Lucky Luciano kirjoitti:kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on

Lucky Luciano kirjoitti:kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on
Oletko todella noin yksioikoinen? Todistustaakka on toki astrologialla, mutta se on mahdollista ainoastaan tieteen menetelmin.urpiainen kirjoitti:Lucky Luciano kirjoitti:kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on
Myös Tarot -kortit ovat tällä saralla oivallisia. Ajattelutyökalu, keino omien ajatustensa ja aavistustensa jäsentelyyn.Lucky Luciano kirjoitti:Astrologia on nykyhetkessä väline itsensä tutkiskeluun - in my opinion also a quite useful one. Eikö se riitä?
Mä olen kaksonen ja tää osu nappiin. Olen kärsimätön enkä jaksa tuhrata kauaa johonkin jyystämiseen. Seksissä pitää tapahtua! Ja sit mä olen aika lutka.HotPants kirjoitti:Kaksoset: Ne tekee hommat nopeesti alta pois. Ei hyvä sexissä. Hätähousuja. Usein viä hutsuja.
Tiiän! Oon kuitenkii keränny matskuu aika hyvin tästä situationista.Lolita kirjoitti:Mä olen kaksonen ja tää osu nappiin. Olen kärsimätön enkä jaksa tuhrata kauaa johonkin jyystämiseen. Seksissä pitää tapahtua! Ja sit mä olen aika lutka.HotPants kirjoitti:Kaksoset: Ne tekee hommat nopeesti alta pois. Ei hyvä sexissä. Hätähousuja. Usein viä hutsuja.
HotPants kirjoitti:
Olix täs kaikki??
Jumastuigga! Oops i didi the moguli again.nexie kirjoitti:Paras eli vaaka puuttuu ainaski!!!1!HotPants kirjoitti: Olix täs kaikki??
Olemassa olevan tieteen metodeillahan sitä oikeellisuutta on arvioitu jo kyllästymiseen asti. Jos tuolla lailla saivartelemaan lähdetään, ei juuri mistään asiasta voida sanoa mitään todella varmaa. Onko mitään olemassa - vai onko kaikki vain harhaa?Lucky Luciano kirjoitti:Ärsyttää muuten homona sellainen, että torjutaan asioita ainoastaan sen perusteella, ettei puutteellinen tiede ole sattunut löytämään metodeja niiden oikeellisuuden arvioimiseksi. Ja koska kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on, niin miksi vitussa miettiä uskooko siihen vai ei?
Toki on olemassa paljon ilmiöitä, joita ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi tieteen keinoin, mutta astrologia ei ole niitä. Loppujen lopuksi todistukseen ei tarvita muuta kuin riittävän laaja empiirinen koe: otetaan joukko ammattiastrologeja ja verrokkiryhmäksi joukko täysiä amatöörejä. Annetaan molempien tehdä ennusteita, joiden täytyy toteutua sopivaan ajankohtaan mennessä. Ajankohdan täyttyessä katsotaan, kuinka moni ennustuksista on osunut oikeaan. Ammattiastrologien kaikkien ennustusten pitäisi osua oikeaan vähintään niissä virherajoissa, jotka astrologit ovat itse asettaneet. Amatöörien ennustusten osumisen pitäisi seurata jollain lailla gaussin käyrää: on sekä erittäin hyvin osuneita ennustuksia että surkeita ennustuksia.nokkaelain kirjoitti:Olemassa olevan tieteen metodeillahan sitä oikeellisuutta on arvioitu jo kyllästymiseen asti. Jos tuolla lailla saivartelemaan lähdetään, ei juuri mistään asiasta voida sanoa mitään todella varmaa. Onko mitään olemassa - vai onko kaikki vain harhaa?Lucky Luciano kirjoitti:Ärsyttää muuten homona sellainen, että torjutaan asioita ainoastaan sen perusteella, ettei puutteellinen tiede ole sattunut löytämään metodeja niiden oikeellisuuden arvioimiseksi. Ja koska kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on, niin miksi vitussa miettiä uskooko siihen vai ei?
HotPants kirjoitti: Leijonat: narsisteja ja yleensä aika pulleita, en tiä miks. Plussaa se, että useesti komeita. Kimulit kivempia leijonia kuin jäbykät.
Toi on just nii tyypillistä leijonille! Ei myönnetä mitää vaiks vaaka rajähtäis painon alla!Elukka kirjoitti:
En oo mign läskinarsissi todellakaan. Komee kyl kuulemma oon.
Jes, tunnistan itseni!HotPants kirjoitti:Oinaat: Itsekkeitä ja hankalia. Stärä tyyli ja kaikkee, mut ei poista sitä faktaa, että on usein kusmulkkuja.
Toverit Eps ja Nokkaeläin jo vastasivatkin tähän aika vastaansanomattomasti: kyllä vain, olen näin yksioikoinen ja soisin muidenkin olevan.Lucky Luciano kirjoitti:Oletko todella noin yksioikoinen? Todistustaakka on toki astrologialla, mutta se on mahdollista ainoastaan tieteen menetelmin.urpiainen kirjoitti:Lucky Luciano kirjoitti:kukaan ei voi tietää mikä esimerkiksi juuri astrologian totuusarvo on
Ai hitto, on astrologia sittenkin totta. Tunnistan itseni. Tosin en ymmärrä, miksi "pilkunnussija"-termiä käytetään niin pejoratiivisesti. Kun Bertrand Russellia syytettiin pedantiksi, hän myönsi sellainen olevansa, koska pyrkii siihen, että väitteensä ja uskomuksensa ovat pikemminkin tosia kuin vääriä. Sopii minusta pilkunnussintaankin.HotPants kirjoitti:Neitsyet: pilkunnussijoita, mut järkeviä, tosi järkeviä. Monet vaatimattomia, en tiä miks. Vaikka miten ois kuumaa kamaa, ne vaan pudistelee päätä ja ynisee jotai ihme "en ole hot vaan 130%:sti lämmin"-settiä, ne on nii tarkkoja nääs.
Tämä on hämmästyttävän yleinen harha. Astrologia omana vakiintuneena pseudotieteen alanaan ei ole ennustamista.eps kirjoitti:Ajankohdan täyttyessä katsotaan, kuinka moni ennustuksista on osunut oikeaan.
Lue rakas gangsteri koko palaute ennen kommentointia.Lucky Luciano kirjoitti:Tämä on hämmästyttävän yleinen harha. Astrologia omana vakiintuneena pseudotieteen alanaan ei ole ennustamista.eps kirjoitti:Ajankohdan täyttyessä katsotaan, kuinka moni ennustuksista on osunut oikeaan.
No hei aika hutera vaaka saa olla jos 70 kg on räjähtämispiste.HotPants kirjoitti:Toi on just nii tyypillistä leijonille! Ei myönnetä mitää vaiks vaaka rajähtäis painon alla!Elukka kirjoitti:
En oo mign läskinarsissi todellakaan. Komee kyl kuulemma oon.
Mikä tahansa keino nähdä itsensä ulkopuolisen silmin on toki hyvä ja hyväksyttävä asia. Minä esimerkiksi harrastin joskus taroteista lukua, ja myös niillä sain aika hyviä luonneanalyyseja aikaan.Lucky Luciano kirjoitti: Periaatteessahan nämä voi tulkita koskemaan jokaista ihmistä. Itselleni oli vain hyvin suuri yllätys lukea noinkin suuri määrä itseäni kuvailevia asioita ihmiseltä, joka ei ollut koskaan tavannut minua.
Tässä kiteytyy asian koko olennaisuus.eps kirjoitti:Oleellinen kysymys on, hyödytkö tästä analyysista. Kertooko se sinusta jotain, joka koskee juuri sinua ja jota et ole tajunnut aiemmin? Parantaako se elämääsi? Voitko tulla sen kautta onnellisemmaksi, tasapainoisemmaksi tai miellyttävämmäksi ihmiseksi? Jos vastaat edes yhteen kysymyksistä myöntävästi, analyysille on käyttöä.
Soisit muidenkin olevan? Luulisi tirpusenkin käsittävän, että astrologian ainoa olennainen näkökohta on se, että se saattaa toimia jollekin omaa henkilökohtaista kasvua kenties tehostavana välineenä. Itsekin voisin toki sanoa, että luonteeltaan subjektiivis-apokryfisen itsetutkiskelun pohjana pitäisi olla se, onko jokin tiedeyhteisö hyväksynyt sen taustalla vaikuttavat metodit, mutta eikö se olisi hieman naurettavaa ja omaa älyäni halventavaa?urpiainen kirjoitti:Toverit Eps ja Nokkaeläin jo vastasivatkin tähän aika vastaansanomattomasti: kyllä vain, olen näin yksioikoinen ja soisin muidenkin olevan.
Kuiteskin, jos harrastat seksiä vaakanaisen kanssa, pidä hänet päällä kaiken varalta. Horoskooppimerkkien kanssa ei ole leikkimistä.HotPants kirjoitti:No hei aika hutera vaaka saa olla jos 70 kg on räjähtämispiste.Elukka kirjoitti:Toi on just nii tyypillistä leijonille! Ei myönnetä mitää vaiks vaaka rajähtäis painon alla!
Nämä molemmat (myös tuo lihavoitu) pointit huomioonottaen, mistä tuo sinun mielestäsi kertoo? Minun mielestäni se kertoo siitä että kyseiset pitkät sepustukset ovat varsin ylimalkaisia ja yleispäteviä (ja osittain ristiriitaisia, esim. ilkikurinen huumorintaju vs. diplomaattisuus) luonnekuvauksia, joihin useimmat meistä pystyvät yhdistämään itsensä. Kyllä, minäkin löysin suunnilleen kaikista noista kuvauksista selviä yhtymäkohtia itseeni, siihen miten käyttäydyn ja mitä elämässäni olen tehnyt ja teen.Lucky Luciano kirjoitti:Periaatteessahan nämä voi tulkita koskemaan jokaista ihmistä. Itselleni oli vain hyvin suuri yllätys lukea noinkin suuri määrä itseäni kuvailevia asioita ihmiseltä, joka ei ollut koskaan tavannut minua.
Tuskin tulen harrastamaan, mutta täytyy pitää mielessä.hebuli kirjoitti:Kuiteskin, jos harrastat seksiä vaakanaisen kanssa, pidä hänet päällä kaiken varalta. Horoskooppimerkkien kanssa ei ole leikkimistä.HotPants kirjoitti:No hei aika hutera vaaka saa olla jos 70 kg on räjähtämispiste.Elukka kirjoitti:Toi on just nii tyypillistä leijonille! Ei myönnetä mitää vaiks vaaka rajähtäis painon alla!