Aikuisen sinkun juhannus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Enpä oo aikoihin stadissa jussia juopotellu, mut vois kuvitella että mustikkamaat suokit sun muut vetää lepposaa porukkaa grillailee ja dokailee? Ja jos ei kotiin hotsita plan b:ta tekaista (plan a:han on, että joku mukava uus tuttavuus vie kotiinsa tai on varannu teltan) niin hotellihuone vaan varaukseen! Me vietettiin joskus kolmen tytsyn porukalla tolla tyylillä oikein mukava juhannus. Tai no venyikin kun eksyttiin vielä risteilylle.

Extempore-reissut taitaa olla Parhautta?

Pari jussia meni yksin kotosalla rauhallisuudesta nauttien, nyt suuntana mökki: ei tipan tippaa viinaa mutta ehkä sen tunnelman luo kun perhettä ympärillä... Juhannusta vietetään hei ihan liian aikaisin, kuuluis selkeesti heinäkuulle imo.
Viimeksi muokannut Geetzu, 14.06.2006 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sanctus

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tai sitten en vain omana sinkkukautenani kysellyt paljoakaan, että mitä mä teen. Sinkkuuden käsite on muuttunut ja olen selkeästi pudonnut kyydistä. Kehitys kehittyy.

Sinä ainoana varsinainen sinkkujuhannuksena kävin Ahvenanmaalla. Minulla oli mukana mm. puolentoistahengen teltta, makuupussi, yksi Renault 19 vm. 89, polkupyörä kahdessa osassa ja alueen kartta. Reissuun päädyin itse itselleni tehdyn kysymyksen kautta, että mitäs sitä tekis, kun ei silkka juopuminen morjensta.
Sinkkumatti kirjoitti:Jaa mikä valitus?
PerttiMakimaa

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:PeeÄs...
...
Get a room. :wink:
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

PerttiMakimaa kirjoitti:Get a room. :wink:
Get a new joke.

..tää on taittu kuulla jo pari kertaa ennenkin :mrgreen:
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Get a room. :wink:
Get a new joke.

..tää on taittu kuulla jo pari kertaa ennenkin :mrgreen:
Pitäsköhän meidän vaan hoitaa se asia pois päiväjärjestyksesä?
PerttiMakimaa

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sinkkumatti kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Get a room. :wink:
Get a new joke.

..tää on taittu kuulla jo pari kertaa ennenkin :mrgreen:
Tämän siitä saa kiitokseksi, kun ratkaisee Teidän molempien juhannuksenvietto-ongelmat. :vihelt:
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
Olen käynyt kahdesti, enkä suosittele. ...Joskus siellä liikkuu ihan tervejärkisiä valioyksilöitä, mutta heitä on tietysti aina 80 *ES-miestä vonhkaamassa.
Mä olen kerran (viime jussina) jopa maksanut maksun tuonne osallistumisesta (otin todesta kehut että tuo olisi kuulemma ollut sitä edellisenä vuonna nasta mesta), mutta enpä lähtenytkään kun löytyi jussiksi parempaa seuraa. :h: Vietin siis kaupunkijussin, eikä siinä mielestäni suurempaa vikaa ollut ainakaan joskus mukavana vaihteluna. Ihanan rauhallista.
Mä meen varmaan taas Keski-Suomeen. Sieltä mitään naisia saa, mutta saapahan ladata akkuja.
Mulla järkevät vaihtoehdot ovat joko kaupunkijussi tai mökille sisarusten seuraan. Tällä kertaa taidan valita jälkimmäisen, jos säät yhtään suosivat. Siskot laittavat mainioita sapuskoja, mä vähän autan grillailussa. ;)

SM:n kysymykseen en heti keksi vastausta, aika korkeat kriteerit (pitäisi löytyä mukavuudet, ei kaupungissa, ei festareita, pitäisi löytyä naisia herutettavaksi jne.). Ehkä äkkilähtö jonnekin kauas ulkomaille?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 14.06.2006 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Pitäsköhän meidän vaan hoitaa se asia pois päiväjärjestyksesä?
Kyllä! Pikkusinkkumatteja ja Patseja, farmari%lisäähaluamasiautomerkkitähän% ja omakotitaloja... What a pretty picture. :)
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Pitäsköhän meidän vaan hoitaa se asia pois päiväjärjestyksesä?
Saanks mä ottaa ne kaks kamua mukaan? :P
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Saanks mä ottaa ne kaks kamua mukaan? :P
No jos ne ei oo rumia. Ja ette ala homostelee vaan keskitytte muhun 130%
elco

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja elco »

Eli siis on niinq aikuisia miehiä ja auto, muttei juhannustoimintaa. Ja pariskuntajuhannusta ei missään tapauksessa.

