Kanttura keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Mulla on ollut karsea hedari jo viisi päivää.
No voi pylly! Tosi kurjaa. Siis eikö teillä oo tosiaan akuuttiaikoja? Edes työterveyshuollossa? No johan on...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mulla on ollut karsea hedari jo viisi päivää.
No voi pylly! Tosi kurjaa. Siis eikö teillä oo tosiaan akuuttiaikoja? Edes työterveyshuollossa? No johan on...

Sitä minäkin... varsinkin kun ajattelee, että meillä (valtion terveysalan työntekijöillä) pitäis työn puolesta olla paras mahdollinen terveydenhuolto.

Täti nauroi äsken puhelimessa kun kysyi että paljonko kipulääkettä olen syönyt. "Pari rasiaa"... tuttuduu.. enää en niitä popsi, kun eivät auta.

Mut nyt menox- sano Annie Lennox. Vittu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Trööt. Eilinen päivä oli (ylläri pylläri) työ- ja opintorintamalla melko infernaalinen, eikä tämäkään taida herkkuja tarjota.

Viikon kuluttua sentään alkaa l-o-m-a. Sitä odotellessa...
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Viikon kuluttua sentään alkaa l-o-m-a. Sitä odotellessa...
Mitäs ajattelit lomasi opiskella?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Muutos edellisiin -

- Töistä lähtiessäni päätin vielä koittaa onneani ja soittaa terveyskeskukseen (klo 9.30 - ei yleensä saa enää mitään aikoja). Sain kuin sainkin omalta lääkäriltäni klo 12.30 ajan. Mielummin mä lekurille menen, kun terveydenhoitajan päivystysajalle, olkoon arvauskeskus tai ei.

Ei mulla tähän hätään muuta.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikein perkeleen hyvää huomenta täältä Espoosta....
Oli pre-hautajaismeininki eilen. Mun pää on kipee.

Oikein paljon onnea mun rakkailleni, vaimolleni ja kusipäälleni :h:
slam

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Sinkkumatti kirjoitti: Mitäs ajattelit lomasi opiskella?
lomallasi

Odottelen uusien töiden ilmoittelua. Löysä fiilis ja talvi saisi olla kunnolla, kun kylmääkin puskee ikkunasta, mutta oli pakko aukaista ikkuna, että en tukehdu omaan löyhkääni. :lol:
Viimeksi muokannut slam, 07.06.2006 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
nexie kirjoitti:Viikon kuluttua sentään alkaa l-o-m-a. Sitä odotellessa...
Mitäs ajattelit lomasi opiskella?
Damn. Busted...

No tuon kahden viikon loman aikana pitäisi tehdä kaksi viestinnän tenttiä ja yksi valtio-opin pikkupikkutentti... Ja viettää juhannusta ja seurata futista.
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa heti flirttipuistoon!
slam

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

nexie kirjoitti:seurata futista.
09-06-2006
20:00:00 Poland - Ecuador
Football » World Cup 2006 » Gelsenkirchen --

09-06-2006
17:00:00 Germany - Costa Rica
Football » World Cup 2006 » Munich

pystyyköhän noita seuraamaan, millään lautasella kumpaakaan Suomessa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomenta! Miten paljon pieni flirtti nuoremman miehen kanssa elämää piristääkään. Taidan mennä katselemaan paikallista mieskauneutta tuonne sinisten univormujen keskelle. Hyvää päivänjatkoa vaan teillekin :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meijän asiakaspalvelussa on kaksi puudelia, jotka räksyttävät koko ajan... ne olivat niin innoissaan mun saapumisestani, että törmäilivät toisiinsa kiitäessään mua kohti ja toinen rämähti päin mun sääriä ilman yritystäkään pysähtyä. Duunikaverin tytär tulee onneksi kohta noutamaan ne pois.
slam

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ajoneuvohallintokeskus halusi muistuttaa, että ajoneuvoliikennerekisterissä on kaksi rikkomusta. Molemmat ylinopeus sakkoja. Kiitos teille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen alkoi nyt sitten virallisesti kesä meikäläisen sängyssä.

Ennenkuin mielikuvitus laukkaa, niin kerron että EI PYSTY NUKKUMAAN PEITOLLA! :evil: Mä olen kauhea kuumakalle, enkä saa edes unta jos on vähänkin lämmin; otin sitten peiton pois pussilakanasta, ja heti oli paljon parempi nukkua. Mies tosin otti tämän vinkkinä siitä, että saa unissaan peitellä mut itsellään. Ugh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

Elppis kirjoitti:Eilen alkoi nyt sitten virallisesti kesä meikäläisen sängyssä.

