Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Info tulevista miiteistä
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti: EDIT: Tarkoittaa sitä että olis voinu hienovaraisemmin privalla mainita, kuin julkisesti palstalla nolata...
No älä nyt taas aloita tota sisarhentovalkoinenäititeresa-löpinää. Ei tämä palsta sentään mikään kaikki rakastamme kaikkia-kommuuni ole. Ihme että joku yleensä viitsii julkisesti kotiinsa porukkaa kutsua, kun tietää että joidenkin elämä on vain tämä palsta ja että joka helvetin kissanristiäisiin ilmoittaudutaan heti, kun muuta ei ole. Ihme ettei sentään olla jo kirpparimiitissäkin esittelemässä vaikka kaluaan.

..ja tuo ei sitten koskenut jo mainittua henkilöä.
Edith

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Saanks mäkin nyt äititeresahauksut, mutta latteana itsestäänselvyytenä totean, että mä olen aiemminkin käyttänyt ja täst' edespäinkin aion todennäköisesti käyttää yksityisviestejä, kun aion kutsua ihmisiä kotiini. Olen mä kyllä avoimellakin kutsulla kutsunut, eikä siitäkään ole seurannut mitään kamalaa, mutta luulen, etten enää niin aio tehdä.
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Onkohan sit joillain muillakin porttikielto kuin Nibsulla?
Jos luet koko ketjun huomaat, että porttari koskee ainoastaan Nibaa. Ja tämän hän kyllä tiesi itsekin aivan varmasti ja varmasti jokainen muukin vähänkään mun juttuja lukenut palstalainen. Ei siis pitäisi olle ylläri Niballe eikä kenellekään muullekaan...

Ja tuohon Edithin lähetä-yyvee-niin-tulee-ketä-haluat-neuvoon: KAIKKI ovat tervetulleita (poislukien edellä jo mainittu) joten en ala privaamaan ja kuorimaan "kermoja päältä". Minulla kun ei ole mitään sitä vastaan että tapaisin uusiakin ihmisiä, voin kyllä poistaa sitten paikalta ne jotka eivät pelaa yhteisillä pelisäännöillä.

Eli edelleen TERVETULOA!
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ai trai mai pest. saattaa tosin olla että edellisen viikonlopun polttarirallit ovat imeneet miehestä mehut..
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mitäs jos mentäis tonne porukalla viettään ne kinkerit? Pääsis kalasteleen :P

http://www.nettimokki.fi/view.php?id_cottage=758
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Mitäs jos mentäis tonne porukalla viettään ne kinkerit? Pääsis kalasteleen :P
Loistava idea! Pelkäänpä vaan pahoin että tämä saattaa aiheuttaa ongelmia muille:

Mökillä televisio, digiboxi, videot, tietokone (ei nettiyhteyttä), radio, cd-soitin, mikro, jenkkikaappi, sähköhella, veden- ja kahvinkeitin, leivänpaahdin
Viimeksi muokannut Patz, 08.08.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: Pelkäänpä vaan pahoin että tämä saattaa aiheuttaa ongelmia muille:
Naamioidaan se maciksi!

Peru bileet, lähetään saunoon ja kalasteleen?
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Peru bileet, lähetään saunoon ja kalasteleen?
Houkuttelevaa, houkuttelevaa... Saiskohan sitä isommankin porukan kasaan? Kannatusta?

Muru, voitas pitää se pokeriseuran perustamiskokous samalla ;)
MGandhi

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:
Muru, voitas pitää se pokeriseuran perustamiskokous samalla ;)
Sehän tarkottais sitä, että kaikki muut saa bannit tonne?
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Sehän tarkottais sitä, että kaikki muut saa bannit tonne?
No voitas ehkä nyt tälleen perustamiskokouksen hengessä joustaa tän kerran...
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: Houkuttelevaa, houkuttelevaa... Saiskohan sitä isommankin porukan kasaan? Kannatusta?
Tjaa a. Mä laitoin juuri tonne meiliä ja kysyin hintaa viikonlopuksi. Haluan tänä kesänä viettää edes yhden viikonlopun mökillä saunoen, grillaten ja kalastaen. Vaikka sitten yksin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5054
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Patz kirjoitti: ... porttari... Ja tämän hän kyllä tiesi itsekin aivan varmasti ja varmasti jokainen muukin vähänkään mun juttuja lukenut palstalainen. Ei siis pitäisi olle ylläri Niballe eikä kenellekään muullekaan...
Mä en kyllä ole tietoinen mistään eri henkilöiden välisistä kemioista tai niiden puutteesta (porttareista puhumattakaan), vaikka en ignoraa kenenkään tekstejä. En tosin luekaan kaikkia ketjuja enkä alakaan lukea.
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Tjaa a. Mä laitoin juuri tonne meiliä ja kysyin hintaa viikonlopuksi. Haluan tänä kesänä viettää edes yhden viikonlopun mökillä saunoen, grillaten ja kalastaen. Vaikka sitten yksin.
Kerrohan kun saat vastauksen kysymykseen. En oo päässyt kalaan vielä kertaakaan tänä kesänä ja kieltämättä heikko marja -ja sienisatokin houkuttelee.
Mutta jos ei saada muita kasaan niin miten sä ajattelit kestää mun jatkuvat vonkausyritykset? Ne mistä mustakikkelikin jo aikaisemmin kirjoitti...
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: Mutta jos ei saada muita kasaan niin miten sä ajattelit kestää mun jatkuvat vonkausyritykset? .
Onhan siellä saunamökki, missä on sänky. Otan mukaan vasaran ja viiden tuuman rautanauloja. Niillä kun räimii oven karmeihin kiinni, niin eiköhän sitä saa nukkua rauhassa. :P
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Muuten jees, mutta vähän pieni leikkimökki, jos pitäis useammankin yöpyä.
Sinkkumatti

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Muuten jees, mutta vähän pieni leikkimökki, jos pitäis useammankin yöpyä.
No jos nyt eka löytysi edes se 5 innokasta.
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:GPRS, nuff said.
Pysy kotona.

Nuff said.
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:No jos nyt eka löytysi edes se 5 innokasta.
Mikä ettei. Tarvitsenhan joka tapauksessa parisängyn itselleni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja brona »

Mökkeily olis kyllä mukavata pitkästä aikaa ja Ruovesi on inhimillisen matkan päässä. (ja sieltä löytyy tallikin :mrgreen: )
...
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pysy kotona. Nuff said.
Kenen kotona?
Vaikka Larlan?
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elkää peljästykö, grillikemut on edelleen voimassa edellisistä viesteistä huolimatta. Mökkeilen jo tänä viikonloppuna.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pahus, on äiteilyviikonloppu just tollon, mutta mikäli saan muksun hoitoon niin tulisin mieluusti. Ilmottautumiseni on hyvin sitoutumaton, mutta henkisesti olen(toisinaan) paikalla ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mikäli mukaan saa ottaa pienen nelijalkaisen/sille löytyy hoitopaikka, tähdet ovat kohdillaan, auto kulkee ja majoittautuminen/liikkuminen ratkaistaan tyydyttävällä tavalla, kiinnostusta löytyisi. Puoliskoni tarkentanee omalta osaltaan, olenko käsittänyt hänen halukkuutensa maakuntamatkailuun oikein?
Don't Panic!
sanctus

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:olenko käsittänyt hänen halukkuutensa maakuntamatkailuun oikein?
Jeppulis. Soittelin yöpymisestä ja se kuulemma onnistuu. Niin että mun puolesta voin lähteä näyttämään sulle vähän tiluksia. Vois ajaa Pilvijärven kautta ja ottaa vuoden viimeiset "lämpöset" pulahdukset.
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kaikkijalkaiset mahtuu mukaan, oma neliveto majoittuu siskolla kyseisten kemujen ajan.