On kyllä miehissä vika, jollei noilla parametreilla ala tapahtumaan. 3 kaveriani, joiden mielestä kaltaisteni seukkapellejen riitelykaulailu ei ole murskatoimintaa, vuokrasivat mökin Himokselta viime vuonna ja pokasivat naapurimökistä (9 miestä ja kolme naista) itselleen juhannusmimmit. 35 vuotiaita heeboja ja oli kuulemma paras juhannus koskaan.

Nokka kohti mitä tahansa rannikkokaupunkia (Hanko, Kotka...) tai festaria (RMJ, Ilosaari, Himos...) ja mukaan kaljaa, rahaa, hammasharja ja ehkäisyvälineitä. Jos haluaa hienostella niin teltta, mökki tai hotellihuone on lisävaruste; toisaalta on sitä aina ennenkin jossain nukuttu. Kerran vielä - ennenq tulette oikeasti vanhoiksi. Ja ensi vuonna taas.
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: aika korkeat kriteerit (pitäisi löytyä mukavuudet, ei kaupungissa, ei festareita, pitäisi löytyä naisia herutettavaksi jne.).

Kyllä festarit käy, mutta kun en tiedä että olisiko edes olemassa sellaisia festareita, jossa popula olisi aikuisia, eikä keski-iältään bout 20 vee.

Mahtaako noista mustikkamaan jutuista olla mitään juttua missään? Kaupunkijussikin käy, jos on jotain muutakin ohjelmaa tarjolla, kuin taksi hamletiin ja perseet olalle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juhannuksen ohjelma on vielä ihan auki täälläkin. Tai auki ja auki, ei ole mitään millä sitä ohjelmaa täyttää. Jonkinlainen kaupunkijuhannus kai tiedossa, kun en suostu kotopuoleen lähtemään homehtumaan ja se on ainoa ehdotettu ohjelmantapainen.

Ehkä jotain viime juhannuksen tyylistä? Oli kuvista päätellen aika hulvatonta. (Grillausta ja kevyttä juopottelua Alppipuistossa, kondomien väärinkäyttöä, ensimmäinen varoitus taloyhtiöltä Turbolle ja ilta päättyi osaltani homobaariin...)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Juhannuksen ohjelma on vielä ihan auki täälläkin. Tai auki ja auki, ei ole mitään millä sitä ohjelmaa täyttää. Jonkinlainen kaupunkijuhannus kai tiedossa, kun en suostu kotopuoleen lähtemään homehtumaan ja se on ainoa ehdotettu ohjelmantapainen.

Ehkä jotain viime juhannuksen tyylistä? Oli kuvista päätellen aika hulvatonta. (Grillausta ja kevyttä juopottelua Alppipuistossa, kondomien väärinkäyttöä, ensimmäinen varoitus taloyhtiöltä Turbolle ja ilta päättyi osaltani homobaariin...)
Miten mäen muista tota akikkee, se homobaari tais jäädä sillä kertaa väliin..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:Mahtaako noista mustikkamaan jutuista olla mitään juttua missään? Kaupunkijussikin käy, jos on jotain muutakin ohjelmaa tarjolla, kuin taksi hamletiin ja perseet olalle.
Kaverilta vieressä kysäsin ja sano viime vuonna paikan olleen ainakin död. Istuivat hietsussa pitkälle yöhön, taisi olla kivaa kun ei keleistäkään muista mitään. Elcon ajatuksia komppailisin kyllä, lähdette vaan jonnekinpäin ja varmasti luvassa hauskaa.
Feiz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sinkkumatti kirjoitti: Pariskuntahelvettiin ei suostu kukaan lähtemään, vaikka niitä bileitä olisikin tarjollla.
Pariskuntareissuille lähteminen singlenä on niin vihoviimestä vitutusta että ennemmin vietän jussini yksin himassa pelaamassa pippelillä kuin tuommoisessa mestassa.

