Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Käyttäisin, jos harrastaisin seksiä. Tosin kovin kauaa en halua kortsuja vakisuhteessa käyttää, koska olen vanhemmiten kehittänyt jonkinlaista herkistymistä kumille.

Aikaisemmat osat sarjassa Lolita ja kondomi esitettiin Cityssä nimellä "Lidlin kondomit hiertävät" ja "osaan laittaa kortsun paikoilleen suullani".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olen aina ihmetellyt miten ne sukupuolitaudit senkun vaan leviävät, pettävätkö kondomit niin usein vai eivätkö ne auta? Mutta nyt taidan tietää totuuden. Eihän niitä juuri kukaan käytä, tai ainakin niiden käyttöä pyritään välttämään viimeiseen asti, oli mikä oli.

Tämä tuli viimeksi mieleeni kun kerrottiin tippurin sun muiden tulevan varsin usein Aasian- tai Idän-tuliaisina. Siis daah? Pääasia että sai vedellä Tatjanaa paljaalla?

Olen myös joskus ollut yllättynyt kuinka moni (puoli)tuntematon nainen on saattanut ehdottaa paljaalla vetelyä ensimmäisellä tai ensimmäisillä intiimeillä tapaamisilla. Tosin, joskus on tullut tuohon pyyntöön suostuttuakin, hyi minua. En aina tee niinkuin saarnaan.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 07.08.2006 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

elco kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Viimeisestä kerrasta ilman kondomia on jo niin monta vuotta.
Eli lähes yhtä kauan kuin edellisestä kerrasta ilman juidaria?
¿No Comprende?

Po. juidarin kanssa?
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Saattaapi tietenkin olla niinkin, että se onkin muisti joka on mennyt. Viimeisestä kerrasta ilman kondomia on jo niin monta vuotta.
Kyllä se ero on kuin yöllä ja päivällä, gondooli on hyvän seksin pahin vihollinen, voittaa jopa kuningas alkkoholin tunnon menettämisessä. Gondoolin käyttöpakko on tätä nykyä kynnyskysymys. Ei vaan pysty pidemmän päälle. Mitä iloa on ostaa moottoripyörä jos ajaa koko ajan ykkösvaihteella?
mustanikki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustakikkeli kirjoitti:Olen myös joskus ollut yllättynyt kuinka moni (puoli)tuntematon nainen on saattanut ehdottaa paljaalla vetelyä ensimmäisellä tai ensimmäisillä intiimeillä tapaamisilla. Tosin, joskus on tullut tuohon pyyntöön suostuttuakin, hyi minua. En aina tee niinkuin saarnaan.
Sama pätee myös miehiin.

Kerrotaan sitten miten sain sukupuolitaudin, vaikka olenkin tarkka kondomin suhteen. Kumppanimieheni oli "puhdas", mutta sillä tytöllä, joka oli kolmantena mukana oli klamydia, mikä selvisi kun mies alkoi oirehtia. Sitten se löytyi minultakin. Aina ei siis kondomikaan suojaa.
slam

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja slam »

kerran olen testannut... :roll: ekaa yritin laittaa, mutta oli vissiin väärin päin ja oli vähä niinkö kiire kiinni kinttuihin... tiedätte tunteen :twisted:
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ihmettelen hieman. Ainakin minusta kortsullakin vetely tuntuu varsin mukavalta, eikä laukeamisongelmia ole ollut. En voi todellakaan sanoa eron olevan kuin "yöllä ja päivällä", vaikka erilaiselta tuntuukin. Oletteko käyttäneet liian paksuja neuvostoaikaisia kondomeja?