Ennenkuin mielikuvitus laukkaa, niin kerron että EI PYSTY NUKKUMAAN PEITOLLA!
meitella sama. tosin en oo viela peitosta luopunu, ku yolla on viela aika viilee, mut odotan kohta ottavani pelkan lakana kayttoon
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
prosessi

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kyllä sitä ihminen saa hulluksi tulla, yötä myöten väsäilin elukkakuvieni kanssa, päivitetyt löytyvät nyt osoitteesta http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html. Ja jumalattoman työmäärän jälkeen valmiita kuvia alle 20, plääh.
Dumari

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään on tän viikon vika työpäivä, pox pox! Viimeiset kolme-neljä viikkoa onkin tullut painettua duunia ihan perkuleesti-eesti. Nyt on jopa neljä vapaapäivää ja peräkkäin :D Huomenna taidan ottaa "kevyehköt kenttäkännit" härmälässä, jos tänään ostais pallogrillin niin huomen illalla sais vihdoin grillmaccaraa :ohyeah:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kauhia viirus iskenyt, ihme kodinhoitovimme. Kämpästä näkyy jopa lattiaa joistain kohdin nyt, pyykkikone pörisee, lihakeitto muhii kattilassa ja nautiskelen tässä aamupalaksi Ehrmannia Fun lighting vadelmamehulla maustettuna (vadelma-sitruunamehu on parempaa).

Mitähän seuraavaksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Kyllä sitä ihminen saa hulluksi tulla, yötä myöten väsäilin elukkakuvieni kanssa, päivitetyt löytyvät nyt osoitteesta http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html. Ja jumalattoman työmäärän jälkeen valmiita kuvia alle 20, plääh.
Ehania!

Toi "Kaksikko kiilaa Trasselin" oli ihan paras. Repesin aika huolella - jösses mikä ilme :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:Kyllä sitä ihminen saa hulluksi tulla, yötä myöten väsäilin elukkakuvieni kanssa, päivitetyt löytyvät nyt osoitteesta http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html. Ja jumalattoman työmäärän jälkeen valmiita kuvia alle 20, plääh.
Hienoja :)

Onko teillä lampaat talossa sisällä? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

cardic kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eilen alkoi nyt sitten virallisesti kesä meikäläisen sängyssä. Ennenkuin mielikuvitus laukkaa, niin kerron että EI PYSTY NUKKUMAAN PEITOLLA!
meitella sama. tosin en oo viela peitosta luopunu, ku yolla on viela aika viilee, mut odotan kohta ottavani pelkan lakana kayttoon
Kesä kuumottaa täälläkin, mutta vielä ei tarkene pelkällä pussilakanalla. Etsinnässä onkin tähän välikaudelle sellainen viltti, jollaisia lapsuudenkodissakin kesäisin käytettiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: prosessi kirjoitti:
Kyllä sitä ihminen saa hulluksi tulla, yötä myöten väsäilin elukkakuvieni kanssa, päivitetyt löytyvät nyt osoitteesta http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html. Ja jumalattoman työmäärän jälkeen valmiita kuvia alle 20, plääh.

Ehania!

Toi "Kaksikko kiilaa Trasselin" oli ihan paras. Repesin aika huolella - jösses mikä ilme
Hyviä kuvia. Mun yhdellä työkaverilla on myös kääpiökili lemmikkinä. Noh ei siinä mitään, mutta, kun hän asui Hesan keskustassa parisen vuotta ja kävelytti kiliänsä mm. Stokkan edessä talutusnuorassa niin kyllä väki ihmetteli ja silitteli sitä. Oli sellainen kaupunkikili, nääs. Muistan, kun olin hänen tupareissaan Hesassa, monia vuosia sitten niin kili oli ihan innoissaan tupariporukasta ja mulla oli seuraavana päivänä kummatkin reidet mustelmilla, kun tuo kili oli puskenut vähän jokaista juhlijaa reisille ja pienessä kännissä ei osannut aina varautua kilin hyökkäyksiin. Onneksi omistaja muutti maalle asumaan, jotta kili sai paremman elinympäristön.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Hyviä kuvia. Mun yhdellä työkaverilla on myös kääpiökili lemmikkinä. Noh ei siinä mitään, mutta, kun hän asui Hesan keskustassa parisen vuotta ja kävelytti kiliänsä mm. Stokkan edessä talutusnuorassa niin kyllä väki ihmetteli ja silitteli sitä. Oli sellainen kaupunkikili, nääs. Muistan, kun olin hänen tupareissaan Hesassa, monia vuosia sitten niin kili oli ihan innoissaan tupariporukasta ja mulla oli seuraavana päivänä kummatkin reidet mustelmilla, kun tuo kili oli puskenut vähän jokaista juhlijaa reisille ja pienessä kännissä ei osannut aina varautua kilin hyökkäyksiin. Onneksi omistaja muutti maalle asumaan, jotta kili sai paremman elinympäristön.
Miekin vuosia sitten Soukan talleilla (eli Lounaisrannikon Ratsastuskoulu) hoidin vuohia siellä viereisessä navetassa. Kilejä oli joka vuosi, ja ne vasta mainioita olivat. Kuttuja veimme kävelylle pitkin ostaria, ja ne käyttäytyivät kuin koirat. Enää niitä ei siellä ole, vaan ovat laajentaneet tilat yksityishevosille.
slam

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Soittaisi ny saamar pian niitä uusia töitä. Ulkonakin pitäisi käydä urheilulle uhraamassa aikaa ja vaatetus pitäisi toimittaa ylle. Syödäkin, mutta istuminen mielekkäämpää...
tonttu

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kiitos onnitteluista! :)

Ja huomenta. Sais se kesä pikkuhiljaa alkaa näyttää naamaansa. Eilenkin ois tarttennu melkein lapaset käteen. Kivoja nämä suomen kesät, vähälumisia ainakin.
Toivottavasti viikonloppuna vähän enemmän aurinkoa.

Hyvää keskiviikkodagenia!