Maanantai,keljuttaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ElanorRaven kirjoitti:Miksi kaikkia vituttaa? Niin nimittäin minuakin. Joku Kityn kollektiivinen tajunta...

:maanantai:
Se tunnetaan nimellä maanantai.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nukkumaan mennessäni olin varma, että aamulla vituttaisi. Mutta eipähän, ihan mukavan tuntuinen maanantain alku. Paluu arkeen siinä mielessä, että miehen sairasloma loppui ja minä taas tytön kanssa kotona kaksin. Tuntuu vähän oudolta, monessakin mielessä.

Aamun ehdoton plussa: nautin kahvistani ilman morkkista, tupakkakin maistui ikävä kyllä taivaallisen hyvältä.
Aamun plääh: lekurikäyntejä olisi luvassa kolmin kappalein, ei oikein hotsittaisi mutta minkäs teet.

Sp-listalta
AAMUN AJATUS:

Jos lähdet ulos tavataksesi
ystäviä, niin tapaat heitä.
Jos lähdet ulos kohdataksesi
vihamiehiä, niin tapaat heitäkin.

- Axel Fredenholm

Paljon on itsestään kiinni, miltä tämäkin maanantai maistuu, muistakaas se kun tuolla sohjossa rämmitte. :h:
millivanilli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mikäs tässä ketuttaisi? Aamujumppa no tehty, ja olo on ihanan venynyt ja energinen.
Patz

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Aamun pakollinen koiran ulkoilutus tehty. Nyt olis poikaa koiranulkoiluttaja/hoitsu, anyone?

Yöllä herätty n. 6 kertaa vessaan oksentamaan. Selkä toimettomuudesta ihan jumissa ja pääkoppaa kolottaa. No, jospa tämä tästä relaksantin ja buranan voimalla vielä iloksi muuttuu. Ja jos vaikka huomenna pääsis uudelle työpaikallekin!

Nyt jaffaa jäillä ja kun särkyläkkeet potkaisee, takaisin punkkaan.
Pikku-Akka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

aasi kirjoitti:Minua ei keljuta. Mitä nyt vähän kurkku kipeä ja päätä särkee, mutta ei keljuta.
:komp:

Aivan, mistä lie joku flunssapöpönen lennähtänyt minunkin suuntaani. Mutta keljutusta ei onneksi näy eikä kuulu! Laifs guud :)
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Maanantai on mielentila. Ikkunasta kuvastuva sotalaivanharmaa loskapaska heijastaa hyvin henkistä helvettiäni :)
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei keljuta, vaikka väsyttää aivan sairaasti. Tämän viikon jälkeen mulla on kymmenen päivän loma. Erittäin ansaittu sellainen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Ei keljuta, vaikka väsyttää aivan sairaasti. Tämän viikon jälkeen mulla on kymmenen päivän loma. Erittäin ansaittu sellainen!
Samikset! Mulla alkaa kans tän viikon jälkeen hyvin ansaittu loma, tosin pituudeltaan kaksi viikkoa. Ihanaa! Mä arvaan, että tämä viikko tulee olemaan hirvittävän pitkä ja tuskallinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:Maanantai on mielentila. Ikkunasta kuvastuva sotalaivanharmaa loskapaska heijastaa hyvin henkistä helvettiäni :)
Maanantai on mielenvika. Vain vammautunut mielikuvitus raapii tuosta sumun ja sohjon seasta jotain keväistä. Tai no, pitäisihän iltapäivällä sataa vettä, joten ei kai se kesä niin älyttömän kaukana voi enää olla.

Nyrpii toki sekin, että maahantuojat paapovat niitä liikkeitä, jotka myyvät tuotteita kalliimmalla kuin kilpailijansa. Jonkinmoisen haravoinnin jälkeen on löytynyt tasan yksi kauppa, joka uskaltaa luvata tuotteella toimituksen viikon sisään, muut arvailevat kuukauden ja iäisyyden väliltä, jos silloinkaan. Tämä liike vain maksattaa siitä tuotteesta vajaan huntin enemmän kuin seuraavaksi kallein kollegansa ja yli kaksi saturaista enemmän kuin halvimmat. V*ttu.
Bliss

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tulisko joku laittamaan neliön verran keramiikkalaattoja miun keittiön seinään??? Pakko on tunnustaa, että ihan kaikki hommat ei multa onnistu :?
Noriyumi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Huomenta. Maanantai alkanut rauhallisesti, mutta kahvi auttaa. Sitten vain asioille ja duuniin. Yöh! Olisi jo pääsiäinen!
bedlam

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keljuttaminen on aika loivasti sanottu. Töissä sentään, tekemättä mitään.
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

pikkuego kirjoitti:Nyrpii toki sekin, että maahantuojat paapovat niitä liikkeitä, jotka myyvät tuotteita kalliimmalla kuin kilpailijansa
Tuttu ilmiö oman harrastuksen piiristä. Nimeltämainitsematon tekkivaruste-valmistaja on suojannut hintansa kaikkialla maailmassa. Jälleenmyyjille ei anneta hinnoissa yhtään pelivaraa - ja kyseinen merkki on kutakuinkin markkinoiden kallein kautta linjan. Hyvää bisnestä valmistajalle, paskempi juttu asiakkaalle.
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Tulisko joku laittamaan neliön verran keramiikkalaattoja miun keittiön seinään???
Neliön verran? Siis yksi laatta? :mrgreen:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt vituttaa. Aamupalaverissa kävi ilmi, että mun loma alkaa vasta tiistaina. Tänne pitää raahautua vielä yhtenä maanantaina ennen lomaa. Tuo "esimies" väitti, että puhuttiinhan me siitä, että ne lomapäivät ei ihan riitä. No vittu, ei puhuttu! Minä kysyin, että miksi loma on merkitty alkavaksi vasta 11. päivä ja hän lupasi katsoa onko siinä virhe eikä koskaan palannut asiaan. Omalta osaltani ehdin sitten unohtaakin koko jutun. Paska ylläri vaan.