Ennenkuin joku vinoilee tuntoherkkyyden menetyksestä, silloin en kai kokisi penetraatiota ollenkaan miellyttävänä kokemuksena, kumilla tai ilman? Minusta oikeasti tuntuu että kyseessä on enemmänkin psykologinen vaikutus.
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Uusiopehmis kirjoitti:Ei vaan pysty pidemmän päälle. Mitä iloa on ostaa moottoripyörä jos ajaa koko ajan ykkösvaihteella?
Ja välillä sitä yrittää lähteä liikennevaloista nelosella liikkeelle.
Eiku, kyllä tulee käytettyä jos vaan muistan ja asia hetkien huumassa tulee mieleen. Jostain syystä tuo tapaus kortsu jää aina mun harteille.
Missä on se kohtuus, reisien saksiliike kun veitikan kosketus on liian humaani? Eikö teille nihilisteille mikään riitä?
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

mustakikkeli kirjoitti:Ihmettelen hieman. Ainakin minusta kortsullakin vetely tuntuu varsin mukavalta, eikä laukeamisongelmia ole ollut. En voi todellakaan sanoa eron olevan kuin "yöllä ja päivällä", vaikka erilaiselta tuntuukin. Oletteko käyttäneet liian paksuja neuvostoaikaisia kondomeja?
Kity-miehet ovat mimosan herkkiä.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Me nihilistit olemme siitä ikäviä, että pidämme siitä että itsekin saa orgasmin yhdynnässä. Kauheita egoisteja! Erityisesti toinen kierros + vähän alkoholia veressä + kondomi = palaneen lihan ja kumin haju 130% varmuudella. Mut nää on näitä juttuja. Ihan hyvä että joillekin kelpaa. Mä olen mielummin ilman.
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

mustakikkeli kirjoitti: homoili
No sun nyt varmaan pitääkin suojata kun se pillu on semmoinen paha ja päällekäyvä facehugger.
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Uusiopehmis kirjoitti:Mä olen mielummin ilman.
Toki :komp:
hermine

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joo kai sitä olis mielummin ilman, mutta pienempi paha kondomi on kuin muut ehkäisyvälineet. Sen ikävistä vaikutuksista joutuu kuitenkin kärsimään vain yhdynnän ajan, verrattuna siihen että sivuvaikutukset olisi päällä melkein koko ajan. Joten täytyy yrittää vaan suhtautua positiivisesti. Tietysti miehenhän on helppo olla välittämättä näistä ja vaatia kondomittomuutta, kun ei hänen ruumiiseensa tungeta mitään metallihäkkyröitä tai mömmöjä.

Sattuneista syistä mulle kondomikielteisyys on iso turn-off, ellei miehellä sitten ole kovaa hinkua isäksi taikka steriloitavaksi. Mulle merkitsee paljon sekin, että kondomi on niitä harvoja ehkäisyvälineitä, joka ihan konkreettisesti tekee ehkäisystä molempien vastuulla olevan, ei vain naisen asian. Ei tartte sitten kenenkään syytellä mua juonitteluista, jos pillerit pettää, nykymiehet on niin vainoharhaisia.

Typerin selitys millä multa on vaadittu kondomin poisjättöä, oli kun yksi äijä väitti, etteivät edellisen tyttöystävänsä kanssa saaneet lasta, joten hänen täytyy olla hedelmätön, joten totta kai mun pitäisi antaa vedellä paljaalla.

Tosin varmasti myös hauskin (komiikkamielessä, erotiikka tuosta oli kaukana) seksihetkeni liittyi kondomeihin, molemmat olivat niin alkoholin aiheuttamassa kokovartalopuudutuksessa että ainoa hetki jolloin koko seksin aikana tunsin jotain oli kun putosin sängystä. Mies taas katsoi kondomipakettia, jossa luki "super sensitive" ja kommentoi "joo, tosi sensitive, ehkä sitten tuntuisi jotain jos löisi vasaralla".
MadameDeMeloni

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kyllä, kondomia käytetään jos ei olla vakiintuneessa parisuhteessa. Suhteessakin vasta sitten ollaan ilman, kun on mustaa valkoisella taudittomuudesta. (Kunpa se aina menisikin näin.)

Terv. Sitä huitelen tänne ja tuonne
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:Me nihilistit olemme siitä ikäviä, että pidämme siitä että itsekin saa orgasmin yhdynnässä.
Siis oikeasti? Kondomi ei ole koskaan estänyt tai juurikaan edes hidastanut orkunsaantiani (ja tämänhän te halusittekin tietää). Alkaa vähän tuntua siltä että ehkä kondominvastustajilla on vaikeuksia tuntoherkkyyden kanssa, ei niillä jotka eivät huomaa mitään maatamullistavaa eroa kortsun kanssa tai ilman? Vihjailetko ehkäpä että useimmat maailman kortsunkäyttäjät eivät laukea? Kortsuja kun kuitenkin käytetään vuosittain enemmän mitä Malminkartanon jätemäkeen mahtuisi.

