Daa-a, tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti:1048,87 € veronpalautusta :shock: Jessus!
Tippumus :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti: Kävelin töihin ja tuli hyvä mieli. Sinne salille pitäs taas peppu raahata, viimekerrasta on jo ikuisuus.. Ja bikinikausi lähestyy uhkaavasti. Auts!
Bikinikausi taitaa mulla taipua T-paitakaudeksi *möhömaha* Kevään kunniaksi mulla onkin mintunvihreä T-paita jossa lukee viininpunaisella SPLENDID :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:1048,87 € veronpalautusta :shock: Jessus!
Tippumus :shock:
Määkin tippusin tuolilta, ja vetäsin kaffet väärään kurkkuun melkein :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pehmovanukas kirjoitti:Tiistai 25.4.2006 on luultavasti yksi elämäni merkittävimmistä päivistä. Sopivan aurinkoinen aamu Suurten Juttujen Päiväksi. Meni syteen tai saveen, niin ainakin Elämä On.
Lisäinfoa kaipailee HÄN.
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pehmovanukas kirjoitti:Tiistai 25.4.2006 on luultavasti yksi elämäni merkittävimmistä päivistä. Sopivan aurinkoinen aamu Suurten Juttujen Päiväksi.
Kappas vaan, just samikset! Juuri tänään koko loppuelämäni tulee muuttumaan.

Huomenta. Ei muuta raportoitavaa.
1108

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pukkas stressin, heräsin kolmelta ja saanut enään unta sitten kirveelläkään. Voi lollero kun on lystiä, selviäis nyt tästä viikosta niin ehken helpottaa.
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Elppis kirjoitti:Lisäinfoa kaipailee HÄN.
Ei oo, ei tuu, en anna infoo enkä sano juu ♫
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

vimppa vapaapäivä ennen prevappua. miten käyttäisin tämän kaikkein tehokkaimmin löhöämiseen? :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

par-sky kirjoitti:vimppa vapaapäivä ennen prevappua. miten käyttäisin tämän kaikkein tehokkaimmin löhöämiseen? :)
Harjoittele? PrePreWappu, simakännit ja tippaleipä-esterata.
swirl

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pah, vieläkin himassa, kun olo ei ole ihan kohdallaan. Niveliä särkee kovasti ja maha tuntuu hieman epäilyttävältä. Toivottavasti huomenna jo pääsee liikkeelle.
slam

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:1048,87 € veronpalautusta
Mult ottavat kolme sataa poies... :o
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Sain muuten mätkyjä 800 euroa. Ilmeisesti 4:n gattacan elättäminen ei yhteiskunnalle riitä :?
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Bikinikausi taitaa mulla taipua T-paitakaudeksi *möhömaha* Kevään kunniaksi mulla onkin mintunvihreä T-paita jossa lukee viininpunaisella SPLENDID :D
Mä ajattelin ostaa semmosen vanhanaikasen uimapuvun missä on hihat, lahkeet ja söpö hamonen siinä kanssa, mikä peittää lantion ja pyllyn :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pehmovanukas kirjoitti:Sain muuten mätkyjä 800 euroa. Ilmeisesti 4:n gattacan elättäminen ei yhteiskunnalle riitä :?
Mulle tulee takaisin 339€, tosin tietty virasto nielaisee nekin (mikä ei ole huono juttu sinänsä).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

irmelianneli kirjoitti:1048,87 € veronpalautusta :shock: Jessus!

Tänään kaivan fillarin kellarista. Se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Pystysuoraa portaikkoa 90asteen käännöksillä etc... käy urheilusuorituksesta jo sekin.
400 miinusta :cry: Pitäis myös alkaa liikkua töihin taas pyörällä, mutta mä vihaan lokareita, enkä luota tuohon ilmaan, niin taidan odottaa vielä viikon...
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

[avautumista]

Jaan huoneen taas sen työkaverin kanssa, joka hakkaa näppistä (pikakirjoituksessa se kuulostaa järkyttävältä), juttelee nauhalle; "joo... ahaa?... mitä sitten?... ok..". ARGH! Hermot menee, voisko se olla hetken hiljaa, että sais tehtyä töitä rauhassa. Kerran olen sille jotain sanonut, mutta vetäs niin hirveet herneet nenuun, että luulin sen tulevan päälle. Kärsin loppupäivän

[/avautumista]
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja slam »

pildee... haukotus* nukkumaan...

Olen telonut hieman laudan kanttia :p , mut onneksi alle millin verran
Viimeksi muokannut slam, 25.04.2006 10:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Elppis kirjoitti:[avautumista]

Jaan huoneen taas sen työkaverin kanssa, joka hakkaa näppistä (pikakirjoituksessa se kuulostaa järkyttävältä), juttelee nauhalle; "joo... ahaa?... mitä sitten?... ok..". ARGH! Hermot menee, voisko se olla hetken hiljaa, että sais tehtyä töitä rauhassa. Kerran olen sille jotain sanonut, mutta vetäs niin hirveet herneet nenuun, että luulin sen tulevan päälle. Kärsin loppupäivän

[/avautumista]
Sano sille, että jos ei hiljaisuus pitene, niin elämä lyhenee.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
killkill

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänään on sitten tylsä päivä. Eilinen hekuma tipotiessään. Jotain hyvääkin: sunnuntaina floodanneen kuivapuvun syyksi osoittautui pieni roska tyhjennysventtiilissä, hyvä ettei tarvinnut alkaa reikää etsimään. Oli vasen käsi meinaan läpimärkä ja jäässä tunnin suken jälkeen. Onneksi aluspuku imee kosteutta, nottei toimintakyky ihan täysin mennyt.

Silti vituttaa. Veronpalautuksiakaan tullut kuin alle kaks sataa.
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:[avautumista]
Voi sinuu! Mulla on kyllä mukava duunikamu tossa vieressä, mutta kun ei oo omaa rauhaa yhtään ku jaetaan sama pöytä ja puhelin. Vähän ahasta, mut onneks kait vaan tää viikkon näin.
hebuli

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Siellä on improvisaatioteatteria tarjoavalla Hepuli-klubilla taatusti hauska ryhmä, Ars Peukinen. Esitys alkaa klo. 20:00.
Sinne!
tonttu

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä kieltämättä väsyttää vielä, vaikka nukuinkin ihan suht hyvät unet. Kunhan tästä päivästä ja ens yöstä selviän, niin voisin ehkä sanoa että pahin on ohi tältä viikkoa.
Mieltä lämmitti kovin, kun postiluukusta tipahti palkkakuitti. Kyllä se työn tekeminen sittenkin ehkä kannattaa, ainakin välillä.
Näihin tunnelmiin, mä olen mukana kuin peräpukama lallatilaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänää on parempi päivä ku eilen. Tunti tehty töitä,
Nyt muutaman tunnin verran vapautta ja illaks taas töihi.
Hypättäskö toi huominen yli, että seuraavaks ois niiqu jo torstai...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ElanorRaven

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Mieltä lämmitti kovin, kun postiluukusta tipahti palkkakuitti.
Hih, mitäs minun postiluukustani tipahtikaan keskellä yötä... Ihmettelin, kun heräsin tavallista kovempaan ryminään, ja aamulla menin katsomaan, että lehdenjakaja oli lehden mukana tiputtanut nimikyltin laseineen sisälle. Onneksi olkoon, hieno suoritus!

Tänään ei tarvikaan mennä kouluun, vaikka niin kuvittelin. Lähden siis toista päivää peräkkäin vanhempien luo, lähdetään äidin ja pikkusiskon kanssa eväsretkelle metsään :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jahas. Espalla seisty ja Latvian shaahiwhatever otettu vastaan.
Olipa jännää.
Loppupäivä oppitunteja aiheesta x. Aihe selvinnee luennon aikana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005