En nyt poistamisesta tiedä, mutta tuo :LOL: on kyllä todella hermovikaisen ja kiusaantuneen näköinen reppana, eikä siitä ainakaan tule sillä piristettyä tekstiä lukiessani sitä reipasta :LOL:-tunnelmaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka kirjoitti:Jos niitä hymiöitä laittaa hirveän rivin niin kai se ärsyttää, mutta tämähän pätee mihin tahansa hymiöön. En siis siksi ymmärrä miten lol, rofl ja hail olisivat mitenkään erityisasemassa. Lähinnä alan miettimään että Numba parka taitaa kaivata lisää virikkeitä elämäänsä kun alkaa vetää kilareita jostain vitun hymiöistä.
Tämän vuoksi äänestän että hymiöt jätetään rauhaan. Voisi niitä peräti lisätä uusiakin kyllä.
Olen tutkiskellut hymiöiden hyöty&vitustussuhdetta ja tullut siihen tulokseen että tällä palstalla olis parempi ilman hymiöitä... jostainhan ne sai pois päältä? *lähtee tutkiskelemaan*
Durasel kirjoitti:Olen tutkiskellut hymiöiden hyöty&vitustussuhdetta ja tullut siihen tulokseen että tällä palstalla olis parempi ilman hymiöitä... jostainhan ne sai pois päältä? *lähtee tutkiskelemaan*
Saahan ne - kai?
Ja jos saa niin missä Numbabumba näkee onkelman? Pienessä päässään?
Durasel kirjoitti:Olen tutkiskellut hymiöiden hyöty&vitustussuhdetta ja tullut siihen tulokseen että tällä palstalla olis parempi ilman hymiöitä... jostainhan ne sai pois päältä? *lähtee tutkiskelemaan*
Saahan ne - kai?
Klikkasin melkein kaikkiin kohtiin "ei" ja silti näkyypi hymiöt.
Joo, ja sun lainauksetkin meni päin :ttä
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Saahan ne - kai?
No eipä ainakaan vielä hävinneet, tiedä sitten onko tässä systeemissä jokin kä(y)nnistysongelma.