Kun puoliso lihoo

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lilo

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jos kumppani lihoisi sairauden takia, lähtisin liikkeelle siitä että ensin hoidetaan kuntoon se sairaus. Pari kiloa sinne tai tänne, ei tunnu missään. Sen sijaan jos painoa alkaisi kertyä epäterveellisen ruokavalion takia mittavia määriä eikä kumppanilla löytyisi edes minkäännäköistä halua asian korjaamiseen keskustelunkaan jälkeen, saattaisin harkita vaihtoon pistämistä.

Itse olen liikkunut aina ja kokisin oloni epämiellyttäväksi jos huomaisin että makkaroita alkaa kertyä sinne sun tänne. Kahtakymmentä tuntia viikossa en enää ehdi liikkua kuten aktiiviurheilijana, mutta eipä ole niin väliksikään; aika aikaansa kutakin. Jos huomaamattani alkaisin muistuttaa valasta, kokisin kuitenkin ihan suotavana että kumppani ottaa asian puheeksi.

Edellä mainituista syistä tuskin edes päätyisin suhteeseen vannoutuneen sohvaperunan kanssa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: Toki minäkin katson hieman vinoon 150-kiloisia jenkkimammoja, jotka ahtavat itseensä pitsaa ja hampurilaisia...Mutta ei se heidän ihmisarvoaan toki vie.
Ei. Mutta kysymys olikin siitä minkälaisen ihmisen kanssa haluaa elämänsä viettää. Kolme 150-kiloista jenkkimammaa voidaan laittaa sairauden piikkiin, mutta ei miljoonaa 150-kiloista jenkkimammaa. Aikamoinen epidemia olisi...
Ovela kuin orgasmi
Elukka

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta jotkut ihmiset nyt ovat käsittämättömän pinnallisia.
Höpön löpöä, jos itseltään vaatii "täydellistä" kroppaa, niin miksei sitä saisi vaatia myös toiselta. Ja sitä suuremmalla syyllä, mikäli kumppani on ollut tavattessa itsestään hyvää huolta pitävää tyyppiä ja lihonnut vasta myöhemmin.
No jos parisuhde tosissaan on pelkästään siitä kropan timmingistä kiinni niin kyllä se minusta on ihan aavistuksen verran pinnallista. :roll:
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Ninni. Vaikea kysymys, kun en ole tilanteeseen joutunut. Luultavasti kuitenkin, joutuisin miehen jättämään tai ainakin hakemaan seksin jostain muualta, koska en missään tilanteessa kykene pitämään lihavaa ihmistä seksuaalisesti haluttavana. Ja nyt saan vamasti kaikkien pulskien vihat niskaani.
Hmm.
En minäkään missään tilanteessa kokisi tummaihoista seksuaalisesti haluttavana. Nyt saan Keikauksen vihat niskaani :lol:
Mutta tuskinpa tuo ukkoni yhtäkkiä neekeriksi muuttuukaan.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Think »

[quote="Lilo"][/quote]

JouPox!
Ovela kuin orgasmi
sinkkumatti

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti: Ja nyt saan vamasti kaikkien pulskien vihat niskaani.
Et kaikkien. Minä omistan juuri tuollaisen vihaamasi vatsamakkaran ja ymmärrän hyvin inhosi sitä kohtaan. Jopa minua oksettaa oma kuvani peilistä :wink:

Siitä eroon hankkiutuminen on kyllä työn alla.
nojoojust

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No entäs jos kumppanisi sairastuu vakavasti, ja lihoo tästä syystä vaikkasen 20 kiloa?
Sairauden aiheuttamista liikakiloista eroon pääseminen on yleensä huomattavasti helpompaa kuin itseaiheutetun lihomisen jälkeen. Lihominen harvemmin on ongelma...enemmänkin se asenne ja yleinen elämänmuutos.
Tuo riippuu erittäin paljon sairaudesta. Jos kyseessä on vamma jossain liikuntaelimessä, joka lähinnä on estänyt urheilun, on lihominen tapahtunut samalla tavalla kuin kokonaan liikkumattomille. Varsinkin jos vamma jää pysyväksi, voi laihtuminen olla todella vaikeaa. Toinen asia on masennuksen aiheuttama lihominen (en laske tähän yhden lääkevalmisteen aiheuttamia seurauksia), masennus kun itsessään aiheuttaa asennemuutoksia, tai oikeastaan asentettomuuden, ja runsaasti noita yleisiä elämänmuutoksia. Kolmas iso ongelma on hankalasti tasapainotettava diabetes, matalia verensokereita kun on pakko korjata syömällä, rasitusastma taas hankaloittaa liikuntaa todella paljon, kuten myös sydänviat yms. Minun käsitykseni asiasta on täysin päinvastainen, sairauden aiheuttamista liikakiloista on vaikeampi päästä eroon kuin itseaiheutetuista.
Feiz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

ninnithequeen kirjoitti: Päättyykö ystävyyssuhdekin siihen, että toinen lihoo paljon?

Ystävien kanssa ei tarvitse suoriutua makuuhuoneen puolella. Siksi lihomisella ei heidän osaltaan ole yhtään mitään väliä ainakaan minulle.

Ja tuo mitä safi sanoi niin jos itseltään vaatii hyvää kuntoa niin on todella ikävää katsella jos toinen muuttuukin sohvaperunaksi jolle ei ole mitään väliä omasta kunnostaan/kehostaan.
Tämän johdosta en voi edes kuvitella aloittavani suhdetta naisen kanssa jolle pieni päiväkävely on kuukauden kovin urheilusuoritus.

Itse ainakin pyrin antamaan arvostusta tyttöystävälleni pitämällä itseni hyvässä kunnossa ja yleensa suhteessa treenaan vieläkin kovempaa kuin sinkkuna jotta toinenkin osapuoli itseni lisäksi pysyy tyytyväisenä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Think »

nojoojust kirjoitti: Tuo riippuu erittäin paljon sairaudesta. Jos kyseessä on vamma jossain liikuntaelimessä, joka lähinnä on estänyt urheilun, on lihominen tapahtunut samalla tavalla kuin kokonaan liikkumattomille. Varsinkin jos vamma jää pysyväksi, voi laihtuminen olla todella vaikeaa. Toinen asia on masennuksen aiheuttama lihominen (en laske tähän yhden lääkevalmisteen aiheuttamia seurauksia), masennus kun itsessään aiheuttaa asennemuutoksia, tai oikeastaan asentettomuuden, ja runsaasti noita yleisiä elämänmuutoksia. Kolmas iso ongelma on hankalasti tasapainotettava diabetes, matalia verensokereita kun on pakko korjata syömällä, rasitusastma taas hankaloittaa liikuntaa todella paljon, kuten myös sydänviat yms. Minun käsitykseni asiasta on täysin päinvastainen, sairauden aiheuttamista liikakiloista on vaikeampi päästä eroon kuin itseaiheutetuista.
Varmaan ihan totta, mutta: Itse perustin tuon väitteen siihen, että itseaiheutetuista kiloista on harvemmin halua edes päästä pois. Tämä siis taas yleistetysti sanottu, mutta kuitenkin. Uskallan väittää ilman mitään sen kummempia tieteellisä perusteluja, että laihtuminen on kuitenkin pääasiassa omasta tahdonvoimasta kiinni.
Ovela kuin orgasmi
safi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja safi »

Elukka kirjoitti: No jos parisuhde tosissaan on pelkästään siitä kropan timmingistä kiinni niin kyllä se minusta on ihan aavistuksen verran pinnallista. :roll:
Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja aasi »

Leilah kirjoitti:Haittaisiko sinua, jos kumppanisi pyöristyisi? Entäpä jos oma painosi nousisi? Voiko lihavuudella olla vaikutuksia parisuhteeseen?
Sitten syötäisiin yhdessä vain kevyporkkanoita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nojoojust

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

safi kirjoitti:Ninni. Vaikea kysymys, kun en ole tilanteeseen joutunut. Luultavasti kuitenkin, joutuisin miehen jättämään tai ainakin hakemaan seksin jostain muualta, koska en missään tilanteessa kykene pitämään lihavaa ihmistä seksuaalisesti haluttavana. Ja nyt saan vamasti kaikkien pulskien vihat niskaani.
:P Miksi tuo vihaa aiheuttaisi, varsinkin kun myönnät ettet koskaan ole tuohon tilanteeseen joutunut. Vasta siinä vaiheessa kun todella on sen tilanteen edessä, että muuten erinomainen kumppani yllättäen on lihonut paljon, tietää miten siihen omakohtaisesti suhtautuu. Sinänsä myös jännä ilmiö omalla kohdallani on ollut se, että olen kyllä useinkin pitänyt lihavia ihmisiä haluttavina, mutta itseäni en osaa pitää haluttavana tällaisena valaana.
nojoojust

