Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sipsi kirjoitti:Siis daah! Ootteko te ihan amatöörejä?
Olemme.
Viikollahan sitä seuraa vasta löytääkin. No vakavasti, en nyt sit tiedä minkälainen "fakta" tää on, mut omat kokemukset osoittaa että näin se juuri menee. 8)
Ai jaa. Yleensä kun olen mennyt jostain syystä keskellä viikkoa baariin (esim. työkaverien kanssa), siellä ei yleensä ole ollut kuin joku pari keski-iän reippaasti ylittänyttä vakiobaarikärpästä örisemässä jossain nurkassa.

Kai se sitten on vaan baarista kiinni? Ja tämä tapahtui talvella, kesällä on sitten toinen juttu vai?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

AarneAnkka kirjoitti: Ai jaa. Yleensä kun olen mennyt jostain syystä keskellä viikkoa baariin (esim. työkaverien kanssa), siellä ei yleensä ole ollut kuin joku pari keski-iän reippaasti ylittänyttä vakiobaarikärpästä örisemässä jossain nurkassa.

Kai se sitten on vaan baarista kiinni? Ja tämä tapahtui talvella, kesällä on sitten toinen juttu vai?
No joo. Eikä mulla ole mitään varaa kommentoida tälläsiin. Itehän harrastan lähes ainoastaan lähiöbaareja. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Ai jaa. Yleensä kun olen mennyt jostain syystä keskellä viikkoa baariin (esim. työkaverien kanssa), siellä ei yleensä ole ollut kuin joku pari keski-iän reippaasti ylittänyttä vakiobaarikärpästä örisemässä jossain nurkassa.

Kai se sitten on vaan baarista kiinni? Ja tämä tapahtui talvella, kesällä on sitten toinen juttu vai?
No joo. Eikä mulla ole mitään varaa kommentoida tälläsiin. Itehän harrastan lähes ainoastaan lähiöbaareja. 8)
Hei camoon sipsi, ei Aarne ja Edith puhu vakiokaveriporukasta, johon eksyy joskus uusia ihmisiä ;)

Proffa muuten kiusas mua maanantaina. Kosto elää!
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nexie kirjoitti:Trööt. Aamutorkun taudinkuvaan liittyy se, ettei myöskään aikainen nukahtaminen onnistu. Mä olen ai-van koh-mees-sa muutaman tunnin ajan töiden jälkeen ja jos sinnittelen hereillä, väsymys katoaa viimeistään kymmeneltä. Silloin kun pitäisi mennä nukkumaan, olenkin jo ihan pirtsakka. Jos taas otan päikkärit (mikä luonnistuu erittäin helposti), yöunien häiriintyminen on vielä varmempi seuraus...
Päikkäreitä mä en ymmärrä. Avokki on kans sellainen, että se nukkuu päikkäreitä, ja sitten se valittaa, kun ei saa öisin nukuttua ja aamuisin se on kuin perseeseen ammuttu karhu. Auttaisikohan noista päikkäreistä kokonaan luopuminen?

Mä olenkin niin vanilja (=tylsä), etten tee paljoa mitään, kuten ottaisin päikkäreitä tai valvoisin myöhään, mikä rikkoisi mun rutiineja.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Hei camoon sipsi, ei Aarne ja Edith puhu vakiokaveriporukasta, johon eksyy joskus uusia ihmisiä ;)

Proffa muuten kiusas mua maanantaina. Kosto elää!
No enhän mäkään nyt vakiokaveriporukastani puhunut, vaan ihan oikeasti (!) tapaan joskus myös vieraita ihmisiä..jos oon vaikka yksin siiderillä tai jotain. (En siltikään uskalla lähtee ytimeen..hui..)

Ja mitämitämitä?!? Professori KIUSAS Elpsukkaista? Weird. Jätkää ei oo ensinnäkään näkyny ikuisuuksiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Professori KIUSAS Elpsukkaista? Weird. Jätkää ei oo ensinnäkään näkyny ikuisuuksiin.
Istuu nykyään luultavasti sillan toisella puolella Fantsussa.
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti: Päivän Bring-me-down: Fizz lanseeraa elokuussa uuden maun: Cappucino-siideri :x
Voiskohan sitä käyttää aamukahvin korvikkeena tällaisina vaikeina aamuina?! Hmmmh. Mie en ymmärrä, saan nykyisin kulumaan jopa tunnin aamutoimiin ja kun työmatka kestää siinä kolme varttia, niin pitää herätä tosi aikaisin. En vaan tahdo lähteä himasta ja lykkään duuniinlähtöä koko ajan niinku viis minuuttia eteenpäin :roll:
slam

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

9 tuntia
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Professori KIUSAS Elpsukkaista? Weird. Jätkää ei oo ensinnäkään näkyny ikuisuuksiin.
Istuu nykyään luultavasti sillan toisella puolella Fantsussa.
Daah. (Taas..olen löytänyt uuden sanan..) Niinhän mäkin istun. Ja niin muuten istuu kaikki muutkin, ketkä kuuluu tähän samaan ympyrään. Olemme lähiönuoria. Tai ööh..juoppoja?
Sunnuntainakin oli ihan sikahauskaa. Jätkät laulo! Oikeesti kaikkee Ultra Brata ja Ismoa Raptoria ja muita suomihittejä. Tulipahan naurettua.

