatteet päällä kehut tulee yleensä hiuksille, suulle ja pyllylle. Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Geetzu kirjoitti:Ei vaan Angelina Jolie.CrassBoomBang kirjoitti:Onko tuo avatarisi sun kuva?Geetzu kirjoitti:Vaatteet päällä kehut tulee yleensä hiuksille, suulle ja pyllylle. Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Keikaus kirjoitti:Unohdin muuten mainita, että pilluani on kehuttu tiukaksi ja nopeasti kostuvaksi. Ja olihan sillä yhdellä poikaystävällä aito blondi -fetissi, joten pimppakarvani kyllä miellyttivät häntä.
Hmmhmmm..... Mielenkiintoista. Taidat olla Naisellisuuden ja erotiikan ylipapitar.Keikaus kirjoitti: Myös suihinottotaitojani on kehuttu.
Tissit. Ne on sellaiset mehukkaat. Sellaiset kypsät vadelmat.
Unohdin muuten mainita, että pilluani on kehuttu tiukaksi ja nopeasti kostuvaksi. Ja olihan sillä yhdellä poikaystävällä aito blondi -fetissi, joten pimppakarvani kyllä miellyttivät häntä
Turbohaltija kirjoitti:- kiinteä, pieni vatsa
- mahtava pylly
- iso muna
- kauniit silmät
- näppärät sormet
- iso muna
- täydelliset pusuhuulet
- kiihottavat rintakarvat
- mukavat persoonallisuus
- iso muna
- herrasmiesmäisyys
Aivan erityisesti ja erikseen on kehuttu vielä mun isoa munaa.
?Geetzu kirjoitti: Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Kai mulla on aina ollu vaan niin hyvä perse, että ihan ok-beetisut jääneet niille.Runkkis kirjoitti:Miksi?Geetzu kirjoitti: Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Niille on kiva jutella.... (sinun tisseistä en tiedä. Ehkä ne ovat niin ilkeät, ettei niille uskalla jutella)
Niin onhan se hyvä, että toinen puoli dominoi.. Muuten saattaisi hämmentyä siitä, miten päin sen toisen kääntäisi...Geetzu kirjoitti:Kai mulla on aina ollu vaan niin hyvä perse, että ihan ok-beetisut jääneet niille.Runkkis kirjoitti:Miksi?Geetzu kirjoitti: Tosi harvinaista, että tisseille jutellaan.
Niille on kiva jutella.... (sinun tisseistä en tiedä. Ehkä ne ovat niin ilkeät, ettei niille uskalla jutella)(ei ne tisut ilkeät ole ja onneksi saavat kehuja sitten mieheltäni)
Otat aikalisän ja käyt vakavan keskustelun ankan kanssa siitä, mitä te oikeasti haluatte naiselta.Runkkis kirjoitti:Minulla, tissimiehellä, on kriisi. Olen alkanut viimeaikoina kiinnostumaan pepuista. Mitä teen?
Mä oon myöskin kai enemmän pepuista kiinnostunut. Syy saattaa olla mulla (naisena) siinä, että peppu kertoo kai enempi kantajansa tavoista noin muutenkin. Hyvän pyllyn eteen kun on tehtävä töitä - toisten enemmän kuin toisten vieläpä - mutta tissejä ei niin vain muokkaillakaan ilman veistä. Jos jollain on tissit, jotka eivät niin omaa silmääni miellytä annan sen mielessäni hetkessä anteeksi "ei se niille mitään voi" ja keskityn tsekkailemaan näyttääkö se pylly yhä niin hyvältä kuin sillä hetkellä kun sen ennen tisuja bongasin. Mun pyllyfanittaminen on siis lisäksi toisen elämäntapojen fanittelua... Mitähän selitän. :pRunkkis kirjoitti:Minulla, tissimiehellä, on kriisi. Olen alkanut viimeaikoina kiinnostumaan pepuista. Mitä teen?
Tismalleen sopivalta korkeudelta ainakin.Exsat kirjoitti:Viime syksynä joku n. 7v. poika huusi perään, että "Hyvä perse!". Saattoi tosin olla isoilta pojilta opittu juttu, en tiedä enkä haluakaan tietää millä silmällä tuollaiset metrin mittaiset naisten peppuja katselevat.