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

safi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: No jos parisuhde tosissaan on pelkästään siitä kropan timmingistä kiinni niin kyllä se minusta on ihan aavistuksen verran pinnallista. :roll:
Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
Tietenkin. Etkö ole tiennyt että Elukka on kumppanini?
safi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti: Jopa minua oksettaa oma kuvani peilistä :wink:
*muistelee* Sen pikaisen näkemisen perusteella ei sinulla nyt kovin kummosta vatsamakkaraa voi olla.. ellet sitten nyt ole oikein urakalla kaljaa ruvennut kiskomaan.
Elukka

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

safi kirjoitti: Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
Toisin sanoen minua kiinnostaa ihmisessä muukin kuin vatsalihakset.
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: No jos parisuhde tosissaan on pelkästään siitä kropan timmingistä kiinni niin kyllä se minusta on ihan aavistuksen verran pinnallista. :roll:
Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
No nyt menee jo yli Safi.

Jos sä nyt itse olet niin saatanan täydellinen, se ei anna sulle oikeutta laukoa tuollaisia. Taidanpa avata ketjun: "Mitä jos kumppanisi hankkii rillit?"
sinkkumatti

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti: ellet sitten nyt ole oikein urakalla kaljaa ruvennut kiskomaan.
Kalja ei makkaraa kasvata. Kyllä se on se ruoka josta tuo pötkylä on syntynyt.
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
safi kirjoitti: Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
Toisin sanoen minua kiinnostaa ihmisessä muukin kuin vatsalihakset.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
Suomeksi: sinä et ole pinnallinen ihminen.
hebuli

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Rakkaus tuskin toisen (selvään ja hallitsemattomaan) lihomiseen loppuisi, mutta voi hyvinkin, jopa todennäköisesti, vaikuttaa hänen seksuaaliseen kiinnostavuuteensa silmissäni. Tuossa tosin puhuttaisiin varsin järkyttävästä ylipainosta ja jonkinasteisesta "muodottomuudesta", koska kokemuksesta tiedän viehättyvinä rakenteeltaan kovinkin erilaisista naisista, todella siroista varsin vereviin naisiin. Ehkä se sitten on se naisen ominaishaju eikä ruumiinrakenne joka kuitenkin ratkaisee asian loppupeleissä?

Ehkä enemmänkin suhtautumiseeni asiaan vaikuttaa ihmisen asenne omaan kehoonsa ja hyvinvointiinsa kuin se absoluuttinen ylipaino. Itsestään kiinnostunut ja huolehtiva "pullukka" on silmissäni luultavasti huomattavan paljon kiinnostavampi kuin laiha ja flegmaattinen, ehkä jopa tupakoiva, vätys.

Kaikkihan me väistämättä vanhenemme fysiologisesti, jolloin korostuu entistä enemmän se kuinka kiinnostunut toinen on hyvinvoinnistaan ja kuinka aktiivinen hän on kuin se kuinka paljon hän muistuttaa ulkonäöltään edelleen kaksikymppistä. Toki itsestään huolehtiva on todennäköisemmin lähempänä sitä nuorekkuutta.
safi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:
No nyt menee jo yli Safi.

Jos sä nyt itse olet niin saatanan täydellinen, se ei anna sulle oikeutta laukoa tuollaisia. Taidanpa avata ketjun: "Mitä jos kumppanisi hankkii rillit?"[/quote]

Repeilee ai menee yli..noh sitä minäkin hiukan mietin, mutta en voinut vastustaa kiusausta..juu ja laita Ninni ihmeessä se prilliketju, niin voidaan saada mielenkiintoinen keskustelu aikaiseksi..
Feiz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: No jos parisuhde tosissaan on pelkästään siitä kropan timmingistä kiinni niin kyllä se minusta on ihan aavistuksen verran pinnallista. :roll:
Toisin sanoen deittailet pulskaa eukkoa tai olet itse laihiksen tarpeessa...
No nyt menee jo yli Safi.