Edit: Niin! Sanoi se, että voisin pitää sen maanantain vapaata tuntisaldostani. Perkele, mä olen tällä hetkellä miinuksella tuntieni kanssa. En nyt tiedä jaksanko rutistaa jotain ylipitkiä päiviä tällä viikolla tuommoisen takia, kun täällä ei edes ole mitään tekemistä.
Viimeksi muokannut Lolita, 03.04.2006 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
JakeBlues

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Voi jösses! Olo on sen laatuinen, että tais tulla ylenurheiltua eilen. Aamupäivästä vetästy kolmenkympin fillarilenkki kun piti olla ainoa akti. Vaan pentele kun kaiffarit ilmoitteli iltapäivästä että se olis sitten säbäpelit illasta. Tuli kiire tankata ja napata päiväunet jotta kroppa ehtis vähän levätä. Ja jumankauta mitä vauhtia ja vipinää. Oli sen verran laadukkaita heppuja haalittu mestoille. Tänään onkin snadisti sellanen olo, että olis eilen tullu jotain tehtyäkin. Ei se mitään… Tänään olis kahdet treenit. Ans kattoo jaksaako sitä…
Bliss

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tulisko joku laittamaan neliön verran keramiikkalaattoja miun keittiön seinään???
Neliön verran? Siis yksi laatta? :mrgreen:
Pöljä :D

NiinQ ylä- ja alakaappien välinen tila, 0,4 x 2,5 m, eiks siitä tuu neliön verran??
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei keljuta ei. Ihana viikonloppu takana. Eilinen meni tosin nukkuessa kun tuli lauantaina rokattua pilkkuun asti..Tänään etsimään rytkyjä itelle, vaikka shoppailua "vihaankin". Ja nyt töiden pariin..
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Pöljä :D
Kiitos samoin ;)
Oikein laskettu, neliömetri tuosta tulee. En ole koskaan laatoittanut (ellei alkoholiavusteista posliinihoosiannaa lasketa), mutta ei tuo vissiin kamalan vaikeaa ole. Muistelen kuulleeni/lukeneeni jostain että a) Laastin määrän kanssa tarkkana, ei liikaa eikä myöskään liian vähän b) Saumojen suoruuden tarkistaisin jonkinsorttisella referenssilangalla.

Palstalla löytyy varmasti ihan oikeitakin remppa-Reiskoja, enkä ota minkäänlaista moraalisjuridista vastuuta siitä, jos näillä vinkeillä tulee sutta ja/tai sekundaa!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihana pässiäisbailukutsu tipahti postilaatikosta! Kaksi vrk silkkaa juhlimista, syömistä ja juomista, talo tarjoaa. Uskomattomia kavereita mulla. Pitää alkaa nyt kiristää vyötä ja venyttää penniä, että pääsee taas puksuttamaan eteläänpäin (hitto, mä en ikinä muista kirjoitetaanko nuo päin-sanat yhteen vai erikseen?!) Ainiin, mutta pirkule yhdet synttärikutsut olis tuossa vielä 'hoidettavana' alta pois ens la. Noo kyl se siit. On se ennenkin.
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Ihana viikonloppu takana. Eilinen meni tosin nukkuessa kun tuli lauantaina rokattua pilkkuun asti.
Kiitos teitille, oli tosi hauska ilta! Meillä iski väsy ja onneksi lähdettiin kotio kun lähdettiin. Säästyttiin nimittäin krapulalta aika hyvin. Nukkuessa meni suurin osa päivästä siltikin.
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Kiitos teitille, oli tosi hauska ilta! Meillä iski väsy ja onneksi lähdettiin kotio kun lähdettiin. Säästyttiin nimittäin krapulalta aika hyvin. Nukkuessa meni suurin osa päivästä siltikin.
Kiva että viihdyitte!!!
Oispa meidänkin järki toiminut ja koti kutsunut baaria enemmän..Krapulaa ei onneks ollut, mutta mieletön väsy kuitenkin. Mustakin on tainnut tulla vanha kun ei vaan jaksa enää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
swirl kirjoitti: Kiitos teitille, oli tosi hauska ilta! Meillä iski väsy ja onneksi lähdettiin kotio kun lähdettiin. Säästyttiin nimittäin krapulalta aika hyvin. Nukkuessa meni suurin osa päivästä siltikin.
Kiva että viihdyitte!!!
Oispa meidänkin järki toiminut ja koti kutsunut baaria enemmän..Krapulaa ei onneks ollut, mutta mieletön väsy kuitenkin. Mustakin on tainnut tulla vanha kun ei vaan jaksa enää.
Hei, me taas päädyttiin nuukailemaan, ja päätettiin lähteä kiltisti kotiin. Hyvä kun lähdettiinkin, ei oltais välttämättä saatu arseamme ylös sängyltä/sohvalta koko päivään. Suuri kiitos vielä! Onko kalju vielä punainen?
The great club outshines the individual, always and forever.
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

Ootte te niin rajoittuneita!1

Ihmissuhteiden Amatöörit. Porkkanaa!

PYH!
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mr. Big kirjoitti: Ihmissuhteiden Amatöörit.
Niin olen. Jos itse olet ammattilainen, niin haluaisitko jakaa suurta tietämystäsi meille vajavaisille?