Voisin melkein paljastaa yleisimmin käyttämäni kortsumerkin, mutta se olisi kovin yksityinen tieto ja joku lukija saattaisi tunnistaa minut siitä. YV:llä kerron.
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

SnapaHead kirjoitti:...
Koulukiusaaja.
silsakenraali™

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kortsu vie osan mun nautintoa, piste. Jos jollekin se ei sitä tee, piste. Kumpi on sitten parempi - kumpikin. Onko tässä mitään aineksia rakentavaan vääntämiseen?
Geetzu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä ajattelin lähteä nyt kondomilinjalle, sopii se miehelle tai ei. Vasektomia ois oikeastaan vielä parempi, mutta siitä kuullut nyt inhottavuuksia (kivuliaat orkut jne). Jotenkin muistelisin, ettei se kondomi nyt niin hirvittävältä vakiseksissä tunnu, irtoseksissähän nyt perseestä kun joutuu suuhiplailutkin skippaamaan...
tonttu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Irtonumeroiden kanssa kortonki tottakai mukaan juu.
Mutta en mie parisuhteessa kumilla päällystettyä munaa halua. Ensin tietenkin testattu, että molemma on terveitä, sitten voi jättää kumit poies.

Jatkakaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustakikkeli kirjoitti:Ainakin minusta kortsullakin vetely tuntuu varsin mukavalta, eikä laukeamisongelmia ole ollut.
Mihin sitä naista enää tarvii, kun pelkkä kortsukin saa miehen herkistymään.

Miten musta tuntuu siltä, ettei oo eka kerta kun oon lukenut hemulin syväanalyysia sen pipukan tuntoherkkyydestä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

Plehh, tuntoherkkyyden menetyksestä en niin tiedä, mutta se etenemisen keskeyttäminen tappaa tunnelman. "Ootas hetki niin vedän tän sadetakin niskaan."
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

segma kirjoitti:mutta se etenemisen keskeyttäminen tappaa tunnelman. "Ootas hetki niin vedän tän sadetakin niskaan."
Näh, kyllä tuonkin vaiheen pystyy kevyellä mielikuvituksella sisällyttämään itse aktiin siten ettei haittaa saatika keskeytystä synny lainkaan. Vahvassa jurrissa homma on luonnollisesti eri, mutta sillon se kumi monasti jää muutenkin nurkkaan pölyttyyn.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Ann »

isohaara kirjoitti: Näh, kyllä tuonkin vaiheen pystyy kevyellä mielikuvituksella sisällyttämään itse aktiin siten ettei haittaa saatika keskeytystä synny lainkaan.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:Mä ajattelin lähteä nyt kondomilinjalle, sopii se miehelle tai ei. Vasektomia ois oikeastaan vielä parempi, mutta siitä kuullut nyt inhottavuuksia (kivuliaat orkut jne).
Ei saatana. Kyl mä ottasin mielummin vasektomian ja kivuliaat orkut, kuin kumien kanssa säheltämisen ja puolivelton kalun.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

isohaara kirjoitti:Näh, kyllä tuonkin vaiheen pystyy kevyellä mielikuvituksella sisällyttämään itse aktiin siten ettei haittaa saatika keskeytystä synny lainkaan. Vahvassa jurrissa homma on luonnollisesti eri, mutta sillon se kumi monasti jää muutenkin nurkkaan pölyttyyn.
Njoo, varmasti noinkin. Minulla on henkilökohtaista kokemusta vain tästä puimakoneen naksuttamisen käyntiin saattamisesta, jolloin mikä tahansa ylimääräinen aiheuttaa jännitystä ja jännitys aiheuttaa... noh, lerpahtamisen.

Tai sitten kumppanini ei ollut tarpeeksi GuumaGissa.