Jos sä nyt itse olet niin saatanan täydellinen, se ei anna sulle oikeutta laukoa tuollaisia. Taidanpa avata ketjun: "Mitä jos kumppanisi hankkii rillit?"

Jeah ja rillit vaikuttaa terveyteen millä tavalla?
Rillit ovat myös seksikkäät ja jos ei jonkun mielestä ole niin ne saa pois. Millä tavalla rillit ovat missään tekemisissä tämän topikin kanssa?

Kyse ei ole täydellisyydestä vaan siitä, että fyysinen ulkomuoto on vain yksi kriteeri puolison valinnalle siinä missä muutkin kriteerit mitä te viljelette. Jos ulkonäkö/muoto ei ole mieleen niin silloin suhde ei vain toimi koska jo pelkästään seksinpuute tulee tappamaan sen. On aivan sama onko tyyppi kiva jos se kiva on verhoiltu 100kg läskiä. Se ei vain kiihota.
ninnithequeen

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Feiz kirjoitti: Jeah ja rillit vaikuttaa terveyteen millä tavalla?
Rillit ovat myös seksikkäät ja jos ei jonkun mielestä ole niin ne saa pois. Millä tavalla rillit ovat missään tekemisissä tämän topikin kanssa?

Kyse ei ole täydellisyydestä vaan siitä, että fyysinen ulkomuoto on vain yksi kriteeri puolison valinnalle siinä missä muutkin kriteerit mitä te viljelette. Jos ulkonäkö/muoto ei ole mieleen niin silloin suhde ei vain toimi koska jo pelkästään seksinpuute tulee tappamaan sen. On aivan sama onko tyyppi kiva jos se kiva on verhoiltu 100kg läskiä. Se ei vain kiihota.
Niin. Rillit ei vaikuta ulkonäköön vai?

Joitain ei katsos kiihota läskit, toisia ei rillit.

Ironia ikkunasta ulos taas vai? :roll:
Elukka

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Feiz kirjoitti: Jeah ja rillit vaikuttaa terveyteen millä tavalla?
No sillonhan on pakko olla silmissä jotain vikaa ja sehän voi olla vaikka perinnöllistäkin. :shock:
Seurusteleksä jonkun rillinörtin kanssa vai oletko itse semmoinen kun niitä piti heti alkaa puolustamaan?
Feiz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

ninnithequeen kirjoitti: Niin. Rillit ei vaikuta ulkonäköön vai?

Joitain ei katsos kiihota läskit, toisia ei rillit.

Ironia ikkunasta ulos taas vai? :roll:
Joo rollaile vaa silmiäs iha rauhassa ja näytä mulle samalla yksikin luonnonfriikki joka poistaa kropastaan läskit yhtä nopeasti kuin joku ottaa rillit pois päästä.

:shock:
Feiz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Elukka kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Jeah ja rillit vaikuttaa terveyteen millä tavalla?
No sillonhan on pakko olla silmissä jotain vikaa ja sehän voi olla vaikka perinnöllistäkin. :shock:
Seurusteleksä jonkun rillinörtin kanssa vai oletko itse semmoinen kun niitä piti heti alkaa puolustamaan?
Taidat ottaa henkilökohtaisesti näitä pullukkajuttuja tässä ketjussa kun noin ärhäkkäästi kävit minun kommentin kimppuun missä en millään tavalla viitannut itseeni.

Kyseenalaistin vain Ninnin täysin oudon vertauksen läski--> rillit jotka eivät ole millään tavalla kytkoksissä toisiinsa. Minulla oli rillit moooonta vuotta. Ei ole enää kiitos laserin. Monet naispuoliset olivat todella pettyneitä kun luovuin kyseisistä aparaateista joten mitään traumoja minulla niistä ei ole. ELämä vain on helpompaa ja halvempaa kun ei tarvi uusia niitä vähän väliä tai räpläillä piilareitten kanssa.

Laitan tähän vielä oman henk.koht mielipiteeni rilleistä koska se taisi sinultakin jäädä lukematta tuolta aiemmasta viestistä: Mielestäni rillit naisella voivat olla todella seksikkäät. Ei haittaa pätkääkään minua jos tytöllä on rillit.