Yrität siinä vähä ryypätä ja nostaa tunnelmaa niin pariskunnat nysvää keskenään sylikkäin ja 23 mennää nukkumaan kun aamulla pitää aikaisin lähtä ajamaan kotiinpäin. Tai puhut vähä pervoja niin johan joku Pirkko ottaa nokkiinsa.
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

elco kirjoitti:, vuokrasivat mökin Himokselta

Nokka kohti mitä tahansa rannikkokaupunkia (Hanko, Kotka...) tai festaria (RMJ, Ilosaari, Himos...) ja mukaan kaljaa, rahaa, hammasharja ja ehkäisyvälineitä.
Nokun tämä kutakuinkin on tämän hetkinen suunnitelma.
Himoksella ovat mökit juur nyt loppu, mutta koko ajan roikutaan langoilla että jotain löytys. Muuten suunta on on rannikolle autolla ja vesiskootteri perässä. Se mökki vaan vielä puuttuu.
segma

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja segma »

Tämä sinkku (JJJJJJJESTAS, en ole itseäni koskaan kuvaillut ko. sanalla ja kylläpä se maistuukin suussa kamalalle) pähkäilee, kannattaako yhden - vaikkakin järjettömän söpön ja ilmeisesti kiinnostuneen - naisihmisen takia matkustaa juhannukseksi Seinäjoelta kotiin (matkaa vaivaiset 700km) ja jussin jälkeen takaisin. Kyllä sitä tyhmyyksissään tekee kaikkea... tyhmää.
safi

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja safi »

segma kirjoitti:pähkäilee, kannattaako yhden - vaikkakin järjettömän söpön ja ilmeisesti kiinnostuneen - naisihmisen takia matkustaa juhannukseksi Seinäjoelta kotiin (matkaa vaivaiset 700km) ja jussin jälkeen takaisin. Kyllä sitä tyhmyyksissään tekee kaikkea... tyhmää.
Kannattaa tietty. Kahvia vaan termari täyteen, hyvää poppia soittimeen. Näillä matka sujuu yhdessä hujauksessa.

Edit: Teksti kannattaa ensin lukea kunnolla ja sitten vastata.
AarneAnkka

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

segma kirjoitti:kannattaako yhden - vaikkakin järjettömän söpön ja ilmeisesti kiinnostuneen - naisihmisen takia matkustaa juhannukseksi Seinäjoelta kotiin (matkaa vaivaiset 700km)
Tehkää kompromissi ja kohdatkaa jossain edullisessa motellissa matkan puolivälissä. :)
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:Kaverilta vieressä kysäsin ja sano viime vuonna paikan olleen ainakin död.
Död tarkoittaa pissiskielessä ilmeisesti jotain positiivista? Ajattelin sen ensin tarkoittavan "kuollutta".
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Pariskuntabileet sopii pariskunnille, ei sinkuille.
Disklaimeri: pariskuntajuhannukset eivät sovi edes pariskunnille.. Minä viettäisin mieluiten dokausjussin ördäävässä jätkälaumassa grillaillen, tantereella telmien ja saunoen, mutta moisen järjestäminen on nyksään next-to-impossible.
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kaverilta vieressä kysäsin ja sano viime vuonna paikan olleen ainakin död.
Död tarkoittaa pissiskielessä ilmeisesti jotain positiivista? Ajattelin sen ensin tarkoittavan "kuollutta".
Kuollutta hainkin niinq.
Feiz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:Minä viettäisin mieluiten dokausjussin ördäävässä jätkälaumassa grillaillen, tantereella telmien ja saunoen, .

Kuullostaa ihan mun jussilta vaikka kaupungissa sen vietänkin :P

Tohon vielä pakolliset texas hold'em känniturnaus + armoton trash talk ja playkkarilla kännimatsit tekkenis jotka tod.näk jatkuu pihan puolella 8)
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti: Minä viettäisin mieluiten dokausjussin ördäävässä jätkälaumassa grillaillen, tantereella telmien ja saunoen, mutta moisen järjestäminen on nyksään next-to-impossible.
Laita kunnon riita pystyy ja karkaa mukamas kiukuspäissäsi. Bongasin juuri Jämsästä majoituksen 2 hlön huoneessa 45 euroa yö. Bussi kulkee festarialueelle ja takaisin nonstoppina. :wink: