Se on sitten Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenia Kity!

Kouluunlähtö taas edessä. Ja tänään pitäisi lähteä vanhempien luo pesemään pyykkiä, kun pyykkituvasta on masiina rikki, goddamn!

Noh, viikon viimeinen koulupäivä sentään.
Angita

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta! Puoliltapäivin kosmetologille hemmotteluun - aah, ihanaa.
Dumari

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HuomentaH! 4 tpk, meni vain puol tuntia saada kone auki :roll:
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia. Miks moon hereillä vaikka saisin vielä nukkua :evil:
AarneAnkka

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, ollaan tässä roikuttu jo tarpeeksi. Nyt vois mennä suihkuitse ja aamiaisitse düüniin.
nypari

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Huomenta palstalaiset! Onko mun pakko yrittää keksiä jotain sanottavaa? Niin perustouhua on kyllä että. No, työpaikan vanha kahvinkeitin meni tippakanavasta tukkoon, uudessa keittimessä tippalukko ei toimi ennenkuin nostaa kannun paperikasalla - tämä on sitä arkipäivän mäkkyverismiä. Ehkä pitää käydä ostamassa honkkarista taas uusi keitin, mahdollisimman halpa ja huono, että voi taas ostaa uuden ja uuden ja...
killkill

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eilen olikin sikarumbapäivä. Ajoin puoli Suomea ympäri ja iltapäivän iloksi rakensin toimivan lähiverkon yhteen ravintolaan. Hauska tulla remontin keskelle ja huomata että "joo, me päätettiinkin siirtää se pääkone tiskiltä keittiön peränurkkaan" eikä PUHETTAKAAN että sinne olisi kaapelointia tehty. No ei muuta kuin alun toistakymmentä metriä RJ-45:sta ostamaan keskeltä-ei-mitään jne..
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai paska. Ens viikolla selviää myydäänkö ja jos niin kenelle se meitin baari. Vähän pelottaa. Hallinto-oikeuden päätöksiä odotellessa...
Siellä on jo tuhat ja yksi ählämiä käynyt kattomassa. Pikkuskinit ei oikein tykänneet :lol:
Pomo kysäs eilen että aiotko jatkaa täällä jos tähän joku ählämi omistajaksi tulee. Arvatkaapa?
Sannu

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Angita kirjoitti:Huomenta! Puoliltapäivin kosmetologille hemmotteluun - aah, ihanaa.
Huomenta...kosemtologille hemmotteluun...hmmm okei riippuu tietty hoitokerroista, mutta olin viime ma ihon syväpuhdistuksessa ja kyynelet sen kuin vain valui kun puristelu teki niin kipeää...

Mulla on kurkku ihan aavistuksen kipeä ja nenussa niiskuttaa ja huomenna lähtö NY:iin, että sit kun vielä flunssan heittäis päälle niin avot.

Vittu, mitä mä huudan sinne Nordeaan kun Masterin piti tulla kahdessa viikossa, niin että se ehtisi reissuun eikä se oo vieläkään tullut ( Tai no ilmoitusta, että kortti olisi noudettavissa)
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huohmenta. Eilen meni humalan puolelle. Käytiin espanjalaistyylises ravintelis syömässä ja vähän juomassa ja siitä mentiin vielä Prahaan. Ai kaamee ku kalja maistu eilen hyvältä. Nyt ei ookkaan ihan pirtee olo, mut eipä oo onneks krapulaakaan. Vähän vaan väsyttää...
Sininikki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Te mitään sanomattomat luuserit. Peskää vauhtiraitanne :D
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Huohmenta. Eilen meni humalan puolelle. Käytiin espanjalaistyylises ravintelis syömässä ja vähän juomassa ja siitä mentiin vielä Prahaan. Ai kaamee ku kalja maistu eilen hyvältä. Nyt ei ookkaan ihan pirtee olo, mut eipä oo onneks krapulaakaan. Vähän vaan väsyttää...
Juåppå!!11!1!! :cheer:

Nojoo, otin itsekin muutaman oluen eilen.....Mut kaNkkuseen asti en sentäs :lol:
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Juåppå!!11!1!! :cheer:
Nojoo, otin itsekin muutaman oluen eilen.....Mut kaNkkuseen asti en sentäs :lol:
Ite oot :)
Oli muuten hauskaa. Vitutti vaan aamulla nousta ja lähtee duuniin. Mut nyt ku tääl on, ei tää niin kamalaa ookkaan. Jospa sitä jo röökille eksyis.
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti: Ite oot :)
Oli muuten hauskaa. Vitutti vaan aamulla nousta ja lähtee duuniin. Mut nyt ku tääl on, ei tää niin kamalaa ookkaan. Jospa sitä jo röökille eksyis.
Mullepa napsahti vapaapäivä, mutta hereillä jo nyt :evil:
Oon näet Espoossa ja oisin kerrankin saanu nukkua ni eih...Kunhan yövuorolaisen raaskii herättää, niin pääsee kotiin siivoamaan lauantain saunailtaa varten. Ja kaaos siellä tosiaan odottaakin :x
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sannu kirjoitti:Vittu, mitä mä huudan sinne Nordeaan kun Masterin piti tulla kahdessa viikossa, niin että se ehtisi reissuun eikä se oo vieläkään tullut (Tai no ilmoitusta, että kortti olisi noudettavissa)
Käy ihmeessä paikan päällä kysymässä, kortti saattaa olla siellä pankissa jo, mutta ilmoitus ties missä, jos ovat lainkaan lähettäneet. Nyrkkiä pöytään vaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK
Turbohaltija

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Huom naiset! Kommentteja mun ihQun ruutupaitakuvaan galleriassa, kiitos! :wink:
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Auts. Nyt iski kamala väsy. Antaisin mitä vaan, et saisin ottaa tunnin tirsat. Mä en kykene ajattelemaan nyt mitään muuta ku omaa ihanaa isoo sänkyyni ja pehmeetä tyynyä ja lämmintä peittoa. Mä haluun kotiin nukkumaan.
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Oi mikä onnen päivä! Toiveitani on kuultu ja toimiston limuautomaattiin on tullut Fanta Free Red Berries! Edes 10 snt hinnannousu ei haittaa! Elämä on ihanaa!
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti: Antaisin mitä vaan, et saisin ottaa tunnin tirsat. Mä en kykene ajattelemaan nyt mitään muuta ku omaa ihanaa isoo sänkyyni ja pehmeetä tyynyä ja lämmintä peittoa. Mä haluun kotiin nukkumaan.
Nyt tiedät mitä ajattelen joka kerta työkomennuksillani....
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu nyt vituttaa....

Eikö se riitä että nopeutin työmaan aikataulua kuukaudella, eikö se riitä että junailin tavaran toimitukset (ovet, ikkunat, portaat jne...) pirun nopeasti työmaalle...

Vittu, tuleva vuokralainen menee ja komentaa palo-ovien asennusryhmän pois työmaalta ominlupineen, menee kiskomaan piikkausryhmältä virrat koneista ja yrittää jumittaa koko saatanan saneerausta kaikella mahdollisella tavalla. Se vitun kusipää ei tästä selviä enään konjakkipullolla. Vittu, mun hommiin ei puututa. Ja se saatanan kusipää mäkättää kuin kroonisesta hiivasienestä kärsivä narttu että nopeammin pitäisi olla valmista.

SAAAAATANA!!!!

*kirjoittaa reklamaatiota*

Pikasen neuvottelun jälkeen tilaajan kanssa vuokralaiselle napsahti bännit koko työmaalle kahdeksi viikoksi.

Haistakoon vitun koko sakki. Mulle ei vittuilla!!!
Dumari

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Oi mikä onnen päivä! Toiveitani on kuultu ja toimiston limuautomaattiin on tullut Fanta Free Red Berries! Edes 10 snt hinnannousu ei haittaa! Elämä on ihanaa!
Meillä oli sama kuvio, ret perries tuli ja hinnat nousi 10 senttii. Prkl FANTA!!!
tonttu

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Oisin tahtonut nukkua pitempään mutta ei saanut. No huomenna saa. Nyt teetä ja nörtteilyä, sitten kohta taas töihin.
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:Meillä oli sama kuvio, ret perries tuli ja hinnat nousi 10 senttii. Prkl FANTA!!!
Paljoks teidän hinnat nyt on? Meillä 1,50€
Dumari

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Meillä oli sama kuvio, ret perries tuli ja hinnat nousi 10 senttii. Prkl FANTA!!!
Paljoks teidän hinnat nyt on? Meillä 1,50€
SAMIXET!

edit: meillä oli toktor pepperiäkin, mutta kysyntä oli niin schaissea että päätettiin vaihtaa se puis, on meillä jotain muitakin fantan laittilitkuja, mutta ei niitä juo erkkikään. ret perrii voi sentään juua!