Mut mitä se sit niinku teki? Siis miten kiusas sua? Outrageous.
(Kosto on ymmärrettävästi suloinen.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. No nyt nää sisäreidet ilmoittaa sitten tosissaan, että kyllä, mamma on ollut hevosen selässä, AUH. Kauheesti nyt oon venytelly ja saunonu ettei menis pahemmaksi, mutta eipä auta, ainahan lihakset pahenee 2 päivää kurituksen jälkeen...

Sipsi ja Elppa: onko kaikki karannut mein Eastistä sillan toiselle puolelle? Weird. No sitä Fantsua ei omista enää se miun Puotilan pomo, ehkä siellä on nykyään hinnatkin alhaalla sitten vai?

Ja Proffa pelkää mun miestä, kertoi Elppa 8)
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Voi vittu että kannattaa avata ikkuna koko yöksi jos pihalla on suurinpiirtein 5 astetta lämmintä. Kröh!!
Mulla sama tänä aamuna. Köh, khöhh, kröhhhhhhhhhhhhhh * :x
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Sipsi ja Elppa: onko kaikki karannut mein Eastistä sillan toiselle puolelle? Weird. No sitä Fantsua ei omista enää se miun Puotilan pomo, ehkä siellä on nykyään hinnatkin alhaalla sitten vai?

Ja Proffa pelkää mun miestä, kertoi Elppa 8)
Jep. Siis kaikki siirty Fantsuun, ku intialainen herra X osti sen myytyään Klubin. Eli..Fantsussa on nykyään suunnilleen samat hinnat ku Klubilla ennen. Selkeetä, eikö niin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja Proffa pelkää mun miestä, kertoi Elppa 8)
Jep. Siis kaikki siirty Fantsuun, ku intialainen herra X osti sen myytyään Klubin.
:shock: Tä? Mi? Ku? Hä? Proffa? Fantsu? Mulla ei oo hajuakaan mistä te oikeen puhutte.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mielipukineen sivuille on ilmaantunut uusia paitoja! Houkuttaa! Vielä kun olisi mies, jolle ostaa niitä miestenpaitoja....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti: Jep. Siis kaikki siirty Fantsuun, ku intialainen herra X osti sen myytyään Klubin. Eli..Fantsussa on nykyään suunnilleen samat hinnat ku Klubilla ennen. Selkeetä, eikö niin?
Voi kikkeli sen herra X:n kans!

Sen piti ostaa mein baari kans Espoosta, mutta tais olla liian kaukana sitte. Ja pikkuskinit ei varmaan ois tykänny ulkomaalaisvahvistuksesta heidän paarissaan :roll:

Ja mun on pakko myöntää: mä en oo tainnu käydä siinä Fantsussa silleen niinQ ever :oops:
Angita

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tiedoksi koteihin: I'm back!!!

And there was much rejoicing
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Angita kirjoitti:Tiedoksi koteihin: I'm back!!!
Welcome baby :yo:
swirl

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Tervetuloa :)
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Tiedoksi koteihin: I'm back!!! And there was much rejoicing
Kiva nähdä suakin täällä pitkästä aikaa! :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:^Tervetuloa :)
Samat sanat!

Kahvimukin pohjalla n. 3 cm kahvia, ja ulkona varjossa viileä. Päällä valkoinen toppi. Pieni vilunväristys, ja toppi ei olekaan enää valkoinen. Onneksi oli illan takia varalta punainen t-paita, muuten olis ollut loppupäivän hieman noloa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Angita kirjoitti:Tiedoksi koteihin: I'm back!!!

And there was much rejoicing
"In the frozen land of Nador, they were forced to eat Robin`s minstrels... and there was much rejoicing"? :D

Tervetuloa takaisin! Kiva kun tulit! :cheer: :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

*ultimate total reps* Mul soi päässä Batman ja Rydman. "Tapasin mä naisen, tosi juutalaisen."

Tervetuloa takas Angita!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Miksi, oi miksi olet silti tähän aikaan hereillä? Mulle tämä neljäs perättäinen aikainen herätys (ylös 07:20 ja vähän ennen klo 08 työpaikalla) tuottaa aivan infernaalista tuskaa, silmänaluset ovat jo tummemmat kuin syysyö ja aivotoiminta on ameeban tasolla :swirl:
Puhu vaan omasta puolestas. Jos mä ähellän itseni osapuilleen kasiksi töihin, herätys on 6.30.

No, kohta on viikonloppu. En usko että mun aivojen paikalla sijaitseva tyhjiöni siirtyy silloinkaan mainittua ameebaa korkeampiin sfääreihin, mutta saapahan nukkua.

Kuis muuten huominen ruoska & punaviinikeikka? Yritänkö tehdä varausta..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumari

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Se olis niinQ huomenna lähtö "Uluun", kuten Dee Snider sanoi.
Tänään pakkausta ja kaikkee muuta hömppää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tehoviikonloppu!

Yöntyöntekijä ilmoitti sairaslomastaa pe-la- yölle, ja päätin tehdä sen oikean ratkaisun, ja viettää viikonloppu töissä. Sunnuntaina on sitten 07.00 - 15.00 vuoro, katsotaan miten silmät seisoo päässä :D

*on siis sairas*
The great club outshines the individual, always and forever.