Mikä neuvoksi?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:
killkill kirjoitti: Ei tarvinne kysyä?

Lilo:
Ymmärrän jos päätät karistaa paikan ePölyt jaloistasi, mutta toivon ettet tee sitä. Silloinhan "barbaarit olisivat voittaneet", eikö?
True. Mutta olen myös sitä mieltä että jos Slam saa suoltaa eilisenkaltaista paskaa ilman minkäännäköistä rangaistusta, en jää paikalla seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Huumorintajun täytyy olla jostain aivan ihmeellisistä sfääreistä, jos kuvittelee, että se eilinen "keskustelu" olisi ollut hauska, missään muodossa. Hyvä että kyseinen ketju poistettiin, mutta tuo Lilon kommentti on osuva siinäkin mielessä, että ei se ketjun sisältö ole mihinkään kadonnut, vaikkei täällä enää näykään.
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

[quote="Lilo"]BANNIT JA JÄÄHYT

Niin. Tuo on tuttua tekstiä, ei siinä mitään. Sen SOVELTAMISESTA sitten kannattaa keskustella ylipidon kanssa. Minä olen nämä väittelyt jo kohdaltani käynyt, enkä enää jaksa hirveästi vaivautua..
Exsat

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Ne hymiöt eivät varsinaisesti kumoa tekstisi sisältöä, ja aika harva nainen osaa ottaa huumorilla, jos ventovieras vihjailee tämän harrastavan seksiä vain rahasta.
Miksi se tarvitsee kokea henkilökohtaisena?
Koska teorian esittäminen siitä, että toinen harrastaa seksiä vain rahasta on henkilökohtaista.
ninnithequeen

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
killkill

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nuo säännöt eivät EDELLEENKÄÄN ole mitenkään kohtuuttomia. Eihän niihin ole kirjattu mitään sellaista, mitä ei normaalissa kanssakäymisessä noudatettaisi - edellyttäen että osallistujat ovat ns. täyspäisiä.

Pidän vain hassuna, että sananvapauden nimissä kaikki olisi sallittua keskustelupalstalla. Onko Ninni sitä mieltä, että jos alkaisin tästä päivästä alkaen nimitellä joka käänteessä sinua typeräksi kapakkahuoraksi ja riipputissiseksi baariruusuksi ja muurahaisen älykkyysosamäärällä varustetuksi laholatvaksi, sinä ottaisit kaiken kiltisti vastaan, mukisematta? Vai onko sananvapautta ja oikeutta aiheettomiin solvauksiin suotava enemmän ihmisille, joilla on "ollut vaikeaa?"
slam

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti: En kaipaa hulluja perääni, edes internetissä.
Äkäinen prinsessa...

Nimittelit minua hulluksi, joten voin antaa sinulle parisuhdeneuvoja vastapainoksi: :)

Hommaa parisuhteeseen sellainen ihminen, jota voit vetää perässäsi sellaisella rulla-alustalla, jossa hän voi olla jatkuvasti polvistuneena eteesi.

+ Saat olla kuule, ihan rauhas, jollet sattumoisin tule tunkemaan äkäistä persustas eteeni, ja minun tekee mieli tarrautua siihen kiinni... :lol:
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
Hyvä sanoa kun sinulle ei ole kukaan kertonut miten harrastat seksiä maksusta. Sori, mutta kyllä mun mielestä seksuaalisen itsemäärämisoikeuden loukkaamisessa kulkee se raja jota myös internetissä on syytä noudattaa.
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Äkäinen prinsessa...

Nimittelit minua hulluksi, joten voin antaa sinulle parisuhdeneuvoja vastapainoksi: :)
Viimeaikaisen palstakäyttäytymisen perusteella nimitys "hullu" ei ole liioiteltu. Sen sijaan sinulla ei ole minkään maailman oikeutta puuttua yksityiselämääni.
+ Saat olla kuule, ihan rauhas, jollet sattumoisin tule tunkemaan äkäistä persustas eteeni, ja minun tekee mieli tarrautua siihen kiinni... :lol:
Tiesitkö että tämän voi tulkita konkreettiseksi uhkailuksi fyysistä koskemattomuuttani kohtaan?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ninnistä kukaanhan ei ole sanonut ottavan rahaa maksusta, mutta jos muistat, hänen lapsensa hyvinvoinnista kyllä oltiin huolestuneita. Ei mielestäni sen lievempi asia.
Vieras

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
Hyvä sanoa kun sinulle ei ole kukaan kertonut miten harrastat seksiä maksusta. Sori, mutta kyllä mun mielestä seksuaalisen itsemäärämisoikeuden loukkaamisessa kulkee se raja jota myös internetissä on syytä noudattaa.
Tuota, en mie sitä tarkoittanutkaan...Tarkoitin vain että eipä noita sääntöjä ole koskaan ennenkään noudatettu. En väitä sen olevan ollenkaan hyvä asia.
ninni

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja ninni »

Anonymous kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
Hyvä sanoa kun sinulle ei ole kukaan kertonut miten harrastat seksiä maksusta. Sori, mutta kyllä mun mielestä seksuaalisen itsemäärämisoikeuden loukkaamisessa kulkee se raja jota myös internetissä on syytä noudattaa.
Tuota, en mie sitä tarkoittanutkaan...Tarkoitin vain että eipä noita sääntöjä ole koskaan ennenkään noudatettu. En väitä sen olevan ollenkaan hyvä asia.
killkill

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

saira kirjoitti:Ninnistä kukaanhan ei ole sanonut ottavan rahaa maksusta, mutta jos muistat, hänen lapsensa hyvinvoinnista kyllä oltiin huolestuneita. Ei mielestäni sen lievempi asia.
Ahaa. Tämä viittaus menee multa vähän ohi, koska en kyseistä tapausta tiedä/muista.

No, sananvapauskeskustelu päättyköön osaltani tältä erää. Kantani on ja tulee olemaan jatkossakin, että moderointia tarvitaan. Vastakkaista näkökulmaa edustavilla on varmasti ihan pätevät syyt olla eri mieltä.
Vieras

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Lilo kirjoitti:Ikävä kyllä. Joka tapauksessa eilinen teksti oli sitä luokkaa että ensimmäistä kertaa harkitsen tämän palstan jättämistä toden teolla. En kaipaa hulluja perääni, edes internetissä.
Mitä täällä oikein tapahtuu? :shock:
ninnithequeen

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anonymous kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
Hyvä sanoa kun sinulle ei ole kukaan kertonut miten harrastat seksiä maksusta. Sori, mutta kyllä mun mielestä seksuaalisen itsemäärämisoikeuden loukkaamisessa kulkee se raja jota myös internetissä on syytä noudattaa.
Tuota, en mie sitä tarkoittanutkaan...Tarkoitin vain että eipä noita sääntöjä ole koskaan ennenkään noudatettu. En väitä sen olevan ollenkaan hyvä asia.
Niin, mä taas sekoilen, kaikki varmaan tajus et tää oon mie :doh:
PerttiMakimaa

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Anonymous kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ikävä kyllä. Joka tapauksessa eilinen teksti oli sitä luokkaa että ensimmäistä kertaa harkitsen tämän palstan jättämistä toden teolla. En kaipaa hulluja perääni, edes internetissä.
Mitä täällä oikein tapahtuu? :shock:
vieras = Pertti
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ikävä kyllä. Joka tapauksessa eilinen teksti oli sitä luokkaa että ensimmäistä kertaa harkitsen tämän palstan jättämistä toden teolla. En kaipaa hulluja perääni, edes internetissä.
Mitä täällä oikein tapahtuu? :shock:
vieras = Pertti
Suurin osa tapahtuneesta oli jo poistetussa ketjussa. En jaksa alkaa kerrata sen enempää, mutta slam katsoi että minuun voi kohdentaa kollektiivisesti katkeruuden kaikkia naisia kohtaan.
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

saira kirjoitti:Ninnistä kukaanhan ei ole sanonut ottavan rahaa maksusta, mutta jos muistat, hänen lapsensa hyvinvoinnista kyllä oltiin huolestuneita. Ei mielestäni sen lievempi asia.
rahaa maksusta? :D

Mutta joo. Ja kuten ehkä muistat, myös ninni ryhtyi asian suhteen toimenpiteisiin.
Vieras

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Anonymous kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ikävä kyllä. Joka tapauksessa eilinen teksti oli sitä luokkaa että ensimmäistä kertaa harkitsen tämän palstan jättämistä toden teolla. En kaipaa hulluja perääni, edes internetissä.
Mitä täällä oikein tapahtuu? :shock:
Myrsky vesilasissa. Ensin ei osata norettaa hörhöilyjä ja sitten vedetään herne nenään, kun saadaan hörhö sanomaan jotain mikä ei miellytä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

ninnithequeen kirjoitti:Jos ylläolevia sääntöjä oikeasti toteutettaisiin, täällä ei kirjoittelisi kukaan.
Paitsi ainakin minä! :cheer: *ilmoittautuu*

Pidän tosiaan tätä vallitsevaa vittuilumentaliteettia edelleen kyseenalaisena. Jos muut saavat vittuilla miten sattuu, miksei sitten Slam saisi? Ihan kuin vittuilu ei olisikaan kaikissa tapauksissa niin läpeensä hauskaa kuin moni vittuilija väittää (vrt. tilanne jossa vittuilu osuu näin väittävän omaan nilkkaan). Vähintään se pitäisi olla aukikirjoitettuna sääntöihin, millainen vittuilu on sallittua ja millainen ei - jotta kaikilla olisi tasavertaiset mahdollisuudet halutessaan siihen osallistua.
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Anonymous kirjoitti:

Myrsky vesilasissa. Ensin ei osata norettaa hörhöilyjä ja sitten vedetään herne nenään, kun saadaan hörhö sanomaan jotain mikä ei miellytä.
Kiitos tästä tervästä analyysista jonka uskalsit antaa vain ilman omaa nimimerkkiä. Jossain vaiheessa se ignoraminenkin vain käy vaikeaksi jos useammassa ketjussa saa saman hörhön yhä uudestaan kimppuunsa.
ninnithequeen

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

Myrsky vesilasissa. Ensin ei osata norettaa hörhöilyjä ja sitten vedetään herne nenään, kun saadaan hörhö sanomaan jotain mikä ei miellytä.
Kiitos tästä tervästä analyysista jonka uskalsit antaa vain ilman omaa nimimerkkiä. Jossain vaiheessa se ignoraminenkin vain käy vaikeaksi jos useammassa ketjussa saa saman hörhön yhä uudestaan kimppuunsa.
Mie ymmärrän vallan hyvin, että otit tuon pahastikin itseesi, nuo Slamin heitot siis. Tavallaan taas luulen, että se oli Slämärin omaa huumoria, joka ei kertakaikkiaan mene kenenkään jakeluun aina.

Slamia pitää ymmärtää, mutta rajansa kaikella.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pingviinejä!!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Lilo

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

EveryWoman kirjoitti:
Paitsi ainakin minä! :cheer: *ilmoittautuu*

Pidän tosiaan tätä vallitsevaa vittuilumentaliteettia edelleen kyseenalaisena. Jos muut saavat vittuilla miten sattuu, miksei sitten Slam saisi? Ihan kuin vittuilu ei olisikaan kaikissa tapauksissa niin läpeensä hauskaa kuin moni vittuilija väittää (vrt. tilanne jossa vittuilu osuu näin väittävän omaan nilkkaan). Vähintään se pitäisi olla aukikirjoitettuna sääntöihin, millainen vittuilu on sallittua ja millainen ei - jotta kaikilla olisi tasavertaiset mahdollisuudet halutessaan siihen osallistua.
Senkun vittuilee, mutta jos aletaan käydä henkilökohtaisuuksiin ja kohdistetaan kaikki katkeruus yhteen henkilöön niin anteeksi vaan, en jaksa sellaista seurata. Lisätään päälle vihjailut käydä fyysisesti käsiksi niin en pidä enää huumorina.

Arvasin kyllä että itsehän tässä taas pääsee puolustautumaan kun toisten mielestä on herkkänahkaisuutta jos ei halua kuunnella jatkuvia henkilökohtaisia seksuaalisväritteisiä vihjailuja.
Vieras

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

EveryWoman kirjoitti:
Jos muut saavat vittuilla miten sattuu, miksei sitten Slam saisi?
Vittuiluakin voi harrastaa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vittuilu virkistää, mutta rajansa kaikella.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mikä neuvoksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Anonymous kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Jos muut saavat vittuilla miten sattuu, miksei sitten Slam saisi?
Vittuiluakin voi harrastaa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vittuilu virkistää, mutta rajansa kaikella.
Sama uudelleen oman nimimerkin kanssa...
Ovela kuin orgasmi